Rehellinen taksikuski Bosniasta(?)

löytöluuri

Tyttäreni uusi älypuhelin putosi perjantai-iltana Porvoossa taksiin.

Keskiyöllä minulle soitti nimestä päätellen bosnialainen taksimies, ja kertoi löytäneensä kännykän autostaan.

Loppujen lopuksi kyseinen taksimies vei puhelimen ravintolaan, jossa tyttäreni oli ystävineen iltaa viettämässä.

Puhelinnumeron perusteella ei löytynyt ko herrasmiehen yhteystietoja, joten löytöpalkkion lähettäminen ei onnistu - siksi kiitän näin julkisesti hienosta toiminnasta !

46

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyynel*

ihunaa

• ¢

vai ei muka löydy kuskia. Vale!

Rasisti sinä olet. Ei sinulla ole aikomustakaan maksaa mitään kännykän palauttamisesta. Tarkoituksesi oli vain sanoa, että suomalaiset taksit ovat epäluotettavia rosvoja ja mamu oikea enkeli.

• Oli puhe tässä viikolla siitä, että sinä itkeskelit sitä, että joka kerta, kun minä sinua kritisoin, pala sinusta kuolee.

Voi sinua, homme finlandese!

Varmaan asiat eivät ole osaltasi aivan kohdillaan. Harmillistahan se on.

Mutta kyllä se vika nyt jossakin muualla on kuin niissä, jotka eivät jutuistasi osaa innostua.

Minä en sano, niin kuin sinä sanot minulle, että olisit paha.

Mutta sinun jutuistasi kyllä voi lukea, että sinä haluat pahaa muille, monille heistä.

Et sinä voi tällaista aloitusta lukea niin kuin nyt luit? Minä en usko sitä.

En usko, että sinä pohjimmiltasi yksinkertaisesti vain haluat kääntää kaikki "tietyt jutut" vain, yksinkertaisesti, ylösalaisin.

Tiedät, että aloittaja kuuluu suureen enemmistöön, joka aidosti arvostaa kaikkia taksikuskeja - niin kotoperäisiä kuin muita. Ja kun joku rasismiin kyllästynyt ihan oikeasti haluaa ainoastaan sanoa, että näin todella on - niin sinä käännät jutun ympäri.

Haluat pahaa?

Miksi?

• ¢
        Mover kirjoitti:

Oli puhe tässä viikolla siitä, että sinä itkeskelit sitä, että joka kerta, kun minä sinua kritisoin, pala sinusta kuolee.

Voi sinua, homme finlandese!

Varmaan asiat eivät ole osaltasi aivan kohdillaan. Harmillistahan se on.

Mutta kyllä se vika nyt jossakin muualla on kuin niissä, jotka eivät jutuistasi osaa innostua.

Minä en sano, niin kuin sinä sanot minulle, että olisit paha.

Mutta sinun jutuistasi kyllä voi lukea, että sinä haluat pahaa muille, monille heistä.

Et sinä voi tällaista aloitusta lukea niin kuin nyt luit? Minä en usko sitä.

En usko, että sinä pohjimmiltasi yksinkertaisesti vain haluat kääntää kaikki "tietyt jutut" vain, yksinkertaisesti, ylösalaisin.

Tiedät, että aloittaja kuuluu suureen enemmistöön, joka aidosti arvostaa kaikkia taksikuskeja - niin kotoperäisiä kuin muita. Ja kun joku rasismiin kyllästynyt ihan oikeasti haluaa ainoastaan sanoa, että näin todella on - niin sinä käännät jutun ympäri.

Haluat pahaa?

Miksi?

mikähän höpinä tuokin oli?

• ¢ kirjoitti:

mikähän höpinä tuokin oli?

Vuoroin nimittelet tai panettelet muita - vuoroin sanot höpinäksi täysin asiallisia kommentteja, joita jotkut viitsivät sinulle kuitenkin kirjoittaa.

Huvinsa kullakin.

• Mover kirjoitti:

Vuoroin nimittelet tai panettelet muita - vuoroin sanot höpinäksi täysin asiallisia kommentteja, joita jotkut viitsivät sinulle kuitenkin kirjoittaa.

Huvinsa kullakin.

en minä panettele ketään. Jos joku ei ymmärrä asiallista puhetta, niin ei se minun vika ole.

Onko sulla mitään referaattia siitä uudesta kuukauden aloituksestasi?

• apulaisvaltakunta kirjoitti:

en minä panettele ketään. Jos joku ei ymmärrä asiallista puhetta, niin ei se minun vika ole.

Onko sulla mitään referaattia siitä uudesta kuukauden aloituksestasi?

Höpöhöpöhöpöhöpöhöpö.

Minun kuukauden aloitukseni on referaatti.

• Mover kirjoitti:

Höpöhöpöhöpöhöpöhöpö.

Minun kuukauden aloitukseni on referaatti.

mitä siinä sitten lukee?

Noin niinkun lyhyesti.

• tyyne ja tarja

..kylla afrikkaLAiset taxikuskit ovat ylivetoja!
      ..meilla on kokemusta..

..ja sossu maksaa!

• Mistä lähtien

Bosnia on Afrikassa ollut?

• mutkunmutkunlutkun

satuseppo

• pimeä Balkan

SIIS tyttäresi käytti pimeää taksia .Ole onnellinen ettei tyttäresi ole parhaillaan Bosnialaisessa "hieromalaitoksessa" TÖISSÄ.

• Mistä keksit

että se olisi pimeä taksi? Olen ollut ihan tavallisessa taksissa somalinkin kyydissä.

• Mistä keksit kirjoitti:

että se olisi pimeä taksi? Olen ollut ihan tavallisessa taksissa somalinkin kyydissä.

Suomessako?

• kyllä
        suomi24.com kirjoitti:

Suomessako?

Suomessapa hyvinkin

• kyllä kirjoitti:

Suomessapa hyvinkin

ei voi muuta sanoo, ku että ompahan vihonviimonen homma mustarotuselle,,, Suomessa. Valkoihosenkin pitää siinä olla aika paksunahkanen ja suorastaan röyhkeä luonne, että siitä tulee yleensä mitään. On meinaan asiakaskunta viikonloppuisin ja yöllä lievästi sanoen ongelmallista ja vaatii melkosta taiteilua, että saa vuoron menee ees jotenkin putkeen.

• Epäilemättä...
        suomi24.com kirjoitti:

ei voi muuta sanoo, ku että ompahan vihonviimonen homma mustarotuselle,,, Suomessa. Valkoihosenkin pitää siinä olla aika paksunahkanen ja suorastaan röyhkeä luonne, että siitä tulee yleensä mitään. On meinaan asiakaskunta viikonloppuisin ja yöllä lievästi sanoen ongelmallista ja vaatii melkosta taiteilua, että saa vuoron menee ees jotenkin putkeen.

mutta me kaikkihan voimme vaikuttaa siihen suuntaan että sekin homma sopii jopa valkoiselle miehelle. Herkkähipiäisimmät toki jatkavat edelleen kirkkoslaavin tutkijoina, mutta oikeat miehet pärjäävät miestenkin töissä.

• Epäilemättä... kirjoitti:

mutta me kaikkihan voimme vaikuttaa siihen suuntaan että sekin homma sopii jopa valkoiselle miehelle. Herkkähipiäisimmät toki jatkavat edelleen kirkkoslaavin tutkijoina, mutta oikeat miehet pärjäävät miestenkin töissä.

no on noita naisiakin aika paljon taksin ratissa. Vaihtuvuus niillä kuitenkin selvästi nopeampaa kuin kovapäisten karjujen.

Vaikuttamisesta en pysty sanoo kyllä, että miten siihen vois vaikuttaa mitenkään. Kysipäät on kysipäitä, vaikutti niihin sitten mikä tahansa. Onhan näitä muitakin ammatteja, missä ne kysipäät on riesana, mutta taksikuski on aina yksin ja vastassa voi olla lauma niitä kysipäitä. Vaatii todella luonnetta. Sitä ei moni tiedä mitä kaikkea tuolla yössä tapahtuu. Aina ei kaikkia henkien taisteluita voita ja välillä jää rahat saamatta ja vidtuttaa, mutta palveluvietti on voimakas, mikä potkii taas lähtemään seuraavaan kyytiin, vaikka sitä kysipäätä saakin taas tunnin odotella ilman palkkaa.

• tottakai
        apulaisvaltakunta kirjoitti:

no on noita naisiakin aika paljon taksin ratissa. Vaihtuvuus niillä kuitenkin selvästi nopeampaa kuin kovapäisten karjujen.

Vaikuttamisesta en pysty sanoo kyllä, että miten siihen vois vaikuttaa mitenkään. Kysipäät on kysipäitä, vaikutti niihin sitten mikä tahansa. Onhan näitä muitakin ammatteja, missä ne kysipäät on riesana, mutta taksikuski on aina yksin ja vastassa voi olla lauma niitä kysipäitä. Vaatii todella luonnetta. Sitä ei moni tiedä mitä kaikkea tuolla yössä tapahtuu. Aina ei kaikkia henkien taisteluita voita ja välillä jää rahat saamatta ja vidtuttaa, mutta palveluvietti on voimakas, mikä potkii taas lähtemään seuraavaan kyytiin, vaikka sitä kysipäätä saakin taas tunnin odotella ilman palkkaa.

naispuolisillakin taksikuskeilla on enemmän munaa kuin maahanmuuttajista ruikuttavilla kirkkoslaavin tutkijoilla

• tilulilu

vau on ollu sullakin "elämysmatka" oikeen somali kuskina....

• No mitäpä

ihmeellistä tuossa on. Menisit sinäkin töihin niin kuin mies.

• No mitäpä kirjoitti:

• suharix
        no_vittu kirjoitti:

..oliko taxi yksikyttyrainen vai nelikyttyrainen
        -ottiko maksun etukateen vai vetiko kateen?

-suomen taxit ovat kaikki kommunisteja..

• legfklöegf
        No mitäpä kirjoitti:

Olen nainen sinä taidat olla jokin "sekarotuinen"

• Ihan tavallinen
        suharix kirjoitti:

..oliko taxi yksikyttyrainen vai nelikyttyrainen
        -ottiko maksun etukateen vai vetiko kateen?

-suomen taxit ovat kaikki kommunisteja..

mersu se oli ja samoin toimi kuski kuin suomalaisetkin kuskit. Mutta mitäpä sinä työelämästä tietäsit, kun sossu rahoittaa ryyppäämisesi ja "yhteiskuntakritiikkisi".

Mistä lähtien yrittäjät ovat olleet kommunisteja?

• sinä taidat
        legfklöegf kirjoitti:

Olen nainen sinä taidat olla jokin "sekarotuinen"

olla jokin sekopäinen

• ¢
        sinä taidat kirjoitti:

olla jokin sekopäinen

onko täällä jonkun pää seonnu?

• -mutta
        No mitäpä kirjoitti:

mitähän sinäkin työnteosta tiedät?

• _
        ¢ kirjoitti:

onko täällä jonkun pää seonnu?

On. Sinun ja humanistin.

• kommarihyysari
        Ihan tavallinen kirjoitti:

mersu se oli ja samoin toimi kuski kuin suomalaisetkin kuskit. Mutta mitäpä sinä työelämästä tietäsit, kun sossu rahoittaa ryyppäämisesi ja "yhteiskuntakritiikkisi".

Mistä lähtien yrittäjät ovat olleet kommunisteja?

yhdistys sen kielii. ja ammattiliitot, kunnan taxikyydit ym.

sinun pitaa ymmartaa mihin kommunismi rakentuu!

ainoastaan amerikassa taxitkin ovat vapaita ja sitoutumattomia..

• Itse asiassa
        kommarihyysari kirjoitti:

yhdistys sen kielii. ja ammattiliitot, kunnan taxikyydit ym.

sinun pitaa ymmartaa mihin kommunismi rakentuu!

ainoastaan amerikassa taxitkin ovat vapaita ja sitoutumattomia..

Kiinan kommunistipuolueelle pitäisi myöntää pelastakaa maapallo -palkinto siitä hyvästä että se toteutti yhden lapsen politiikkaa. Ainoastaan Euroopan komission päästörajoitusdirektiivi on ihmisten muodostaman organisaation tekemä teko josta on yhtä paljon hyvää planeetallemme koitunut.

• ei merkitystä
        Itse asiassa kirjoitti:

Kiinan kommunistipuolueelle pitäisi myöntää pelastakaa maapallo -palkinto siitä hyvästä että se toteutti yhden lapsen politiikkaa. Ainoastaan Euroopan komission päästörajoitusdirektiivi on ihmisten muodostaman organisaation tekemä teko josta on yhtä paljon hyvää planeetallemme koitunut.

moisella direktiivillä, kun kehumasi Kiina tupruttaa samaan aikaan minkä kerkiää.

• jos sillä
        ei merkitystä kirjoitti:

moisella direktiivillä, kun kehumasi Kiina tupruttaa samaan aikaan minkä kerkiää.

ei ole merkitystä, ei millään ole

• no on sillä
        jos sillä kirjoitti:

ei ole merkitystä, ei millään ole

se merkitys, että viimeinenkin teollisuustuotanto siirretään Kiinaan ja suomalaisia veronmaksajia riistetään keinotekoisilla päästöveroilla.

Suomen aiheuttamat päästöt ovat kuin pieru Saharassa esim. Kiinan vastaaviin.

• no on sillä kirjoitti:

se merkitys, että viimeinenkin teollisuustuotanto siirretään Kiinaan ja suomalaisia veronmaksajia riistetään keinotekoisilla päästöveroilla.

Suomen aiheuttamat päästöt ovat kuin pieru Saharassa esim. Kiinan vastaaviin.

se on tosi isänmaallista... Siirtää ihmisvoimaa vaativa tuotanto Kiinaan. Robotit kun on niin kalliita.

(Robotti tarkoittaa sivistysmaissa konetta ja Suomessa heikkolahjaista mutta liian kallista työläistä.)

• näin kävi,voi

En halua nyt mollata, tarkoitat kehua taksikuskia ja ehkäpä ulkomaalaisia samalla.
      Mutta kun tällä tavalla todistelet että on yksi tosi rehellinen ulkomaalainen taksikuski, niin rivien välistä voisi lukea että tämä on joku harvinainen tapahtuma. :)

• Täällä ei sen enempää rivejä kuin rivienkään väleja tarvita mittä kummallismimpien tulkintojen tekemiseen.

Kun ihminen on päättänyt, että asia on niin kuin hän sen ajattelee - ei edes totuus vaakakuppia heilauta.

• näin on
        Mover kirjoitti:

Täällä ei sen enempää rivejä kuin rivienkään väleja tarvita mittä kummallismimpien tulkintojen tekemiseen.

Kun ihminen on päättänyt, että asia on niin kuin hän sen ajattelee - ei edes totuus vaakakuppia heilauta.

Moverkin kieltäytyy uskomasta, että monikulttuurisuus on kuollut.

• sehän on vasta
        näin on kirjoitti:

Moverkin kieltäytyy uskomasta, että monikulttuurisuus on kuollut.

syntymässä

• eiheii
        sehän on vasta kirjoitti:

syntymässä

kuollutta raatoa on turha tekohengittää.

• persut
        eiheii kirjoitti:

ovat se kuollut raato

• eiheii kirjoitti:

pöö

• etenkin
        maahanmuuttokriitikko kirjoitti:

pöö

se persujen maahanmuuttokriittinen siipi. Rest in pieces.

• voithan sinä niin
        etenkin kirjoitti:

se persujen maahanmuuttokriittinen siipi. Rest in pieces.

kuvitella sairaassa päässäsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5285
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1790
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1355
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1240
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1219
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe