Kohta tulijärvessä Israelin ns. enkeliruhtinas Michael ja ilmestykirjan ilmoittama vääräprofeetta Dan Steinbock keskustelevat "henkevästi" fasismista.
"Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa." ilm.19:20
Kohta tulijärvessä...
24
161
Vastaukset
- lakkaa sekoilusta
ja lainaa vain Raamattua. Älä keksi omiasi!
- halebob (ei kirj.)
Sinä vähäuskoinen...
- 24rtgb
Mitäs sille Tukholmassa asuvalle Saatanalle kuuluu? Asuuko Saatana muuten vuokralla vai omistusasunnossa?
- halebob (ei kirj.)
Toki omistusasunnossa ja melko hulppeassa sellaisessa.
Heleneborgsgatan 2 C Stokholm Sverige - 23rtfg
halebob (ei kirj.) kirjoitti:
Toki omistusasunnossa ja melko hulppeassa sellaisessa.
Heleneborgsgatan 2 C Stokholm SverigeNo enpä nyt ihan hulppeiksi menisi Heleneborgsgatanin vanhoja kerrostaloja luonnehtimaan. Pettymys kyllä, luulisi nyt Saatanalla olevan varaa parempaankin. Statuksenkin kannalta parempia ja komeampia vaihtoehtoja löytyisi ihan naapurista. Vai haluaako Saaatana olla incognito ja asua vaatimattomasti, kuin kuka tahansa Tukholmalainen?
- halebob (ei kirj.)
23rtfg kirjoitti:
No enpä nyt ihan hulppeiksi menisi Heleneborgsgatanin vanhoja kerrostaloja luonnehtimaan. Pettymys kyllä, luulisi nyt Saatanalla olevan varaa parempaankin. Statuksenkin kannalta parempia ja komeampia vaihtoehtoja löytyisi ihan naapurista. Vai haluaako Saaatana olla incognito ja asua vaatimattomasti, kuin kuka tahansa Tukholmalainen?
Kyllä ne talot Heleneborgsgatanin alkupäässä ovat melkoisen uusia. Opettele käyttämään sitä google earthia
Sitäpaitsi olet pas*ahousu kun et uskalla soittaa sa*tanalle:-)) - 234regf
Kyllä ne talot Heleneborgsgatanin alkupäässä ovat melkoisen uusia. Opettele käyttämään sitä google earthia
Sitäpaitsi olet pas*ahousu kun et uskalla soittaa sa*tanalle:-))Osan mä sitä sen verran käyttää ettei sen kadun alku- tai missään muussakaan päässä ole Alakerran Überherran arvolle sopivia tönöjä. Mikä Saaatana se sellainen on joka tyytyy asumaan kerrostalohuoneistoa?
Ja olen kai sitten paskahousu. Miksi sille muuten pitäisi soittaa? Ei mulla ole sille asiaa. Sun kavereitahan se, soita itse. - halebob (ei kirj.)
234regf kirjoitti:
Osan mä sitä sen verran käyttää ettei sen kadun alku- tai missään muussakaan päässä ole Alakerran Überherran arvolle sopivia tönöjä. Mikä Saaatana se sellainen on joka tyytyy asumaan kerrostalohuoneistoa?
Ja olen kai sitten paskahousu. Miksi sille muuten pitäisi soittaa? Ei mulla ole sille asiaa. Sun kavereitahan se, soita itse."Mikä Saaatana se sellainen on joka tyytyy asumaan kerrostalohuoneistoa?"
Kysy siltä jos uskallat:-)) - 123e4tr
"Mikä Saaatana se sellainen on joka tyytyy asumaan kerrostalohuoneistoa?"
Kysy siltä jos uskallat:-))Ei ole uskalluksesta kiinni. Mulla vain ei ole tapana soitella Suolikaksnelosen sekopääpalstoilla tuntemattomien höpöttäjien jakelemiin puhelinnumeroihin. Vaikka väitettäiskin saatanoiden tai muiden menninkäisten numeroiksi :)
Koska muuten Saatanan pitäis tulla niinku voimallisemmin esiin? Eikö sitä ollenkaan tympäse kyyhöttää Tukholmalaislähiössä? Käykö Saaatana maitokaupassa vai hoiteleeko joku muu sen ruokaostokset? - halebob (ei kirj.)
123e4tr kirjoitti:
Ei ole uskalluksesta kiinni. Mulla vain ei ole tapana soitella Suolikaksnelosen sekopääpalstoilla tuntemattomien höpöttäjien jakelemiin puhelinnumeroihin. Vaikka väitettäiskin saatanoiden tai muiden menninkäisten numeroiksi :)
Koska muuten Saatanan pitäis tulla niinku voimallisemmin esiin? Eikö sitä ollenkaan tympäse kyyhöttää Tukholmalaislähiössä? Käykö Saaatana maitokaupassa vai hoiteleeko joku muu sen ruokaostokset?Kylläpä ole harvinaisen nuja, sinulla olisi tilaisuus yhdellä puhelinsoitolla todistaa asiani vääräksi mutta sensijaan auvot vain älytöntä päätäsi.
- 234retfg
Kylläpä ole harvinaisen nuja, sinulla olisi tilaisuus yhdellä puhelinsoitolla todistaa asiani vääräksi mutta sensijaan auvot vain älytöntä päätäsi.
Älytöntä? Enhän se ole minä joka väittää kaiken maailman mielikuvitusolentojen asuvan Ruotsin pääkaupungissa. Enkä se ole minä joka pyytää soittelemaan noille mielikuvitusolennoille :)
- halebob (ei kirj.)
234retfg kirjoitti:
Älytöntä? Enhän se ole minä joka väittää kaiken maailman mielikuvitusolentojen asuvan Ruotsin pääkaupungissa. Enkä se ole minä joka pyytää soittelemaan noille mielikuvitusolennoille :)
Tässä tapauksessa jossa olen esittänyt Sa*tanan osoitteen ja puhelinnumeron todistustaakka on sinulla etteikö näin olisi. Sinä vähä-älyinen vain auot päätäsi.
- halebob (ei kirj.)
Tässä tapauksessa jossa olen esittänyt Sa*tanan osoitteen ja puhelinnumeron todistustaakka on sinulla etteikö näin olisi. Sinä vähä-älyinen vain auot päätäsi.
Sen jälkeen kun vääräprofeetta Dan Steinbock ja ns. Israelin enkeliruhtinas Michael ovat heitetyt tulijärveen sinne heitetään myös Sa*atana. Tuhatvuotisen valtakunnan aikana Sa*tanaa ei vielä heitetä tulijärveen vaan Sa*tana, myös enkeli Gabrieliksi kutsuttu heitetään tuhanneksi vuodeksi syvyyteen eli vaikeasteiseen depressioon ja tajuttomuuteen (heb.amal.). Tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen Gabriel vielä virkoaa depressiostaan ja villitsee taas kansat sotimaan, mutta sitten Gabrielkin heitetään tulijärveen.
"Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa." Ilm.20:1-3
"Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti. " Ilm.20:10 - Tuohitorvi
Sen jälkeen kun vääräprofeetta Dan Steinbock ja ns. Israelin enkeliruhtinas Michael ovat heitetyt tulijärveen sinne heitetään myös Sa*atana. Tuhatvuotisen valtakunnan aikana Sa*tanaa ei vielä heitetä tulijärveen vaan Sa*tana, myös enkeli Gabrieliksi kutsuttu heitetään tuhanneksi vuodeksi syvyyteen eli vaikeasteiseen depressioon ja tajuttomuuteen (heb.amal.). Tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen Gabriel vielä virkoaa depressiostaan ja villitsee taas kansat sotimaan, mutta sitten Gabrielkin heitetään tulijärveen.
"Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa." Ilm.20:1-3
"Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti. " Ilm.20:10Te olette kaikki väärässä.Saa tana asuu suomessa ja on täällä poliittisessa virassa pääministerinä.
- 123refg
Tuohitorvi kirjoitti:
Te olette kaikki väärässä.Saa tana asuu suomessa ja on täällä poliittisessa virassa pääministerinä.
Sinun pitää tuon varmistaaksesi ensin soittaa Tukholman saatanalle. Kysy HalePacelta puhelinnumeroa :)
- Alvari Onapurava.
Tuohitorvi kirjoitti:
Te olette kaikki väärässä.Saa tana asuu suomessa ja on täällä poliittisessa virassa pääministerinä.
Vaikuttaa siltä ettei joku ole oikein tyytyväinen hallituksen kokoonpanoon.
Tilanne saattaisi olla toinen,mikäli pääministerinä olisi vaikka joku Suomen parhaana profeettana itseään pitävä henkilö.
Silloin varmaan hallitus ja eduskuntakin plaraisi ahkerasti Raamattua ja tulkitsi uni-ja
muita näkyjä.
Ja välillä eduskunnasssa tehtäisiiin välikysymyksiä toteutumattomista profetioista.. - Lucy show
Alvari Onapurava. kirjoitti:
Vaikuttaa siltä ettei joku ole oikein tyytyväinen hallituksen kokoonpanoon.
Tilanne saattaisi olla toinen,mikäli pääministerinä olisi vaikka joku Suomen parhaana profeettana itseään pitävä henkilö.
Silloin varmaan hallitus ja eduskuntakin plaraisi ahkerasti Raamattua ja tulkitsi uni-ja
muita näkyjä.
Ja välillä eduskunnasssa tehtäisiiin välikysymyksiä toteutumattomista profetioista..Tällä palstalla esiintyy ne suurimmat saa..tanat!!!
- Tuohitorvi
Lucy show kirjoitti:
Tällä palstalla esiintyy ne suurimmat saa..tanat!!!
Koko suomen hallitus on isästä perkeleestä.Totuuttaa niissä ei ole koska ei voi olla.Kun he puhuvat totuutta,he puhuvat omaansa,sillä heidän isänsä on kaiken valheen isä Perkele.
- UskovaM1977
Onpas taas jotain ihme vääristynyttä paskaa. Enkeliruhtinas Mikael on Jumalan enkeli, joka puolustaa Israelia. Hän ei minnekään tulijärveen joudu! Antikristus, väärä profeetta ja saatana itte on epäpyhä kolminaisuus ja niiden paikka on tulijärvi.
Väärä profeetta on joku joku julistaa antikristusta jumalaksi. Markkinoi antikristusta ihmisille.- halebob (ei kirj.)
Hyvinpä olet 70-luvun amerikkalaisen hapatuksen niellyt ja sisäistänyt. Mistä ihmeen hatusta sinä sen antikristuksen vetäisit? Peto vihaa porttoa, eikä siis muodosta sen enempää mitään kolmiota kuin neliötäkään.
- halebob (ei kirj.)
Hyvinpä olet 70-luvun amerikkalaisen hapatuksen niellyt ja sisäistänyt. Mistä ihmeen hatusta sinä sen antikristuksen vetäisit? Peto vihaa porttoa, eikä siis muodosta sen enempää mitään kolmiota kuin neliötäkään.
Ja vielä jatkoksi....Vääräprofeetta ei markkinoi antikristusta vaan Dan Steinbock markkinoi Petoa, se on; yllyttää ihmisiä muodostamaan, keskitetyn-,fasistisen-,juutalaisrabbiinisen rahavallan alle klobaalin maailmankylän. Onnistuessaan tämä boikotti järjestys muodostaisi pedon kuvan, Peto itse on Israelin Michael.
Historiallisesti Gabriel on vienyt Michaelia kuin pässiä narussa sillä Gabriel vaikuttaa myös Rothschildien kautta. Rothschildit ovat tukeneet raahaa kaikille sotiville osapuolille ja Michael on päässyt toteuttamaan itseään, sillä Michaelon sotahullu niin luin hävitystä katsellessaan tärisevä ja vapiseva Hitler jolta taisi karata siinä hetkessä siemennesteet housuihin. - 132rtgf
Ja vielä jatkoksi....Vääräprofeetta ei markkinoi antikristusta vaan Dan Steinbock markkinoi Petoa, se on; yllyttää ihmisiä muodostamaan, keskitetyn-,fasistisen-,juutalaisrabbiinisen rahavallan alle klobaalin maailmankylän. Onnistuessaan tämä boikotti järjestys muodostaisi pedon kuvan, Peto itse on Israelin Michael.
Historiallisesti Gabriel on vienyt Michaelia kuin pässiä narussa sillä Gabriel vaikuttaa myös Rothschildien kautta. Rothschildit ovat tukeneet raahaa kaikille sotiville osapuolille ja Michael on päässyt toteuttamaan itseään, sillä Michaelon sotahullu niin luin hävitystä katsellessaan tärisevä ja vapiseva Hitler jolta taisi karata siinä hetkessä siemennesteet housuihin.Sä olet hauska :)
- halebob (ei kirj.)
Se olin muuten minä joka ilmoitin Israelin ns. enkeliruhtinaalle Michaelille sen että vääräprofeetta Dan Steinbock apologisoi fasismia suomessa. Silloin tuo "Peto" alkoi seurata väärääprofeettaa ja kävi toteen se mitä on kirjoitettu: "Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani." Ja me ymmärtäväiisethän tiedämme sen että peto joka virkosi merkitsee fasismia.
- Läskilöllö
Tulkitsen tuon suomea koskevaksi profeetaksi.Ensimmäinen peto eli Lipponen ammutaan,jolloin Lautakasasta ja paskasta,joka oli välivaiheena kiipeää valtaan toinen peto Katainen,joka saa suomen ihmiset kumartamaan petojärjestö vapaamuurareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780