missä luuraavat kiltit,tasapainoiset ,ei juopot nallemiehet? missä niitä on? he ketkä arvostavat naisessa luonnetta eikä kehon ja elämän tuomia virheitä?
missä kiltit nallemiehet?
7
276
Vastaukset
- Nalle Luppakorva
Laittappa viesti [email protected] täällä mä oottelen?
- Talle Törppönen
Kotona katsomassa ostos-tv:tä. Naisille kelpaavat todellisuudessa vain rentut ja ukkomiehet.
- minä etsin kiltteja
ymmärrän mitä tarkoitat joka ostos-tv tä katselee!mut rentuista saa harmia ja etinkin killtejä miehiä...ja sulle kuka laitoit sähköpostiosoittesi,kirjoitan myöhemin tässä ,nyt en ehdi.ps taidat olle ehkä aika nuori....mä olen aika akka jo....nelikympin ohittanut mut en pahannäkönen
- nalle mikä nalle
Tääl ois kans kiltti ja tasapainoinen, muttei renttu eikä ylipainoinen mies. Taidat ettiä vääristä paikoista, kun et ole löytänyt. No mikäpä minä olen etsimispaikkoja arvostelemaan, kun yksin asustelen minäkin.
- Talle Törppönen
Minä en ole se joka katselee ostos-tv:tä. Olen sellainen tuhma ukkomies.
- ohi meni
vääristä paikoistapa juuri.eiväthän ne jutut lenkilläkään oikein luonnistu vaikka vastan tulee ueinkin kivannäköisiä,urheilullisia miehiä vastan ja katseet kohtaavat kainosti....ei siinä oikein viitsi aloitetta tehdä,kuntoillessa ja keksiä juttua....
- joku päivä kirjoitan
rikvi,laitan joku päivä sähköpostia,olen varovainen kuten ymmärrätkin,minä nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862