pliis lue tämä )=

help !

Moi ! mulla ois kerrottavana vähän ikävää kiusaamista, No kaikki meni sillee et oli kaveri piiri ( asun espoossa ) kaveripiiris on noin 10 tyyppiä yleensä vähän vähemmän ja ps. olen poika, nii mulle on melkee kaikki frendit sinäänsä tarkeitä ja sillee mut sit sinne alko tulee yks poika.. se oli vähän kaikkia vanhempi ja huomattavasti voimakkaampi ja sitä pelättiin no... sitten se alko kiusaa mua !! no en välittäny siitä mut sit kyl alko ärsyttää ku se käytti fyysistäkiusaamista anto bich läpsyjä kasvoihin ja töni ja kaato ihan turhista syistä... no sen jatku noin 1 kuukautta välillä oli jopa mukava.. no se pahin painajainen alko ku huomasin että muutkiin kaverit nälvii, vähän kiusoittelee ja on epöreiluja mitää tälläst ei aikasemmin tullu kaikki kivoja ja sillee tätä nyt on jatkunu 2 viikkoa ja oon ihan et mitä ?? on parin kaverin kaa viel sillee et ne ei ärsytä mua mut must alkaa tuntua et se isompi on haukkunu mua tai jotai puhunu selkäntakan pahaa sit josse lähtee pois ni muitten ärsytys loppuu hyvin nopeesti ja pytelee anteeks ja näi mut sitku se tulee takas ni se vaa jatkuu...

haluisin tähä jotai apuu ku ne mun frendit on OIKEESTI hyviä tyyppejä reiluja ja niin suht samanikäsiä, täällä päin ei oikee muita oo ... miten pääsen tästä pois, oon ajatellu et mätkäsen pari kertaa sitä isompaa mutta niiku sanoin se on mua vahvempi eli en kaipaa kommentteja ( hanki uusia kavereita ) eikä se ihan niin ees mee ... )= jotai lisättävääki näihin olis mut en nyt satu muistaa ku kuuntelen ilosta musiikkia.. :D nojooh.. ikävä tilanne toivottavasti rauhottuis ja huom ( tää ei oo trolli tai promo !!!!! joten oikeita vastauksia eli AUTTAKAA ?

18

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nimimerkkiä

      ikävää, toivottavasti menee ohi josse alkaa käyttää väkivaltaa mee johonkin avoisaan paikkaan et kaikki näkee ni eise uskalla koska =

      tommoset kiusaajat on suurimpia nössöjä ha haluaa olla se '' päällikkö''

      ite en kestäis hetkeekää vaa vetäisin niin kaua sitä turpaan että mä voittaisin !

    • ...

      ....

    • toivottavasti loppuu

      taitaa nämä toiset peltätä ja alkoivat kiusaamaan sinua, että tuo voimatyyppi ei alkaisi myös heitä kiusaamaan. Teidän pitäsi nyt antaa tosi rökitys tälle pomille.

    • Kiusatun äiti

      Sun sijassasi kysyisin jokaiselta entiseltä hyvältä kaverilta kahdenkesken pelkäävätkö he tosiaan niin paljon yhtä ainoaa tyhmää pälliä, että ovat valmiita uhraamaan kunnon reilun ystävyyden yhden ainoan tietyn ihmisen kiusaamisen vuoksi? Osoittaa suurta pelkoa kun lähtevät tuollaiseen mukaan. Kuinkahan kävis sen pääidiootin, jos kukaan näistä kavereistas ei enää oliskaan hänen puolellaan? Tuskinpa hemmo enää yksinään haluaisi kiusata. Kiusaajalla on aina oltava tukijoukko pystyäkseen jatkamaan....älä mene itse missään vaiheessa lyömään ketään!

    • okk

      Valitettava tosiasia on se että koulussa on tarkka hierarkia. Sinne tulee yks iso tyyppi joka alkaa pomotteleen kaikkia ja kaikki tottelee. Sinun sijassasi yrittäisin olla tuon ison tyypin kaveri

      • girlllll

        mee podaamaan ja sit vedät sitä turpaan, jos ei onnistu niin otat pesismailan mukaan!


      • Seppo Laitela
        girlllll kirjoitti:

        mee podaamaan ja sit vedät sitä turpaan, jos ei onnistu niin otat pesismailan mukaan!

        vedä sitäturpaa ja vielä pesäpallomailalla...


      • pälli....-__-
        girlllll kirjoitti:

        mee podaamaan ja sit vedät sitä turpaan, jos ei onnistu niin otat pesismailan mukaan!

        säälittävää....PESÄPALLO MAILALLA KU PARI KERTAA MOTTASET JOTAI SAATTAA TULLA JO AIVOTÄRÄHDYS JA AIVAN SAMA VAIKKA SE OLISI KIUSAAJA JOKA SAISI SEN,AJATTELE ETTÄ TÄMÄ HENKILÖ VOISI MYÖS SAADA AIVOVAMMAN,SITTEN KIUSATTU JOUTUISI MAKSAMAAN 15 IKÄVUODEN JÄLKEEN NIIN PALJON KUN OIKEUS VAATII!!JA SEN JÄLKEEN ET MUUTEN ASU KOTONA


    • mustsilmleik

      pelaa sen kaa mustaa silmää vedä sitä olan takaa pesäpallo mailal ja heitä roskiksee jätkä ja hukuta jokee kiva leikki mut tarkista että hän alottaa pelin ettei käy huonosti....

      • einäintaaskaan....

        vitu penikka,tollasta sä ajattelet,HERÄÄ! maailmassa ei noin tehä,ja hukuta jokeen? einäin ,säki ´taijat olla joku 8v pentu joka tulee tänne huutelee jotai paskaa....


    • Kiusatun äiti

      Aloituksen tekijällä ei ole väliä. Jos mukaan lähtee, on itse yhtä tyhmä! Rankkarit tulee molemmille ja kiusaajaa ei enää voida näyttää toteen. Käyttäkää päätänne jos siellä on muutakin kuin hölskyvää!

    • gerahjtde

      jjjjjjjjjjj

    • Moi!

      Kuulostaa ikävältä tilanteelta. Tämä uusi poika toimii väärin eikä kenenkään pitäisi joutua kiusaamisen uhriksi. Jos kiusaaminen jatkuu, kerro siitä jollekin luotettavalle aikuiselle, esimerkiksi opettajalle, vanhemmille tai nuorisotyöntekijälle. Heidän tehtävänsä on puuttua asioihin.

      Kannattaa myös jutella kavereiden kanssa, mistä on kyse ja miksi he ovat kääntyneet sinua vastaan. Jos sinusta on puhuttu pahaa selän takana, puhuminen voi auttaa selvittämään näitä asioita.

      Toivottavasti tilanne selviää. Älä jää yksin tämän asian kanssa, vaan puhu siitä jonkun ihmisen kanssa, johon luotat. Tsemppiä!

      T: Julia
      Erityisnuorisotyönohjaaja
      Olarin seurakunta

    • jeesshh

      Nonni se on sistiä meikänkin husse kepaa ni piruust.

      • ??????

        ok luin ton ja ajattelin että sulla on kolme mahista.

        1. Sä podaat ja vedät turpaan.
        2. Sä oot nörtti ja opettelet puhuun niin että sä jäädytät sen. Jäätävä nörtti on kiusaajan pahin pelko.
        3. Anna olla ja pilaa elämäsi luovuttamalla.(joka ei ole toivottavaa)


    • uushomonyymi

      Ime gigulia t uushomo ja tuolla on apua --> ylilauta.fi/fap/

      • help !

        Mees sinäki siitä,penikka :D mistäs ton keksit?? homo kasvata karvat tuu sit huutelee :)


    • Kiusatun äiti

      Mitäpäs jos ehdottaisit hemmolle lähteä kahville tai Batterylle ILMAN hovia? Siis näillä sanoin :)

      Mitäs luulet, onko kaverilla kanttia vai ei?
      Todnäk ei, koska ei se tiedä mistä se joutuis keskustelemaan ja se pelottaa. Mutta tässä on kuitenkin vinkki, miten saat vähän jututettua hemmoa jos tilanne menee pahaksi.
      Älä mene mukaan siihen jengi/kiusaamispaskaan kuitenkaan, koska se on sitten sama kuin että pitäisit itseäs täytenä nollana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe