Ylimieliset Näätä-fanit..

anti-näätä

saivat minkä ansaitsivat! Eivät enää pääse raiskaamaan Maamme-laulua älyttömällä POHJOINEN-huudolla! Olette Aravirrankin ansainneet!

30

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haisunäätäfe

      Aralle ja Junnulle patsas rotuaarille!

    • Kaerppä EI!

      Kärpät on luuseriryhmä ja epäisänmaallinenkin. Kärpät ei ole tuottanut maajoukkueeseen MILLOINKAAN yhtään huippupelaajaa, joka olisi tuonut menestystä tai mitaleja.
      Aina ovat Turun, Tampereen ja Helsingin pelaajat kantaneet vastuuta menestyksen eteen.

      • Jorge

        Etelä-Suomi on jääkiekon ja raviurheilun kehitysaluetta.Eihän sitä mainita edes maamme-laulussakaan,Jo Oulun Heinäpäästä lahteneet pelaajat ja hevosmiehet peittoavat muun Suomen mennen tullen.


      • Kaerppä JO!

        Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA


      • hä?
        Kaerppä JO! kirjoitti:

        Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA

        Kuka noista on oikeasti Oulusta?


      • Kaerppä JO! kirjoitti:

        Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA

        unohdit haatajan mainita


      • Kardio

        Suomen KAIKKIEN aikojen PARAS pakki REIJO RUOTSALAINEN
        ETELÄN VETELÄ "Kaerppä" opettele Kirjoittamaan ennen kuin alat avautumaan.


      • True Story

        Ainaki Granlund oli isossa roolissa 2011 MM-kultajoukkueessa...


      • dfsg
        True Story kirjoitti:

        Ainaki Granlund oli isossa roolissa 2011 MM-kultajoukkueessa...

        granlund on pas*a


      • bäksöm
        Kaerppä JO! kirjoitti:

        Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA

        unohit niklas bäksömin


      • DVR
        hä? kirjoitti:

        Kuka noista on oikeasti Oulusta?

        Mitä helvetin väliä syntymäkaupungilla on? Nyt puhuttiin Kärppien KASVATTAMISTA pelaajista.


    • Aivan täynnä ihtiään

      Meillä täällä savonmaalla onkin ristitty ko. joukkio nimellä "Kyprät". Kertonee enemmän kuin tuhat sanaa...

      • kyprät

        Kyprät ei kerro minulle mitään.


    • Aran kausi ohi

      Kausi päättyi surkeaan maalivahtipeliin Baclund surkea, jos Hostikka maalissa pelit olis jatkuneet.

      • kärppäfan

        Vai että Backlund surkea? Ihan niinkuin olisit seurannutkin pelejä? Vilkaisehan sen torjuntaprosenttia. Kyllä se peli kaatu ihan muuhun kuin Backlundiin.


    • niivvarmaa

      Backlund yksi sm-liigan parhaista veskareista!Kärpistä on lähtenyt parhaat pelimiehet!!

    • Kärppä

      Vittu hävettää oikeesti nuo tyypit, jotka vaan inisee kun huudetaan sanaa "pohjoinen". Maamme-laulussa muutenkin lauletaan kotimaasta, ei Oulun sijainnista. Sehän vain kertoo siitä että arvostamme kotimaatamme ja olemme ylpeitä siitä että Suomi on pohjoisessa.

      • sorimutta

        Olette moukkia vitutuksestanne huolimatta ja sen kanssakin.


    • cbagd

      Huutonaurua etelän pelleille

    • pigs

      Siinä taas yksi näytti pelitaitonsa ja mahtinsa HPK-pelissä!

      • swines

        Toivottavasti loppukauden pelikielto.


      • pohjan poika
        swines kirjoitti:

        Toivottavasti loppukauden pelikielto.

        Oooulun kärpät!!!


    • häh

      granlund on hifkistä senkin pellet.

      • et sitten tiennyt

        *niin lähti kärpistä hifkiin pari kolme vuotta sitten -on alunperin Oulunsalon poikia (=Oulua)
        *et sitten sitä tiennyt!
        *sama kuin väittäsin että Kähkönen (Blues) on Oulun poikia kun se nyt pelaa täällä...


      • etelän luuserit
        et sitten tiennyt kirjoitti:

        *niin lähti kärpistä hifkiin pari kolme vuotta sitten -on alunperin Oulunsalon poikia (=Oulua)
        *et sitten sitä tiennyt!
        *sama kuin väittäsin että Kähkönen (Blues) on Oulun poikia kun se nyt pelaa täällä...

        voi voi teitä etelänluuseri pellejä


    • mökö

      No onko se selvinnyt jo kuka jokeripipo ottaa kisulia takaapäin ipan uudessa khl-mainoksesssa?

    • Kärppäwaari

      Näyttää pornosivustolta. Maailmanmestareita oli viimeksiki 5 Kärpistä. Niinimaan Janne jo 95. Rinteen Pekka on NHL:n paras veskari. Kärpillä 7 liigamestaruutta ja 15 mitallia. Nyt nuorisa Jesse, Sepe ja Nuti. Reksa oli NHL:n parhaita puolustajia ja 2 Stanley Cupin sormusta. Done, Kepu ja Ville rynnii rapakon takana. Lasse Leijonanmieli on päävalmentajien luottopelaaja ja joukkueen isähahmo. Katkera on tuo paskanpuhuja.

      • jaapajuu

        Ihan hyviäkin pelaajia löytynyt, mutta viime keväänä oli liikaa kärppätaustaisia valmennusta myöten maajoukkue täynnä, eikä sitten erinäisistä syistä tullut menestystäkään. Logon, luoton ja menneiden suoritusten ei pitäisi antaa sokeuttaa ja viedä pelipaikkoja nykyhetkessä paremmilta pelaajilta... Karjala-turnauksen valinnoissa oli taas jotenkin samaa meininkiä havaittavissa. Onneksi Lassie sentään onnistui, Jalosen ilmekin oli lievästi tyytyväinen. ;)

        Rinne ei ole nyt ihan ehkä NHL:n paras maalivahti kuitenkaan. Paras suomalaisista tällä hetkellä, ok.


    • Xboc

      muistakaa DONSKOIN Joonas

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe