saivat minkä ansaitsivat! Eivät enää pääse raiskaamaan Maamme-laulua älyttömällä POHJOINEN-huudolla! Olette Aravirrankin ansainneet!
Ylimieliset Näätä-fanit..
30
548
Vastaukset
- Haisunäätäfe
Aralle ja Junnulle patsas rotuaarille!
- Kaerppä EI!
Kärpät on luuseriryhmä ja epäisänmaallinenkin. Kärpät ei ole tuottanut maajoukkueeseen MILLOINKAAN yhtään huippupelaajaa, joka olisi tuonut menestystä tai mitaleja.
Aina ovat Turun, Tampereen ja Helsingin pelaajat kantaneet vastuuta menestyksen eteen.- Jorge
Etelä-Suomi on jääkiekon ja raviurheilun kehitysaluetta.Eihän sitä mainita edes maamme-laulussakaan,Jo Oulun Heinäpäästä lahteneet pelaajat ja hevosmiehet peittoavat muun Suomen mennen tullen.
- Kaerppä JO!
Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA
- hä?
Kaerppä JO! kirjoitti:
Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA
Kuka noista on oikeasti Oulusta?
Kaerppä JO! kirjoitti:
Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA
unohdit haatajan mainita
- Kardio
Suomen KAIKKIEN aikojen PARAS pakki REIJO RUOTSALAINEN
ETELÄN VETELÄ "Kaerppä" opettele Kirjoittamaan ennen kuin alat avautumaan. - True Story
Ainaki Granlund oli isossa roolissa 2011 MM-kultajoukkueessa...
- dfsg
True Story kirjoitti:
Ainaki Granlund oli isossa roolissa 2011 MM-kultajoukkueessa...
granlund on pas*a
- bäksöm
Kaerppä JO! kirjoitti:
Jussi Jokinen, Joni Pitkänen, Pekka Rinne , Mikael Granlund , Janne Niinimaa , Topi Jaakola , Juhamatti Aaltonen , Janne Pesonen ,Reijo Ruotsalainen, Jari Viuhkola, Hannes Hyvönen, Mika Pyörälä, Kari Jalonen Siinä muutama MAAJOUKKUEPELAAJA
unohit niklas bäksömin
- DVR
hä? kirjoitti:
Kuka noista on oikeasti Oulusta?
Mitä helvetin väliä syntymäkaupungilla on? Nyt puhuttiin Kärppien KASVATTAMISTA pelaajista.
- Aivan täynnä ihtiään
Meillä täällä savonmaalla onkin ristitty ko. joukkio nimellä "Kyprät". Kertonee enemmän kuin tuhat sanaa...
- kyprät
Kyprät ei kerro minulle mitään.
- Aran kausi ohi
Kausi päättyi surkeaan maalivahtipeliin Baclund surkea, jos Hostikka maalissa pelit olis jatkuneet.
- kärppäfan
Vai että Backlund surkea? Ihan niinkuin olisit seurannutkin pelejä? Vilkaisehan sen torjuntaprosenttia. Kyllä se peli kaatu ihan muuhun kuin Backlundiin.
- niivvarmaa
Backlund yksi sm-liigan parhaista veskareista!Kärpistä on lähtenyt parhaat pelimiehet!!
- Kärppä
Vittu hävettää oikeesti nuo tyypit, jotka vaan inisee kun huudetaan sanaa "pohjoinen". Maamme-laulussa muutenkin lauletaan kotimaasta, ei Oulun sijainnista. Sehän vain kertoo siitä että arvostamme kotimaatamme ja olemme ylpeitä siitä että Suomi on pohjoisessa.
- sorimutta
Olette moukkia vitutuksestanne huolimatta ja sen kanssakin.
- cbagd
Huutonaurua etelän pelleille
- pigs
Siinä taas yksi näytti pelitaitonsa ja mahtinsa HPK-pelissä!
- swines
Toivottavasti loppukauden pelikielto.
- pohjan poika
swines kirjoitti:
Toivottavasti loppukauden pelikielto.
Oooulun kärpät!!!
- häh
granlund on hifkistä senkin pellet.
- et sitten tiennyt
*niin lähti kärpistä hifkiin pari kolme vuotta sitten -on alunperin Oulunsalon poikia (=Oulua)
*et sitten sitä tiennyt!
*sama kuin väittäsin että Kähkönen (Blues) on Oulun poikia kun se nyt pelaa täällä... - etelän luuserit
et sitten tiennyt kirjoitti:
*niin lähti kärpistä hifkiin pari kolme vuotta sitten -on alunperin Oulunsalon poikia (=Oulua)
*et sitten sitä tiennyt!
*sama kuin väittäsin että Kähkönen (Blues) on Oulun poikia kun se nyt pelaa täällä...voi voi teitä etelänluuseri pellejä
- mökö
No onko se selvinnyt jo kuka jokeripipo ottaa kisulia takaapäin ipan uudessa khl-mainoksesssa?
- Kärppäwaari
Näyttää pornosivustolta. Maailmanmestareita oli viimeksiki 5 Kärpistä. Niinimaan Janne jo 95. Rinteen Pekka on NHL:n paras veskari. Kärpillä 7 liigamestaruutta ja 15 mitallia. Nyt nuorisa Jesse, Sepe ja Nuti. Reksa oli NHL:n parhaita puolustajia ja 2 Stanley Cupin sormusta. Done, Kepu ja Ville rynnii rapakon takana. Lasse Leijonanmieli on päävalmentajien luottopelaaja ja joukkueen isähahmo. Katkera on tuo paskanpuhuja.
- jaapajuu
Ihan hyviäkin pelaajia löytynyt, mutta viime keväänä oli liikaa kärppätaustaisia valmennusta myöten maajoukkue täynnä, eikä sitten erinäisistä syistä tullut menestystäkään. Logon, luoton ja menneiden suoritusten ei pitäisi antaa sokeuttaa ja viedä pelipaikkoja nykyhetkessä paremmilta pelaajilta... Karjala-turnauksen valinnoissa oli taas jotenkin samaa meininkiä havaittavissa. Onneksi Lassie sentään onnistui, Jalosen ilmekin oli lievästi tyytyväinen. ;)
Rinne ei ole nyt ihan ehkä NHL:n paras maalivahti kuitenkaan. Paras suomalaisista tällä hetkellä, ok.
- Xboc
muistakaa DONSKOIN Joonas
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664