Suomessa ei kohdella kaikkia tasavertaisesti !!!

Faktajuttutämäon

Tyttöjen alistaminen alkaa päiväkodista

"Tämä on tositarina suomalaisesta arjesta: Isä tuo itkevän pikkupoikansa päiväkodin johtajan puheille. ”Poikani kunniaa on loukattu hänen sukunsa edessä”, isä sanoo. Poika on kertonut isälleen päiväkodin arjesta.

”Poikaani ei saa nukuttaa kerrossängyssä, jonka yläpetillä tai viereisessä vuoteessa on tyttö”. Isä vaatii uskontoonsa ja kulttuuriinsa vedoten, että suomalaistytöt on eristettävä oikeauskoisista pojista.

Koska tarina on Suomesta, päiväkodin henkilökunta eristää suomalaistytöt maahanmuuttajapojista. Samassa päiväkodissa opetetaan, että kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia ja kaikkia tulee kohdella yhdenvertaisesti. Tämä perustuu tasa-arvolakiin ja YK:n ihmisoikeuksien julistukseen.

Kellään ei ole erioikeuksia uskontonsa tai ihonvärinsä vuoksi, eikä ketään tulee syrjiä uskonnon, kulttuurin tai ihonvärin perusteella. Tämä perustuu lakiin syrjinnän kieltämisestä.

Koska tarina on Suomesta, päiväkodinohjaajat hyväksyvät maahanmuuttajien erioikeudet. Oikeauskoisia poikia kohdellaan päiväkodeissa jo pienestä pitäen etuoikeutettuina. Naisten alistaminen alkaa jo kapaloiässä, Suomessa. Mitä sanovat lapsi-, nais- ja ihmisoikeusjärjestöt?

Joukko kantaväestöön kuuluvia vanhempia valmistelee kantelua tasa-arvovaltuutetulle lastensa laittomasta kohtelusta päiväkodissa. Jos tuomioita joskus jaetaan, rangaistuksen saavat päiväkodin työntekijät, eivät oikeauskoisten isät.

Maahanmuuttoministeri Astrid Thors, oikeusministeri Tuija Brax ja tasa-arvoministeri Stefan Wallin ovat tietoisia tapahtumista suomalaisissa päiväkodeissa.

Ruohonjuuritason kulttuuritörmäykset ovat arkipäivää, joita maahanmuutosta päättävät poliitikot vähättelevät. Suomalaislasten vanhemmat reagoivat kiihtyvällä tahdilla omilla jaloillaan ja vaihtavat asuinalueita, kouluja ja päiväkoteja.

Haluavatko poliitikot, että Suomessa vahvistuu ulkomaalaisvastainen kansanliike, joka jo riehuu Keski-Euroopassa? Minä en ainakaan halua."

Lähde: http://www.turkulainen.fi/artikkeli/26177-tyttojen-alistaminen-alkaa-paivakodista

28

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullua

Hirveän epäreilua! Suomeen muuttaneiden kuuluisi sopeutua Suomen kulttuuriin vähintään sen verran, etteivät vaadi Suomen lain vastaisia etuoikeuksia.

• ¢

niin
        Suomen lakejahan ei Moverin mukaan tarvitse noudattaa, jos ne ei muslimeille ym heikkolahjaisille roduille sovi. Moverin lakia eli maanpetturihyysärilainsäädäntöä valkoihoisen suomalaisen täytyy noudattaa pilkulleen.

• Eitarvitseihmetellä

Käsittämätöntä. Ja sitten ihmetellään Suomalaisten suhtautumista maahanmuuttajiin. Enää ei tarvitse ihmetellä!

• Hyvä "faktajuttutämä on".

Kerrotko minulle, miksi postaat tämän rasimipalstalle - kysymyshän on tasa-arvosta, jolle löytyy juuri kyseistä nimeä kantava palsta?

"Rasistisuuden lisääntyminen kyseisten tapausten johdosta" tuskin tulee kysymykseen, koska syyhän mahdolliseen epätasa-arvoon on viranomaistoiminta. Maahanmuuttajathan vain noudattavat ohjeita?

• ¢

vai viranomaistoiminta nyt aiheuttaa rashismia.

• ¢ kirjoitti:

vai viranomaistoiminta nyt aiheuttaa rashismia.

Eivätkö juuri päiväkodin ohjaajat tehneet kantislasten vanhempia kuohuttaneen päätöksen?

• ¢
        Mover kirjoitti:

Eivätkö juuri päiväkodin ohjaajat tehneet kantislasten vanhempia kuohuttaneen päätöksen?

onko ne viranomaisia?

• Syyllisiä enemmänkin
        Mover kirjoitti:

Tekivät. Hehän niitä suurimpia rasisteja ovat, vaikka en nyt pojan isää ihan puhtaaksi pulmuseksi kutsuisi.

• ¢ kirjoitti:

onko ne viranomaisia?

Ovat, yliviivattu see.

• Kaikesta näkee
        Mover kirjoitti:

Ovat, yliviivattu see.

olet mustalla "painettu" sairas peräaukko.

• Kaikesta näkee kirjoitti:

olet mustalla "painettu" sairas peräaukko.

Voiko aukko olla henkilö?

• ¢
        Mover kirjoitti:

Voiko aukko olla henkilö?

tuoham puhiu peräaukpsta ja sellainen on kaikilla muilla paitsi muumipeikpilla.

• ¢ kirjoitti:

tuoham puhiu peräaukpsta ja sellainen on kaikilla muilla paitsi muumipeikpilla.

Tiedät selvästi paljon ihmisen anatomiasta - ja osaatpa verrata sitä vielä Muumeihinkin(!)

Mutta nyt ei ollutkaan kysymys ihmisistä - vaan aukoista, koskaa juuri siksi minua mutsuttiin, eikö vain?

Ja minun mielestäni sen enempää minä kuin kukaan muukaan ei voi olla aukko, vai mitä?

• ¢
        Mover kirjoitti:

Tiedät selvästi paljon ihmisen anatomiasta - ja osaatpa verrata sitä vielä Muumeihinkin(!)

Mutta nyt ei ollutkaan kysymys ihmisistä - vaan aukoista, koskaa juuri siksi minua mutsuttiin, eikö vain?

Ja minun mielestäni sen enempää minä kuin kukaan muukaan ei voi olla aukko, vai mitä?

eikä ollut missään vaiheessa kyse aukosta. Peräaukko ei ole aukko siinä mielessä, että se olisi aukko, vaan että siitä aukosta ihminen ulostaa. Aukihan se ei varsinaisesti ole milloinkaan vaan kiinni. Muutenhan täällä jokaisella olisi paswkat housussa. - Älyytkö? Vain sinä olet puhunut tällä palstalla aukosta ja nimenomaan että sinä olet aukko.

Yhdyssanat ovat sellaisia txt pätkiä, jokka muodostuu kahdesta tai useammasta eri sanasta. Itse yhdyssanalla sitten ei välttämättä ole mitään tekemistä yhdenkään sen sanan muodostavan sanan kanssa. Elikkä jos tämä oli sinulle uusi asia, niin hyvä että nyt sitten opit senkin.

• ¢ kirjoitti:

eikä ollut missään vaiheessa kyse aukosta. Peräaukko ei ole aukko siinä mielessä, että se olisi aukko, vaan että siitä aukosta ihminen ulostaa. Aukihan se ei varsinaisesti ole milloinkaan vaan kiinni. Muutenhan täällä jokaisella olisi paswkat housussa. - Älyytkö? Vain sinä olet puhunut tällä palstalla aukosta ja nimenomaan että sinä olet aukko.

Yhdyssanat ovat sellaisia txt pätkiä, jokka muodostuu kahdesta tai useammasta eri sanasta. Itse yhdyssanalla sitten ei välttämättä ole mitään tekemistä yhdenkään sen sanan muodostavan sanan kanssa. Elikkä jos tämä oli sinulle uusi asia, niin hyvä että nyt sitten opit senkin.

Olen siis se osa ihmistä, joka ympäröi sitä pelkän yksittäisen sanan perusteella aukoksi kutsuttua peräaukon osaa?

Muuten - jos olisin kutsunut sinua "mustalla painetuksi ´sairaaksi´peräaukoksi", niin olisiko sinusta palanen kuollut?

• Mover kirjoitti:

Olen siis se osa ihmistä, joka ympäröi sitä pelkän yksittäisen sanan perusteella aukoksi kutsuttua peräaukon osaa?

Muuten - jos olisin kutsunut sinua "mustalla painetuksi ´sairaaksi´peräaukoksi", niin olisiko sinusta palanen kuollut?

luuletko sinä että minä kirjoittelen tänne kaikki viestit. Minä käytän nikkiä, koska muuten minua ei voisi tunnistaa mitenkään... näköjään.

Eikä se aukko ole mikään persreijän 'osa'. Eikö se jo mennyt tuolla edellä kaaliin, että peräaukko ei edes ulostaessa eli paskantaessa ole aukko, ellei sitten oteta huomioon piereskelyä.

• mulkhu kirjoitti:

luuletko sinä että minä kirjoittelen tänne kaikki viestit. Minä käytän nikkiä, koska muuten minua ei voisi tunnistaa mitenkään... näköjään.

Eikä se aukko ole mikään persreijän 'osa'. Eikö se jo mennyt tuolla edellä kaaliin, että peräaukko ei edes ulostaessa eli paskantaessa ole aukko, ellei sitten oteta huomioon piereskelyä.

Todella mielenkiintoinen tuo keskustelu siitä, kuuluuko aukko peräaukkoon - vähän sama kuin että kuuluuko reikä reikäleipään.

Mutta jospa kuitenkin jättäisimme tuon asia, kun se ei kuitenkaan nyt kuulu tämän palstan teemaan toteamuksellani, että kyllä sinä olet tämän peräreikäasian, siis peräreiän asian tuntija, siis asiantuntija.

En mieti, kuka täällä kirjoittaa milläkin nikillä - halusin vain ihan ex tempore kysyä (siis vaikkei tuo sinun määrittely olisikaan), että jos sinua kutsuttaisiin "mustalla painetuksi ´sairaaksi´ peräaukoksi", niin kuolla kupsahtaisiko se palasi?

• Kovin pitkälle
        Mover kirjoitti:

Todella mielenkiintoinen tuo keskustelu siitä, kuuluuko aukko peräaukkoon - vähän sama kuin että kuuluuko reikä reikäleipään.

Mutta jospa kuitenkin jättäisimme tuon asia, kun se ei kuitenkaan nyt kuulu tämän palstan teemaan toteamuksellani, että kyllä sinä olet tämän peräreikäasian, siis peräreiän asian tuntija, siis asiantuntija.

En mieti, kuka täällä kirjoittaa milläkin nikillä - halusin vain ihan ex tempore kysyä (siis vaikkei tuo sinun määrittely olisikaan), että jos sinua kutsuttaisiin "mustalla painetuksi ´sairaaksi´ peräaukoksi", niin kuolla kupsahtaisiko se palasi?

en viitsi peräaukkoja miettiä, -mutta kaikki musta tuontitavara on ainakin aivokuollutta.

• Kovin pitkälle kirjoitti:

en viitsi peräaukkoja miettiä, -mutta kaikki musta tuontitavara on ainakin aivokuollutta.

Olen aika lailla samaa mieltä - jos se viittaa näihin...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mustapaidat

• Mover kirjoitti:

Olen aika lailla samaa mieltä - jos se viittaa näihin...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mustapaidat

tuskin nuo on tuontitavaraa ja tuskin silpovat sukupuolielimiään tai raiskaavat napapaitatyttöjä, kuten se sinun porukkasi.

• mulkhu kirjoitti:

tuskin nuo on tuontitavaraa ja tuskin silpovat sukupuolielimiään tai raiskaavat napapaitatyttöjä, kuten se sinun porukkasi.

Mallit lienevät tuontitavaraa - joiden tavat eivät jää silpomisiin eivkä raiskauksiinkaan.

• faktajuttutämä on

"Viranomaisten" toiminta aiheuttaa rasismia joten ihan hyvin voi olla tällä(kin) palstalla.

• iso d
        faktajuttutämä on kirjoitti:

"Viranomaisten" toiminta aiheuttaa rasismia joten ihan hyvin voi olla tällä(kin) palstalla.

ikävät, ja mokuttajille kiusalliset tosiasiat ovat kiellettyjä tällä palstalla, koska palstan seefferi on moku-intoilija.

• iso d
        iso d kirjoitti:

ikävät, ja mokuttajille kiusalliset tosiasiat ovat kiellettyjä tällä palstalla, koska palstan seefferi on moku-intoilija.

on ikävä ja kiusallinen fanaatikko

• Pukeli

Miten tätä lakia sovelletetaan, onko tietoa? vältetäänkö työvoimapoliitiisia toimnepiteitä ja nostellaan tukia?

YK:n ihmisoikeussopimukset

Kansalaisoikeuksia ja poliittisia oikeuksia koskeva kansainvälinen yleissopimus

8. artikla

1. Ketään ei saa pitää orjuudessa; kaikenlainen orjuus ja orjakauppa ovat kiellettyjä.

2. Ketään ei saa pitää maaorjuudessa.

3. a) Ketään ei saa vaatia suorittamaan pakkotyötä tai muuta pakollista työntekoa;

b) Maissa, joissa tuomitaan rangaistukseksi rikoksesta kuritushuonetta, ei edellisen kohdan katsota muodostavan estettä toimivaltaisen tuomioistuimen antaman kuritushuonerangaistuksen täytäntöönpanolle.

c) Tämän kohdan mukaisella pakkotyöllä ei tarkoiteta:

i) mitään työtä tai palvelusta, jota ei ole tarkoitettu b kohdassa ja jota yleensä vaaditaan siltä, jolta on riistetty vapaus laillisessa järjestyksessä julistetun tuomioistuimen tuomion perusteella tai siltä, joka on ehdonalaisessa vapaudessa;

ii) mitään asepalvelun luonteista palvelusta ja maissa, joissa tunnustetaan kieltäytyminen asepalveluksesta omantunnonsyistä, palvelua, joka lain mukaan vaaditaan omantunnonsyistä kieltäytyjältä;

iii) mitään palvelusta, jota vaaditaan milloin yhteiskunnan olemassaoloa tai hyvinvointia uhkaa hätä tai onnettomuus;

iv) mitään työtä tai palvelusta, joka sisältyy yleisiin kansalaisvelvollisuuksiin.

• näin on

Jokaisella maalla tulee olla OMAT lait ja jokainen maa hoitakoot omat kansalaisensa, ekä niitä pidä ottaa eläteiksi.

• miksi mamujen lapsia

edes otetaan päiväkoteihin?

• iso d

no etteivät häiritse isin ja äidin sossussa juoksemista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe