Ihmetyttää miten noin "ruma" ja nälkiintynyt olio on päässyt julkisuuteen ..kaikkea sitä nykyaikana , onkohan tämäkin jotain seikkailu juttuja, miksei normaalia ja tervettä ihmistä näytetä, no oisko raha joka määrää
Supermarjo ..Marjo Niittyviita
3
153
Vastaukset
- SAIRAS AIKA
Vitun sairaan näköinen luuperse.
- ohjelman pointti?
juttuhan on niin että tuo leikeltyjä lahjattomia pissiksiä manageeraava adhd- pakko-oireinen kireä narttu leijailee jossakin ihan muualla ja aina kun jalat osuu maahan niin tulee itku.
Totuus on nimittäin niin raaka tässäkin tapauksessa. Vosu pakenee ongelmiaan ja tyytymättömyyttään suorittamiseen kunnes päästä paukahtaa verisuoni.
Se mulla on hämärän peitossa että missä kohtaa tuo ohjelma on mielenkiintoinen tai tuo ihminen.
Niin ja se Tauski salamaexä on enemmän tauski kuin tauski itse... oikea raketti-insinööri. - vau,mikä turhis
onko se kenties suomalainen 'saagim' siis taas uusi tyhjäpäinen turha julkkis lehtiä myymään... hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862