Valta turmelee

TJ

ja uskonnot sokaisevat. Lisään vielä sen, että politiikka kun sekoitetaan uskontoon, niin jälki ei ole kaunista. Seurauksena on sensuuria ja ihmisten sananvapauden rajoittamista.

Suomessa tuntuu olevan kirjoittamattomana lakina se, että islamista ei saa kirjoittaa mitään, ei ainakaan negatiivista. Siihen liittyen myöskään oikeuslaitosta ei saa arvostella.

Uuden Suomen Puheenvuoro palstalta bannattin eilen kertarysäyksellä viisi ihmistä, jotka kommentoivat Freddy van Wonterghamin bloggausta. Kyse oli oikeuslaitoksen toiminnasta, josta Freddy sai tuomion. Naurettava juttu, mutta ei siitä sen enempää. Kun hän eilen bloggasi, että hän neuvoi erästä kaveriaan tekemään tutkintapyynnön erään bloggaajan kirjoituksista, jossa tämä väitti kaikkia belgialaisia pedofiileiksi, niin kaikki siihen vastanneet ja myös Freddy bannattiin.

Koko bloggaus kommentteineen oli aivan asiallista kirjoittelua, mutta ilmeisesti aihe oli väärä, koska tämä farssi aikoinaan alkoi Freddyn kommentista islamilaisten tavasta ruoskia tyttöjä kuoliaaksi.

Niin, siitä että valta turmelee: Uuden Suomen päätoimittaja Markku Huuskon se on ainakin turmellut. Islam on niin lähellä hänen sydäntään, että pitää olla hyvin varovainen kommentoidessaan jonkun muslimin kirjoituksia. Huusko nauttii vallastaan ja sitä hyvin mielellään käyttää banneja jaellessaan. Miksi islam on saanut tuollaisen jalansijan Suomessa? Ei heitä täällä vielä niin paljon ole. Kuitenkin sekä media että oikeuslaitos on polvillaan noiden uskonharhaisten edessä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgdfg

      Ihan oikein noille Belgialaismamuille. Pysyisivät pois Suomesta!

      Muuten, miten koko juttu liittyy ateismiin?

      • TJ

        Miten niin oikein? Kannatat siis sensuuria ja islamin etuoikeutettua asemaa Suomessa.

        Että mitenkö tämä liittyy ateismiin. Siten että kun puhutaan ateismista, niin sen vastinasioina ovat uskonnot. Ja kun puhutaan uskonnoista, puhutaan myös vallasta.

        Mutta älä toki enempää rasita päätäsi tällä aiheella, jos tuo on sinun antisi.


      • dfsdfsdf
        TJ kirjoitti:

        Miten niin oikein? Kannatat siis sensuuria ja islamin etuoikeutettua asemaa Suomessa.

        Että mitenkö tämä liittyy ateismiin. Siten että kun puhutaan ateismista, niin sen vastinasioina ovat uskonnot. Ja kun puhutaan uskonnoista, puhutaan myös vallasta.

        Mutta älä toki enempää rasita päätäsi tällä aiheella, jos tuo on sinun antisi.

        Blablabla. Kannatan tarkoitushakuisen paskajournalismin ja varsinkin sen alalajin, poliittisen nettipalstasontatrollailun sensurointia. Ihan sama miltä kartan laidalta sattuu trolli olemaan.

        Sananvapautta ei ole se että pitää vollottaa joka kerta kun jotain poistetaan jostain. Sananvapautta on se että jokainen saa perustaa itse median/foorumin, jossa puhua mitä haluaa ja ennen kaikkea POISTAA mitä haluaa. Erittäin yksinkertaista.


      • TJ
        dfsdfsdf kirjoitti:

        Blablabla. Kannatan tarkoitushakuisen paskajournalismin ja varsinkin sen alalajin, poliittisen nettipalstasontatrollailun sensurointia. Ihan sama miltä kartan laidalta sattuu trolli olemaan.

        Sananvapautta ei ole se että pitää vollottaa joka kerta kun jotain poistetaan jostain. Sananvapautta on se että jokainen saa perustaa itse median/foorumin, jossa puhua mitä haluaa ja ennen kaikkea POISTAA mitä haluaa. Erittäin yksinkertaista.

        Enhän minä vollottanut, vaan toin esille sellaisen asian kuin muslimien hyysäämisen vallan käytävillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe