Keskimäärin suomalainen työntekijä viettää töissä n 1500 tuntia vuodessa,työmatkoihin menee n 2tuntia pvä.
Eli kaikenkaikkiaan voimme laskea työhön kulutetun ajan olevan n 2000 tuntia vuodessa.
Tästä saat korvauksena keskimäärin 20000 netto josta olet maksanut veroa n10 000 .
Netosta maksat työmatkoihin aiheutuvat kulut ja elämisen,säästöön jäävä osuus on aika pieni ellei olematon.
Romanialainen rikolliskaksikko tulee kesäksi Suomeen tekevät pari ryöstöä jalokiviliikkeeseen tienaavat kahdessa minuutissa 100 000 kiinni jäädessäänkään eivät joudu kärsimään tuota 2000 tuntia tekemällä töitä vaan pääsevät veronmaksajien rahoilla ylläpidettyyn täyshoitolaan.
Vapauduttuaan muutaman kk täyshoidosta terveyspalveluineen (paikattuine hampaineen ,fysioterapioineen) ovat kuin uusi miehiä lähtemään viettämään talvea karibialle.
Rannalla makoillessaan cuba libre kourassaan nauttivat makesta elämästä suomalaisten odottaessa bussipysäkillä myöhässä olevaa bussia räntäsateessa ,myöhästyminen vähennetään tietenkin palkasta.
Kummat ovatkaan niitä hädänalaisia?
Ja jotkut suvaitsevaiset kehtaavat vielä syyttää rasismista suomalaisia jos hieman hitsaa välillä kiinni????
Suomalainen työtekijä viettää 1500 tuntia töissä.
Tosimies.
4
65
Vastaukset
- Mielenkiintoista....
Paljonko sinä vietät aikaa vuodessa palkka- tai yrittäjätöissä ?
- Tosimies.
En enää niin paljoa kuin ennen.
Ennen tein (n 15v sitten ) yli 2000 t per vuosi mutta olen töitä tehnyt koko ikäni ,15 vuotiaasta asti ja nyt olen 42v.
Ja yrittäjänä jonkun aikaa silloin oletkin töissä 24/7 - yritt
Tosimies. kirjoitti:
En enää niin paljoa kuin ennen.
Ennen tein (n 15v sitten ) yli 2000 t per vuosi mutta olen töitä tehnyt koko ikäni ,15 vuotiaasta asti ja nyt olen 42v.
Ja yrittäjänä jonkun aikaa silloin oletkin töissä 24/7Niinpä, reilut 3300 tuntia vuodessa...
- tuleva !%
VITTU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694