Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

halukkaille voisin kokeilla nostaa enkelikortin :)

krisse :)

nostan yhden kortin viidelle alkuun.

77

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanlapsi

      Mitä tietä pitäisi kulkea, jäänkö nykyiseen työpaikkaani vai hankkia uusi ammatti?

    • krisse :)

      nostin sinulle kortin ja se viesti tähän elämäntilanteesi ja sait viestin zannalta

      "sinua suojellaan kaikelta pahalta.vaikein aika on nyt takanapäin ja voit huokaista helpotuksesta ja tuntea olosi turvalliseksi.

      lisäviesti:mitä tahansa menneisyydessäsi onkin tapahtunut,enkelit suojelevat sinua nyt ja tulevaisuudessa.minä autan sinua toipumaan menneistä järkytyksistä ja päästämään irti sydämessäsi olevasta pelosta ja huolesta.olen kanssasi auttaakseni sinua irtautumaan itsetuhoisista tavoista ja ajatuksista.pysyn vierelläsi,jotta voisit tuntea olosi turvalliseksi ja tyyneksi.me enkelit suojelemme sinua,kotiasi ja perhettäsi samaten kulkuneuvojasi ja työpaikkaasi.voit olla varma etteivät mitkään alemmat energiat pääse suojelevan kenttämme lävitse.me päästämme vain rakkauden energiaa sinun ja läheistesi ympärille.kaikki kielteiset energiat heijastuvat takaisin sinne mistä ne tulivatkin.jumala ja enkelit pyytävät sinua nauttimaan olostasi kaikessa rauhassa.onnellisuutesi saa meidät täällä taivaassa hymyilemään

      nostin toisen kortin vielä se tuli shantilta:

      "olen rauhan enkeli tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi"

      lisäviesti:olet kulkenut läpi myrskyn ja olet perin pohjin uupunut.sielusi kaipaa hiljaisuutta ja lepoa.olen saapunut avuksesi ja järjestän sinulle mahdollisuuden viettää aikaa itseksesi,niin että mielesi ja sydämesi voivat eheytyä.tuon sieluusi tyyneyttä ja rauhaa jotka heijastavat todellista jumalallista olemustasi.kuten enkeleillä sinullakin on kyky pysyä tyynenä vaikka ympärilläsi myrskyäisi.kun keskityt tietoisesti myös hengitykseesi rauhoittaaksesi itsesi etkä anna minkään horjuttaa sisäistä varmuuttasi,olet vakaalla pohjalla tapahtuipa elämässäsi mitä tahansa.kun saavutat sisäisen rauhan ,voit itse vaikuttaa vahvemmin parantumiseesi ja eheytymiseesi.pian myös ulkoinen elämäsi alkaa heijastaa sisäistä tyyneyttä.pahin aika on takanapäin ja edessäsi avautuu tasaisempi polku.rauhaisa lopputulos odottaa sinua :)

      tämä shantin viesti tuli selkeästi esille korteista ja sen merkitys korostuu.

      olet ilmeisesti viime aikoina kokenut jotain sellaista joka on saanut sinusta väsymään ja epäilemään itseäsi kenties?sinulla on sydämessäsi vastaus työpaikasta.on hyvä punnita rauhassa kumpaakin vaihtoehtoa ja nauti elämästä.elämä on tässä ja nyt

    • 5

      Mitkä ovat ensimmäiset viisi lottonumeroa viikon 14 arvonnassa?

      • krisse :)

        minä nostan kortteja ja enkelit antaa niillä vastauksia.minä eikä kukaan muukaan pysty sitä sinulle kertomaan.ehkä joillekkin annetaan siitä merkkejä.jos tietäisin mitkä lottonumerot milloinkin olisi itse ja lähisukuni olisi rikas.en ole näkevä.onnea arvontoihin :)


      • 5
        krisse :) kirjoitti:

        minä nostan kortteja ja enkelit antaa niillä vastauksia.minä eikä kukaan muukaan pysty sitä sinulle kertomaan.ehkä joillekkin annetaan siitä merkkejä.jos tietäisin mitkä lottonumerot milloinkin olisi itse ja lähisukuni olisi rikas.en ole näkevä.onnea arvontoihin :)

        Nosta vain niitä kortteja äläkä selittele joutavia.

        Nosta ensimmäiset viisi korttia ja kerro niissä olevat numerot. Jos niissä ei ole numeroita, niin kerro ensimmäinen numero, jonka nostamasi kortti tuo mieleen.

        Näin yksinkertaista se on, kun osaa.


      • krisse :)
        5 kirjoitti:

        Nosta vain niitä kortteja äläkä selittele joutavia.

        Nosta ensimmäiset viisi korttia ja kerro niissä olevat numerot. Jos niissä ei ole numeroita, niin kerro ensimmäinen numero, jonka nostamasi kortti tuo mieleen.

        Näin yksinkertaista se on, kun osaa.

        nostan kortteja vain jotka sitä tahtoo ja tarvitsee.en ennusta tai näe asioita teidän elämästänne saati lottonumeroita.intuitiolla jaan kortit ja joskus ihmisestä saa sitä kautta jonkinlaisen kuvan ihmisestä ja elämäntilanteesta.

        oikein aurinkoista kevään jatkoa sinulle!!


    • Huhtiku,u

      Nostaisitko myös mulle enkeli kortin? Haluan että minut hyväksyttäisiin töissäni. Kiitos jo etukäteen.

      • krisse :)

        ennen kuin nostan niin sanon että ole rohkeasti oma itsesi ja arvosta itseäsi.se heijastuu sinun olemukseen :)


        jotain ihanaa on tulossa sen sanoo

        chantel:
        "uusi rakkaus odottaa sinua.elämääsi tulee uusi kumppani tai nykyinen suhteesi alkaa kukoistaa.ole avoin antautumaan ja vastaanottamaan rakkautta."

        lisäviesti:olet kaivannut rakkautta ja intohimoa elämääsi ja rukouksesi on kuultu.olen romanttisen rakkauden enkeli ja olen saapunut avuksesi.uusi rakkaus on tulossa elämääsi ja avaamalla sydämesi voit antautua tälle uudelle suhteelle.mitä lämpimämmin toivotat uuden rakkauden tervetulleeksi sisimmässäsi sitä varmemmin se osuu kohdallesi.jos sinulla on jo kumppani,ilmaise romanttiset tunteesi hänelle peittelemättä.ole avoin tunteissasi ja toimi vaistojesi varassa.ole kepeä ja leikkimielinen-kuten me enkelit olemme.kun näytät avoimesti rakkautesi kumppaniasi kohtaan.kannustat rakkauden voimaa palaamaan elämääsi enenevässä määrin.opastan sinua matkalla.,jolla saatat joutua tekemään asioita joilla ei tunnu olevan mitään tekemistä rakkauden kanssa.jos tunnet yhtäkkiä intoa mennä vaikka kuntosalille,ilmottautua kurssille tai tutustua uusiin ihmisiin,tiedät sen olevan vaikutustani.luon sydämeesi vahvan tunteen,joka kehottaa sinua toimimaan ja tunnet kuin olisit suuressa lämpimässä syleilyssä.mitä tarkemmin seuraat opastustani sitä nopeammin löydät rakkauden elämään.

        nostin vielä sinullekkin toisen kortin joka toisi vahvistusta tähän aikaisempaan ja sait viestin celesteltä

        "onnellinen muutto tai työpaikan vaihdos on pian käsillä" on siis muutoksen aikaa nyt sinun elämässä.ja saattaa tuntua että nämä muutokset vie paljon voimia.kun tomit enkelten kanssa se voikin olla onnentäyteistä aikaa.autan sinua löytämään uuden paikkasi ja tuen sinua kaikessa tarvittavassa.odota ihmeiden tapahtuvan ne mahdollistavat sen,että sinulla on varaa tähän muutokseen.pysy myönteisenä älä usko mielesi harhakuvitelmiin äläkä vajoa köyhyysajatteluun


    • Sasu-74

      voitko nostaa kortin ja katsoa,mikä on elämän tehtäväni täällä.Selviääkö solmussa oleva ihmissuhde?

      • krisse :)

        sait viestin astara:sinä ansaitset parasta.tavoittele tähtiä unelmillasi ja toiveillasi.äläkä anna periksi

        lisäviesti:tähän asti olet tyytynyt elämässäsi vähempään kuin mitä olet halunnut,mutta siihen on tultava muutos.olen täällä nostamassa vaatimustasoasi ja osoittaakseni,ettei elämäsi tarvitse olla hankalaa.ei ole itsekästä toivoa parempaa elämää.mitä enemmän pystyt itse ottamaan vastaan,sitä enemmän pystyt antamaan muille.kun otat vastaan apumme,saat kaiken tarvitseman elämäntehtävääsi varten.innoitat myös muita näyttäessäsi että henkistä tietä kulkiessasi saat kaiken tuen mitä tarvitset.jumala ja enkeli haluavat sinun nauttivan olemassaolostasi.onnellisuudessa on pyhyyttä ja se on tärkeä osa elämän tarkoitusta.me tuomme mielellämme elämääsi iloa ja rauhaa.tiedät itse,mikä tekee sinut onnelliseksi.sinun tarvitsee vain pyytää meiltä-olemme huomanneet ettet pyydä mielelläsi apua.tunnet ehkä ettet ansaitse hyviä asioita tai jos otat apumme vastaan se on joltain toiselta pois.muista kuitenkin että jumala tuntee vain runsauden ja ainoastaan ihmiset uskovat puutteeseen.tämä kortti on muistutus siitä että jumala ja enkelit voivat puuttua tapahtumiin jos pyydät heidän apuaan.

        selkeytystä hain vielä

        crysralilta ole luottavainen ja toiveikas sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä vaikka et voi sitä itse vielä nähdä

        lisäviesti.toivon siemenet jotka olet kylvänyt alkavat versoa.et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet oavt vastikään itäneitä ja versot aluillaan.on tärkeää että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi korkealla.vältä ihmisiä jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa.on tärkeää tehdä joka päivä jotain niitä pieniäkin unelmien toteutumisen eteen.puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla,vakuuta itsellesi joka päivä että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne. ja mikä tärkeintä pyydä enkeleiden apua päivittäin


    • krisse :)

      jatkan huomenna :) vastaan kyllä tilaisuuden tullen en välttämättä ihan heti mutta vastaan :)

    • Huhtiku,u

      Kiitos krisse kauniista sanoistasi, hyvää pääsiäistä sinulle.

      • krisse :)

        aurinkoista kevään jatkoa myös sinulle :)


    • totuus kirvelee

      Voisitko nostaa myös minulle kortteja?

      Ja ei, tämä ei tarkoita että uskoisin enkeihin. Olenpa vaan suhteellisen vakuuttunut että epämääräisen ja yleisluontoisen hölinän seassa ei olisi ainoatakaan tarkkaa elämääni liittyvää yksityiskohtaa koko kertomuksessasi. Miten voisi ollakkaan? Eihän tarinasi tule enkeleiltä vaan keksit ne ihan itse.

      • krisse :)

        ymmärrän kyllä kantasi :) enkä pahastu.nostan kuitenkin kortin sinulle.ja kirjotaitan vain mitä kortit sanovat

        sait viestin arkkienkeli urielilta " olet eheytymässä tunnetasolla ja valmis avautumaan suuremmalle rakkaudelle.autan sinua päästämään irti vihasta ja katkeruudesta"

        lisäviesti: minua kutsutaan "terapiaenkeliksi" koska pystyn vapauttamaan lukkiutumia ihmisten mielistä ja tunne-elämästä.erityisesti autan ihmisiä vapautumaan vihasta ja anteeksiantamattomuudesta.olen juuri nyt kanssasi puhdistaaksesi mielesi.haluan työskennellä kanssasi auttaakseni myös muita parantumaan ja eheytymään mielen ja tunteiden tasolla.terapeuttunin työni on hienovaraista.enkä pakota siihen koskaan ketään.puhdistuminen ja vapautuminen voi tapahtua jos ihminen niin haluaa.

        sait toiseksi viestin mystiguelta
        " kulje päättäväisesti eteenpäin äläkä lannistu vaikka sinulle sanottaisiin ei.
        ihmeiden aika ei ole ohitse.

        lisäviesti: olet oikealla tiellä.jatka sanaan malliin vaikka se tuntuisikin vievän paljon aikaa ja vaativan ponnisteluja.joskus tavoitteen saavuttaminen vaatii joustavuutta mutta tällä hetkellä sinun tulee seistä horjumatta sen takana,mihin uskot.kompromissit vain vesittävät jumalallisen suunnitelman jota parhaillaan toteutat.vastusta kiusausta miellyttää muita tai toipua paineen alla.kaikki osapuolet tulee olemaan lopulta tyytyväisiä ratkaisuun.tee parhaasi selvittääksesi muille näkemystäsi mutta muista ettei sinun tarvitse puolustella tekojasi.tämän kortin kuvassa tulen pimeästä kohti valoa aivan kuten sinä nyt.tiedän mitä teet ja me enkelit tuemme sinua.


    • toiveikas

      Voitko nostaa minullekkin kortin? :)

      • krisse :)

        sait viestin oceanalta " toimi rohkeasti.sisäinen äänesi kertoo sinulle,mitä tehdä tässä tilanteessa.luota vaistoihisi ja usko itseesi.

        lisäviesti: sukella rohkeasti syvemmälle!enää ei ole syytä odottaa tai tutkiskella tilannetta tarkemmin.voit luottaa tunteisiisi ja ohjaan sinua tekemään kaiken tarvittavan.tärkeintä on välttää viivyttelyä kaikin tavoin.jottei tehtävä tuntuisi ylivoimaiselta jaa se pieniin osiin,pieniin askeliin.ota näitä askelia säännöllisesti.tiedät jo mitä sinun on tehtävä tässä tilanteessa ja olet päättänyt toimia.olen täällä vahvistaakseni sinulle että olet valinnut valon tien.vaikka hetkellisesti joutuisit ponnistelemaan kovasti tai käymään läpi tunne-elämän myrskyjä,ne tyyntyvät pian ja olosi kevenee.joskus saatat tuntea olevasi liian väsynyt tai tunteidesi vallassa jotta pystyisit toimimaan.tämä johtuu siitä että olet epävarma oletko tehnyt oikean päätöksen.tunnet turhaan syyllisyyttä.se kuluttaa energiaasi ja estää sinua tuntemasta itseäsi onnelliseksi.silloin on tärkeä kutsua enkeleitä vahvistamaan uskoasi.huomaa kuinka ovet aukeavat kuin itsestää joka askeleellasi.se on merkki että toimit oikealla tavalla


        selkeytystä saat auroralta: lennät juuri nyt korkealla ja jotkut voivat kokea sen uhkaavana.jatka silti lentoasi sillä innoitat pian muita esimerkilläsi

        lisäviesti:tavoitteesi vievät sinua eteenpäin elämässäsi.elämääsi on tulossa uusia mahdollisuuksia,sillä myönteinen muutos säteilee sinusta niin sisäisesti kuin ulkoisesti.olet vielä varovainen kertoessasi saavutuksistasi koska ajattelet ehkä muiden kadehtivan menestystäsi.saatat kantaa huolta siitä minne uusi tiesi johtaa ja toivot saavasi varmuuden onnistumisestasi.olen täällä auttaakseni sinua nauttimaan tästä hetkestä ja uusista tavoitteista.luota siihen että jokainen hetki pitää huolen itsestään.pyydä niin autan sinua keskittymään juuri tähän hetkeen ja irtautumaan tavastasi murehtia turhaan.näin voit nauttia lahjoista joita elämä tuo tullessaan.kiitollisuus on tärkeää juuri nyt että mielialasi pysyisi korkealla


    • Toiveikas

      Kiitos Krisse! :)

      • krisse :)

        eipä mitään :) ilmeisesti tämä ainakin auttoi sinua?aurinkoista kevään jatkoa ja hyvää pääsiäistä :)


    • totuus kirvelee

      Kiitos rohkeasta yrittämisestä. Yritykseksi se kuitenkin jäi. Ei liipannut läheltäkään mikään mitä minulle kirjoitit.

      Mistä se voisi johtua?

      - valehteliko enkeli?
      - onko menetelmäsi vain joskus oikeassa?
      - mikä on todennäköisyys että se on oikeassa?
      - jos kirjoittaisi vielä yleisemmin, olisiko useammin oikeassa?
      - kuinka yleisesti voi kirjoittaa että ihmiset vielä kokisivat viestisi henkilökohtaiseksi?


      Humpuukia, sanon.

      • krisse :)

        kiitos palautteesta,otan opikseni.olen onnistunut tässä monta kertaa mutta aina ei se yhteys onnistu.olit kovin negatiivinen asian suhteen. sekin vaikuttaa mutta en puolustele :) kaikkea hyvää sinulle :)


      • krisse :)
        krisse :) kirjoitti:

        kiitos palautteesta,otan opikseni.olen onnistunut tässä monta kertaa mutta aina ei se yhteys onnistu.olit kovin negatiivinen asian suhteen. sekin vaikuttaa mutta en puolustele :) kaikkea hyvää sinulle :)

        ja kysyn hyväntahtoiseksi miksi olet täällä palstalla jos et usko?!


    • surrenderr

      voisitko nostaa minullekkin kortin? :)

      • krisse :)

        sait viestin crysralilta ole luottavainen ja toiveikas sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä vaikka et voi sitä itse vielä nähdä

        lisäviesti.toivon siemenet jotka olet kylvänyt alkavat versoa.et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet oavt vastikään itäneitä ja versot aluillaan.on tärkeää että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi korkealla.vältä ihmisiä jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa.on tärkeää tehdä joka päivä jotain niitä pieniäkin unelmien toteutumisen eteen.puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla,vakuuta itsellesi joka päivä että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne. ja mikä tärkeintä pyydä enkeleiden apua päivittäin


        toinen viesti tuli yuonnelta " sinulla on erityinen suhde eläimiin.enkelit suojelevat eläinystävääsi maan päällä ja taivaassa"


        lisäviesti: eläimet reagoivat ystävällisiin ja lempeään tapaasi olla.sinulla on erityinen kyky ymmärtää eläimiä.näet eläinten viattomuuden ja luottavaisuuden ja tunnet kustsumusta auttaa niitä.yhtenä suojelusenkeleistäsi olen täällä kertomassa sinulle miten suhteesi eläimiin heijastuu kauniilla tavalla ympäristöösi.rakkautesi eläimiin on luonut vahvan siteen myös sinun ja luonnon enkeleiden välille.kaikki eläimet joihin olet kiintynyt elämäsi aikana pysyvät luonasi kuten me suojelusenkelitkin.rakkautsesi pitää nämä eläimet rinnallasi ikusesti.eläinystäväsi on taivaassa hyvinvoiva,leikkisä ja enkelten hyvässä huomassa.eläimet toimivat toimivat monin tavoin enkeleinä maan päällä ja auttavat sinua ja ystäviäsi.olet yksi niistä jotka todella arvostavat eläinten enkelimäisiä ominaisuuksia.pystyt kommunikoimaa sanattomasti näiden ihmeellisten olentojen kanssa ja erityisen suhteesi eläimiin avaa sinulle uusia ovia juuri nyt?


    • T

      Hei,
      Olisin todella iloinen,jos myös minulle voisit nostaa kortin.

      • krisse :)

        sait viestin myös urielilta:olet eheytymässä tunnetasolla ja valmis avautumaan suuremmalle rakkaudelle.autan sinua päästämään irti vihasta ja katkeruudesta.

        lisäviesti:minua kutsutaan terapia enkeliksi,koska pystyn vapauttamaan lukkiutumia ihmisten mielestä ja tunne-elämästä.erityisesti autan ihmisiä vapautumaan vihasta ja anteeksiantamattomuudesta.olen kanssasi juuri nyt puhdistaakseni mielesi.haluan työskennellä kanssasi auttaakseni myöa muita parantumaan ja eheytymään mielen ja tunteiden tasolla.terapeuttinen työni on hienovaraista enkä koskaan pakota siihen ketään.uskon että on parasta odottaa kunnes joku lähestyy minua ja pyytää itse opastustani tai apuani.tällöin kysyn haluaako hän vapautua mielessään ja sydämessään olevista tukoksista.puhdistuminen ja vapautuminen voi tapahtua jos ihminen niin haluaa.

        toinen kortti raielta liikunta ja erilaiset harjoitukset kuten jooga ovat nyt tärkeitä hyvinvoinnillesi ja henkiselle kasvullesi.

        lisäviesti: olet saanut voimakkaita viestejä,jotka kehoittavat sinua aloittamaan joogan tai jonkin muun liikuntamuodon.tämä kortti vahvistaa asian.kehon harjoittaminen ja liikkuminen on olennaista unelmiesi ja tavoitteidesi toteutumiselle.se tuo energiaa ja elinvoimaa,joka auttaa sinua aloittamaan ja viemään hankkeita päätökseen.liikunta avaa sinua myös uusille,luoville ideoille.jooga puhdistaa ja laajentaa chakrojasi,niin että voit kuulla viestimme selkeämmin ja voimakkaammin.jooga myös auttaa levotonta mieltä rauhoittumaan,jotta voit meditoida keskittyneemmin ja kuulla jumalallisen opastuksen.jos jooga tai muu liikunta tuntuu sinusta epämielyttävältä,voin helpottaa oloasi sen suhteen.jos pyydät autan räätälöimään itsellesi sopivan harjoitusohjelman joka kiinnostaa sinua ja sopii aikatauluihisi ja kehosi tarpeisiin.saat tätä opastusta toistuvien ajatusten ja tunteiden kautta.joogaan ja ja liikuntaan liittyyvää tietoa tulee eteesi kun tyhjästä.tiedän että olet kiireinen mutta lupaan että saat lisä energiaa liikkumisesta ja sillä tavoin vastaavasti lisätunteja päivääsi


    • T

      Kiitos sinulle! :)

      • T

        Kiitos Krisse vielä edellisestä viestistä :).Oli niin nappiin! Rohkenko kysyä,olisiko mitään viestiä taloudellisen tulevaisuuden puolesta?


      • krisse :)
        T kirjoitti:

        Kiitos Krisse vielä edellisestä viestistä :).Oli niin nappiin! Rohkenko kysyä,olisiko mitään viestiä taloudellisen tulevaisuuden puolesta?

        minä tänään mahdollisuuksien mukaan nostelen sinulle :) kiva kuulla että osui kohdilleen.


      • krisse :)
        krisse :) kirjoitti:

        minä tänään mahdollisuuksien mukaan nostelen sinulle :) kiva kuulla että osui kohdilleen.

        taloustilanne

        esteet runsaudelle ja vaurauden saavuttamisen tielle:

        sait viestin crysralilta ole luottavainen ja toiveikas sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä vaikka et voi sitä itse vielä nähdä

        lisäviesti.toivon siemenet jotka olet kylvänyt alkavat versoa.et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet oavt vastikään itäneitä ja versot aluillaan.on tärkeää että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi korkealla.vältä ihmisiä jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa.on tärkeää tehdä joka päivä jotain niitä pieniäkin unelmien toteutumisen eteen.puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla,vakuuta itsellesi joka päivä että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne. ja mikä tärkeintä pyydä enkeleiden apua päivittäin


        enkelten opastus runsauteen/vaurauteen


        francesca: mitä haluat ja toivot juuri nyt?kun näet toiveesi elävänä mielessäsi ne käyvät toteet.kielteinen asenne estää unelmiesi toteutumista

        lisäviesti:olet kysynyt jumalalta ja enkeleiltä mitä tekisit suraavaksi?me olemme kuitenkin odottaneet että teet päätöksen itse.tämän vuoksi olet tuntenut olevasi jumissa viime aikoina.olet tässä tilanteessa,koska pelkäät tekeväsi väärän päätöksen.me voimme auttaa sinua päätöksessä,mutta lopulta elämäsi seuraava vaihe on omissa käsissäsi.tätä lukua elämässäsi ei ole käsikirjoitettu.toiveesi ja halusi ovat kuin maalaus,jonka itse luot elämäsi kankaalle.sinun tulee taiteilijan tavoin päättää mihin teemaan keskityt,mikä on maalauksessasi taustalla ja mikä etualalla.varaa aikaa itselle meditoida,rukoilla ja pohtia rauhassa tätä tärkeää päätöstä.ole luova äläkä tingi tavoitteistasi.muista kuitenkin,jos et tee päätöstä se on sama kuin päättäisit että kaikki pysyy ennallaan


        lopputulos: rochella kun kunnioita sisäistä viisauttasi ja seuraat sydämesi ääntä saat vaurautta ja hyvinvointia osaksesi

        lisäviesti:olemme kuulleet rukouksesi taloudellisesta avusta ja saat täyden tukemme.me enkelit haluamme kertoa sinulle että näemme rahan symbolina siitä runsaudesta jonka jumala haluaa suoda kaikille lapsilleen.rahaan liittyvä kielteisyys on täysin ihmismielestä lähtöisin.me näemme rahan vain vaihdon energiana.ymmärrämme että ihmiset tarvitsevat myös materiaa jokapäiväisessä elämässään, ja aivan kuka tahansa rakastava vanhempi,jumalakin haluaa lastensa elävän turvattua ja onnellista elämää.tämä on yksi syy niistä miksi hän lähettää suojelusenkelit matkaan.taloudellinen tilanteesi on aiemmin ollut rajoittunut koska olet tuntenut syyllisyyttä ja pitänyt kiinni kielteisistä uskomuksistasi.olen auttanut sinua eheytymääb ja päästämään irti monista rahaan liittyvistä negatiivisistä mielikuvista.nyt olen täällä auttaakseni sinua jotta sinä voisit auttaa muita.mitä enemmän suostut ottamaan vastaan,sitä enemmän voit itse antaa muille.lähtitulevaisuudessa tulet saamaan kaiken tarvitsemasi.ota sillä aikaa vastaan apuni


      • T
        krisse :) kirjoitti:

        minä tänään mahdollisuuksien mukaan nostelen sinulle :) kiva kuulla että osui kohdilleen.

        Kiitos todella paljon :)


      • T
        T kirjoitti:

        Kiitos todella paljon :)

        Viestit ovat lohdullisia..silti pelkään että olen mokannut jo tekemällä vãäriä päätöksiä..kuten edellisessä sanottiin:tätä osaa elämässäsi ei ole käsikirjoitettu. Vieläkö voin tosiaan nousta täältä?


      • krisse :)
        T kirjoitti:

        Viestit ovat lohdullisia..silti pelkään että olen mokannut jo tekemällä vãäriä päätöksiä..kuten edellisessä sanottiin:tätä osaa elämässäsi ei ole käsikirjoitettu. Vieläkö voin tosiaan nousta täältä?

        kyllä sinä voit nousta nostin kortin huoleesi ja sait taas saman viestin crysralilta ole luottavainen ja toiveikas sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä vaikka et voi sitä itse vielä nähdä

        lisäviesti.toivon siemenet jotka olet kylvänyt alkavat versoa.et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet oavt vastikään itäneitä ja versot aluillaan.on tärkeää että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi korkealla.vältä ihmisiä jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa.on tärkeää tehdä joka päivä jotain niitä pieniäkin unelmien toteutumisen eteen.puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla,vakuuta itsellesi joka päivä että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne. ja mikä tärkeintä pyydä enkeleiden apua päivittäin eli tuolla kortilla on merkitystä kun se nousi toisen kerran sinulle.usko ja luota :)


      • T
        krisse :) kirjoitti:

        kyllä sinä voit nousta nostin kortin huoleesi ja sait taas saman viestin crysralilta ole luottavainen ja toiveikas sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä vaikka et voi sitä itse vielä nähdä

        lisäviesti.toivon siemenet jotka olet kylvänyt alkavat versoa.et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet oavt vastikään itäneitä ja versot aluillaan.on tärkeää että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi korkealla.vältä ihmisiä jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa.on tärkeää tehdä joka päivä jotain niitä pieniäkin unelmien toteutumisen eteen.puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla,vakuuta itsellesi joka päivä että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne. ja mikä tärkeintä pyydä enkeleiden apua päivittäin eli tuolla kortilla on merkitystä kun se nousi toisen kerran sinulle.usko ja luota :)

        Kiitos paljon, tuli hyvä mieli :). Hyvää jatkoa Krisse :)


    • Marlis

      Krisse hyvä!

      Se viiden kiintiö taisi mennä jo, mutta rohkenen pyytää enkelikortin nosta, josko ehtisit. Uskon enkeleihin, onko heillä minulle viestiä?

      • krisse :)

        sait viestin vanessalta.voidaksesi tehdä päätöksen pohdi seuravaa:mikä vie sinua lähemmäksi todellista elämäntehtävääsi ja mikä vie sitä kauemmaksi?

        lisäviesti:pitäisikö minun mennä tähän vai tuohon suuntaan?yhtenä päivänä olet varma päätöksestäsi mutta seuraavana kyseenalaistat taas.voit vapautua päättämättömyydestä vain keskittymällä pohtimaan sitä mikä on oma henkinen tehtäväsi.vaikket olisikaan varma tehtäväsi tarkemmasta luonteesta tiedät että se palvelee niin sinua kuin muitakin.pohdi mielessäsi mikä päätös tuo minulle sisäistä rauhaa?jos olet edelleen epävarma,pyydä opastusta jumalalta ja enkeleiltä.voit kysyä:miten voin auttaa ihmisiä parhaiten?se on hieno lähtökohta toiminnallesi.joskus helpointa on valita tie joka vie sinut kauemmaksi todellista elämäntehtävääsi.sinun saattaa olla vaikea päättää mitä tekisit koska pelkäät aiheuttavasi liikaa myllerrystä elämässäsi tai koet epävarmuutta tulevaisuuden suhteen.kehotammekin sinua tekemään muutokset pikkuhiljaa.ohjaa arkielämääsi askel askeleelta uuteen suuntaan ja päästä pikkuhiljaa vanhasta.tällä tavoin sopeudut muutokseen helpommin ja olet vastaanottavaisempi jumalan opastukselle ja rakkaudellellemme.


        sait viestin isajalta nyt on hyvä aika uusille ideoille ja elämänmuutokselle.opastan ja suojelen sinua muutoksen keskellä.

        lisäviesti.olet täynnä ideoita ja tunnet halua siirtyä uusille urille.rakas ystäväni,uudet ja jännittävät elämänmuutokset ovat nyt väistämättömiä.paluuta ei ole.päätit ottaa riskejä elämässäsi sen sijaam että pelaisit varman päälle.siksi olen nyt vierelläsi ja rohkaisen ja tuen sinua.ei kuitenkaan ole syytä kiirehtiä.anna asioiden kypsyä rauhassa omassa tahdissaan.voit olla varma että elämänmuutoksesi tapahtuvat juuri oikeaan aikaan ja voit luottaa siihen että sillä välin jumala ja me enkelit suojelemme sinua.onnittelut uuden elämänalusta


    • krisse :)

      voin nostella kortteja vielä :)

      • olen minä

        Olisiko enkeleillä viestiä minulle? Kiitos :)


      • olen minä

        Olisiko enkeleillä viestiä minulle? Kiitos :)


      • voisitko nostaa minu

        Voisitko nostaa minullekin enkelikortin? Kiitos paljon :)


      • krisse :)
        olen minä kirjoitti:

        Olisiko enkeleillä viestiä minulle? Kiitos :)

        sait viestin leilalta: vietä nyt yksin aikaa luonnossa pohdiskellen sitä mitä todella toivot ja haluat.pyydä apua enkeleiltä jotta näkisit asiat myönteisessä valossa

        lisäviesti:elämäsi on ollut viime aikoina levotonta ja sinun olisi hyvä hakeutua luonnon rauhaan.mene luontoon yksinäsi vaikka vain pieneksi hetkeksi.et tarvitse muiden lupaa huolehtiaksesi itsestäsi ja sielustasi tällä tavoin.mieti milloin voisit mennä luonnon helmaan ja toteuta sitten suunnitelmasi päättäväisesti.viettäessäsi aikaa yksin luonnossa anna mielesi vaeltaa vapaasti.huomio kaikki ajatuksesi ja tunteesi ja voit kirjoittaa ne ylös.puhu sitten ympärillesi oleville luonnon enkeleille ääneen tai vain hiljaa mielessäsi.pyydä heitä puhdistamaan koko olemuksesi,kehosi ja aurasi kaikista paineista joita mahdollisesti olet kerännyt itseesi.pohdiskele sitä mitä todella toivot ja haluat.luonnon voimat vahvistavat rukouksesi ja tunnet olosi virkistyneeksi,kun palaat kotiin

        toinen enkelikortti

        shanti
        "olen rauhan enkeli tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi"

        lisäviesti:olet kulkenut läpi myrskyn ja olet perin pohjin uupunut.sielusi kaipaa hiljaisuutta ja lepoa.olen saapunut avuksesi ja järjestän sinulle mahdollisuuden viettää aikaa itseksesi,niin että mielesi ja sydämesi voivat eheytyä.tuon sieluusi tyyneyttä ja rauhaa jotka heijastavat todellista jumalallista olemustasi.kuten enkeleillä sinullakin on kyky pysyä tyynenä vaikka ympärilläsi myrskyäisi.kun keskityt tietoisesti myös hengitykseesi rauhoittaaksesi itsesi etkä anna minkään horjuttaa sisäistä varmuuttasi,olet vakaalla pohjalla tapahtuipa elämässäsi mitä tahansa.kun saavutat sisäisen rauhan ,voit itse vaikuttaa vahvemmin parantumiseesi ja eheytymiseesi.pian myös ulkoinen elämäsi alkaa heijastaa sisäistä tyyneyttä.pahin aika on takanapäin ja edessäsi avautuu tasaisempi polku.rauhaisa lopputulos odottaa sinua :)


      • olen minä
        krisse :) kirjoitti:

        sait viestin leilalta: vietä nyt yksin aikaa luonnossa pohdiskellen sitä mitä todella toivot ja haluat.pyydä apua enkeleiltä jotta näkisit asiat myönteisessä valossa

        lisäviesti:elämäsi on ollut viime aikoina levotonta ja sinun olisi hyvä hakeutua luonnon rauhaan.mene luontoon yksinäsi vaikka vain pieneksi hetkeksi.et tarvitse muiden lupaa huolehtiaksesi itsestäsi ja sielustasi tällä tavoin.mieti milloin voisit mennä luonnon helmaan ja toteuta sitten suunnitelmasi päättäväisesti.viettäessäsi aikaa yksin luonnossa anna mielesi vaeltaa vapaasti.huomio kaikki ajatuksesi ja tunteesi ja voit kirjoittaa ne ylös.puhu sitten ympärillesi oleville luonnon enkeleille ääneen tai vain hiljaa mielessäsi.pyydä heitä puhdistamaan koko olemuksesi,kehosi ja aurasi kaikista paineista joita mahdollisesti olet kerännyt itseesi.pohdiskele sitä mitä todella toivot ja haluat.luonnon voimat vahvistavat rukouksesi ja tunnet olosi virkistyneeksi,kun palaat kotiin

        toinen enkelikortti

        shanti
        "olen rauhan enkeli tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi"

        lisäviesti:olet kulkenut läpi myrskyn ja olet perin pohjin uupunut.sielusi kaipaa hiljaisuutta ja lepoa.olen saapunut avuksesi ja järjestän sinulle mahdollisuuden viettää aikaa itseksesi,niin että mielesi ja sydämesi voivat eheytyä.tuon sieluusi tyyneyttä ja rauhaa jotka heijastavat todellista jumalallista olemustasi.kuten enkeleillä sinullakin on kyky pysyä tyynenä vaikka ympärilläsi myrskyäisi.kun keskityt tietoisesti myös hengitykseesi rauhoittaaksesi itsesi etkä anna minkään horjuttaa sisäistä varmuuttasi,olet vakaalla pohjalla tapahtuipa elämässäsi mitä tahansa.kun saavutat sisäisen rauhan ,voit itse vaikuttaa vahvemmin parantumiseesi ja eheytymiseesi.pian myös ulkoinen elämäsi alkaa heijastaa sisäistä tyyneyttä.pahin aika on takanapäin ja edessäsi avautuu tasaisempi polku.rauhaisa lopputulos odottaa sinua :)

        Kiitos! Otan ilolla vastaan nämä viestit ja tutkin niitä sisälläni. Uskon että saan näistä uutta ajateltavaa ja ihan käytännön tasolla voin toteuttaa ohjeita jotka tunnen että voisivat auttaa minua.

        Iloa ja valoa kevääseesi!


      • krisse :)
        olen minä kirjoitti:

        Kiitos! Otan ilolla vastaan nämä viestit ja tutkin niitä sisälläni. Uskon että saan näistä uutta ajateltavaa ja ihan käytännön tasolla voin toteuttaa ohjeita jotka tunnen että voisivat auttaa minua.

        Iloa ja valoa kevääseesi!

        sitä samaa sinulle :)


      • krisse :)
        voisitko nostaa minu kirjoitti:

        Voisitko nostaa minullekin enkelikortin? Kiitos paljon :)

        sait viestit serafinalta.olen perheiden suojelusenkeli.onnellinen muutos tai perheenlisäys on tulossa perhepiiriisi.

        lisäviesti.rukouksesi perheestäsi on kuultu ja minut on lähetetty suojelemaan sinua ja vastaamaan rukouksiisi.olen täällä kertoakseni sinulle ihanasta muutoksesta joka on tulossa perhepiiriisi.juuri nyt valmistaudut ja sopeudut tähän muutokseen.saatat tuntea olosi sekavaksi ja hämmentyneeksi mutta voit olla varma että se kuuluu yksinkertaisesti siirtymävaiheeseen.opastan sinua tämän ajanjakson lävitse ja tuen sinua,josm kohtaat vaikeuksia.koettelemukset synnyttävät rehellistä ja avointa keskustelua.totuus ja vilpittömyys on aina puhdistavaa.pyri ymmärtämään tunteitasi ja tavoitteitasi syvemmällä tasolla.kun tämä myllerrys on tehnyt tehtävänsä,myrsky tyyntyy ja taivas kirkastuu-perhepiirisi tuleva onnelinen muutos tai perheenlisäys on tarkoitettu tapahtuvaksi-luovuta tilanne jumalan käsii ja salli meidän toimia henkisenä perheenäsi.me autamme ja suojelemme sinua.olet meille hyvin rakas




        toisen viestin isajalta nyt on hyvä aika uusille ideoille ja elämänmuutokselle.opastan ja suojelen sinua muutoksen keskellä.

        lisäviesti.olet täynnä ideoita ja tunnet halua siirtyä uusille urille.rakas ystäväni,uudet ja jännittävät elämänmuutokset ovat nyt väistämättömiä.paluuta ei ole.päätit ottaa riskejä elämässäsi sen sijaam että pelaisit varman päälle.siksi olen nyt vierelläsi ja rohkaisen ja tuen sinua.ei kuitenkaan ole syytä kiirehtiä.anna asioiden kypsyä rauhassa omassa tahdissaan.voit olla varma että elämänmuutoksesi tapahtuvat juuri oikeaan aikaan ja voit luottaa siihen että sillä välin jumala ja me enkelit suojelemme sinua.onnittelut uuden elämänalusta


      • voisitko nostaa minu
        krisse :) kirjoitti:

        sait viestit serafinalta.olen perheiden suojelusenkeli.onnellinen muutos tai perheenlisäys on tulossa perhepiiriisi.

        lisäviesti.rukouksesi perheestäsi on kuultu ja minut on lähetetty suojelemaan sinua ja vastaamaan rukouksiisi.olen täällä kertoakseni sinulle ihanasta muutoksesta joka on tulossa perhepiiriisi.juuri nyt valmistaudut ja sopeudut tähän muutokseen.saatat tuntea olosi sekavaksi ja hämmentyneeksi mutta voit olla varma että se kuuluu yksinkertaisesti siirtymävaiheeseen.opastan sinua tämän ajanjakson lävitse ja tuen sinua,josm kohtaat vaikeuksia.koettelemukset synnyttävät rehellistä ja avointa keskustelua.totuus ja vilpittömyys on aina puhdistavaa.pyri ymmärtämään tunteitasi ja tavoitteitasi syvemmällä tasolla.kun tämä myllerrys on tehnyt tehtävänsä,myrsky tyyntyy ja taivas kirkastuu-perhepiirisi tuleva onnelinen muutos tai perheenlisäys on tarkoitettu tapahtuvaksi-luovuta tilanne jumalan käsii ja salli meidän toimia henkisenä perheenäsi.me autamme ja suojelemme sinua.olet meille hyvin rakas




        toisen viestin isajalta nyt on hyvä aika uusille ideoille ja elämänmuutokselle.opastan ja suojelen sinua muutoksen keskellä.

        lisäviesti.olet täynnä ideoita ja tunnet halua siirtyä uusille urille.rakas ystäväni,uudet ja jännittävät elämänmuutokset ovat nyt väistämättömiä.paluuta ei ole.päätit ottaa riskejä elämässäsi sen sijaam että pelaisit varman päälle.siksi olen nyt vierelläsi ja rohkaisen ja tuen sinua.ei kuitenkaan ole syytä kiirehtiä.anna asioiden kypsyä rauhassa omassa tahdissaan.voit olla varma että elämänmuutoksesi tapahtuvat juuri oikeaan aikaan ja voit luottaa siihen että sillä välin jumala ja me enkelit suojelemme sinua.onnittelut uuden elämänalusta

        Perhepiiriin (ei minulle) tosiaankin tuli perheenlisäysuutisia, mutta muutos ei omalla kohdallani ollut kovin iloinen, ja pelkkää hämmennystä ilmassa. Voisitko nostaa uudelleen kortin minulle? Kiitos todella paljon.


    • Marlis

      Krista!
      Lämmin kiitos ajastasi. ja hyvää kevään jatkoa.

      • krisse :)

        hyvää kevään jatkoa marlis :)


    • Kiitos

      Nostaisitko minullekin? Onko valoa näkyvissä ?

      • krisse :)

        viestin mystiguelta
        " kulje päättäväisesti eteenpäin äläkä lannistu vaikka sinulle sanottaisiin ei.
        ihmeiden aika ei ole ohitse.

        lisäviesti: olet oikealla tiellä.jatka sanaan malliin vaikka se tuntuisikin vievän paljon aikaa ja vaativan ponnisteluja.joskus tavoitteen saavuttaminen vaatii joustavuutta mutta tällä hetkellä sinun tulee seistä horjumatta sen takana,mihin uskot.kompromissit vain vesittävät jumalallisen suunnitelman jota parhaillaan toteutat.vastusta kiusausta miellyttää muita tai toipua paineen alla.kaikki osapuolet tulee olemaan lopulta tyytyväisiä ratkaisuun.tee parhaasi selvittääksesi muille näkemystäsi mutta muista ettei sinun tarvitse puolustella tekojasi.tämän kortin kuvassa tulen pimeästä kohti valoa aivan kuten sinä nyt.tiedän mitä teet ja me enkelit tuemme sinua.


        ja toinen kortti selkeyttämään adriana:minä autan sinua löytämään vastaukset rukouksiisi.seuraa polkua jolle opastan sinua,intuitiosi,ajatusten ja uniesi kautta.

        lisäviesti:rukouksesi on kuultu ja olemme iloisia ,että olet pyytänyt apuamme.kuten ehkä tiedät voimme auttaa sinua vain jos pyydät apuamme.enkelit vastaavat rukouksiisi opastaen ja johdattaen sinua seuraamaan korkeamman minäsi tahtoa.kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin ja tunteisiin,uniin tai eläviin näkyihin.ne ovat minun rakastavia viestejä,jotka kehottavat sinua ryhtymään toimeen ja tekemään muutoksia elämässäsi.olet turvassa seuratessasi tätä jumalallista ohjausta.me enkelit toimimme yhdessä kanssasi vastataksemme rukouksiisi


    • Kristallinkirkas

      Voisitko nostaa minullekin kortin :) Kiitos.

    • krisse :)

      kristallinkirkas

      sait viestin caressalta yksi vaihe elämässäsi on päättymässä.pyydä enkeleitä lohduttamaan sinua ja opastamaan seuraavan askeleen ottamisessa

      lisäviesti:saatat tuntea itsesi surulliseksi ja voi tuntua siltä kuin sydämesi olisi särkymässä tämän elämänvaiheen päättyessä.anna itsellesi aikaa itkeä ja surra.voit olla varma siitä että me enkelit olemme vierelläsi lakkaamatta.kun olet valmis,me näytämme sinulle lempeästi miten tämä tilanne voi tuoda uusia siunauksia elämääsi.tuntemasi suru saattaa innostaa sinua viimeistelemään hankkeen,jonka kanssa olet viivytellyt tai saada sinut pitämään itsestäsi parempaa huolta.on tärkeää että ilmaiset tunteitasi tämän muutosvaiheen keskellä.pidä päiväkirjaa,puhu luotettavien ystäviesi kanssa,liity tukiryhmään tai kerro huolesi enkeleille.mitä enemmän voit antaa tunteillesi sijaa,sen vapaammaksi voit tuntea itsesi.tarkkaile lisäksi itsetuhoisia tapojasi,sillä ne syntyvät usein vääristyneestä syyllisyydentunteesta,minä autan sinua ptämään huolta itsestäsi tämän muutoksen keskellä.jos kaipaat lohdutusta,sinun tarvitsee vain pyytää,niin otan sinut siipiesi suojaa.


      toinen viesti serenalta olen runsauden ja yltäkylläisyyden enkeli jumala pitää huolen siitä,että saat tarvitsemasi taloudellisen tuen.pysy luottavaisena.

      lisäviesti.kaiken hyvän lähde on jumala.luovuta kaikki huolesi ja murheesi minulle,niin vien viestisi suoraan jumalalle.mitä vähemmän kannat huolta tilanteesta,sitä enemmän voit vapautua ja ottaa avosylin ne lahjat,joita tuomme sinulle.murehtiminen saa sinut sulkeutumaan ja sinun on vaikeampi ottaa vastaan apumme.et joko huomaa sitä tai torjut sen.olet huolissasi,koska et tiedä miten tulet saaman tarvitsemasi rahan.voit päästää irti näistä huolista luottamalla täysin jumalan viisauteen ja huolenpitoon.jumalan loputon luovuus tarkoittaa että,taloudellinen tuki voi ilmestyä odottamattomista suunnista.kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin,tunteisiin ja ideoihin,sillä ne ovat meidän tapojamme välittää jumalallista opastusta sinulle.kun seuraat näitä henkisiä ohjenuoria,saat kaiken tarvitsemasi kuin enkelin siivin viipymättä ja varauksetta.mitä rennommin ja luottvaisemmin pystyt suhtautumaan kaikkeen sitä nopeammin pystymme toimittamaan nämä lahjat sinulle.

      huomasin että en vastannut viestiin vaan aloitin uuden :)

      • Kristallinkirkas

        Kiitos ja hyvää kevättä :)


    • Sitris

      Voisitko nostaa minullekin enkelikortin? :) Kiitos!

      • krisse :)

        sait viestit serafinalta.olen perheiden suojelusenkeli.onnellinen muutos tai perheenlisäys on tulossa perhepiiriisi.

        lisäviesti.rukouksesi perheestäsi on kuultu ja minut on lähetetty suojelemaan sinua ja vastaamaan rukouksiisi.olen täällä kertoakseni sinulle ihanasta muutoksesta joka on tulossa perhepiiriisi.juuri nyt valmistaudut ja sopeudut tähän muutokseen.saatat tuntea olosi sekavaksi ja hämmentyneeksi mutta voit olla varma että se kuuluu yksinkertaisesti siirtymävaiheeseen.opastan sinua tämän ajanjakson lävitse ja tuen sinua,josm kohtaat vaikeuksia.koettelemukset synnyttävät rehellistä ja avointa keskustelua.totuus ja vilpittömyys on aina puhdistavaa.pyri ymmärtämään tunteitasi ja tavoitteitasi syvemmällä tasolla.kun tämä myllerrys on tehnyt tehtävänsä,myrsky tyyntyy ja taivas kirkastuu-perhepiirisi tuleva onnelinen muutos tai perheenlisäys on tarkoitettu tapahtuvaksi-luovuta tilanne jumalan käsii ja salli meidän toimia henkisenä perheenäsi.me autamme ja suojelemme sinua.olet meille hyvin rakas

        ja toinen viesti:arielle uudenlaiset henkiset kokemukset muutavat suhtautumistasi maailmaan ja itseesi.avaudu henkisyydelle!hanki lisää tietoa,meditoi ja rukoile.

        lisäviesti:kaikki ei vain ole kuvitelmaasi.sinulla on todellakin kyky aistia ja nähdä epätavallisen herkästi ja olet kosketuksissa henkimaailman kanssa.voit kokea tälläisiä mystisiä kokemuksia,koska olet avautunut yhä enemmän ja halunnut ottaa selvää enkeleistä ja elämäntehtävästäsi.olen osa suurta enkelten ryhmää,jolle on annettu tehtäväksi auttaa niitä,joilla on henkisiä kykyjä.me lähetämme tiellesi myös maallisia auttajia henkisten opettajien,kirjojen ja kurssien muodossa,jotta voit avautua yhä syvemmin tälle elämän ulottuvuudelle.älä turhaan pelkää lahjojasi.sinua on ehkä lapsuudessasi tai menneessä elämässäsi kiusattu tai rangaistu niiden vuoksi.me voimme kuitenkin auttaa sinua vapautumaan peloistasi,jotka liittyvät selvänäköisyyteen tai henkiseen herkkyyteen.pyydä apua niin saat sitä.maailma tarvitsee sinua juuri nyt.pyydämme että lähetät säännöllisesti jumalallista rakkautta ja valoa sitä eniten tarvitseville.sinulla on kyky lähettää rakkauden energiaa mihin tahansa paikkaan tai tilanteeseen ihmiselle tai eläimelle.toimit näin enkelin tavoin maan päällä ja kiitämme sinua siitä


      • Sitris
        krisse :) kirjoitti:

        sait viestit serafinalta.olen perheiden suojelusenkeli.onnellinen muutos tai perheenlisäys on tulossa perhepiiriisi.

        lisäviesti.rukouksesi perheestäsi on kuultu ja minut on lähetetty suojelemaan sinua ja vastaamaan rukouksiisi.olen täällä kertoakseni sinulle ihanasta muutoksesta joka on tulossa perhepiiriisi.juuri nyt valmistaudut ja sopeudut tähän muutokseen.saatat tuntea olosi sekavaksi ja hämmentyneeksi mutta voit olla varma että se kuuluu yksinkertaisesti siirtymävaiheeseen.opastan sinua tämän ajanjakson lävitse ja tuen sinua,josm kohtaat vaikeuksia.koettelemukset synnyttävät rehellistä ja avointa keskustelua.totuus ja vilpittömyys on aina puhdistavaa.pyri ymmärtämään tunteitasi ja tavoitteitasi syvemmällä tasolla.kun tämä myllerrys on tehnyt tehtävänsä,myrsky tyyntyy ja taivas kirkastuu-perhepiirisi tuleva onnelinen muutos tai perheenlisäys on tarkoitettu tapahtuvaksi-luovuta tilanne jumalan käsii ja salli meidän toimia henkisenä perheenäsi.me autamme ja suojelemme sinua.olet meille hyvin rakas

        ja toinen viesti:arielle uudenlaiset henkiset kokemukset muutavat suhtautumistasi maailmaan ja itseesi.avaudu henkisyydelle!hanki lisää tietoa,meditoi ja rukoile.

        lisäviesti:kaikki ei vain ole kuvitelmaasi.sinulla on todellakin kyky aistia ja nähdä epätavallisen herkästi ja olet kosketuksissa henkimaailman kanssa.voit kokea tälläisiä mystisiä kokemuksia,koska olet avautunut yhä enemmän ja halunnut ottaa selvää enkeleistä ja elämäntehtävästäsi.olen osa suurta enkelten ryhmää,jolle on annettu tehtäväksi auttaa niitä,joilla on henkisiä kykyjä.me lähetämme tiellesi myös maallisia auttajia henkisten opettajien,kirjojen ja kurssien muodossa,jotta voit avautua yhä syvemmin tälle elämän ulottuvuudelle.älä turhaan pelkää lahjojasi.sinua on ehkä lapsuudessasi tai menneessä elämässäsi kiusattu tai rangaistu niiden vuoksi.me voimme kuitenkin auttaa sinua vapautumaan peloistasi,jotka liittyvät selvänäköisyyteen tai henkiseen herkkyyteen.pyydä apua niin saat sitä.maailma tarvitsee sinua juuri nyt.pyydämme että lähetät säännöllisesti jumalallista rakkautta ja valoa sitä eniten tarvitseville.sinulla on kyky lähettää rakkauden energiaa mihin tahansa paikkaan tai tilanteeseen ihmiselle tai eläimelle.toimit näin enkelin tavoin maan päällä ja kiitämme sinua siitä

        Kiitos paljon! Nämä osuivat kyllä kohdalleen :)


    • tiinuliini

      Hei,
      Voisitko nostaa minulle kortin?

      • krisse :)

        sait viestin sonjalta.tuon viestin edesmenneeltä rakkaltasi.älä turhaan murehdi minusta,minun on hyvä olla.olen onnellinen ja rakastan sinua.

        lisäviesti.sydämesi on surusta raskas,ja olen täällä lohduttaakseni sinua.olen edesmenneen rakkaasi suojelusenkeli ja haluan sinun tietävän ettei sinulla ole syytä murehtia.rakkaasi on onnelinen ja on sopeutunut muutokseen hyvin.sinuun ei kohdistu minkäänlaista vihaa tai suuttumusta,ainoastaan rakkautta ja ymmärrystä.ystäväni et ole tehnyt mitään väärää,joten älä syytä itseäsi millään tavoin.teit parhaasi ja rakkaasi on pyytänyt minua välittämään tämän viestin sinulle.sielujamme yhdistää edelleen rakkaus.se ei koskaan kuole.kaipaat läheistäsi mutta olet jo saavuttanut henkisen yhteyden häneen unissasi.unessa voit kuulla,tuntea ja nähdä hänen olemuksensa.rakkaasi on elävä aivan kuten sinä-monella tapaa jopa elävämpi.hän on päässyt maallisista kivuista ja huolista.rakkaasi on kanssasi ja enkelit ympärilläsi lakkaamatta

        toinen kortti tuo uskoa ja toivoa


        sait viestin crysralilta ole luottavainen ja toiveikas sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä vaikka et voi sitä itse vielä nähdä

        lisäviesti.toivon siemenet jotka olet kylvänyt alkavat versoa.et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet oavt vastikään itäneitä ja versot aluillaan.on tärkeää että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi korkealla.vältä ihmisiä jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa.on tärkeää tehdä joka päivä jotain niitä pieniäkin unelmien toteutumisen eteen.puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla,vakuuta itsellesi joka päivä että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne. ja mikä tärkeintä pyydä enkeleiden apua päivittäi


      • tiinuliini
        krisse :) kirjoitti:

        sait viestin sonjalta.tuon viestin edesmenneeltä rakkaltasi.älä turhaan murehdi minusta,minun on hyvä olla.olen onnellinen ja rakastan sinua.

        lisäviesti.sydämesi on surusta raskas,ja olen täällä lohduttaakseni sinua.olen edesmenneen rakkaasi suojelusenkeli ja haluan sinun tietävän ettei sinulla ole syytä murehtia.rakkaasi on onnelinen ja on sopeutunut muutokseen hyvin.sinuun ei kohdistu minkäänlaista vihaa tai suuttumusta,ainoastaan rakkautta ja ymmärrystä.ystäväni et ole tehnyt mitään väärää,joten älä syytä itseäsi millään tavoin.teit parhaasi ja rakkaasi on pyytänyt minua välittämään tämän viestin sinulle.sielujamme yhdistää edelleen rakkaus.se ei koskaan kuole.kaipaat läheistäsi mutta olet jo saavuttanut henkisen yhteyden häneen unissasi.unessa voit kuulla,tuntea ja nähdä hänen olemuksensa.rakkaasi on elävä aivan kuten sinä-monella tapaa jopa elävämpi.hän on päässyt maallisista kivuista ja huolista.rakkaasi on kanssasi ja enkelit ympärilläsi lakkaamatta

        toinen kortti tuo uskoa ja toivoa


        sait viestin crysralilta ole luottavainen ja toiveikas sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä vaikka et voi sitä itse vielä nähdä

        lisäviesti.toivon siemenet jotka olet kylvänyt alkavat versoa.et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet oavt vastikään itäneitä ja versot aluillaan.on tärkeää että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi korkealla.vältä ihmisiä jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa.on tärkeää tehdä joka päivä jotain niitä pieniäkin unelmien toteutumisen eteen.puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla,vakuuta itsellesi joka päivä että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne. ja mikä tärkeintä pyydä enkeleiden apua päivittäi

        Onpa outoa, en ole menettänyt läheistä..mutta välillä varmaan voi tulla hieman väärä kortti?


      • krisse :)
        tiinuliini kirjoitti:

        Onpa outoa, en ole menettänyt läheistä..mutta välillä varmaan voi tulla hieman väärä kortti?

        nostan sinulle myöhemmin uudestaan :) voi tulla väärä kortti silloin jos on itse väsynyt eikä jaksa keskittyä ja hiljentyä.nostan siis uuden heti kun jaksan keskittyä


      • tiinuliini
        krisse :) kirjoitti:

        nostan sinulle myöhemmin uudestaan :) voi tulla väärä kortti silloin jos on itse väsynyt eikä jaksa keskittyä ja hiljentyä.nostan siis uuden heti kun jaksan keskittyä

        Ok,kiitoksia! Ole rauhassa ja sitten kun ehdit ja jaksat :)


    • Mollis

      Olisin niin kovin onnellinen jos nostaisit minullekin enkelikortin :)

      • krisse :)

        viesti serenalta olen runsauden ja yltäkylläisyyden enkeli jumala pitää huolen siitä,että saat tarvitsemasi taloudellisen tuen.pysy luottavaisena.

        lisäviesti.kaiken hyvän lähde on jumala.luovuta kaikki huolesi ja murheesi minulle,niin vien viestisi suoraan jumalalle.mitä vähemmän kannat huolta tilanteesta,sitä enemmän voit vapautua ja ottaa avosylin ne lahjat,joita tuomme sinulle.murehtiminen saa sinut sulkeutumaan ja sinun on vaikeampi ottaa vastaan apumme.et joko huomaa sitä tai torjut sen.olet huolissasi,koska et tiedä miten tulet saaman tarvitsemasi rahan.voit päästää irti näistä huolista luottamalla täysin jumalan viisauteen ja huolenpitoon.jumalan loputon luovuus tarkoittaa että,taloudellinen tuki voi ilmestyä odottamattomista suunnista.kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin,tunteisiin ja ideoihin,sillä ne ovat meidän tapojamme välittää jumalallista opastusta sinulle.kun seuraat näitä henkisiä ohjenuoria,saat kaiken tarvitsemasi kuin enkelin siivin viipymättä ja varauksetta.mitä rennommin ja luottvaisemmin pystyt suhtautumaan kaikkeen sitä nopeammin pystymme toimittamaan nämä lahjat sinulle.


        toinen kortti
        francesca: mitä haluat ja toivot juuri nyt?kun näet toiveesi elävänä mielessäsi ne käyvät toteet.kielteinen asenne estää unelmiesi toteutumista

        lisäviesti:olet kysynyt jumalalta ja enkeleiltä mitä tekisit suraavaksi?me olemme kuitenkin odottaneet että teet päätöksen itse.tämän vuoksi olet tuntenut olevasi jumissa viime aikoina.olet tässä tilanteessa,koska pelkäät tekeväsi väärän päätöksen.me voimme auttaa sinua päätöksessä,mutta lopulta elämäsi seuraava vaihe on omissa käsissäsi.tätä lukua elämässäsi ei ole käsikirjoitettu.toiveesi ja halusi ovat kuin maalaus,jonka itse luot elämäsi kankaalle.sinun tulee taiteilijan tavoin päättää mihin teemaan keskityt,mikä on maalauksessasi taustalla ja mikä etualalla.varaa aikaa itselle meditoida,rukoilla ja pohtia rauhassa tätä tärkeää päätöstä.ole luova äläkä tingi tavoitteistasi.muista kuitenkin,jos et tee päätöstä se on sama kuin päättäisit että kaikki pysyy ennallaan


      • Mollis
        krisse :) kirjoitti:

        viesti serenalta olen runsauden ja yltäkylläisyyden enkeli jumala pitää huolen siitä,että saat tarvitsemasi taloudellisen tuen.pysy luottavaisena.

        lisäviesti.kaiken hyvän lähde on jumala.luovuta kaikki huolesi ja murheesi minulle,niin vien viestisi suoraan jumalalle.mitä vähemmän kannat huolta tilanteesta,sitä enemmän voit vapautua ja ottaa avosylin ne lahjat,joita tuomme sinulle.murehtiminen saa sinut sulkeutumaan ja sinun on vaikeampi ottaa vastaan apumme.et joko huomaa sitä tai torjut sen.olet huolissasi,koska et tiedä miten tulet saaman tarvitsemasi rahan.voit päästää irti näistä huolista luottamalla täysin jumalan viisauteen ja huolenpitoon.jumalan loputon luovuus tarkoittaa että,taloudellinen tuki voi ilmestyä odottamattomista suunnista.kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin,tunteisiin ja ideoihin,sillä ne ovat meidän tapojamme välittää jumalallista opastusta sinulle.kun seuraat näitä henkisiä ohjenuoria,saat kaiken tarvitsemasi kuin enkelin siivin viipymättä ja varauksetta.mitä rennommin ja luottvaisemmin pystyt suhtautumaan kaikkeen sitä nopeammin pystymme toimittamaan nämä lahjat sinulle.


        toinen kortti
        francesca: mitä haluat ja toivot juuri nyt?kun näet toiveesi elävänä mielessäsi ne käyvät toteet.kielteinen asenne estää unelmiesi toteutumista

        lisäviesti:olet kysynyt jumalalta ja enkeleiltä mitä tekisit suraavaksi?me olemme kuitenkin odottaneet että teet päätöksen itse.tämän vuoksi olet tuntenut olevasi jumissa viime aikoina.olet tässä tilanteessa,koska pelkäät tekeväsi väärän päätöksen.me voimme auttaa sinua päätöksessä,mutta lopulta elämäsi seuraava vaihe on omissa käsissäsi.tätä lukua elämässäsi ei ole käsikirjoitettu.toiveesi ja halusi ovat kuin maalaus,jonka itse luot elämäsi kankaalle.sinun tulee taiteilijan tavoin päättää mihin teemaan keskityt,mikä on maalauksessasi taustalla ja mikä etualalla.varaa aikaa itselle meditoida,rukoilla ja pohtia rauhassa tätä tärkeää päätöstä.ole luova äläkä tingi tavoitteistasi.muista kuitenkin,jos et tee päätöstä se on sama kuin päättäisit että kaikki pysyy ennallaan

        Kiitos kaunis viestistä. Minun täytyy miettiä ja pohtia sen syvintä tarkoitusta. Olisiko enkeleillä vielä minulle jotakin sanottavaa, joka helpottaisi oikean suunnan löytymisessä. Tai perheeseeni ja työhöni liittyvissä asioissa?


    • krisse :)

      työ/vauraus


      esteet runsaudelle ja vaurauden saavuttamisen tielle:

      sait viestin oceanalta " toimi rohkeasti.sisäinen äänesi kertoo sinulle,mitä tehdä tässä tilanteessa.luota vaistoihisi ja usko itseesi.

      lisäviesti: sukella rohkeasti syvemmälle!enää ei ole syytä odottaa tai tutkiskella tilannetta tarkemmin.voit luottaa tunteisiisi ja ohjaan sinua tekemään kaiken tarvittavan.tärkeintä on välttää viivyttelyä kaikin tavoin.jottei tehtävä tuntuisi ylivoimaiselta jaa se pieniin osiin,pieniin askeliin.ota näitä askelia säännöllisesti.tiedät jo mitä sinun on tehtävä tässä tilanteessa ja olet päättänyt toimia.olen täällä vahvistaakseni sinulle että olet valinnut valon tien.vaikka hetkellisesti joutuisit ponnistelemaan kovasti tai käymään läpi tunne-elämän myrskyjä,ne tyyntyvät pian ja olosi kevenee.joskus saatat tuntea olevasi liian väsynyt tai tunteidesi vallassa jotta pystyisit toimimaan.tämä johtuu siitä että olet epävarma oletko tehnyt oikean päätöksen.tunnet turhaan syyllisyyttä.se kuluttaa energiaasi ja estää sinua tuntemasta itseäsi onnelliseksi.silloin on tärkeä kutsua enkeleitä vahvistamaan uskoasi.huomaa kuinka ovet aukeavat kuin itsestää joka askeleellasi.se on merkki että toimit oikealla tavalla

      enkelten opastus vaurauden saavuttamiseksi:

      sait viestin maia:uusien asioiden opiskeleminen vie sinut lähemmäksi elämäntehtävääsi ja edistää henkilökohtaista kasvuasi.enkelit ohjaavat ja auttavat sinua tällä tiellä

      lisäviesti:kannustamme sinua jatkamaan opintojasi,sillä uuden oppiminen ja kokemukset auttavat sinua löytämään elämäntehtäväsi ja saavat elämäsi kukoistamaan.saatat huolehtia siitä,miten löydät varat tähän koulutukseen.me vakuutamme kuitenkin että saat kaiken tarvitsemasi matkan varrella.uuden oppiminen on palkitsevaa.se laajentaa näkemystäsi omasta sisäisestä voimastasi,kehittää muistiasi ja auttaa sinua toimimaan pontevammin elämäntehtäväsi eteen.me ohjaamme sinut opettajien,koulujen,kirjojen,raha-asioiden,aikataulujen ja kaiken muun tarvittavan kanssa.kaikki tämä on nyt saatavillasi


      lopputulos:rosetta sinulla on kyky tulla toimeen nuorten ihmisten kanssa.henkinen elämäntehtäväsi liittyy lasten auttamiseen opettamiseen tai kasvattamiseen.

      lisäviesti: olet avosydäminen ja lapset huomaavat sen.olet myös itse viehättynyt lasten suorasukaisuudesta,rehellisyydestä,naurusta ja viattomuudesta.he saavat monin tavoin myös oman sisäisen lapsesi elämään ja eheytymään.haluat antaa lapsille kaikkea sitä,mitä toivoit itse saavasi nuorena.saatat myös tuntea sisäistä kutsumusta parantaa lasten oloja ja mietit,miten asiassa olisi parasta edetä.suojelusenkelinä olen vierelläsi ja iloitsen,kun saan tuoda sinulle mahdollisuuksia auttaa lapsia.sinun tulee vain huomata ne nuoret,jotka ympärillesi tuon.kun olet oma ihastuttava itsesi heidän kanssaan,kaikki järjestyy itsestään.kerro minulle kun olet valmis suurempaan tehtävään,niin tuon lähipiiriisi lisää lapsia ja nuoria,joiden elämään voit vaikuttaa.voit olla varma että johdatan sinua sellaisiin tilanteisiin,jotka sopivat toiveisiisi,lahjakkuuteesi ja omiin kiinnostuksiisi.olet siunaus lapsille.

      • Mollis

        Kiitos sinulle:) minulla onkin nyt paljon ajateltavaa:) aurinkoista kevättä !


    • krisse :)

      aurinkoista kevättä myös sinulle mollis :)

      • enkelin kosketus

        Tuntuu,että elämäni on ohi ja toivoa ei enää ole. Ei kertakaikkiaan ole enää konkreettisia asioita,jolla voisin vaikuttaa asioihin. Olen mokannut ja en saa asioita korjattua :(. Enkeleiltä pyydän apua päivittäin ja rukoilen.


      • krisse. :)
        enkelin kosketus kirjoitti:

        Tuntuu,että elämäni on ohi ja toivoa ei enää ole. Ei kertakaikkiaan ole enää konkreettisia asioita,jolla voisin vaikuttaa asioihin. Olen mokannut ja en saa asioita korjattua :(. Enkeleiltä pyydän apua päivittäin ja rukoilen.

        älä missään nimessä ajattele noin.sinun elämässä on vielä paljon nähtävää ja koettavaa.jokainen joskus joutuu elämässä vaikeiden vaiheiden eteen,kohtamaan pettymyksiä,loukattavaksi ja kaikkea mutta niistäkin voi oppia ja nousta vahvempana.usko ja luota että parempaa on tulossa :) ja enkelit antaa vastauksia me emme niitä aina kuule/näe.ne voi tulla unien,ajatusten,kirjoitusten kautta.


      • enkelin kosketus
        krisse. :) kirjoitti:

        älä missään nimessä ajattele noin.sinun elämässä on vielä paljon nähtävää ja koettavaa.jokainen joskus joutuu elämässä vaikeiden vaiheiden eteen,kohtamaan pettymyksiä,loukattavaksi ja kaikkea mutta niistäkin voi oppia ja nousta vahvempana.usko ja luota että parempaa on tulossa :) ja enkelit antaa vastauksia me emme niitä aina kuule/näe.ne voi tulla unien,ajatusten,kirjoitusten kautta.

        Kiitos!


    • Sydämeen koskee

      Hei,
      olen huolestunut tyttärestäni. Näetkö onko enkeleillä viestiä hänelle/ hänen tilanteestaan ja elämästään?

      • krisse :)

        vastaa sinulle jossain vaiheessa tälle päivää tai nostan.


    • onneton...

      hei krisse :) nostaisitko minullekkin? rakkauteen neuvoa kaipaisin :)

    • hopeinenkimalle

      Hei Krisse! Hienoa, että jaksat välittää enkeleiden viestejä. Voisitko nostaa minulle myös?

    • Tikru

      Hei Krisse!

      Nostatko minullekin enkelikortin. Luulen, että olen nyt sen tarpeessa.

    • Epävarma

      Hei, Krisse!

      Voisitko nostaa enkelikortin? Kyseessä on muutto. Asunto myydään. Pelastammeko tämän asunnon ? Olemme ajatelleet hankkia koirapennun,kannattaisko hankkia jo syksyllä?

      • aguarius

        Hei Crisse...taidat lomailla..ihanaa lomaa sinulle.
        Kun ehdit voitko nostaa enkelikortin. Etsin vastausta mikä oli tarkoitus kun tielleni
        lähetettiin ihminen jolla oli kokemusta asioista paljon jotka liittyvät asioihin jotka ovat elämässäni suuria haasteita tällä hetkellä.
        Välillämme oli selittämättömiä synkroneita, ajatuksia, ideoita,tuntemuksia.
        Mutta minne hän katosi..en tiedä mitä tapahtui..onko välill'mme edelleen kultainen säie? Kiitos


      • This is my life
        aguarius kirjoitti:

        Hei Crisse...taidat lomailla..ihanaa lomaa sinulle.
        Kun ehdit voitko nostaa enkelikortin. Etsin vastausta mikä oli tarkoitus kun tielleni
        lähetettiin ihminen jolla oli kokemusta asioista paljon jotka liittyvät asioihin jotka ovat elämässäni suuria haasteita tällä hetkellä.
        Välillämme oli selittämättömiä synkroneita, ajatuksia, ideoita,tuntemuksia.
        Mutta minne hän katosi..en tiedä mitä tapahtui..onko välill'mme edelleen kultainen säie? Kiitos

        Moi Crisse! :D Enkai vaadi liikoja, mutta pyytäisin, että noistaisit minullekkin kortin? Olisin toooosi iloinen jos sen viittisit tehdä. :) Haluaisin tietää elämäni tarkoituksen, tehtävän mikä minulle on uskottu, jos siis mulla ees sitä on. Miks Jumala ja enkelit ei oo laittanu stoppii kiusaamiselle tai neuvonu, miten pääsen siitä eroon? Vai onko syy siinä, etten oo hirveesti pyydelly tai pitäisikö sen vahvistaa mua ihmisenä? Onko kiusaamisellani jokin tarkoitus, kuuluuko minun kokea se?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe