Rakkaat kansanedustajamme aloittiva hyvin ansaitun 10 päivän loman, toivottavasti palaavat virkeinä ahertamaan lomansa vietettyään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040315412491_uu.shtml
10 päivän loma!
16
112
Vastaukset
- 200 miljonääriä
milloin äänestäjillä on sananvalta puuttua edustajien luksukseen.
elävät kuin siat pellossa .
EIVÄT LASKE OMIA ETUJAAN YHTÄÄN ,puhetta kyllä piisaa.
minkäverran laskitte niitä hyväosaisten veroa omalta kohdallta.
on tehtävä uusi laki joka leikkaa kaikilta 50000 e. v.ansaitsevilta lisävero.-30% - ......
´´10 päivän loma!´´
http://www.youtube.com/watch?v=cMVMgDWnoaA - ja sitten
syödään mämmiä nyt ihan rauhassa
- paperi mukana
Täällä olis ehtaa mämmiä loislomailijoille
- arvosana teille 0
miksi kansa nielee purematta nämä kaikki verot ja leikkaukset.
KAIKKI KATSOO VAAN SUU AUKI KUN LEIKATAAN KANSAN PERUSTARPEISTA JA TURVALLISUUDESTA .
eikö ole aika sanoa nyt riitti .
PÄÄTTÄJIEN ON ENSIN LEIKATTAVA OMISTA TULOISTA
teidän palkanne on ylisuuret.
KAIKKI RÖNSYT ON LEIKATTAVA HETI KAIKKIALTA
SUOMI EI SELVIÄ TÄLLÄ MENOLLA IKINÄ
eikö teillä ole aikaa laittaa maan asioita KUNTOON ?
sossu vuotaa kuin seula .
miten te olette niin sydämmettömiä että olette muiden yläpuolella
laen laatijat tulee ajaa kansalaisten etuja .
eikä omaa - ylikävelty.
mikä on valan arvo.
- zz
zzzzzzzz
- Todella hienoa
Minäkin aloitin.
- lomarahaa riittäväst
Mikäs se on lomaillessa kun veronmaksajat maksaa!
- Shhh..........
Joko ne joululomilta pääsi?
Juku että, tekee kiirettä viettää kaikki lomat, että kerkii kesälomille!
Voi vielä jäädä talviloma pitämättä? - levottomatsielut
miten paljon ruotsi takasi kreikan lainoja`?
tämä eduskunta on syönyt tulevien polvien elämisen mahdollisuuden
tulevilta polvilta.
miksi politikot valehtelee surutta .
eikö teillä ole aikaa ottaa faktatietoa käyttöön.
kuinka suuren velan on saatu aikaan ,kun velehtelette
TYÖVOIMAPULASTA ?
jos on jotain erikois aloja ,niin olkoot ei niistä yleistä meteliä tarvitse nostaa kyse on korkeintaan kymmenistä henkilöistä - katsellaan vaan
mitä ehditte tehdä ennen kesälomaa .
aikaa vajaa 3kk - kyllä kelpaa..
Niinpä niin, johan siitä onkin aikaa kun joululoma loppui helmikuussa. Tulevat sitten taas levänneinä lukemaan lakia kansalaisille.
- HYI TEITÄ YÖK
koko eduskunnan edut uusiksi .
teillä ei tule olla yhtään senkummemmat loma-ajat pituudeltaan kuin muillakaan.
ei myöskään palkat. kouluttamattomia edustajia ja yhtä kaikki
jos maamme asiat on näin huomosti hoidettu .
niin MORAALIN TÄHDEN ON ITSENNE OLTAVA ESIMERKINÄ
MISTÄ SÄÄSTETÄÄN.
jos velalla teille palkat maksetaan ONKO SE OIKEIN?
kuka puolustaa omaa maata ja kansaa? - Lomoalla.
Minusta tuntuu, että he ovat aina lomalla.
- Gregorius
Mielenkiintoista. Kansanedustajat saavat pitää kuukauden mittaiset lomat Jouluna ja kesällä plus nämä tämmöiset kivat 10-päiväiset "pikkulomat" päälle. Tässä herää jo kysymys että milloinkahan nämä loisijat mahtaa ehtiä töihin tuolta kaikelta lomailultaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644