10 päivän loma!

hyvää lomaa!

16

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200 miljonääriä

      milloin äänestäjillä on sananvalta puuttua edustajien luksukseen.
      elävät kuin siat pellossa .
      EIVÄT LASKE OMIA ETUJAAN YHTÄÄN ,puhetta kyllä piisaa.
      minkäverran laskitte niitä hyväosaisten veroa omalta kohdallta.
      on tehtävä uusi laki joka leikkaa kaikilta 50000 e. v.ansaitsevilta lisävero.-30%

    • ......
    • ja sitten

      syödään mämmiä nyt ihan rauhassa

      • paperi mukana

        Täällä olis ehtaa mämmiä loislomailijoille


    • arvosana teille 0

      miksi kansa nielee purematta nämä kaikki verot ja leikkaukset.
      KAIKKI KATSOO VAAN SUU AUKI KUN LEIKATAAN KANSAN PERUSTARPEISTA JA TURVALLISUUDESTA .
      eikö ole aika sanoa nyt riitti .
      PÄÄTTÄJIEN ON ENSIN LEIKATTAVA OMISTA TULOISTA
      teidän palkanne on ylisuuret.

      KAIKKI RÖNSYT ON LEIKATTAVA HETI KAIKKIALTA
      SUOMI EI SELVIÄ TÄLLÄ MENOLLA IKINÄ

      eikö teillä ole aikaa laittaa maan asioita KUNTOON ?
      sossu vuotaa kuin seula .

      miten te olette niin sydämmettömiä että olette muiden yläpuolella
      laen laatijat tulee ajaa kansalaisten etuja .
      eikä omaa

    • ylikävelty.

      mikä on valan arvo.

    • zz

      zzzzzzzz

    • Todella hienoa

      Minäkin aloitin.

    • lomarahaa riittäväst

      Mikäs se on lomaillessa kun veronmaksajat maksaa!

    • Shhh..........

      Joko ne joululomilta pääsi?

      Juku että, tekee kiirettä viettää kaikki lomat, että kerkii kesälomille!

      Voi vielä jäädä talviloma pitämättä?

    • levottomatsielut

      miten paljon ruotsi takasi kreikan lainoja`?
      tämä eduskunta on syönyt tulevien polvien elämisen mahdollisuuden
      tulevilta polvilta.

      miksi politikot valehtelee surutta .
      eikö teillä ole aikaa ottaa faktatietoa käyttöön.

      kuinka suuren velan on saatu aikaan ,kun velehtelette
      TYÖVOIMAPULASTA ?
      jos on jotain erikois aloja ,niin olkoot ei niistä yleistä meteliä tarvitse nostaa kyse on korkeintaan kymmenistä henkilöistä

    • katsellaan vaan

      mitä ehditte tehdä ennen kesälomaa .
      aikaa vajaa 3kk

    • kyllä kelpaa..

      Niinpä niin, johan siitä onkin aikaa kun joululoma loppui helmikuussa. Tulevat sitten taas levänneinä lukemaan lakia kansalaisille.

    • HYI TEITÄ YÖK

      koko eduskunnan edut uusiksi .
      teillä ei tule olla yhtään senkummemmat loma-ajat pituudeltaan kuin muillakaan.
      ei myöskään palkat. kouluttamattomia edustajia ja yhtä kaikki
      jos maamme asiat on näin huomosti hoidettu .
      niin MORAALIN TÄHDEN ON ITSENNE OLTAVA ESIMERKINÄ
      MISTÄ SÄÄSTETÄÄN.
      jos velalla teille palkat maksetaan ONKO SE OIKEIN?


      kuka puolustaa omaa maata ja kansaa?

    • Lomoalla.

      Minusta tuntuu, että he ovat aina lomalla.

    • Gregorius

      Mielenkiintoista. Kansanedustajat saavat pitää kuukauden mittaiset lomat Jouluna ja kesällä plus nämä tämmöiset kivat 10-päiväiset "pikkulomat" päälle. Tässä herää jo kysymys että milloinkahan nämä loisijat mahtaa ehtiä töihin tuolta kaikelta lomailultaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe