niin pääsette pitkälle elämässänne.
JOKA EI TYÖTÄ TEE, EI SYÖMÄNKÄÄN PIDÄ !!
33
218
Vastaukset
- Niin se menee !
Vanha ylittämätön viisaus.
- niinpä niin
Ja työmies on palkkansa ansainnut!
Sekä se, että te riistätte työmiehiltä palkan! Riistoa jos mitä on se, että ei anneta työstä saatavaa korvausta, vaan työmarkkinatuki eikä tietenkään kerrytetä eläkettä kuten työstä kuuluisi saada. Te riistätte työmiehen palkan itse herkutellaksenne viinerikahveilla ja ulkomaan matkoilla ylellisesti eläen.
Jaak 5
1. Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa.
2. Teidän rikkautenne on mädännyt, ja teidän vaatteenne ovat koin syömät;
3. teidän kultanne ja hopeanne on ruostunut, ja niiden ruoste on oleva todistuksena teitä vastaan ja syövä teidän lihanne niinkuin tuli. Te olette koonneet aarteita viimeisinä päivinä.
4. Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin.
5. Te olette herkutelleet maan päällä ja hekumoineet, te olette sydäntänne syötelleet teurastuspäivänä.
- No minä
en tee töitä, mutta syön ja juon aivan liikaakin.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oletko sairas vai loinen ?
- Olen varakas
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Oletko sairas vai loinen ?
Hhehee!
- ..
Pitää kai sitten tämän sairastamisen lisäksi lopettaa syöminen.
- Pöh!
Eihän tuolla periaatteella elä aikuiseksi asti, vaan kuolee jo lapsena nälkään.
- hyvin pärjäävät....
Kun katsoo katukuvaa, hyvin tuntuvat pärjäävän työstä vapaat. Itse raadan vaimoni kanssa mielenkiinnottomassa työssä, stressi kova ja palkka suht alhainen. Koetinpa tehdä muutamia kertoja oikein ylitöitä vaan verottaja muisti viikko sitten veroehdotuksessaan mätkyillä vaikka tuloprosentit säädettiin viime vuodelle verotoimistossa varman päälle. Valtio näet tarvii rahaa elätteihin, kuten som-pansseihin, romppuihin, juopponarkkeihin ja nuorisolorvijoihin joille ei pskaduunit kelpaa.
Alkaa tässä mitta täyttyä ja taitaa olla viisainta jättäytyä kesän alla työttömäksi, nostaa korvaukset ja alkaa dokaamaan niin saa kaiken mitä vaan pyytää. Ja voi samalla katsella kun työhön menijät kävelevät kumarassa, nuutuneina. - onko kivaa enää.
mitäs näille herkku p
- <|>
Rikkaat määrittelee mikä on työtä köyhille. Joidenkin ei tarvii tehdä oikeastaan juuri mitään ja koneet sylkee rahaa ja sitten vaan kutoo verkkojaan ja köyhdyttää köyhiä ja velkaannuttaa ihmisiä ja vaikka valtioita. Sitten voi syytellä muita juoksemaan kovemmin rahan perässä ja haukkua laiskoiksi. Tavallisille ihmisille iskostetaan jo pienestä pitäen ahkeruus ja rahan perässä juokseminen ja aukroriteettien kunnioitus ja pelko ja myös jumalan-jumalien pelko.
- ilmottakaa työstä
jos tiedätte,auttakaa toisia ja
antakaa niitä vapaita työpaikkaosotteita ja vinkkejä tänne kaikkialta suomesta,joku voi saada hommia itselleen ja vaikka kaverille kans.
tosin ei nälissään varaton voi mennä edes orjapalkkatöihin,kunto ei kestä kuukautta
ensi tiliin,joka sekin yleensä epävarmaa. entäpä asunto,kyyti,vaatetus ym.
orjahommin ei muutenkaan ole mitään syytä lähteä, se on täydellistä hyväksikäyttöä. jos ei lähes normaalipalkkaa saa,tehkööt moraaliton ja ahne työnantaja työnsä itse.
myös pelkät pätkätyöt luo vain epävarmuutta,ongelmia ja tulevaisuuden odotukset lähes nolla tappaen itsetunnon kokonaan,vain viha kasvaa.
em. tekee ihmisestä vain passiivisen ja sulkeutuneen,kun ei pääse työn ja normaali elämän alkuun millään ilveellä. pitkäaikaista pahaa mieltä on vaikea korjata,sen maksaa sitten yhteiskunta eri muodoissaan ja se on huono&kallis systeemi.
kaikista ei ole yrittäjiksi,se nyt pitäisi vihdoin tajuta.- HopihopiPihalleSiitä
Oletko niin tyhjänpantti, että
"ei pääse työn ja normaali elämän alkuun millään ilveellä" ??????????
- uusi versio
JOKA EI SYÖ, EI PASKANTAMANKAAN PIDÄ!!
- uudempi versio
JOKA EI TYÖSTÄ PALKKAA MAKSA, EI HENGITTÄMÄNKÄÄN PIDÄ!!
- HUH HUH HIKI TULI
JOKA MALEKSIA PALJON ITÄKESKUS KÄYTTÄVÄ SAADA PALJO RAHA SOSSU JA SAADA VIELÄ ENEMÄ PALJO TEHDÄ YLITYÖ JA MALEKSI VIELÄ AHKERA FORUMI JA KAMPI KÄYTTÄVÄ
- Rikastuja
Taidanpa perustaa lahkon ja alkaa ahdistella ihmisiä ostoskeskuksissa, niin saan paljon lahjoituksia ja avustuksia.
- SolFacitLunaSuckit
Ollapa kaunis lapsi....... ei tarttis tehdä turhaan hommaa vaan sitä voisi vaan shoppailla kenkiä ja puhua paskaa koko päivän.
Siksi toiseksi, toi "ilmottakaa työstä" -kaveri kuulostaa aika fiksulta finskiltä! - Kassakaappi.
TÄMÄ ON KIRJATTU SEURAAVAAN HALLITUSOHJELMAAN.
Ilma puhdistuu. - Viisastelu on työni
Määrittele työ
- Wiisastuttaja
Työ= Sarja nälän sanelemia pakkoliikkeitä.
- Kulturell
Minä olla asunu Suomessa nyt kolme vuotta ja en ole tehnyt työtä ikinä,
minulla olla iso mela jolla sada kotirouvilta raha aivan tarpeeksi, se ei ola työtä.- Suomessa on
todella vähän kotirouvia.
Tod näk vähemmän kuin missään muualla.
- Kiitos aploodeista !
Suomen väkiluku hieman tippuu kun loiset karkoitetaan maasta. MUTTA LAATU PARANEE !!!!!!!!!!!!!!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LAATU NOUSEE PALJON KUN PASSKA ROUDATAAN ULOS MAASTA !!!!
- pertsaa
Onhan työttömät tahtomattaan työttömiä eli rikkaat (osakkeenomistajat) vievät töitä halvempiin maihin missä tehdään 2 euron päivä palkalla, I phone kännykän valmistus maksaa vain 15 €.
Koneet tekee yleensä kaikki työt mm. lapiohommat.- tosioutotyyppi.
Oletko niin avuton että tarttet osakkeenomistajia elääksesi...
- ........!
Itse asiassa tuo sanonta on Raamatusta (ja usein väärin lainattu!). Oikeasti se menee: kuka ei TAHDO työtä tehdä, sen ei syömänkään pidä. Iso ero! Ainahan ei ole työtä tarjolla, palkkatyötä ainakaan. Kyllä jokaisen työntekijän pitäisi palkka saada työstään. Raamatusta muuten tämäkin: työmies on palkkansa ansainnut...
- KANNATETAAN !!!!!!!!
"Kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä."
2. Tess. 3:10
Näin näyttää Raamattu sanovan.
Ihan hyvä määritelmä. Työhaluttomia ei kannata ruokkia, hyvin viisas ajatus. - Tosi ekonomisti
Miksi valtiosta ei ole tehty niin vahvaa että pystyy elättämään kansalaisensa ja loisensa pelkillä korkotuloilla oli lama tai ei..Työllä kiristäminen ja uhkailu saatava kuriin,muuten sisällissota.Ja jälleen virkamiehet syyllisiä.Velkakriisit kuriin,ei tarvitsisi taistella olemattomista työpaikoista.
- Professori.
Mikä vitunperuste on sille että ahkerien ihmisten pitäisi elättää loisia ??
- Tosi Ekon.
Professori. kirjoitti:
Mikä vitunperuste on sille että ahkerien ihmisten pitäisi elättää loisia ??
Who the hell think you are ?Sinunlaiset syrjijät aiheuttaa vielä kolmannen maailmansodan syrjinnällään..Kaikilla on kuule oikeus elää,ihmisoikeusjulistuksen mukaan,se ei onnistu ilman perustarpeiden tyydyttämistä.So,ihmisten elämisen ei pitäisi olla mitenkään riippuvaista taloudellisista suhdanteista.
Äläkä kaveri ala uhkailemaan mua tai teen ilmoituksen viranomaisille.Mulla on täysi oikeus mielipiteseeni,sanoit sä ja kaltaisesi mitä hyvänsä.Vain tosidemokratia voi pelastaa tän planeetan.Tälläkin talousajattelulla on kannattajansa. - Voivittumikäsika !!!
Tosi Ekon. kirjoitti:
Who the hell think you are ?Sinunlaiset syrjijät aiheuttaa vielä kolmannen maailmansodan syrjinnällään..Kaikilla on kuule oikeus elää,ihmisoikeusjulistuksen mukaan,se ei onnistu ilman perustarpeiden tyydyttämistä.So,ihmisten elämisen ei pitäisi olla mitenkään riippuvaista taloudellisista suhdanteista.
Äläkä kaveri ala uhkailemaan mua tai teen ilmoituksen viranomaisille.Mulla on täysi oikeus mielipiteseeni,sanoit sä ja kaltaisesi mitä hyvänsä.Vain tosidemokratia voi pelastaa tän planeetan.Tälläkin talousajattelulla on kannattajansa.Uhkailetko pikkuaivoinen elää toisten siivellä, siis tehdä rikoksia ? Siis olet niin paskaeinari ettet pysty elättämään edes itseäsi, saatikka perhettäsi tai yhteiskuntaa...
- sdfsf a f qwr
Kyllä herrat on opettaneet,että työ ei kannata vaan paremmin hankkii kaikenmaailman venkoilulla.
Ja kyllä Herra on opettanut,että orjat on pidettävä kurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608