-Nosta syyte baptismista joukkoharhan aiheuttajana. Häiritsee muistia.
"Jos näin on, että olen naimisissa lapseen, olen joukkoharhassa." Jark. Pel.
- Jos tämä tulee sinne olen joukkoharhassa. Doremifasollasido:1996
Baptismi ja joukkoharha-syytteet
1
64
Vastaukset
- Vesallev.nyt Sinde
- Se ei valitettavasti auta. Baptismilla päteminen säännöillä ja joukkoharhan aiheuttaminen, vaarallista heijasteellista toimintaa. Mihinkään uskonlahkoon ei saa painostaa absurdin-heijaste-siimoituksen takia. Baptistisilla säännöillä on ihan turha yrittää luoda omaa onneaan, kuten jotkut suoraan sanottuna vajaamieliset tekevät.
- Jos en juuri saa nyt saa astmakohtausta päälle, ja pysty menemään määrittelemään absurdia-heijaste-siimoitusta, voi sukupuolipisteistöni tipahtaa kasvoille,, ja sukupuoleni vaihtua. Voin menettää kurkunpäästä ääneni ja olla ehkä unohtanut, miten tällaisesta sukupuolipisteitstön tippumisesta pääsee yli, ja miten sukupuoli taas kiinnitetään paikalleen.
- En meinaa saada myöskään päälle. M.A.... Peruste: Polvet taas pois päältä....
- Ne pitää olla pituuskasvuun. Ette ihan sukupuolenpoistoa ole ajatelleet kokeilla? Vaikuttaaksenne maitokaupan-myyjä-LSD:n, tai ns. maitokaupan-myyjä neurobiologiaan. Melkein kaikki ovat lastensuojelussa.
- No, mitä fyysisen ja psyykkisen kidutuksen elementtejä suhun sitten käytetään?
-No, sukupuolen määräytymistä, sukupuolen määrittelemistä. Onko valinta liiankin suppea?
- No, täällä on tämä holhousrekisteri, vastasin kun Sini tervehti minua, kokien omaa seurailuaan ongelmakseen.
- PIdänkin sitä ehdottoman laittomana. Joka aiheuttaa kysymyksen ja avoimen vastauksen: "En varmaankaan sovi seuraan, kun harrastan jo nyt tällaista suisaidaalista toimintaa."
Voi sitä on niin monenlaista, vastasin sekä pakotettuna, että painostettuna. Voit siis pakottaa suisaidaalisuuteen tahtomattasi ja tietämättäsi, voit olla tällä tavalla pakotetun suisaidaalisuus toiminnan kohteena, painostettuna harjoittamaan suisaidaalisuutena, koska vajaamielisyys on valitettavasti osoittamista, siis osoittaen painostettu harjoittamaan suisaidaalistuutta, pakottaen koska harjoittaminen ei näkyvää, vaan osoitettua tällä tavalla sanoilla painostaminen ja pakottaminen.
-Mainoita tekstejä.
- Ne ei mun. Ne Vesan, koska hän mun isä mm. sukupuolipisteistön kautta arvioituna.
- Haittaako sua, että mä olen täällä Tampereella?
- Ei, ehdottomasti ei haittaa. En saa häiritä omaa elämääsi ja keskustella näin päin.
- Mutta voisiko joku edes keskustella?
- Se väännettiin niin, että ehdottomasti haittaa.
-Entä lapsityö?
- Joo, kun mun pitää olla koulun jälkeen tässä työssä samalla. Ihan intimiteetti- ja intiimisosiaaliryhmä-syistä.
-Mikä on?
- Mikä mulla nyt on?
- Voi Jeesus, mikä riesa. Loppuu ammattiaitokin ihan.
- En minä sellaista saa, minä en tiennyt, että on sukupuolen tiputtamista.
- Onko tämä tämmöstä?!
-Huomioin opettajan työn nyt erityisraskaaksi v.1994 tai 1995 se huomioitiin liian raskaaksi. Huomioin sen jo silloin sillä tavalla tajunnallisesti raskaaksi.
-En saa edes lähestyä tällaisissa merkeissä.
- Joo, mä haen vastausta elämälle näin päin. Ne muut ovat narsistisia hyväksikäyttäjiä, koska heitä on syrjitty, hyljeksitty, ja koska he eivät ole ehkä koskaan saaneet läheisyyttä.
- Entä läheisyys kirkollisissa perheissä? Ei useinkaan mahdolllista rakentaa, mm. frustraatiolla, frustraatiossa aiheutetut ulkonäköpiirre-vammat, ja niiden aiheuttamat harhat, kuten sukupuoli-harhat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899