Monet naiset ovat järkyttävän

ylipainoisia

ja isokokoisia :( Täytyy kai se oma vaimoke hakea ulkomailta, kun ei halua itselleen mitään järkälettä.

28

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • al- kauha

Kehnerit ja itämaan miehet tykkäävät läskisistä naisista. Läski värisee mukavasti pannessa ja piestessä.

• kesällä nälkäisiä

mustalaisia tulee.

• Kannattaa olla

varovainen, ei kannata ihan jokaiseen mustalaissukuun tuppautua.

• Lepakkohunter

Olen myös kuullut että ulkomailla on nähty myös ylipainosia naisia.Voi tietysti olla ihan pelkkä huhu kyseessä.

• gyntweiser

olen nähnyt ulkomailla paljon lihavia suomalaisia ja saksalaisia..

• Älä hae

kuitenkaan Eilatista.

Siellä ne vasta ylipainoisia ovatkin...

• Nehän on niitä

suomesta muuttaneiden kyr.päjyrien jälkeläisiä :)

• aaaahhhhhhhhhhh
    • Pienet muijat

Mutta ei tuollainen TV:n Super-Marjokaan oikeen hääppösen tuntuinen naisena olis, vaikka onkin laiha. Laihalla kun taas ei ole per-settä yhtään, ja saattaa olla luonteeltaan aika niuho, niinkuin telkassa just tuo muija on.

Onhan pikkuinen japsiauto tietty nätti. Mutta kyllä monesti alla katumaasturi on katumaasturi sentäs.

• Ihana :)

Anna kulta tulla liki!

• Just do it

Joku vuosi sitten oli suorastaan kampanja siitä että ollaan ylpeitä niistä "muodoista" ja korostetaan niitä.
      Mimmit kulki napa paljaan vaikka vyötärönympärys oli puolitoistametriä.

Vanhemmilla on täysi vastuu jos parikymppinen on mörkökeijun kokoinen.

Onhan se selvä että siitä tulee kierre kun läski tuhoaa itsetunnon ja sitten ajattelee ettei sillä ole väliä ja syödään suruun ja iloon. Samat naiset selittelevät että "kun mä en laihdu millään vaikka harrastan vesijuoksua"... Siellä altaassa lillutaan kuin roomalaisessa kylpylässä ja sitten painellaan kanttiiniin vetämään berliinin munkkia naamariin.

Minulla ei ole sen kummemmin läskejä vastaan mitään mutta kun he itse eivät voi hyvin vaikka väittäisivät toista. Lihavan kanssakin voin harrastaa seksiä mutta heillä on sattuneesta syystä hankalaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniasta.

Persvako kun on neljän puhelinluettelon kokoinen niin sinne jää muhimaan kaikki eritteet ja sitä kun raottaa niin juustonaksun haju jää hopealle.

Samaten se tuhero jää sitten siistimättä ja sellainen DDR:läinen kuulantyöntäjä luomu kun ei oikein sytytä.

Asialle voi tehdä OIKEASTI jotakin JOS vain tahtoo. Jos ei tahdo niin se on oma asia. Uskon kuitenkin että jokainen haluaisi voida hyvin ja nauttia liikunnasta, ulkoilusta ja seksistä enemmän.

• Nuuhhhhh

>Persvako kun on neljän puhelinluettelon kokoinen niin sinne jää muhimaan
      >kaikki eritteet ja sitä kun raottaa niin juustonaksun haju jää hopealle.

Aaah, tuoreita juustonaksuja sänkyyn tuotuna, talon puolesta on tarjoilut.

• näin se vaan on

ei tarvitse kuin mennä pikku lahden toiselle puolelle
      Viroon katsomaan miten naiset kulkevat korkkareilla ylpeänä.

Täällä laahustetaan mari-paita päällä feikki crocsit jalassa.
      Juurikasvua pukkaa ja meikkiä ei käytetä.

Virossa ja Venäjällä naiset ovat Naisia

• totttaaaa

Olet aivan oikeassa, mutta tiedätkö mikä on säälittävintä? Suomalainen mies kelpuuttaa millaisen "norsun" tai "harakan" tahansa. Kurkkaa huviksesi, kun tällä palstalla aikuistenosastolle kirjoittaa joku nainen, niin sieltä löytyy heti ottajia, vaikka ei edes vihjaisi haluavansa täältä.

Eli mitä tästä voi oppia? Suomalainen mies haluaa mallin, mutta "virtahepo" kelpaa mainiosti...Paitsi jos tulet suomi24 palstalle kysymään...

• Luuserit kerääntyvät
        totttaaaa kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, mutta tiedätkö mikä on säälittävintä? Suomalainen mies kelpuuttaa millaisen "norsun" tai "harakan" tahansa. Kurkkaa huviksesi, kun tällä palstalla aikuistenosastolle kirjoittaa joku nainen, niin sieltä löytyy heti ottajia, vaikka ei edes vihjaisi haluavansa täältä.

Eli mitä tästä voi oppia? Suomalainen mies haluaa mallin, mutta "virtahepo" kelpaa mainiosti...Paitsi jos tulet suomi24 palstalle kysymään...

nettiin, ei pidä yleistää.

Henk koht en ole suomalaista naista ajatellut vakavasti yli kymmeneen vuoteen.

• mietttteliäs

Miehet hyvät, te puhutte tässä isoista naisista? Okay, ymmärretyksi tuli mietteenne ns. lihavuudesta. Mitä te sanotte ja tykkäätte, kun ja jos nainen on todella pitkä. Mää oon yli sata kahdenksankymmentä senttiä enkä ole lihava kuitenkaan. Oonkos mää sit kans iso norsunainen. Omalta kannaltani mua suututtaa, ku te ukos ootte niin pieniä, semmoisia pätkiä tikku-ukkoja useinkin. Siis tässä ketjussa puhutaan vain koosta, hmmm, onhan siis arvon herroissakin kokoeroja, tossa pituudessa. Meitä yli sata kahdeksankymppisiä on todella paljon kulkkemassa ja mitä nuoremmasta polvesta puhutaan, sitä enempi. Ei kyl taatusti olla norsui.

• hyi vuiddu sntään

Semi-norsu,ei siis niin paha.

• Rumalta

näyttää liika pituuskin, eikä se miehelläkään hyvä ole, keskipituus paras. Jos on lyhyitä miehiä, niin vastaavasti vielä lyhyempiä naisia. 160-170 cm melkoisen yleinen pituus naisilla, pilkkaatko heitä?

• Pitkänpätkä

Pitkä nainen on näyttävä näky jos kyseessä ei ole painoindeksi 30.

Sellainen vaatii mieheltä vahvaa itsetuntoa.
      Nuorempana en olisi voinut ajatella seurustelevani pidemmän naisen kanssa kuin mitä itse olen (179) mutta nyt olen suorastaan bongaillut heitä ja nykyinen daamini on 183cm.

Olen keskustellut paljon aiheesta varsinkin pitkien naisten kanssa ja monilla heistä on ollut systemaattisesti lyhyempiä mieskumppaneita kuin he itse. Monilla pitkillä naisilla on tarve olla naisellinen jotteivat muistuttaisi mörkökeijuja.
      Tykkään sellaisista naisista jotka uskaltavat olla naisia.

Mutta nimenomaan on kyse mielestäni maku- ja ego- asioista. Kuka tykkää mistäkin ja kuka uskaltaa tykätä mistäkin.

Ennen vanhaan kundeilla oli meilläpäin tapana roudata hyvännäköiset tyttöystävät jonnekin korpeen piiloon asumaan jos ne olivat niin hyvännäköisiä että kaveritkin niitä alkoi vokottelemaan. Sieltä sitten kymmenen vuoden päästä eronneina palattiin kylille muutaman lapsen kanssa ja mimmi perse oli levinnyt kuin pullataikina.
      Sen sijaan norminäköiset mimmit ja poikatytöt kulkivat messissä aina. Niistä ei tarvinnut kenenkään olla mustasukkainen ja lopulta he olivatkin sitä parasta vaimoainesta.

• ------

Joo mutta joku raja siinnäkin tulee vastaan, 190 alkaa olla jo aika amazoni Suomen mittakaavassa. Tunnen pari tällaista tapausta ja toinen seurustelee jonkun 170cm miehen kanssa.
        Ei nuorena ~25 vuotiaana näytä edes pahalta parilta mutta saa nähdä miten se on lähempänä 60 vuotta.

• sweet couple
        ------ kirjoitti:

Joo mutta joku raja siinnäkin tulee vastaan, 190 alkaa olla jo aika amazoni Suomen mittakaavassa. Tunnen pari tällaista tapausta ja toinen seurustelee jonkun 170cm miehen kanssa.
        Ei nuorena ~25 vuotiaana näytä edes pahalta parilta mutta saa nähdä miten se on lähempänä 60 vuotta.

Ukko menee kyyryyn siinä vaiheessa ja daami käyttää 12cm korkoja... Niin no... Kävelykeppinä voi miestä käyttää tuossa kun yltää kainaloon saakka.)

• Onnea vaan

kun löydät oman anneliauerisi, sellaiset niitä pienempiä miehiä hakee.
        Tykkäähän jotkut kääpiöistäkin, fetissinsä kullakin.

• 20vnton

Ne oikein hyvännäköiset ovat usein nirppanokkia joita saa palvella kokoajan,
      tavallinen tallaaja tietää mitä munalle tehdään kun sen laittaa suuhun eikä sen juustonaksuja tarvi haistella.

• naksujuusto.

Ja sitten vasta nesteessä olet jos hyvännäköinen naisesi omistaa huonon itsetunnon... On heti niin otettu kun joku mies osoittaa kiinnostusta ja katoaa heti tilaisuuden tullen varmistamaan sitä että onhan hän nyt sitten kaunis.

Ota ruma. Tulee halvemmaksi eikä mene järki sen kanssa.

• näinkö tosiaan on?

Kauniit/komeet ovat ilmeisesti yleistä riistaa, joita saa halventaa aivan vapaasti ja joiden ihmisarvoa voi kyseenalaistaa surutta??

• näin on

Älä itke ota rusina

• läski yököttää

Ja kaiken lisäksi ,,luun raossa on paras liha,,.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe