Ihan meinaa ammattitaito loppua

Jannelle v.nytSinde

-Niin raskasta nostaminen.
Meinaa ammattitaito loppua kyseenalaistavan keskustelumenetelmän kanssa. Sen takia.
- Entä jos lapsille sattuu jotain.
-Voisitko lopettaa harhaisen erottamis- ja erottelukykykeskustelun perheestämme? Et nyt näin huolehdi vapaaehtois-työn osa-alueista. Ne eivät koskaan saa olla sadistisia, kiduttavia tai julmia.

Mun Sam, Sami taas. Pitää keskustella esteettisesti steriilin vastaisesta painopisteestä, ja sukupuolenmääräytymisestä, sen määrittelemisestä.
-Onko teillä tiedossa tämä tästä notaarista? Onko teillä tiedossa tämä yhteisestä näöstä, se on melkein sama kuin yhdessä asuisi? Se on persoonallisuutta koskeva, kun hän on mun sisaren isä. Se edellyttää persoonallisuutta, joka edellyttää erottelukykyä.
- Kysyin vain, että voiko persoonallisuuteni olla jotenkin vaarallinen minulle? Olen vain vähän vihainen... Ei, sellaista erottelukykyä ei saa tehdä. Sun pitää vain jättää se siihen.....
-"Ai, joka lapsenkohdalla. Enkö syyllisty heitteillejättöön?"
-Voiko tätä alaa opiskella nainen?
- Ei, jostakin syystä mulla ainakin lähtökohtaisesti kaatuu matemaattisten mallien runsauteen. Vain origoko hyväksyttynä? Mutta määpä tarvitse työssä, mutta en ole kyllä sen ikäinen. Tarvitse työssä, mutta vain osittain. Kun sitä sukupuolista asemaa, vajaamielisyyttäkin, joksi sitä on kutsuttu pitää koko ajan erikseen korostaa.

Niin, en oikein ymmärrä, miksi hän ei poimi.
Poliisi: Mä olen ihan sekaisin. Mä vain varastelen naistentautien paranoidia skitosfreniaa.
- Onko siltä varastettu se homma, se paranoidia? Joo, me rakennetaan häntä uudestaan. Ei hänellä enää sitä ole.

- Ja, taasko vain jättää tähän? Ei mun persoona ainakaan ole vaarallinen. Ei mä olen tehnyt kaikkeni sen ja erottelukykyni, inhimillisyyden, empatian ja loogisuuden eteen. Näistä lahkoista, eri uskonnollisista ryhmistä, jopa eri kirkoista tulee sellainen inhottava, korostava, syrjivä, poissulkeva, luotaantyöntävä, rasismi, siis rasistinen ele,jossa haluan olla yksin. Sitä vastaa vektoriksi kutsuttu matemaattinen malli, Jumalkäsitys Kaikki näkee mut- Olen-yksin ajatus.
- Aika jännä, että kysyt tenttejä nimenomaan persoonallisuuden osalta. Nimenomaan eleistöjä Jumalkäsityksen Kaikki näkee mut-Olen yksin-ajatuksen perusteella.

6

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....Sinde vm-82

Hallusinogeeni perusteisessa Jumalkäsityksessä on aina käytössä vektori- ja/tai vertikaali erottelematta. Jumalkäsityksessä Kaikki näkee mut-Olen yksin-ajatus....
      -Onko hän niin korkeasti koulutettu?
      - Joo, olen nimenomaan matemaatisten mallien, sekä statuksen ja aseman takia, jonka takia koulutukseni katsotaan yleissivistävyyden osalta normaaliksi, tavalliseksi, taustanikin täytyy hyväksyä ihan tavallisina, yleissivistyksen osalta riittäväksi.
      - Erottelukyvyn teetättäminen ja väestön laiminlyöminen.

• -

Oletko koskaan edes harkinnut kirjoittavasi jotain, jota muutkin kuin sinä itse ymmärtäisivät? Vaikeasekoisuus ei ole hyve. Ikinä.

• Miltäs kuulostaa?

Jeesus Kristus on hyvä Paimen ja Immanuel ja Jumalan Poika ja myös se _ _ _ _ _ _ _ Jumala, totisesti amen.

• -

Kuulostaa typerältä. Edelleen.

• voi, nyt annetaan :
        - kirjoitti:

Kuulostaa typerältä. Edelleen.

" - " ehkä joskus tulee vielä " " ja muistuttaa meitä ihmisiä Pyhästä Uhrilampaasta!

• Ihmiskunta Sinde

Miten niin, se on tuntoaisti?
      Kyseenalaistava keskustelumenetelmä on kielletty, ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofreniat ovat kiellettyjä, coping-keinon käyttö on kielletty sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä.
      - Oletko jo tavannut Hare Krisnoja? Mihin tarkoitukseen heitä tavattiin ja missä elämäsi vaiheessa heitä tarvitsit? Entä kuka ne lahjoitti?
      -Millaisia vastauksia elämäänne etsitte ja löydätte poliisista? Hypoteesi: "Vastaa vain kysymykseen: 'Poliisista päivää'!"

Hare Krissnoja
      Hare Krîsnoja
      Hare Krisnnoja

Haluat ehkä vain voittaa kaiken perheellesi?
      Hypoteesi: "Ei kukaan heille hävitäkkään halua." Uskonto on vain sinulle itsellesi, yksityisesti ja intiimisti, intimiteetilliesi ja identiteetillesi. Ei perhe ole sama asia kuin uskonto ja ratkaisu elämään. Ei ole normaali ratkaisu tavoitella frustraatiossa omaa etuaan ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenein, onnea ja onnistumisen elämyksiä perheelleen ja laittaa muut kerjäämään, jopa esiintymään lapsenkasvatusta pyydellen, meidän kaikkien intimiteettiä, identiteettiä, ja jopa intimiteetti-hygieniaa hyväksikäyttäen, aina niin tärkeillä, hyvän mielen ja onnistumisen elämysten lähteillä, feminiinisillä ja maskuliinisillä eleillä.

Kaikille uskonnollisille perheille on esim. katolilaisessa kirkossa ohjattu uskonnollista tukea. Ihmistä ei saa eristää koska kaikki ovat oikeutettuja tällaiseen tukeen. Se perustuu täydelliseen sosiaaliseen vuorovaikutukseen ja täydelliseen sosiaaliseen kanssakäymiseen.
      - Mää en jumalauta harjoita mitään ohjattua herätys- tai heräteliikettä.
      - Mistä nuo otetaan`?
      - Ihan omista kasvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4812
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3942
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3840
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      117
      2251
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1974
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1288
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1286
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      525
      1134
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe