Olenko ainoa, mutta heti rupee vit.-tuttaa ihan sairaasti, kun mainitaan wallin mikä se olansiveliä on a. troses. Thors Astrid (RKP) .
Tämmösiä saa-tanan loisia suomalaiset saa elättää ja kärsiä näistä pas-koista.
Kertokaa nyt hel- vetissä mihin näitä vit-tun pellejä tarvitaan. Tukholman huorien jälkeläisiä ovat. Täällä helsingissä huorasivat satavuotta sitten luxuskamana ja tälläisiä jälkeläisiä me elätämme.
Drasvik noo jaa
RKP ja heti vit-tuttaa
9
61
Vastaukset
- http://keskustelu.su
- HurriBisnekset:
Ruotsalaiset antoivat runsaasti rahaa Leninille tämän matkalla Neuvostoliittoon tuhotöitään aloittamaan.
(Dokumentoitu Fakta).
Viime vuosina venäläiset ovat ostaneet runsaasti "Venäjän kansallisaarteita" tukholmalaisista huutokaupoista.
Tässä on muutamia niistä, ja hinnat mitä niistä saatiin:
http://www.russianartconsultancy.com/index.php?id=72
Voisiko näiden välillä olla yhteyttä?
PS hirvittää että jokaisen talun takana on luultavasti kodistaan pakotettu perhe, joka on sitten lahdattu "epäsosiaalisena impivaaralaisena isänmaallisena häirikkönä".
- Huomattu on
Stefan Wallinin asuntokauppa - ”Olen nyt matkalla”
Mitä sanotte valehteleeko Wallin tuossa vai puhuuko totta?
Ja jos valehtelee niin edusunnan 94 edustajan mielestä se ei mitään haittaisi, sillä se on vain mitätön tietovaje ja kun kyseessä on RKP, eivät sitä Hesari tai AL tai nelonen edes uutisoi, kuin ihan pienellä fontilla ilman kuvaa. - jokivarrenmies
Juu, RKP, Vas., ja Vihreät ovat Kok., SDP:n ja Keskustan perseennuolijapuolueita. Mitä voi odottaakaan niiltä, RKP meni hallitukseen takkia kääntämällä, Kataisen persettä nuolemaan.
- Ei vituta
Ei vituta, olen jo aikaa sitten tiedostanut olevani lammaskansaa ja RKP on paimenemme.
- iojgf
Vielä kerran olansiveliä tosi toimissa kohdassa 1:30
olansiveliän pään pakkoliikkeet kohdassa 0:55- Tarkastaja-1
mikä vitun siveliä? olet lahjaton pelle. En ihmettele jos vihaat menestyjiä, ethän osaa edes kirjoittaa.
- Kuka palkkaa heitä?
Yhdistävä tekijä Suomenruotsalaisissa politikoissa on se että ne vituttaa minua suunnattomasti. Lapseni eivät koskaan puhu Suomenruotsalaiselle heidän ansiostaan. Eikä ole kyllä mitään syytäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756