Espanja konkassa!

alkuperäisasukas

28

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palomuurit paukkuu

      Homma etenee aivan käsikirjoituksen mukaan.

      • Totuus?

        Ehkä liiankin nopeasti. Ehtivätköhän tyhjentää varuskunnat, jonne "epäsosiaaliset rasistiset isänmaalliset" viedään häiritsemästä EU -bolsheviikkibankstereiden multikulti-ryöstöä?

        Nyt tuon uskaltaa jo sanoa, koska on muutenkin liian myöhäistä estää tätä kapitaalin ylivaltaa.


      • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        noo jykä keksii jonku 1000 e veron taas joka kansalaiselle


      • Keskitysleirit
        Totuus? kirjoitti:

        Ehkä liiankin nopeasti. Ehtivätköhän tyhjentää varuskunnat, jonne "epäsosiaaliset rasistiset isänmaalliset" viedään häiritsemästä EU -bolsheviikkibankstereiden multikulti-ryöstöä?

        Nyt tuon uskaltaa jo sanoa, koska on muutenkin liian myöhäistä estää tätä kapitaalin ylivaltaa.

        Niin noista lakkautetuista varuskunnista tehdään USA:n FEMA keskitysleirien eurooppalaiset versiot.


      • Totuus? kirjoitti:

        Ehkä liiankin nopeasti. Ehtivätköhän tyhjentää varuskunnat, jonne "epäsosiaaliset rasistiset isänmaalliset" viedään häiritsemästä EU -bolsheviikkibankstereiden multikulti-ryöstöä?

        Nyt tuon uskaltaa jo sanoa, koska on muutenkin liian myöhäistä estää tätä kapitaalin ylivaltaa.

        Eurostoliitto on rakennettu velalla ja siihen sidosaineena on käytetty sylkeä jota on kohdistettu suvereeniin venäjään joka irtaantui neuvostoliitosta kokoomuslaisten ikuiseksi katkeruudeksi.Edes 20 vuoden ruotsalaiskokoomuslainen propaganda ei ole palauttanut Venäjää sosialistiseen leiriin .Velkaneuvostoliiton eli EUn tervehdyttäminen taloushevoskuurilla on käänteinen toimi koko EUn eksistenssiä ja on tietysti itsemurha ,mutta eihän sitä komisaarit tajua


      • AAAAPUUUU!!!
        kissamies57 kirjoitti:

        Eurostoliitto on rakennettu velalla ja siihen sidosaineena on käytetty sylkeä jota on kohdistettu suvereeniin venäjään joka irtaantui neuvostoliitosta kokoomuslaisten ikuiseksi katkeruudeksi.Edes 20 vuoden ruotsalaiskokoomuslainen propaganda ei ole palauttanut Venäjää sosialistiseen leiriin .Velkaneuvostoliiton eli EUn tervehdyttäminen taloushevoskuurilla on käänteinen toimi koko EUn eksistenssiä ja on tietysti itsemurha ,mutta eihän sitä komisaarit tajua

        http://www.youtube.com/watch?v=d24-rlX_IM8&feature=related


    • Fantastista!

      Kohta Jyrkiboy pääsee taas ottamaan niskalenkin markkinavoimista, en taas malta odottaa.

    • Ja millähän

      tavalla se on Jyrkin syy, punikki?

      • Luetun ymmärtäminen?

        Tässähän juuri iloitaan miten Jyrki pelastaa koko EU:n ja hoitaa homman kotiin.

        Opettele suomea!


      • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        älä ny valkkari hermostu,kyllä sä saat vielä jykältä pesää,,,,....


      • alkuperäisasukas
        Luetun ymmärtäminen? kirjoitti:

        Tässähän juuri iloitaan miten Jyrki pelastaa koko EU:n ja hoitaa homman kotiin.

        Opettele suomea!

        jyrki-boylla riittää vastuuntuntoa Suomen veronmaksajien rahoilla


    • Timbe tietää asiat

      Näin se vaan on, että Timo Soini ei vuosina 2010 ja 2011 sitten ennustanut yhtään väärin. Silloin jo Soini sanoi, että ei tämä tähän Portugaliin jää, perässä tulee Italia ja Espanja.

      http://timosoini.fi/2010/11/missa-eu-siella-ongelma-3/
      "16.11.2010 Espanja ja Portugali takasivat jo Kreikkaa. Tuppuraiset Tappuraisen takuumiehinä. Otetaanko kertosäe Irlannin kanssa?"

      http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Soini Seuraava kriisimaa on Italia/1135265211701
      "7.4.2011 Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini arvioi, että seuraavaksi velkakriisiin ajautuu Italia. Soini epäilee, että Italian talous voi olla jopa pahemmassa tilassa kuin Espanjan. "

      Komission puheenjohtaja Barroso
      "17.9.2010 Pahin on jo ohi." http://www.eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?contentid=200816&nodeid=37760&contentlan=1&culture=fi-FI

      Nicolas Sarkozy
      "8.3.2012 Velkakriisi on lähes ohi"
      http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2012/03/08/sarkozy-vaitti-vaalitaistossa-velkakriisi-on-lahes-ohi/201224903/12

      Soini on myös ennustanut että koko EURO-rahaliitto tulee hajoamaan.
      Tätä nyt vaan sitten rauhassa odottelemaan, pääsiäismunien maalailun ohella.

    • ps.14 % kannatus

      soini, soini, soini. Ou mitä pönttöjoukkoa. Koko eurooppa nauraa FIN-persuille.

      • Hei haloo?

        Itse olet sitä pönttöjoukkoa. Äänestät niitä jotka syytävät rahasi kaiken maailman bolsheviikkibankstereille etelässä.


      • miten lie

        Mitenkähän käynee sossu-takinkääntäjille seuravisa valleissa?


      • ps 12% kannatus
        miten lie kirjoitti:

        Mitenkähän käynee sossu-takinkääntäjille seuravisa valleissa?

        Jos PS-väki koskaan hyväksyy hallitusvastuun ottamisen - tulee "takinkäännön" vuoro. Sanonpa vaan; tämä hallituskausi akanat mäkeen ps-joukosta.


      • Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.Muista se punikkiipana



    • Ei haittaa

      Ei se mitään. Urpilainen lahjoittaa rahojamme sinne pari miljardia vuodessa. Verot vaan nousee ja pahoinvointiyhteiskunta kukoistaa.
      Tietenkin poliitikot kähmivät itselleen siitä muutamia miljoonia ja Wallinille korruptiolisää miljoona.

    • alkuperäisasukas
      • Motiivi Näkyy?

        Tuo on hölynpölyä, koska EU:n johdossa piileksivät bolsheviikki-pankkiirit, jotka eivät välitä muusta kuin että miten saada valtiot ja niiden rikkaudet omistukseensa mahdollisimman nopeasti.

        Jopa Indonesia on valjastettu yksityisen kapitaalin ryöstöihin, ja miljardeja euroja eurooppalaisten verorahoja valuu sinne tukemaan yksityisten yritysten markkinavalloitusta varsinkin bio-energian saralla.

        Indonesiasta loppuvat sademetsät, ja alkuasukkailla ei enää ole missä asua. He joutuvat menemään kerjuumatkalle saadakseen ruokaa, ja ne pensaat, joista he saivat raaka-aineet korien tekoon, on tuhottu. Ei enää elinkeinoa.


    • me-262

      -Espanjan pääministeri sanoi, että hallitus "tietää, mitä on tehtävä" ja kuvaili maan kohtaamia haasteita "jättiläismäisiksi".

      Just joo, jättimäisiä haasteita tiedossa Spanjalla, jep juu.
      Ei muuta kuin kylmästi ja tuskaa tuntematta rahhoo lainailemaan Mr. "vippipalomuuri" Kataisen ja kumppanien junailemasta ehtymättömästi paisuvasta verorahakassamuurista.
      Fantastista, kerta kaikkiaan.

      Ps. Ja mikä parasta, vippipalomuurilainoja ei tarvitse edes maksaa takaisin, Kreikka näyttää mallia miten ajan hengessä toimitaan.

      • EU-mafialta:

        "Jättimäisiä haasteita, sanoi "epäsosiaalinen valkoihoinen", kun Lenin käski hänet riisuuntua ja siirtyä teloituspaikalle.


      • Ryöstöretket..

        Suomeen Kreikasta paenneet nuoret kertoivat että ne rahat menevät pankkiireille mitä Katainen meidän lompakoista luvatta ottaa. Kansalaisilla ei ole siellä tulevaisuutta. Kansainvälinen rikollisto tekee nyt Kreikalle sen mitä eivät onnistuneet tekemään aiemmin aseilla. Kyseessä on taloudellinen sota.


    • NMNMBMYU7

      Kyllä Ruotsalaiset ja Norjalaiset ovat viisaita kun eivät heti hypänneet tähän kaiken pelastavaan EUROON.

    • Y manhana

      Manhana otra dia

    • vienotuuli

      Ottakoot eu-sta opettajia kuijaa asioita hoidetaan. Kun kukaan ei halua maksaa stua, siksi heillä latinoilla menee niin huonosti. Minä, minä keskeistä ajattelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe