JUMALAAN YHTEYS:
Toimin silloin näin, polvistuin illalla sänkyni vieressä, kädet ristissä sängyllä ja suljin silmäni rukoukseen. Minä pyysin kaikki syntini anteeksi Jeesuksen nimessä, katsoen hengessäni Golgatalle, ristille. Uskon kautta minä sain syntini anteeksi ja minulla oli puhdas mieli. Rukouksessa luin Isä meidän rukouksen täysin puhtaasti, vailla yhtään sivuajatusta, tai epäilyä. Rukouksessa pyysin saada viimeinkin puhevastauksen Jumalalta, sillä olin puhunut yhteen suuntaan paljon vuosikymmenien aikana. Hetken kuluttua iltauhrin (RUKOUS) aikana tulikin Jumala minun luokseni ja sanoi: " En koskaan ole aikaisemmin tullut sinun luoksesi ja ihmettelen, kuinka sinä uskallat puhua minulle ja vaatia tulemaan luoksesi, sillä minä olen Pyhä Jumala ja Luoja.
Vastasin, minun tuskani on niin suuri kaiken sen tähden, mitä minulle on tapahtunut. Näin puhelimme keskenämme kaksi päivää ja yötä.
Teille, jotka olette puhtaalla mielellä ja uskon varmuudessa kirjoitan tämän tämän suuren yhteyteni, joka siitä lähtien onkin ollut päivittäistä. Sain suuren armon näin kirjoittaa vasta nyt.
KIITOS JA KUNNIA OLKOON JUMALALLE KORKEUDESSA, JOSSA PYHYYS ON!
SAIN JUMALAAN YHTEYDEN.
Hannu Warvas
2
51
Vastaukset
- Olet eksynyt
Turha huijata! Sinä olet joko psykoosissa tai pahojen henkien vallassa, jotka esittävät sinulle olevansa hyviä. Vesität täysin raamatun totuudet profetia -palstalla!
Oletko todella antanut eksyttää itsesi noin pahasti? VOI VOI ja VOI
Käänny ja tee parannus, äläkä leiki uskon asioilla!
Vain Jeesuksen veri puhdistaa synnistä! Vain Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä! - Jeesus Kristus
Mitäpä isäukolle kuului?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872