Moikka, täällä yksi 21-vuotias tyttö muuttamassa Lahteen huhtikuun lopulla.
Paikka on entuudestaan tuttu mutta ihmiset ei, joten kaipailisin kavereita :)
Tykkään piirtämisestä, elokuvista (nam kauhuleffat!), ruoanlaitosta, pelaamisesta ja oleskelusta. Joskus on kiva käydä myös baareissa vaikken mikään bilehile tai yltiösosiaalinen luonteeltani ole..
Mutta jonkinlaista leffa- / kahvittelu- / ulkoiluseuraa olisi kiva löytää.
Jos yhtään kiinnostusta löytyy niin laittakaa sähköpostiosoitetta niin otan yhteyttä! :)
Kavereita Lahdesta?
liirumlaarum333
3
278
Vastaukset
- jjjjjenna
Moii! Laitatko mulle viestii [email protected] :--)!
- laarumliiru
Heip. Olen muuttamassa Lahteen syksyllä. Tykkään myös oleskelusta. Nähdääänkö vesitornilla,mutta sovitaan toki ensin aika.
- srjh
22/24-v pariskunta etsii myös kavereita Lahdesta! Kahvittelu-, jutustelu-, leffa-, ym. seuraa etsitään, kun suurin osa kavereista jäi kuunvaihteessa Tampereelle. Saa laitella sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805