Moikka, täällä yksi 21-vuotias tyttö muuttamassa Lahteen huhtikuun lopulla.
Paikka on entuudestaan tuttu mutta ihmiset ei, joten kaipailisin kavereita :)
Tykkään piirtämisestä, elokuvista (nam kauhuleffat!), ruoanlaitosta, pelaamisesta ja oleskelusta. Joskus on kiva käydä myös baareissa vaikken mikään bilehile tai yltiösosiaalinen luonteeltani ole..
Mutta jonkinlaista leffa- / kahvittelu- / ulkoiluseuraa olisi kiva löytää.
Jos yhtään kiinnostusta löytyy niin laittakaa sähköpostiosoitetta niin otan yhteyttä! :)
Kavereita Lahdesta?
liirumlaarum333
3
285
Vastaukset
- jjjjjenna
Moii! Laitatko mulle viestii [email protected] :--)!
- laarumliiru
Heip. Olen muuttamassa Lahteen syksyllä. Tykkään myös oleskelusta. Nähdääänkö vesitornilla,mutta sovitaan toki ensin aika.
- srjh
22/24-v pariskunta etsii myös kavereita Lahdesta! Kahvittelu-, jutustelu-, leffa-, ym. seuraa etsitään, kun suurin osa kavereista jäi kuunvaihteessa Tampereelle. Saa laitella sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564