YH-Äiti maksoi omakotitalon vakuutusmaksuja vakuutusyhtiö pohjolalle yli 20vuotta ja sitten tapahtui savuvahinko.Vakuutuskorvauksia ei saanut euroakaan!Pohjola.yhtiö perusteli korvausten eväämisen sillä että he eivät olisi myöntäneet vakuutusta 20vuotta siten kun oli luottohäiriö merkintä ja vakuutus ei ole ollut siis voimassa koko yli 20vuoden aikana.Mutta tämä luottohäiriö-merkintä ei ollut vakuutuksen ottajan vaan ihan ulkopuolisen henkilän joka yritettiin samaistaa vakuutuksen ottajaan.Ulkopuolisen henkilän nimeä ei näy missään vakuutussopimuksissa.Jos jollekin olisi jäänyt vuosien 1990-1995 aijalta Pohjola yhtiön vakuutussopimuksia niin minua ne auttaisivat asiassa eteenpäin.Kertokaa omia kokemuksia vakuutusyhtiö Pohjolasta.Minua ainakin kyseinen yhtiö on huijannut enkä varmaan ole ainoa!Olisin kiitollinen jos joltain löytyisi vakuutussopimin vuosilta 1990-1995.
Vkuutusyhtiö Pohjola
9
92
Vastaukset
- apu2
Hei minulla on tosi paha konkelo Pohjolan kanssa,ota yhteyttä
oikeusaputoimistoon jos nettotulosi ei ylitä 2400€ on oikeusapu ilmainen
ko.summasta huomioidaan ,vesi,sähkö,lämmitys yms.kuluja pois. - mmmmmmmmmmmm-m
Ei kyllä toi sun juttus pidä paikkaansa. Jos olet maksanut vakuutusmaksusi 20 vuotta ja vahinko kuuluu vakuutusehtojen mukaan korvattaviin, aivan varmasti korvaa.
Jotain muuta on pielessä.
Terveisin
Vakuutusyhtiössä yli 20 vuotta työskennellyt - vääryys
Mulla on asiasta ihan mustaa valkosella eli tuo asia on täysin totta!
- turhautunut mies
Mulk..kua sakkia pohjolassa. Kusettajia kaikki. Hakkasin yhen työntekijän kun en saanut rahoja kun ne kusetti mua. Lopulta kun sain asianajajan niin sain rahat kun se hoisi asiaa. sanon vaan et kannatti hakata kunnolla se työntekijä vaikka sainkin syytteen pahoinpitelystä suomeesa kun laki on niin pas..ka et pahoinpitelystä selviää muutamalla sadalla sakkoa. Itse sain yli 18 tonnia alkupräisestä jutusta. Ja sit viel väitetään et väkivalta ei muka kannata.
- henriksoni891
taiat ite kusettaa tuskisn hakannu työntekijää
- henriksoni8791
riippuu mikä sulla savus uuni , kahvinkeitin vai pesukone tai kuivaisrumpu.
- henriksoni8911
meillä savus tiskikone sytty kerran palaa . iktiin ulkona
sammutin ite - henriksoni8971
henriksoni8911 kirjoitti:
meillä savus tiskikone sytty kerran palaa . iktiin ulkona
sammutin iteikltiin oltiin ulkona samaa
- henriksoni891
henriksoni8971 kirjoitti:
ikltiin oltiin ulkona samaa
kylmä viima nin varmaan itkettääkin kotonakin kun kesä tulee ei viima tule,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760