Vkuutusyhtiö Pohjola

vääryys

YH-Äiti maksoi omakotitalon vakuutusmaksuja vakuutusyhtiö pohjolalle yli 20vuotta ja sitten tapahtui savuvahinko.Vakuutuskorvauksia ei saanut euroakaan!Pohjola.yhtiö perusteli korvausten eväämisen sillä että he eivät olisi myöntäneet vakuutusta 20vuotta siten kun oli luottohäiriö merkintä ja vakuutus ei ole ollut siis voimassa koko yli 20vuoden aikana.Mutta tämä luottohäiriö-merkintä ei ollut vakuutuksen ottajan vaan ihan ulkopuolisen henkilän joka yritettiin samaistaa vakuutuksen ottajaan.Ulkopuolisen henkilän nimeä ei näy missään vakuutussopimuksissa.Jos jollekin olisi jäänyt vuosien 1990-1995 aijalta Pohjola yhtiön vakuutussopimuksia niin minua ne auttaisivat asiassa eteenpäin.Kertokaa omia kokemuksia vakuutusyhtiö Pohjolasta.Minua ainakin kyseinen yhtiö on huijannut enkä varmaan ole ainoa!Olisin kiitollinen jos joltain löytyisi vakuutussopimin vuosilta 1990-1995.

9

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apu2

Hei minulla on tosi paha konkelo Pohjolan kanssa,ota yhteyttä
      oikeusaputoimistoon jos nettotulosi ei ylitä 2400€ on oikeusapu ilmainen
      ko.summasta huomioidaan ,vesi,sähkö,lämmitys yms.kuluja pois.

• mmmmmmmmmmmm-m

Ei kyllä toi sun juttus pidä paikkaansa. Jos olet maksanut vakuutusmaksusi 20 vuotta ja vahinko kuuluu vakuutusehtojen mukaan korvattaviin, aivan varmasti korvaa.

Jotain muuta on pielessä.

Terveisin

Vakuutusyhtiössä yli 20 vuotta työskennellyt

• vääryys

Mulla on asiasta ihan mustaa valkosella eli tuo asia on täysin totta!

• turhautunut mies

Mulk..kua sakkia pohjolassa. Kusettajia kaikki. Hakkasin yhen työntekijän kun en saanut rahoja kun ne kusetti mua. Lopulta kun sain asianajajan niin sain rahat kun se hoisi asiaa. sanon vaan et kannatti hakata kunnolla se työntekijä vaikka sainkin syytteen pahoinpitelystä suomeesa kun laki on niin pas..ka et pahoinpitelystä selviää muutamalla sadalla sakkoa. Itse sain yli 18 tonnia alkupräisestä jutusta. Ja sit viel väitetään et väkivalta ei muka kannata.

• henriksoni891

taiat ite kusettaa tuskisn hakannu työntekijää

• henriksoni8791

riippuu mikä sulla savus uuni , kahvinkeitin vai pesukone tai kuivaisrumpu.

• henriksoni8911

meillä savus tiskikone sytty kerran palaa . iktiin ulkona
        sammutin ite

• henriksoni8971
        henriksoni8911 kirjoitti:

meillä savus tiskikone sytty kerran palaa . iktiin ulkona
        sammutin ite

ikltiin oltiin ulkona samaa

• henriksoni891
        henriksoni8971 kirjoitti:

ikltiin oltiin ulkona samaa

kylmä viima nin varmaan itkettääkin kotonakin kun kesä tulee ei viima tule,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe