Suomea pilkataan !

Suomi YLÖS !

ulkomaalaiset rosvot , raiskaajat, kerjäläiset, loiseläjät yms. alamaailma, pitää jo SUOMEA PILKKANAAN !!!

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/121532-ammattivarkaat-imivat-suoraan-tankista-–-poliisi-loysi-850-litraa-dieselia

Tuokin on JÄLLEEN yksi esimerkki siitä ja lisää tulee kiihtyvällä vauhdilla.

Miksi päättäjät eivät hoida asiaoita suomessa kuntoon, niin että täällä voisi elää.

Hyyssärit TÄYTYY hiljentää kokonaan ja on ruvettava todenteolla poistamaan nämä hulluudet suomesta.

13

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¢

      voiham sen polttoainetankin lukita.

      • KIROTTUA !

        Et taida tietää mistään mitään ?
        Rosvojahan ei joku lukollinen korkki pidättele hetkeäkään kun heillä on työkalut mukana.
        Ja jos ei korkki heti lähde, niin ne tekee tankin kylkeen reiän.
        Kyllä se on päättäjien käsiss hyvin pitkälti, mitä täällä rosvotaan.

        Suomella on kuulemma sellainen maine, että tänne voi tulla ja tehdä ihan mitä huvittaa ja hyyssärit ovat heidän puolellaan ja omiaan vastaan.

        Kyllä se "vapaa liikkuvuus" on KIROUS suomelle.


    • otin kiinni

      tuollaisen varkaan parkkipaikalta ja annoin monoa päähän että taju lähti, sanoin että jos vielä edes nään niin se on sitten lopullista, taisi lähteä kaikki etuhampaatkin tyypiltä

      • Nostan hattua.

        Oikeata toimintaa !


      • ¢

        mikäs järki se on tajitonta ka jamppaatonta ilkomaaöaista ukaolla. Sitäpaitsi valetta, märkiä unia ole vain nähnyy. Kyllä rosvo toeyää etytä hyysärit laottaa sut vankilaan, jos srllaosia meet tekee.


      • silmienpuhkaisu
        ¢ kirjoitti:

        mikäs järki se on tajitonta ka jamppaatonta ilkomaaöaista ukaolla. Sitäpaitsi valetta, märkiä unia ole vain nähnyy. Kyllä rosvo toeyää etytä hyysärit laottaa sut vankilaan, jos srllaosia meet tekee.

        on parempi


      • Normaali
        ¢ kirjoitti:

        mikäs järki se on tajitonta ka jamppaatonta ilkomaaöaista ukaolla. Sitäpaitsi valetta, märkiä unia ole vain nähnyy. Kyllä rosvo toeyää etytä hyysärit laottaa sut vankilaan, jos srllaosia meet tekee.

        Mene kuule lääkäriin.
        Sulla ei lääkitys näy olevan kunnossa kun et edes osaa kirjoittaa.

        Vai oletko joku huumehörhö?


      • ¢
        Normaali kirjoitti:

        Mene kuule lääkäriin.
        Sulla ei lääkitys näy olevan kunnossa kun et edes osaa kirjoittaa.

        Vai oletko joku huumehörhö?

        osaan minäää kirjoittaa motä vaan. Tässä älypuhelimessa vaan pm tää näppäimistö 4 cm leveä.


      • korttelivaras

        ei kun kadet poikki kyynarpaista/ -Tai napero. kulkuset voi jattaa, silla ne lisaavat
        vauhtia.. sitten kiimainen naisvanki huonekaverixi.,


    • suomi suomalaisille

      kokeile kannya joka eioo liian alykas sulle.

      • ¢

        tämä on Nokika.


    • Päättäjät HERÄTYS !!

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041015346071_uu.shtml

      Suomea pilkataan !
      Ja suomea nussitaan perseeseen !!! vaikka haavistosta ei tullutkaan presidenttiä, niin silti !!!

      Ja mitä tekee kansan valitsemat päättäjät, jotka saavat hirmuista palkaa veromaksajilta ?
      Päättäjät eivät tee YHTÄÄN MITÄÄN !!!

    • ZZZZZZZZZZZZZZZ

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe