ulkomaalaiset rosvot , raiskaajat, kerjäläiset, loiseläjät yms. alamaailma, pitää jo SUOMEA PILKKANAAN !!!
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/121532-ammattivarkaat-imivat-suoraan-tankista-–-poliisi-loysi-850-litraa-dieselia
Tuokin on JÄLLEEN yksi esimerkki siitä ja lisää tulee kiihtyvällä vauhdilla.
Miksi päättäjät eivät hoida asiaoita suomessa kuntoon, niin että täällä voisi elää.
Hyyssärit TÄYTYY hiljentää kokonaan ja on ruvettava todenteolla poistamaan nämä hulluudet suomesta.
Suomea pilkataan !
13
115
Vastaukset
- ¢
voiham sen polttoainetankin lukita.
- KIROTTUA !
Et taida tietää mistään mitään ?
Rosvojahan ei joku lukollinen korkki pidättele hetkeäkään kun heillä on työkalut mukana.
Ja jos ei korkki heti lähde, niin ne tekee tankin kylkeen reiän.
Kyllä se on päättäjien käsiss hyvin pitkälti, mitä täällä rosvotaan.
Suomella on kuulemma sellainen maine, että tänne voi tulla ja tehdä ihan mitä huvittaa ja hyyssärit ovat heidän puolellaan ja omiaan vastaan.
Kyllä se "vapaa liikkuvuus" on KIROUS suomelle.
- otin kiinni
tuollaisen varkaan parkkipaikalta ja annoin monoa päähän että taju lähti, sanoin että jos vielä edes nään niin se on sitten lopullista, taisi lähteä kaikki etuhampaatkin tyypiltä
- Nostan hattua.
Oikeata toimintaa !
- ¢
mikäs järki se on tajitonta ka jamppaatonta ilkomaaöaista ukaolla. Sitäpaitsi valetta, märkiä unia ole vain nähnyy. Kyllä rosvo toeyää etytä hyysärit laottaa sut vankilaan, jos srllaosia meet tekee.
- silmienpuhkaisu
¢ kirjoitti:
mikäs järki se on tajitonta ka jamppaatonta ilkomaaöaista ukaolla. Sitäpaitsi valetta, märkiä unia ole vain nähnyy. Kyllä rosvo toeyää etytä hyysärit laottaa sut vankilaan, jos srllaosia meet tekee.
on parempi
- Normaali
¢ kirjoitti:
mikäs järki se on tajitonta ka jamppaatonta ilkomaaöaista ukaolla. Sitäpaitsi valetta, märkiä unia ole vain nähnyy. Kyllä rosvo toeyää etytä hyysärit laottaa sut vankilaan, jos srllaosia meet tekee.
Mene kuule lääkäriin.
Sulla ei lääkitys näy olevan kunnossa kun et edes osaa kirjoittaa.
Vai oletko joku huumehörhö? - ¢
Normaali kirjoitti:
Mene kuule lääkäriin.
Sulla ei lääkitys näy olevan kunnossa kun et edes osaa kirjoittaa.
Vai oletko joku huumehörhö?osaan minäää kirjoittaa motä vaan. Tässä älypuhelimessa vaan pm tää näppäimistö 4 cm leveä.
- korttelivaras
ei kun kadet poikki kyynarpaista/ -Tai napero. kulkuset voi jattaa, silla ne lisaavat
vauhtia.. sitten kiimainen naisvanki huonekaverixi.,
- suomi suomalaisille
kokeile kannya joka eioo liian alykas sulle.
- ¢
tämä on Nokika.
- Päättäjät HERÄTYS !!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041015346071_uu.shtml
Suomea pilkataan !
Ja suomea nussitaan perseeseen !!! vaikka haavistosta ei tullutkaan presidenttiä, niin silti !!!
Ja mitä tekee kansan valitsemat päättäjät, jotka saavat hirmuista palkaa veromaksajilta ?
Päättäjät eivät tee YHTÄÄN MITÄÄN !!! - ZZZZZZZZZZZZZZZ
Ja LISÄÄ !!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041315450938_uu.shtml
PÄÄTTÄJÄT VAAN NUKKUU hysssss ZZZZZZZZZZZZ,,,,,,,,,,,,ZZZZZZZZ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674