Liisukka ja Eevukka

Liisa Lepso

Liisukka ja Eevukka tykkäsivät toisistaan. Niinpä he lopulta muuttivat yhteen asumaan. Mutta voi kauhistis ja eipä aikaakaan, kun naapurit alkoivat kuiskutella ja
tuijotella, kun Liisukka ja Eevukka menivät vaikka kauppaan, puhumattakaan ravintolasta. Eikö Suomessa osata sallia erilaisuutta?

111

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Satu meni saunaan.......

• Koko satu:

Satu meni saunaan,
        pani laukkunsa naulaan,
        satu tuli saunasta,
        otti laukkunsa naulasta.

• .......
        Koko satu: kirjoitti:

Satu meni saunaan,
        pani laukkunsa naulaan,
        satu tuli saunasta,
        otti laukkunsa naulasta.

Mitähän siellä laukussa mahtoi olla? Satukirjoja? :))

• meeriamanda

Olisiko merkitystä silläkin missäpäin armasta maatamme asuu? Minua ei kiinnostaisi pätkääkään kenenkään perhekuviot.

Kaupunkiasunnoissa vain harva tunnistaa naapurinsa tai on missään tekemisissä heidän kanssaan. Lapsiperheet tutustuvat hiekkalaatikolla enempi toisiinsa kuin vanhempiväki.

Tuleekohan 18v täyteen tässä kodissani ja en ´tunne´ kuin pari, kollme asukkia, silleen tervehtien... samaan yhtiöön kuuluvasta kerrostalosta ...en ketään.

• :(

Juuri tuosta syystä ehtii seinänaapurit muumioitua ennenkuin kukaan alkaa peräänkuuluttaa vainajaa.
        Uskomatonta välinpitämättömyyttä.

• :( kirjoitti:

Juuri tuosta syystä ehtii seinänaapurit muumioitua ennenkuin kukaan alkaa peräänkuuluttaa vainajaa.

En nyt sanois noinkaan.
        Itse yksin asujana en ole kiinnostunut naapureista, jos en ole tutustunut jotenkin muuten.
        Asuin seisemän vuotta vantaalla seisemän kerroksissessa talossa josta "tunsin" yhden, muita en välttämättä edes tiennyt.
        Samaan pihapiiriin kuului neljä kerrostaloa joista opin tuntemaan kolme ihmistä.
        Enkä kokenut ketään välinpitämättömiksi, olin tyytyväinen kun sain olla rauhassa.

Nyt asuessani pienkerrostaloissa olen oppinut tuntemaan kaikki.

• ¨¨
        :( kirjoitti:

Ei pitkiä työpäiviä tekevää voida enää velvoittaa olemaan sosiaalityöntekijä vapaa-aikanaan.
        Toki mukava jos tuttavuuksia syntyy.
        Ennen oli moni asia erilailla, joku paremmin, joku huonommin.

• meeriamanda
        :( kirjoitti:

Mitä se minulle kuuluu kenenkään muumioitumiset, sehän on sukulsisten ja tuttavien asia...ei naapureiden. Pitäkää itse huolenne omaisistanne.

Minä olen eloni aikana välittänyt ihan liikaakin, nyt välitän vain pikkuperheestäni.
        Tyttäreeni olen yhteydessä säännöllisin välein, siskoni kanssa jopa useammin... naapurit eivät minulle kuulu mitenkään.

• Käännän vain pään
        tulisilla kirjoitti:

En nyt sanois noinkaan.
        Itse yksin asujana en ole kiinnostunut naapureista, jos en ole tutustunut jotenkin muuten.
        Asuin seisemän vuotta vantaalla seisemän kerroksissessa talossa josta "tunsin" yhden, muita en välttämättä edes tiennyt.
        Samaan pihapiiriin kuului neljä kerrostaloa joista opin tuntemaan kolme ihmistä.
        Enkä kokenut ketään välinpitämättömiksi, olin tyytyväinen kun sain olla rauhassa.

Nyt asuessani pienkerrostaloissa olen oppinut tuntemaan kaikki.

Pienkerrostalo on loistava asumismuoto. Mutta pari-ja rivitalo aivan peffasta.
        Mitenkään ei voi välttää naapurien (kettumaistenkaan) näkemistä.

• nj.s
        meeriamanda kirjoitti:

Mitä se minulle kuuluu kenenkään muumioitumiset, sehän on sukulsisten ja tuttavien asia...ei naapureiden. Pitäkää itse huolenne omaisistanne.

Minä olen eloni aikana välittänyt ihan liikaakin, nyt välitän vain pikkuperheestäni.
        Tyttäreeni olen yhteydessä säännöllisin välein, siskoni kanssa jopa useammin... naapurit eivät minulle kuulu mitenkään.

Ei kuulu, mutta alkaa haista. Tuttavien kerrostalorapussa alkoi löyhkätä iljettävälle. Kukaan ei kaivannut yksin asunutta vanhusta. Menehtyi asuntoonsa sairauskohtauksen saatuaan. Ikäviä juttuja.

• missään kukaan enää tuijottele eikä kuiskuttele se on jo vanhanaikaista.

• viännän

Niin minäkin asian näen, mutta saahan tuosta taas joku väännön aikaan, jos saa.

• kaksi vanhaa varista

Alottaja on pöljä,
      nehän on sisaruksia keskenään, molemmat eronnneita avioliitosta, koska heidän miehet löysi nuoremman, heh, näin ne juorut kukkii.

• Puumala_

Niin, ja jos äiti ja peräkammarinpoika asuvat yhdessä niin nainenhan on puuma joka on vokotellut nuoren miehen, eiks niin?:/

• görgyj

Me suomalaisethan tiedämme,
      että onni ja ilo ovat aina siellä,
      missä me emme ole!
      Siksi olemme aina kateellisia
      ja kaunaisia.
      .

• Ketkä 'me'? Kirjoitit luvattani nimeni ja viisi miljoonaa muutakin listaasi. Miksi?

• heh heh,,, heeee

jooo ja perättömyyksien levittelijöitä, on niin kivaa puhua puppua toisista niin kauan kuin ei kalikka omaan nilkkaan kalahda.

• Tuo görgyi on

yksi niistä ku.sipäisistä nikeistä, mitkä kuuluvat samalle hyypiölle:
      görgyi
      aleksandro'vitsi'
      mötöne
      pöljä
      Juslan Harmaa

Kaikki pirullisia haukkujia, haukkuvat Suomea ja suomalaisia aina.

• meeriamanda

Pas*kaako sinulle kenenkään nicit kuuluu`? Oletko sairas luulotautisuuteesi?
        Ei noita nimimerkkejä täälä ole näkynyt.

• nic nic
        meeriamanda kirjoitti:

Pas*kaako sinulle kenenkään nicit kuuluu`? Oletko sairas luulotautisuuteesi?
        Ei noita nimimerkkejä täälä ole näkynyt.

Ketuttaako.Siksi että itsekin esiinnyt monella nicillä

• Impi Ihmisyys

Ja sinun itsesi arvomaailma paistaa jo nicistäsi.
      Eiköhän nuo asenteet ole viime vuosituhannelta?
      Vaikka kuinka automaattia pelaatkin.

• Jos asuvat täälläpäin, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota. Kahden työtutun lesbopariskunnalla on jo lapsikin, toinen tuttu pariskunta vasta suunnittelee...

Tuo kummeksunta on kyllä maalaiskylien murheita.

• tiinaex...

täälläpäin korvessa on ainakin neljä naisparia ja yksi miespari kahdella naisparilla on lapsi ja kolmas naispari tiettävästi odottaa lasta viellä ei näy päällepäin mutta tilauksessa kuulemma on ei oo maalaiskylien murheita kummeksunta ei enää nykypäivänä.

• nic nic

Ei ole.Ei täällä maalaiskunnassakaan kukaan silmäänsä räpäytä.Täällä annetaan ihmisten olla, ihmisiä

• he

OLEN jo vanhempi en kuuluis tähän,mutta sopiva.-asia niin kerron seurattuani elämää.Koulukiusatuista usein tulee ,homoja sekä lespoja ,olen nyt serannut
      pitkän kujani juoksun aikana........Hyvää pääsiäistä.

• tiinaex...

väärässä olet ton koulukiusaus jutun suhteen sillä ei oo kyllä mitään tekemistä homoseksuaalisuuden suhteen homoseksuaalit ovat yleensä hyvin hyvällä itsetunnolla varustettuja ihmisiä eikä se kasva koulukiusaamalla.

• oletteko täysjärkisi

ä

Olette höperöitä !

Ne naisparit voi olla äiti ja tytär,
      katsokaas, ku toinen on tullu vanhaksi ja toinen jääny yksin ku puoliso on kuollu tai löytäny nuoremman,
      älkää höpiskö ennen kuin oikeesti tiedätte kuinka asia oikeesti on.!
      Naurettavaa jos jo sukulais naisia haukutaan lespoiksi ! HAH

• Miksi? Miksi? Miksi?

Miksi ihmiset tuntevat epäluuloa ympäristössään eläviä ihmisiä kohtaan?

Miksi toisten ihmisten kahdenkeskinen intiimi elämä kiinnostaa niin monia?

Miksi ihmiset kuvittelevat tunnistavansa toisen ihmisen ajatukset vain katseita tulkitsemalla?

Miksi jotkut sepittävät tarinoita ja juoruilevat naapureitten elämästä, vaikka tietonsa perustuvat vain omiin arvailuihin?

Miksi jotkut pelkäävät samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa eläviä ihmisiä?

Miksi monet miehet pelkäävät jopa sitoutuneessa parisuhteessa elävien homomiesten saattavan yrittää lähennellä heitä?

Miksi Suomessa mieskaverit eivät voi kulkea käsi toistensa harteilla herättämättä kummallisia ajatuksia ja arvailuja? (Italiassa se on tavallista myös heteromiesten kesken.)

Miksi joku pohtisi heteronaisen seksuaalista suuntaumista, jos tämä kulkee käsi tyttärensä harteilla, käsi kädessä sisarensa/ystävänsä/tuttavansa kanssa, tai lohduttaa naispuolista ystäväänsä ravintolassa hellästi kädestä pitämällä tai halaa pitkään ja lämpimästi samaa sukupuolta edustavaa rakasta ystävää? (Olen tehnyt kaikkea em. En tiedä mitä ihmiset ajattelevat, eikä se edes kiinnosta minua.)

Miksi niin moni kuvittelee tietävänsä miten naapurien pitäisi elää?

Osaako joku vastata kysymyksiin?

Onneksi seuraavat sukupolvet näyttävät olevan fiksumpia kuin vanhempansa. Onneksi homoseksuaalisuus ei Suomessa ole enää rikos. Onneksi yhteisöllisyys näyttää olevan nouseva trendi ja onneksi huomenna on uusi päivä.

• Pitkänä perjantaina

Jouduin olemaan muka6.4.2012 10:560 SULJE
        na eräässä pääsiäishartaudessa eilen, ja siellä oli pakko laulaa virsi 63. En voinut olla laulamatta tuttujeni keskellä, vaikka sanat oksettivat verisine kidutuksineen. Kun vielä oli huudettu herra-armahdaa kolme kertaa perään ja luettu synnintunnustus kuin lampaat karsinassa yhteen ääneen ja se loppuvirsikin oli samaa ruumiin syömistä ja veren juomista, niin jouduin sanomaan tutuille, että olen menossa kylään ja siksi hiukan kiireissäni, kahvi ei nyt sovi ohjelmaani. Toivotin hyvää pääsiäistä kaikille ja samaa toivotan tännekin.
        Kauhulla ajattelen että olen lapsesta asti joutunut tuon opin uhriksi tajuamatta siitä mitään, silti se on kovertanut minua koko ikäni kuin vesitippa aina samaan kohtaan osuessaan.
        Kyllä ikärajaksi ainakin on laitettava K 18-v.

• ** *-*
        Pitkänä perjantaina kirjoitti:

na eräässä pääsiäishartaudessa eilen, ja siellä oli pakko laulaa virsi 63. En voinut olla laulamatta tuttujeni keskellä, vaikka sanat oksettivat verisine kidutuksineen. Kun vielä oli huudettu herra-armahdaa kolme kertaa perään ja luettu synnintunnustus kuin lampaat karsinassa yhteen ääneen ja se loppuvirsikin oli samaa ruumiin syömistä ja veren juomista, niin jouduin sanomaan tutuille, että olen menossa kylään ja siksi hiukan kiireissäni, kahvi ei nyt sovi ohjelmaani. Toivotin hyvää pääsiäistä kaikille ja samaa toivotan tännekin.
        Kauhulla ajattelen että olen lapsesta asti joutunut tuon opin uhriksi tajuamatta siitä mitään, silti se on kovertanut minua koko ikäni kuin vesitippa aina samaan kohtaan osuessaan.

Mikä pakko sinne oli mennä?
        Itse en ole pakosta missään.
        Onhan meille luotu järki.

Erikoinen katsantokanta asiaan? :/

• Optimisti- Orvokki.
        Olipa hyviä kysymyksiä todella.
        En osaa antaa vastauksia, koska itsekin usein pohdin samoin: miksi, miksi.

Mulla on yks ystävä joka aina kun kävellään laitta kätensä herteilleni.
        Ja hänkin on hyvin tiukasti naimisissa ja ihan hetero.
        Mutta se on sellainen ystävyyden ele.
        Varmaan on monesti joku katsonut aivan väärin.
        utta haitanneeko tuo, ei ainakaan minua.
        Ja myös nuo muut miksi kysymkset oli aiheellisia.

• Virsi kirjaton
        Pitkänä perjantaina kirjoitti:

Miten virsi 63 alkaa? Tai mitä sen teksti käsittelee?

• +++++

• Kummastuttaa tyhmää
        +++++ kirjoitti:

Lue tuolta.

http://evl.fi/virsikirja.nsf/pudotusvalikko/063?OpenDocument

Voi kamala!
        Hurrataan ja ylistetään ihmisten julmuutta, ahdamielisyyttä, kidutusta ja tappamista?

Ja vieläkin joku ihmettelee, miksen vienyt lapsia seurakunnan päiväkerhoon. Päätös syntyi, kun kävin pääsiäsaikaan tutustumassa paikkaan.

Oma lapsenuskoni on tallella, mutta en halua osallistua julman verisiin riemulauluihin. Jos mietin asioita uskonnollisesta näkökulmasta, mielestäni olisi parempi julistaa, että ihmiset pelastuvat julmuuksistaan huolimatta. Ei sen ansiosta, että laittoivat viattoman tai viattomia ihmisiä kärsimään helvetinmoisia tuskia tapettaessa.

• Pirre*
        Kummastuttaa tyhmää kirjoitti:

Voi kamala!
        Hurrataan ja ylistetään ihmisten julmuutta, ahdamielisyyttä, kidutusta ja tappamista?

Ja vieläkin joku ihmettelee, miksen vienyt lapsia seurakunnan päiväkerhoon. Päätös syntyi, kun kävin pääsiäsaikaan tutustumassa paikkaan.

Oma lapsenuskoni on tallella, mutta en halua osallistua julman verisiin riemulauluihin. Jos mietin asioita uskonnollisesta näkökulmasta, mielestäni olisi parempi julistaa, että ihmiset pelastuvat julmuuksistaan huolimatta. Ei sen ansiosta, että laittoivat viattoman tai viattomia ihmisiä kärsimään helvetinmoisia tuskia tapettaessa.

Meijjän kyllä olivat, mutta eivät he mitään traumoja sieltä saaneet...ikäisiään kavereita vain ja etenkin kun olivat kotihoidossa kerhot toivat mukavaa vaihtelua.

• Pirre*

Miksihän suhtaudumme yleensä kaikkeen erilaiseen niin negatiivisesti, onkohan se sisimpämme ilmentymää, vai vain kasvatuksemme tulosta, tai peräti geeneissämme, mutta onneksi tosiaan, niinkuin totesit, uudet sukupolvet ovat jo suvaitsevampia, - kun vaan pidämme silmät auki ettei mitkään ääriliikkeet pääse täälläkään liiaksi valtaan...

P.s. haluan vielä sanoa etten yleistä tuota ennakkoluuloisuuttakaan kaikkiin suomalaisiin..onha aina kautta historian ollut viisauttakin.

• yhteiskuntaSyyllinen

Nyky maailma on menny sekasi, siis sairastunu,
      hulluus alkaa jo lapsuudessa, kun isät ja äidit ei saa enään näyttää helliä tunteita lapsilleen, eikä ottaa syliin ilman että heti joutuu epäillyksi lapsen hyväksi käytösyä,
      Ennen naiset oli laumoittain ystäviä keskenään, tai jokaisella omat läheisemmät luotto ystävät,
      samoin miehet laumoissa kokoonytuinat omien juttujensa pariin,
      ei silloin ketään epäilty lespoiksi eikä homoiksi, naapuri ystävyys yhteisty ja avun anto oli hyvyn hyvin normaalia,
      joka kyläkunnanan selviytymisen kannalta välttämätöntä,
      nyt ihmise on eristäytyneet kerrostalo osakkeisiinsa,
      jos on samaa sukupuolta oleva ystä heti luullaan lespoiksi tai homoiksi, tai olisko sitten todella ihmiset menneet sekasi ovat näitä poikeavasti käyttäytyviä, en vaan tiedä, mä mökötän aivan yksin ku puolison kuoli.
      mutta kaikki on seurausta yhteikunna sairastumisesta jo koulusta asti, vapaakasvatuksen myötä ihmiskunta kasvoi kieroon.

• "yhteiskuntaSyyllinen"

Taidanpa minäkin olla vähän syyllinen, koska lähdin innolla mukaan kun
        seksuaalinen vapautuminen alkoi The Beatlesien ja Elviksen lantioliikkeiden
        aloittamana.
        Mary Quant leikkeli naisten hameista liiat pois ja joku setä keksi
        ehkäisypillerit.
        Eipä meitä enää voineet vanhemmat suitsia, eikä kukaan muukaan, me nuoret menimme eteenpäin vastustamattomasti kuin Tsunami.
        Eivät siihen enää pysty nykyvanhemmatkaan, Ketchup on jo lurahtanut lautaselle.

Siihen asti kaikki meni hyvin, kunnes muotiin ja musiikkiin sotkeutuivat
        sukupuolisesti poikkeavat ja antoivat kavereilleen tilaa aukaista kaappinsa.
        Pikkuhiljaa poikkeavaisuus hivuttautui pidemmälle ja nyt ollaan tässä.
        Pedofiilit ja muut sairaat katsovat myöskin olevansa nyt kahleistaan vapaita, koska muutkin kummajaiset ovat, kumma vaan että lainsäädäntö ja nykymoraali
        toimii kuin entiset vanhemmat, poimivat rusinat pullasta antaen toisten kukkien
        kukkia, vaan eivät toisten.

Minä kestän kyllä nykymaailman menon, ainut mistä olen huolissani on
        keinotekoisten isien ja äitien salliminen, en usko että se tekee elämän
        kehitykselle hyvää.
        Ja tässä tarkoitan elämää siten kun luonto on sen luonut ja tarkoittanut, en
        minkään uskonnon tarkoittamaa elämää.

H.

• Hoo Moilanen
        hunksz kirjoitti:

"yhteiskuntaSyyllinen"

Taidanpa minäkin olla vähän syyllinen, koska lähdin innolla mukaan kun
        seksuaalinen vapautuminen alkoi The Beatlesien ja Elviksen lantioliikkeiden
        aloittamana.
        Mary Quant leikkeli naisten hameista liiat pois ja joku setä keksi
        ehkäisypillerit.
        Eipä meitä enää voineet vanhemmat suitsia, eikä kukaan muukaan, me nuoret menimme eteenpäin vastustamattomasti kuin Tsunami.
        Eivät siihen enää pysty nykyvanhemmatkaan, Ketchup on jo lurahtanut lautaselle.

Siihen asti kaikki meni hyvin, kunnes muotiin ja musiikkiin sotkeutuivat
        sukupuolisesti poikkeavat ja antoivat kavereilleen tilaa aukaista kaappinsa.
        Pikkuhiljaa poikkeavaisuus hivuttautui pidemmälle ja nyt ollaan tässä.
        Pedofiilit ja muut sairaat katsovat myöskin olevansa nyt kahleistaan vapaita, koska muutkin kummajaiset ovat, kumma vaan että lainsäädäntö ja nykymoraali
        toimii kuin entiset vanhemmat, poimivat rusinat pullasta antaen toisten kukkien
        kukkia, vaan eivät toisten.

Minä kestän kyllä nykymaailman menon, ainut mistä olen huolissani on
        keinotekoisten isien ja äitien salliminen, en usko että se tekee elämän
        kehitykselle hyvää.
        Ja tässä tarkoitan elämää siten kun luonto on sen luonut ja tarkoittanut, en
        minkään uskonnon tarkoittamaa elämää.

H.

Kun joku joskus kirjoittaa järkevää ja hyvää, luonnonmukaista luomujuttua, joku toinen tulee ja pistääkin miinuksen.
        Ei jummarra ei. Otan -:ksen pois.

• Lussaajaa intomieli
        Hoo Moilanen kirjoitti:

Kun joku joskus kirjoittaa järkevää ja hyvää, luonnonmukaista luomujuttua, joku toinen tulee ja pistääkin miinuksen.
        Ei jummarra ei. Otan -:ksen pois.

Täällä näkyy olevan häntyreitä peukuttelemassa alaspäin kaikkia asiallisia kirjoituksia. Kai se miinus palaa takaisin. Ainakin omat torjuntani ovat jääneet vaikutukseltaan lyhyaikaisiksi. Itse peukuttelen vain aiheesta ansaittuja plussia. Miinuksia saavat muut tehdä.

• huomioita tehnyt
        Lussaajaa intomieli kirjoitti:

Täällä näkyy olevan häntyreitä peukuttelemassa alaspäin kaikkia asiallisia kirjoituksia. Kai se miinus palaa takaisin. Ainakin omat torjuntani ovat jääneet vaikutukseltaan lyhyaikaisiksi. Itse peukuttelen vain aiheesta ansaittuja plussia. Miinuksia saavat muut tehdä.

Jokaisella on mielipiteensä ja kun toisten aataminaikuiset eivät miellytä, miinustetaan. Mulle sama mitä kukin kirjoittaa, itsensä siinä vaan nolaa, kun näyttää kuinka vanhoillinen on.

• -
        huomioita tehnyt kirjoitti:

Jokaisella on mielipiteensä ja kun toisten aataminaikuiset eivät miellytä, miinustetaan. Mulle sama mitä kukin kirjoittaa, itsensä siinä vaan nolaa, kun näyttää kuinka vanhoillinen on.

Yksi lysti mitä täällä kirjoitetaan, kunhan kirjoitetaan.
        Mitä vikaa vanhoillisuudessa on, menessakaan asiassa?
        Pitäisikö olla vain silikonia ja Botoxia?

• huomioita tehnyt
        - kirjoitti:

Yksi lysti mitä täällä kirjoitetaan, kunhan kirjoitetaan.
        Mitä vikaa vanhoillisuudessa on, menessakaan asiassa?
        Pitäisikö olla vain silikonia ja Botoxia?

Maailma muuttuu ja kaikki sen mukana, joskus voisi vähän päivittää asenteitaan eikä jämähtää kymmenien vuosien takaisiin.

• -
        huomioita tehnyt kirjoitti:

Maailma muuttuu ja kaikki sen mukana, joskus voisi vähän päivittää asenteitaan eikä jämähtää kymmenien vuosien takaisiin.

Itsetietoisen ihmisen,joka seuraa aikaansa, muttei menetä tuntemustaan vanhoihin, pysyviin periaatteisiin, ei tarvi apinoida kaikkea ilmanaikuista pelkän itsekritiikittömyyden takia.

• - kirjoitti:

Itsetietoisen ihmisen,joka seuraa aikaansa, muttei menetä tuntemustaan vanhoihin, pysyviin periaatteisiin, ei tarvi apinoida kaikkea ilmanaikuista pelkän itsekritiikittömyyden takia.

"-"

Kiitoksia kannustuksesta, oletan että minulle se oli tarkoitettu.
        Ainakin osittain.
        62 vuotiaan on erittäin helppoa olla nuorekas, olla ihan oikeesti tai näytellä väkinäisesti.
        Minä olen tuota ensimmäistä plaatua, ja mieskin vielä.

Toiseksi, 62v. on jo myös aikasti viisastunut, joten ei hän ala leikkimään kovin uusin asustein tai ajatuksin. Vanha naama kavaltaa ja tekee minihameesta naurettavan, samoin tekee vanha Aivo, jos se yrittää "päivittää" ajatuksiaan, naurettavaa on vanhan miehen alkaa käyttää nuorison kieltä, kuten:
        Aikasti, jänskä, juku, noku, ihqu, mää ninku diggaan tota sateenkaarikansaa,
        EVVVK, LOL, ROFL.. ja niin poispäin.

Mä kyl ninku, tollai, aikasti tällai tekstaan mun Ipodilla, pädillä, ja mun ihqu ihanalla kännyllä, Nokiaa sä tiät, kato tätäkin ängry böödii hei!!
        H.

• huomioita tehnyt
        - kirjoitti:

Usein nämä vanhoihin jämähtäneet eivät seuraa aikaansa eivätkä hyväksy mitään muutoksia mihinkään. Pysyvä periaate voi olla myös joustava.

• -
        hunksz kirjoitti:

"-"

Kiitoksia kannustuksesta, oletan että minulle se oli tarkoitettu.
        Ainakin osittain.
        62 vuotiaan on erittäin helppoa olla nuorekas, olla ihan oikeesti tai näytellä väkinäisesti.
        Minä olen tuota ensimmäistä plaatua, ja mieskin vielä.

Toiseksi, 62v. on jo myös aikasti viisastunut, joten ei hän ala leikkimään kovin uusin asustein tai ajatuksin. Vanha naama kavaltaa ja tekee minihameesta naurettavan, samoin tekee vanha Aivo, jos se yrittää "päivittää" ajatuksiaan, naurettavaa on vanhan miehen alkaa käyttää nuorison kieltä, kuten:
        Aikasti, jänskä, juku, noku, ihqu, mää ninku diggaan tota sateenkaarikansaa,
        EVVVK, LOL, ROFL.. ja niin poispäin.

Mä kyl ninku, tollai, aikasti tällai tekstaan mun Ipodilla, pädillä, ja mun ihqu ihanalla kännyllä, Nokiaa sä tiät, kato tätäkin ängry böödii hei!!
        H.

Etpä tullut mieleni viereenkään, mutta jos omaksesi omit, ollos hyvä!

Itse pitäydyn omissa, hyviksi havaitsemissani periaatteissa, silti en ole seuraamatta aikaani.
        Tosin, aika ajaa itseni ohi, oisin, jos asiaan vaikuttaa voisin, syntynyt monin mokomin 100 vuotta sitten.
        Koominen ajatus, kaikkien maailman muiden typerien ajatusten lomassa.

Se on muuten ihq, kuten tiedämme q ääntyy kuu.

• - kirjoitti:

Etpä tullut mieleni viereenkään, mutta jos omaksesi omit, ollos hyvä!

Itse pitäydyn omissa, hyviksi havaitsemissani periaatteissa, silti en ole seuraamatta aikaani.
        Tosin, aika ajaa itseni ohi, oisin, jos asiaan vaikuttaa voisin, syntynyt monin mokomin 100 vuotta sitten.
        Koominen ajatus, kaikkien maailman muiden typerien ajatusten lomassa.

Se on muuten ihq, kuten tiedämme q ääntyy kuu.

"-"

Noh, kirjoitukseni alku viittasikin vähän epäröintiini, hyvä ettet suuttunut.
        Ja toi ihqu, minähän olen jo vanha mies, joten nuorisokieleni vähän ontuu :)
        H.

• huomioita tehnyt kirjoitti:

Usein nämä vanhoihin jämähtäneet eivät seuraa aikaansa eivätkä hyväksy mitään muutoksia mihinkään. Pysyvä periaate voi olla myös joustava.

"huomioita tehnyt"

Kyllä tuo kirjoitukseni sisälsi myös vastauksen siihen mihin tässä kommentoit.
        Harmi vaan että ikäeromme estää sinua tajuamasta sitä, vielä.

Pahasti nyrjäytit aivoni sanomalla että pysyvä joustaa.
        Yksi pysyvimmistä taitaa olla Kulta, metalli siis.
        Sitä voi vuolla, sulattaa, pehmentää, muotoilla, mutta Kultaa se silti aina on.
        Jos ihmisen mieltä kohdellaan tuolla tavalla, saadaan tulokseksi aivopesty Aivo.
        Muunnellut hermoradat, vaan Aivo ei silti unohda mitään, perustaltaan se on
        pysyvä.
        Henkisesti ihmisen voi murtaa ja tehdä hänestä kylmän tappajan, mutta
        sellainenkin voi itkeä, vaikka ei enää muista mitä itkeminen on ja miksi sitä
        tehdään. Aivot eivät koskaan unohda tärkeitä perusasioita.

Jos ihminen syntyy poikkeavalla Aivolla on asia toinen.
        Hänestä voi silloin tulla mitä vaan, Psykopaatti, seksuaalisesti poikkeava, Autistinen, Beethooven, Motzart jne.

H.

• piironki
    • Rytöperällä

Meidän naapurissa asuu sisko (52v) ja sen veli (56v), ovat asuneet tilaa kaksistaan jo yli 10 vuotta vanhusten poismenon jälkeen. Kylillä ämmät riekkuu vaikka mitä, vaan fiksut jättää kuuntelematta riekkumiset, sillä he tietävät miten asiat todellisuudessa ovat.

• Lorena*

Ihmisten mielikuvitus on rajaamaton. Jos kaksi samaa sukupuolta olevaa asuu kolmiossa, jo juorutaan ---no ne on niiiiitä -. Usein yhteisasuminen antaa väljyyttä budjetille, sillä kun kaksi henkilöä maksaa asumisen menot puoliksi, silloin jää käyttövaraa paljon ememmän - yhteen-, vähennys- ja jakolaskua se vain on.

Kun on vähäiset tulot mikä ettei tätäkin mallia voida noudattaa, selvää järjen käyttöähän se vain on. En kyllä halua sormella osoittaa kenenkään elämis-, ja asumismuoto malleja, koska en todellakaan tiedä asioiden perimmäisiä syitä, en myöskään ole kyttääjä-tyyppiä. Omissakin asioissa on tarpeeksi tekemistä ja se riittää minulle.

• Höpöhöpö :((

Pienipalkkaisten kannattaa vuokrata yhteinen kaksio.
      Ihmettelen, mitä naapureilla on siihen sanomista.

• Rimmir tänään

Juuri näin, tai kaverusten jotka haluavat pienentää asuin- elämiskustannuksiaan vaikkapa pidemmän aikaisen ulkomaanmatkan säästämistä varten. Tai maksaakseen pois opintolainansa.
        Täytyykö sitä aina olla parisuhteessa jos asuu samaa taloutta?

• |||||
        Rimmir tänään kirjoitti:

Juuri näin, tai kaverusten jotka haluavat pienentää asuin- elämiskustannuksiaan vaikkapa pidemmän aikaisen ulkomaanmatkan säästämistä varten. Tai maksaakseen pois opintolainansa.
        Täytyykö sitä aina olla parisuhteessa jos asuu samaa taloutta?

Kommuunihan on yksi asumistyyppi.

• Nuuskija

Nuuskija!

• Hymyilevä apollo

Minusta on kummallista, että ihmiset kehuskelevat sillä etteivät edes katso samassa talossa asuvia naapureitaan. Missä ovat suomalaisten hyvät tavat?
      Miksi pitää kulkea pihalla pälyillen ja naapureita karttaen. Katsekontaktiakin?

Itse tervehdin, sanoin tai sanattomasti, jokaista pihalla vastaantulevaa. Voimme ohimennen vaihtaa muutaman sanan tai ainakin ystävällisen katseen ja nyökkäyksen. Parkkipaikalla myös naapuritaloissa asuvien kanssa.

Se ei maksa mitään eikä ole keneltäkään pois. Luultavasti päinvastoin. Ystävällinen tervehdys ja hymy voi tarjota hyvän alun päivälle. Hymyillen uurteistakin tulee vähemmän rumia!

Hyvää huomenta ja iloisia hymyjä arkipäivään!

• Kerro kuvastin

Voipi olla niinkin, että Liisukka ja Eevukka kuvittelevat itse heitä tuijotettavan ja että kaikki puhuvat vain heistä, eihän meillä muuta tekemistä olekaan. Toisinsanoen juttu on vain sitä laatua, että henkilöt itse antavat itselleen tärkeämmän roolin kuin se tosiasiassa on.

Kautta mailman sivu me sentään katsomme toisiamme ainakin ohikulkiessa ja jotkut jopa puhuvat toisilleen Suomessa kumma kyllä. Ohikulkijan katsominen ja ympäristön huomioiminen on hyvin vanhaa perua ja perustuu itsesuojeluvaistoon eli siihen muinaiseen, jotta eivät villielukat syöneet ainakaan puremati. No, villielukat ovat nyt vähissä, mutta vanhat perimät joiltain osin edelleen tallella - onneksi. Liisukka ja Eevukka voivat edelleen luottaa siihen,että heihin joku vilkaisee. Jos kerran kulkee yhdessä, ehkä kannattaisi kasvaa myös aikuiseksi ja nimenomaan aikuiseksi naiseksi.

Toisaalta, jos pienellä paikkakunnalla asuu, jossa on enimmäkseen iäkkäämpiä immeisiä eli eläkeläisiä runsaasti, puhetta syntyy ihan kaikesta teki tai oli tekemättä. Ei siihen juuri lesbosuhdetta tarvita, kaikki kelpaa. Miksipä Liisukka ja Eevukka eivät voisi muttaa vaikkapa Helsinkiin, tähän kaikkien suhteiden Mekkaan. Kukaan ei tuijottele eikä ole kiinnostunut heistä. Mahtaisiko sekään tyydyttää?

Kaikenlaisissa suhteissa on tietyillä ihmisillä myös näyttämisen tarve, halutaankin olla näytillä. Kyllä me yleisesti puhumme edelleen "kelpaamisesta". Myös siten,että yksineläjä ei ole kelvannut kellekään ja että suhteessa oleva on "saanut" itselleen kumppanin. Voi olla, että tässä tapauksessa on kahta viestiä yhtäaikaa. Liisukka ja Eevukka toisaalta haluavat esitellä toisensa ja haluavat että heidät huomataan, he ovat "näytillä". Kuitenkin muka ollaan ärsyyntyneitä, kun tuijotetaan. Kas, kun me ihmiset olemme aika mutkikkaita otuksia.

Tänäpäivänä Suomessa (yleisesti) siedetään erittäin hyvin erilaisuutta sukupuolisuhteissa, varsinkin jos verrataan tilannetta Pohjoismaiden ulkopuolisiin maihin. Pienet ihmisyhteisöt kuitenkin ovat kaikkialla sellaisia, että niissä tarkaillaan toinen toisiaan. Yhteisöt tekevät itselleen säännöt: mitä siedetään ja mitä ei, kuka hyväksytään ja kuka ei. Kuten on nähty, yhteisön omat säännöt voivat poiketa täysin maan lainsäädännöstä ja yleisestä ilmapiiristä, maan tavastakin. Kun ihmispoloisten historiaa vilkaistaan, tässä suhteessa mikään ei ole muuttunut, tuskin muuttuukaan.

Mitä muuhun erilaisuuden sietämiseen tulee, siinä me olemme todella jälkijunassa. Ei tarvitse kuin seurata näitä nettikeskusteluja, jos suvaitsemattomuudesta eli muunlaisesta erilaisuuden sietämisestä haluaa mielipiteiden tasolla ja eritysiesti ikääntyneiden kohdalla.

• "Kerro kuvastin"

Ja sinun piti ihan kirjoittaa uudelleen kaikki mitä edellä on jo sanottu?
        H.

• parempi muita?
        hunksz kirjoitti:

"Kerro kuvastin"

H.

Sinultako pitäisi lupa saada mitä tänne kukakin saa kirjoittaa? Kun katsoo tuota hunksz:n tänne päivittäin aamusta iltaan suoltamaa pa.katulvaa niin luulisi että ymmärtäisi olla arvostelematta muiden kirjoituksia!

• hyvää pääsiäistä

" Kerro kuvastin "

huomaatko itsessäsi mitään vikaa ???

me kaikki muut huomamme kyllä vikasi ??

mieti hieman mikä se vika sinussa on ??

saapa nähdä valkeneeko se sinulle koskaan ??

• Helttanen sentään
        hunksz kirjoitti:

"Kerro kuvastin"

H.

Mutta eikö olekin ihanaa kun joku tekee kaikesta ennensanotusta selkeän, selkokielisen yhteenvedon?

Sinusta ei siihen ole.

Olet uskomaton marisija ja tuo sinun mantrasi "tästä on jo ennenkin kirjoitettu" kuulostaa idioottimaiselta.

• parempi muita? kirjoitti:

Sinultako pitäisi lupa saada mitä tänne kukakin saa kirjoittaa? Kun katsoo tuota hunksz:n tänne päivittäin aamusta iltaan suoltamaa pa.katulvaa niin luulisi että ymmärtäisi olla arvostelematta muiden kirjoituksia!

"parempi muita?"

Noin puolilta pävin minä alan suoltamaan, noin 18.00 minä katoan.
        Pasha vaatii aina viemärin, ja minulle sopii että minä olen se.
        Minä teen itsekin pasha-aloituksia, nykyään kylläkin harvemmin, tämä Pääsiäinen vain innoitti minut munijoiden aloituksiin kommentoimaan ja innoitti minut tekemään kaltaistaan pashaa.
        Minä, tosin hain erilaista aihetta nauramiseen, minä en ollut tosissani.
        H.

• Helttanen sentään kirjoitti:

Mutta eikö olekin ihanaa kun joku tekee kaikesta ennensanotusta selkeän, selkokielisen yhteenvedon?

Sinusta ei siihen ole.

Olet uskomaton marisija ja tuo sinun mantrasi "tästä on jo ennenkin kirjoitettu" kuulostaa idioottimaiselta.

"Helttanen sentään"

Idioottimaisuus taitaa olla palstamme yleisin ominaisuus, sen verran harvassa ovat kirjoittajamme, jotka myönteisempää arviota kirjoittajien kirjoituksista antavat.
        Mutta niinhän sen pitääkin mennä. Pelkkä hymistely olisi tylsää.
        Jokaisen meistä kirjoittama selkeä yhteenveto on joillekin selvästi ymmärrettävää asiaa.
        Harvoille tosin. :)
        H.

• Pirre*

Taitaa tuon tason mutkikkuus olla jo mielikuvitustasoa..., jotain logiisuuttakin kehiin, tuli tunne että syyllistät nämä esimerkin naiset jopa naapureitten pahansuopaisita puheista...tuli kummallinen olo tekstiäsi lukiessa...

• Pirre* kirjoitti:

Taitaa tuon tason mutkikkuus olla jo mielikuvitustasoa..., jotain logiisuuttakin kehiin, tuli tunne että syyllistät nämä esimerkin naiset jopa naapureitten pahansuopaisita puheista...tuli kummallinen olo tekstiäsi lukiessa...

"Pirre*"

.. loogisuuttakin....

Minulleko?
        H.

• Pirre*
        hunksz kirjoitti:

"Pirre*"

.. loogisuuttakin....

Minulleko?
        H.

Eikun "Kerro kuvastin" nimmarille..

..."joskus" Sinullekin :)

• vanha hapannaama

Kehitysoppaita ihmisille
      tarvittaisko niitä
      vauvasta vaariksi tai mummuksi?

Kiusaaminen ja erilaisuuden sieto on kyllä aika kova juttu joka ikäryhmässä.

Homoksi tai lesboksi nimittely -- joissakin piireissä tarkoittaa homo opettajaa, viisasta paljon lukenutta ja kokenutta ihmistä.
      Nykyajan pikkulapset laulaa räppilauluja, ihan pienetkin.
      Vaikka näin: ah ah pentti, työnnä vielä sentti,
      älä työnnä kahta, mulla repee nahka
      ja paljon muuta, mikä suunnattomasti ärsyttää aikuisia.

Syyttävät pikkuisia moraalittomuudesta ja hävyttömyydestä, mikä mielestäni on väärin. Isommat lapsethan niitä opettavat.
      Ihan yhtä kurjaa kuin meillä aikoinaan murrosikäisenä. Lättähatut lällätti ohikulkiessa, että kaislikossa uiskentelee hauki, toinen pää on punanen ja toinen pää on auki...
      Se jokin lällätysvaihe kun on osa ihmisen kehitystä, ikävää vain on että jos se on ihmisen elinikäinen riesa.

Ja ne pikkuiset -- tarvitsee välillä suojaa isommiltaan.
      Tiivistyvä tyhmyys porukassa, sitäkin vielä on. Välillä menee liian överiksi.

• hah,

Alotuksen tekijä on lähinnä sairas, kateuttaan keksii juoruja sukulais naisten asumis muodosta, tiedä vaikka olisi äiti ja tytär, kun vanhuus on tullu molemmille.

• meeriamanda

Miksiköhän niin moni esittää kaveruussuhdetta...miksei voisi olla parikin? Mitä se todellakaan kenellekään kuuluu? Rakkaus lienee maailmassa tärkeintä.

Minulla on omaperheeni, toisilla omansa...jotkut haluaa elää yksin...jokainen tekee omat valintansa.

• * *
        meeriamanda kirjoitti:

Miksiköhän niin moni esittää kaveruussuhdetta...miksei voisi olla parikin? Mitä se todellakaan kenellekään kuuluu? Rakkaus lienee maailmassa tärkeintä.

Minulla on omaperheeni, toisilla omansa...jotkut haluaa elää yksin...jokainen tekee omat valintansa.

Monelleko aloittaja on vastannut? Osoittaa minusta hyvin missä mielessä aloitus on naputeltu.

• meeriamanda
        * * kirjoitti:

Monelleko aloittaja on vastannut? Osoittaa minusta hyvin missä mielessä aloitus on naputeltu.

Olet oikeassa, halventavaksi minäkin aloituksen koin. En hyväksy erilaisuuksiin puuttumista , vallankaan kun he eivät meitä muita mitenkään häiritse elämällään.

• Kenen syy ?

Jos nään kahden miehen kävelevän, vaikka ihan lenkkimielessä, mulle tulee tunne että kyseessä on homppelipari. Tuttavapiirissäni on homojen määrä
      lisääntynyt myös kovasti, joten en mene esim. yhdistyksemme saunailtaan-enää.
      Pelkään jonkun tarttuvan kiinni *iviksiini.

• tiinaex...

on sulla kovat luulot ittestäs kun kuvittelet että olet jokaiselle vastustamaton.

• Kenen syy ?

Sinä et ilmeisesti ole tiedostanut tätä ongelmaa. RR.n ritarit peittävät maan, pikkuhiljaa. Myös kesähäät urosten kesken ovat kovassa kasvuvauhdissa.
      Ihmettelen mikä ihme siinä aukossa kiinnostaa, eikö Suomalainen nainen
      kelpaa enää kellekään.

• olkaa normaaleita,,,

Johan on h l e v e t t i irti,,, mikä ihme teitä vaivaa jos tavallista ystävyyttä heti luullaan lespo / homo suhteeksi, jo on maailma kirjat tosi sekasi.
      Joka syyllistyy v ä ä r ä ä n luuloihin ja panetteluun tulisi saattaa sytteeseen loukkauksesta.
      EI nais ystävät ole koskaan ollu eikä koskaan tuu olemaan lespoja, heillä on oikus olla vain ystaäviä
      se on paljon terveempi ilmiö kin lespoja homo ilmiö.
      Lopettakaa typerä höpinä, koko yhteiskunta on jo aivan liian sairas, ampuma tradekioineen, vieläkö hullumman maailman haluatte.

• nic nin

tota trakediat on pahoja

• Paikalle osunut

Miksi nainen ei miehelle kelpaa ? Mutta toisen miehen peräpää kyllä.

• Vissi ero

Naislla ei ole mulkkua. Homppelia kiinnostaa toisen miehen mulkun vetely. Vuorottelevat peräreiän tunkua. Ensin toinen toisen reikää ja sitten toisinpäin. Nainen ei voi tunkea mulkkua homppelin peräreikää, siinä se visi ero:))) Näin ainakin luulisin.

• tiinaex...
        Vissi ero kirjoitti:

Naislla ei ole mulkkua. Homppelia kiinnostaa toisen miehen mulkun vetely. Vuorottelevat peräreiän tunkua. Ensin toinen toisen reikää ja sitten toisinpäin. Nainen ei voi tunkea mulkkua homppelin peräreikää, siinä se visi ero:))) Näin ainakin luulisin.

vastasit sitten kokemuksen syvällä rintaäänellä niin ruvetaan palstallakin tulemaan ulos mistä nyt kukakin tulee onnee sulle nyt on paljon helpompaa kun saa olla oma itsensä.

• ...........

outo juttu,,,,,, en vaan tiedä, käy kysymässä jos se selviää,,, panee miettimään,,,, ????

olen ollu ikäni hetero ja avioliitossa
      yhden ainoa puolison kanssa ,,,
      en voi ymmärtää näitä häriköitä lespoja / homoja ??

• tiinaex...

täällä kanssa yks hetero naimisissa miehen kanssa ollu aina koko aikuisikäni ihmettelen vaan missä ne sua häiriköi mulle ei oo ollu ainakaan mitään näiriöö koskaan.

• tiinaex... kirjoitti:

täällä kanssa yks hetero naimisissa miehen kanssa ollu aina koko aikuisikäni ihmettelen vaan missä ne sua häiriköi mulle ei oo ollu ainakaan mitään näiriöö koskaan.

:) Ihan sama juttu, ei minua koskaan ole lesbot eikä homot häiriköineet.
        Ehkä jotkut ovat tehneet heistä itselleen pelottavan peikon.
        Minä lähden nyt häiriköimään naapuriin, hyvää päivän jatkoa sinulle ja muillekin, jotka lukee.
        :)

P.
        Laitan tutuille nimikirjaimeni tänne loppuun, sen ilmauksena, että olen nimimerkilläni sama ihminen kuin "luonnossa". Kaikki eivät sitä usko.

• Anceli kirjoitti:

:) Ihan sama juttu, ei minua koskaan ole lesbot eikä homot häiriköineet.
        Ehkä jotkut ovat tehneet heistä itselleen pelottavan peikon.
        Minä lähden nyt häiriköimään naapuriin, hyvää päivän jatkoa sinulle ja muillekin, jotka lukee.

P.
        Laitan tutuille nimikirjaimeni tänne loppuun, sen ilmauksena, että olen nimimerkilläni sama ihminen kuin "luonnossa". Kaikki eivät sitä usko.

kai hällä on ollu sit sitä seksuaalista häirintää sitähän saa jos antaa aihetta mää en oo koskaan antanu mitään aihetta niin ei oo ollukkaan minkäänlaista sen sortin häirintää lähe sää häiriköimään sinne naapuriin mää jatkan tätä kotosalla oleilua aurinkoista päivää.

• hunksz
        tiinaex kirjoitti:

kai hällä on ollu sit sitä seksuaalista häirintää sitähän saa jos antaa aihetta mää en oo koskaan antanu mitään aihetta niin ei oo ollukkaan minkäänlaista sen sortin häirintää lähe sää häiriköimään sinne naapuriin mää jatkan tätä kotosalla oleilua aurinkoista päivää.

"tiinaex"

Viikolla soittelin yhdelle Homolle, en tosin hänen kiinnostuksensa aiheesta, vaan yhdestä tietokonejutusta.
        Ihan nätisti pysyimme asiasssa, joten ei heissä mitään aihetta pelkoon ole, joku vuosi sitten istui hän viereisellä pallillakin, kun korjasin konettansa.
        Ihmisentuntuisia ovat hekin, joskus paljon enemmän kuin monet Heterot.

Menes nyt nosteleen pakastelaatikoita pinosta toiseen, Jumala rankaisee laiskoja laihduttajia löysin nahoin :)

Ja minäkin vähän rankaisen: Kaljan kanssa ei saa nauttia mitään rasvaista, ei edes Kanaa, juo Viinaa sen kanssa, se on sallittua.

YH.

• hunksz kirjoitti:

"tiinaex"

Viikolla soittelin yhdelle Homolle, en tosin hänen kiinnostuksensa aiheesta, vaan yhdestä tietokonejutusta.
        Ihan nätisti pysyimme asiasssa, joten ei heissä mitään aihetta pelkoon ole, joku vuosi sitten istui hän viereisellä pallillakin, kun korjasin konettansa.
        Ihmisentuntuisia ovat hekin, joskus paljon enemmän kuin monet Heterot.

Menes nyt nosteleen pakastelaatikoita pinosta toiseen, Jumala rankaisee laiskoja laihduttajia löysin nahoin :)

Ja minäkin vähän rankaisen: Kaljan kanssa ei saa nauttia mitään rasvaista, ei edes Kanaa, juo Viinaa sen kanssa, se on sallittua.

YH.

näin se on kyllä homo homon tuntee jos joku häirintää heidän osaltaan saa niin kyllä saa ittestään hakee syyn tänään en pakastelaatikoita nostele pinosta toiseen enkä mitään muitakaan laatikoita tänään on se lakisääteinen vapaapäivä.

• tiinaex kirjoitti:

näin se on kyllä homo homon tuntee jos joku häirintää heidän osaltaan saa niin kyllä saa ittestään hakee syyn tänään en pakastelaatikoita nostele pinosta toiseen enkä mitään muitakaan laatikoita tänään on se lakisääteinen vapaapäivä.

"tiinaex"

Työ on pakollista, pakollisina päivinä.
        Laihduttaminen, kauniin vartalon vuoksi, on täyspäiväista 24/7.
        Ja loppukevennyksenä pieni ohje:

Viina, makkara tai muu fläsä, vaatii aina Saunanlämpöä.
        Verelle pitää antaa muuta puuhaa kun kertyä ruoansulatuselimiin, Veri pitää pakottaa ihon pintaan.
        Tällöin syöty roskaruoka ei sula vaan tulee suolista ilmavaivojen keralla aikasti äkkiä ulos.Verkkokeinu on hyvä ratkaisu kesäisin, muistaa vain jättää kalsarit lattialle.
        Minulla on aikasti inha tarina, kun kerran juotiin Sahtia.
        YH.

• *..*
        hunksz kirjoitti:

"tiinaex"

Työ on pakollista, pakollisina päivinä.
        Laihduttaminen, kauniin vartalon vuoksi, on täyspäiväista 24/7.
        Ja loppukevennyksenä pieni ohje:

Viina, makkara tai muu fläsä, vaatii aina Saunanlämpöä.
        Verelle pitää antaa muuta puuhaa kun kertyä ruoansulatuselimiin, Veri pitää pakottaa ihon pintaan.
        Tällöin syöty roskaruoka ei sula vaan tulee suolista ilmavaivojen keralla aikasti äkkiä ulos.Verkkokeinu on hyvä ratkaisu kesäisin, muistaa vain jättää kalsarit lattialle.
        Minulla on aikasti inha tarina, kun kerran juotiin Sahtia.
        YH.

Pieni roskaruoka ei tule pierujen kera ulos, vaan jänkkäytyy suolen mutkaan, ja pitää ängistää ulos.

Älä teeskentele isompaa, kuin olet.

Pikkuinen.

• *..* kirjoitti:

Pieni roskaruoka ei tule pierujen kera ulos, vaan jänkkäytyy suolen mutkaan, ja pitää ängistää ulos.

Älä teeskentele isompaa, kuin olet.

Pikkuinen.

*..*

Mitäs tohon nyt pikkuisesti sanoisi?

Aina vaan naisille mainostetaan maitotuotteita jotka pienentävät pömppömahaa,
        ja aina vaan littuisempaa sidettä on littupuolellensakin tarjolla.
        Ehkäpä nuo aktiiviset maitotuotteet saavat naiset ajattelemaan uudella tavalla?

Isona miehenä mahtuu minusta isot ilmat pihalle.
        H.

• :))
        hunksz kirjoitti:

*..*

Mitäs tohon nyt pikkuisesti sanoisi?

Aina vaan naisille mainostetaan maitotuotteita jotka pienentävät pömppömahaa,
        ja aina vaan littuisempaa sidettä on littupuolellensakin tarjolla.
        Ehkäpä nuo aktiiviset maitotuotteet saavat naiset ajattelemaan uudella tavalla?

Isona miehenä mahtuu minusta isot ilmat pihalle.
        H.

Piereskele vain tupakantumppiesi vierelle.

Isot paukut ovat muualla.

• babegoya

Onko tällainen ongelma jollekin, toisten yhdessäasuminen?
      Sanoiin et ne naapurit oli aikas ahdasmielisiä ja näkivät piruja siellä missä niitä ei kenties ollut.
      Miksi ne ei pitäneet huolta omista asioistaan?

• N 159/59 Tku

Suomalaiset miehet. Mikä siinä takaosassa on niin ihmeellistä.
      Odotan perusteluja, miksi naisen välikkö ei kelpaa.

• tiinaex...

liikkuisitko vähän väärissä paikoissa niin miesten metstys matkoilla ja täällä palstallaa kun meet aakkoselliseen hakemistoon niin sieltä varmaan löytyy uteliasuudelles tyydyttäjiä pilvin pimein täältä tuskin löytyy.

• ei mies

Kai sie jonkun miehen tunnet, jolta voit sitä kysyä?

• vaikea vastata

N 159/59 Tku
        Tällä palstalla ei taida homoista tungosta olla.

• ei mies
        vaikea vastata kirjoitti:

N 159/59 Tku
        Tällä palstalla ei taida homoista tungosta olla.

Ei tuo nyt ole vain homojen tapa, kyllä heteromiehetkin takaosassa viihtyy.

• tiinaex...
        ei mies kirjoitti:

Ei tuo nyt ole vain homojen tapa, kyllä heteromiehetkin takaosassa viihtyy.

mutta eiköhän se olis kumminkin vähän avoimempaa toi keskustelu niillä seksipalstoilla näistä asioista kun asia niin kovast tuntuu kiinnostavan.

• ei mies
        tiinaex... kirjoitti:

mutta eiköhän se olis kumminkin vähän avoimempaa toi keskustelu niillä seksipalstoilla näistä asioista kun asia niin kovast tuntuu kiinnostavan.

Tää vanha klisee eli eikös lähes kaikille asioille ole oma palstansa.

• tiinaex...
        ei mies kirjoitti:

Tää vanha klisee eli eikös lähes kaikille asioille ole oma palstansa.

kyllä mutta uskoisin kumminkin että yleensä näissä seksi asioissa ja reikämieltymyksissä vamraan juteltas tuolla niihin tarkoitetulla palstalla avoimemmin mua ei sillei ainakaan hirveesti kiinnosta kertoo mikä miltäkin tuntuu ja vuosien kokemuksille voin sanoo ettei varmaan montaa muutakaan kiinnosta mennä ihan noin henkilökohtaisuuksiin.

• ei mies
        tiinaex... kirjoitti:

kyllä mutta uskoisin kumminkin että yleensä näissä seksi asioissa ja reikämieltymyksissä vamraan juteltas tuolla niihin tarkoitetulla palstalla avoimemmin mua ei sillei ainakaan hirveesti kiinnosta kertoo mikä miltäkin tuntuu ja vuosien kokemuksille voin sanoo ettei varmaan montaa muutakaan kiinnosta mennä ihan noin henkilökohtaisuuksiin.

Se on tuo seksi vielä monelle tabu. Mua lähinnä naurattaa näissä homo/lesbo-keskusteluissa se, että aina mennään tähän, että miehet..., koskaan ei kukaan mieti, että mites ne naiset touhuu. Touhuu, miten touhuu, ei se mua kiinnosta.

Näin puskasta kirjoittavana, voisin täällä koko elämäni ladella, vaan en koe tätä palstaa, että tämä olisi "kerro itsestäsi palsta", toki moni teksti saattaa liipata omaa elämää tavalla tai toisella.

• tiinaex...
        ei mies kirjoitti:

Se on tuo seksi vielä monelle tabu. Mua lähinnä naurattaa näissä homo/lesbo-keskusteluissa se, että aina mennään tähän, että miehet..., koskaan ei kukaan mieti, että mites ne naiset touhuu. Touhuu, miten touhuu, ei se mua kiinnosta.

Näin puskasta kirjoittavana, voisin täällä koko elämäni ladella, vaan en koe tätä palstaa, että tämä olisi "kerro itsestäsi palsta", toki moni teksti saattaa liipata omaa elämää tavalla tai toisella.

täytyy varmaan sit sanoo että miehet on huomattavasti kiinnostuneempia miesten keskeisistä suhteista mää en oo yleensä kiinnostunu kenenkään suhteista kunhan saa omansa pysyyn kiinnostavana niin eiköhän siinä oo yhdelle ihmiselle ihan tarpeeks tekemistä.

• niitä-näitä

Minulla on omakohtaista kokemusta luuloista ja huhuista, joita tuo seksiäseksiä – ajattelu saa aikaan.

Muutimme puolisoni kuoleman jälkeen pienelle paikkakunnalle poikani kanssa.

Kävimme kaupoissa isommilla viikko-ostoksilla yhdessä. Sain kuulla juoruista, jotka ihmettelivät, että ” parikymppinen nuori mies seurustelee nelikymppisen naisen kanssa”.
      Ei kuulemani minua alussa naurattanut…

Sen verran hölmöltä ja korjaamista vaativalta asia kuulosti, että aloin keskusteluissa korostamaan ”mamma” – nimitystä. (esim. ”poikaseni, älä pakkaa kaikkia painavia ostoksia samaan kassiin, jätä mammallekin kannettavaa.”…)

Siis asia ei alussa naurattanut – myöhemmin erehdyksen ”ikäerehdys” pehmensi ilkeän juorun aiheuttaman kiukun, olin sentään lähempänä kuuttakymmantä :D

• tiinaex...

tää ei nyt liity miehiin ja naisiin mutta ite oon saanu joskus sääliviä katseita kun oon liikkunu tyttären pojan kanssa joka on vasta vajaa puolitoista vuotias poikaa varmaan säälivät kun on niin vahaa äiti kyllä määkin mielelläni heti korjaan jos nään jonkun katsovan kummaksuen sanon kuuluvalla äänellä että mumppa ottaa ton mumppa antaa tän ja niin edelleen ja joskus oon huomannu että se on tarpeen ihmisten käytös muuttuu ihan täysin ei luulis että toisten asiat on niin mielenkiintoisia ja vielä vieraitten ihmisten mutta näyttää ne olevan.

• :)

Miestäni luultiin vaariksi, hänen ollessaan poikamme kanssa puistossa! Hän oli hyvin närkästynyt ja oli korjannut väärän luulon ylpeänä isänä :D

• "tiinaex"

Hah! Noin kauniskasvoista naista ei kukaan usko mummuksi, paisi ehkä nyt tilapäisestä lihavuudesta, siis tilapäisestä.
        Kunhan nyt pääset rantakuntoon sinua alkavat rumemmat äidit vuokraamaan stuntiksi lastensa juhliin :)

Mut vakavammin, kirjoittelin jo aikaisemmin arvostelevasti siitä miten kaikki seksualisoituu aina vain enemmän. On lasten missikilpailuja ja pentujen uikkareihin täytteitä jne.
        Katselen tilannetta vähän surullisin silmin, lasten kannalta tietysti, mutta aina vaan enemmän nyky-aikuisten muuttumista, pelkään että elämästä kehittyy inhimillisesti katsoen kieroutunut.

YH.

• tiinaex...
        hunksz kirjoitti:

"tiinaex"

Hah! Noin kauniskasvoista naista ei kukaan usko mummuksi, paisi ehkä nyt tilapäisestä lihavuudesta, siis tilapäisestä.
        Kunhan nyt pääset rantakuntoon sinua alkavat rumemmat äidit vuokraamaan stuntiksi lastensa juhliin :)

Mut vakavammin, kirjoittelin jo aikaisemmin arvostelevasti siitä miten kaikki seksualisoituu aina vain enemmän. On lasten missikilpailuja ja pentujen uikkareihin täytteitä jne.
        Katselen tilannetta vähän surullisin silmin, lasten kannalta tietysti, mutta aina vaan enemmän nyky-aikuisten muuttumista, pelkään että elämästä kehittyy inhimillisesti katsoen kieroutunut.

YH.

kiitos hatsansaa tällä mennään taas pitkälle toukokuuhun mää uskon sun sanas tälläkin kertaa joku voi miettiä kannattaako mutta sanon että kannattaa joitain asioita vaan on jotka kannattaa uskoa mää oon kans sitä mieltä että missikisoja pitää järjestää sit vasta kun osallistuja ymmärtää mitä ne missikisat meinaa ja mitä ne tuo tullessaan.

• Harmaapää vinohammas

Itse sain lapsen 45 vuotiaana. Piti pyytää vävypoikaa viemään lastamme tarhan joulujuhliin.

• tiinaex...

onko sun lapses koskaan kokenu sitä mitenkään negativiisena asiana että sää oot äiti mummuiässä kouluun mennessäkin kun ajattelee että muiden äidit on sellasia alta kolmekymppisiä ja sää oot jo yli viiskyt no nää on vaan mun ajatuksia mutta toisaalta äiti on aina äiti on se sit minkä ikäinen tahansa mutta ite ajattelen sen sillei että aina suurempi mahdollisuus on saada pitää äiti itsellään pidempään mitä nuorempana hän lapsen tekee.

• Tiinalle

Kun toiset lapset ovat lentäneet ulos, niin iltatähti saa kaiken huomion ja kaikenlaista tavaraa ja krääsää, kun nyt on millä mällää. Ikää, kohtuullisesti rahaa, mutta ei velkaa.
      Mulle ei ole koskaan mitään negatiivistä sanonut, mutta kavereille varmasti,
      ainakin luulisin. Niin valtavasti tästä viimeisestä on ollut iloa, että sitä ei voi
      sanoin kuvata. Aina muistaa syntymäpäivät ja kortteja lähettelee aina matkoiltaan. Suosittelen iltatähden hankintaa, jos se suinkin on mahdollista.

" On vain kaksi kestävää perintöä jotka kannattaa toivoa pystyvänsä antamaan lapsilleen: juuret ja siivet."

-Hodding Carter-

• tiinaex...

mää olin ite iltatähti äiti oli kyllä vasta kolkytviis kun mää synnyin mutta kaiken oon saanu paitsi sen tärkeimmän menetin liian aikaisin sen äidin isän sain pitää vaan kakskyt kaks vuotta mutta äidin kumminkin jonkun verran kauemmin mutta kumminkin liian vähän aikaa iltatähtee en oo koskaan ite harkinnu nyt on myöhästäkin kun ikää on jo viiskytneljä toivon vaan että saan olla lapsenlapseni elämässä vielä vuosikymmeniä.

• oppivuosia eloon

Pikkulapsilla on melkoisia täydellisyysvaatimuksia
      vanhempia kohtaan
      ei saa olla ruma, on oltava kaunis ja hymyilevä
      ei saa olla vanha
      ei tyhmä
      ei puhua tyhmiä, rumia, eikä kauheita isolla ja rumalla äänellä
      ei saa haista
      ei saa ostaa tyhmiä, rumia ja pahanmakuista terveellistä,
      Aikuisen on juuri osattava käyttäytyä oikein, mitä muuta vielä?

Kauheasti lisää paineita aikuisen elämään tulee just lasten kautta.
      Eikä aikuisraukka mahda sille mitään ettei aina pysty miellyttämään mitenkään kaikkia ja välttymään joskus raaàlta arvostelulta, käytöksestä puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      147
      1111
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1102
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1065
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      73
      853
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      817
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      798
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      745
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      740
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      672
    Aihe