Mikä on vapauden hinta?

rankaisija

Mikä on vapauden hinta? Miten Sinä, järvenpääläinen ihminen, koet vastuun vapaudestasi rajoittavan tekemisiäsi ja miten luulet toisten vapauden vaikuttavan omaasi kahlitsevalla ja ehkäpä jopa pelottavalla tavalla? Näkyykö vapaus tilastoissa ja jos näkyy, niin mitä tilastoa lukiessa voimme sanoa: "Kas! Tämä on hinta vapaudestamme!"

Koetko olevasi vapaa ja missä menee raja?

6

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osoittelija

Etkö näe? Tämä vapaus, josta maksamme kelvon hinnan, tekee meistä ensiluokkaisia järvenpääläisiä. Tilastot valehtelevat ja ovat aina valehdelleet! Loin katseeni vesitornin huipulle ja etusormeni löysi sieltä linjan, jota seurata aina Sokoksen myllyn siilojen huipulle. Paikallishistoriamme muistomerkit ovat rappeutumassa. Sekö on vapautta? Tarvitsemme enemmän sitoutumista kotiseutumme aartifaktien säilyttämiseen. Totta kuin nimeni on osoittelija.

• taparikollinen

tämä on kaikki pelkkää sanahelinää!! minulla ei ole lainkaan vapautta tehdä haluamiani asioita. kolmas kerta kaltereiden takaa kuuden kuukauden vankilatuomion aikana pääsen tänne kirjoittamaan. minua on siis vartioitu todella tarkasti. tämä ei todellakaan ole vapautta, ei sinnepäinkään! vapauden haave on haudattu ja kuopattu esi-isiemme lumeen. nuoriso- ja taparikollisen osa on köyhä, eikä sitä yhtään rikasta kaiken maailman suunsoittajat ja loiset, jotka jauhavat tyhjää "vapaudesta"

nimim. minäkö katkera? ehen

• Supra Xtro

Itselleni riittää se, että voin kotonani istua virtuaalikypärä päässä digitaalihelvetin monissa sfääreissä sosiaalitoimiston ja KELAn maksaessa vuokran ja ruoan.

• working class hero

Minulle vapaus on sitä, että veronmaksajana minun EI TARVITSISI elättää Taparikollisen ja Supra Xtron kaltaisia nyhvääjiä. Verovaroille parempaakin käyttöä! Mitä muut järvenpääläiset mieltä?

• Avun tarpeessa heti

Se, että saan pelätä henkeni puolesta ulkona liikkuessani tekee minusta neljän seinän sisällä asuvan orjan. Ulkona liikkuvat villit ihmiset, jotka käyttävät oman käden oikeuttaan ryövätä ja hyökätä avuttomien kimppuun - he. He tekevät elämästäni helvettiä!

Ja sitten on vielä isännöitsijät, taloyhtiön puheenjohtajat, verokarhut...

• jaakkima33

Ex-emäntä kuoli oltiin kavereita eron jälkeen Äijä hakkas sen 2 päivää aikasemmin ja pelkäs sitä. Pitäs ottaa oman käden oikeus voimaan paha saa aina palkkansa. Tosin itse aiheutti kuoleman en tiedä miksi???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe