Moi kaikki!
Olisin kiinnostunut saamaan tietoa pilven polttelusta ja siitä, että mikä siitä tekee niin hienoa. Poikaystäväni on poltellut nyt muutaman vuoden ja tekee sitä viikossa vaihdellen päivästä ehkä kolmeen päivään. Itse en ole ikinä minkäänlaisia päihteitä kokeillut ja siksi tämä onkin minulle niin uusi asia.
Koko poikaystäväni kaveriporukka on pössytelijöitä ja luulen, että tämä on yksi osa syy, joka ajaa poikaystävänikin polttelemaan.
Minusta on alkanut vähitellen tuntumaan siltä, että kannabis menee minun ylitseni, koska poikaystäväni on alkanut salailla tekemisiään. Tämä on tietysti suututtanut minua ja olen kysynyt, että onko se tosiaan niin iso juttu, että hän haluaa rikkoa suhteemme avoimuuden jonkun päihteen takia. Hän kuitenkin väittää ettei se ole niin suuri juttu ja että huolehdin turhaan. Välillä hän kuitenkin mainitsee sen olevan koko kaveriporukan elämäntapa?
Olen yrittänyt ottaa selvää kannabiksesta miten se vaikuttaa (hyvät/pahat ominaisuudet), mutta en silti pysty ymmärtämään. Tämä on alkanut rikkoa mielenterveyttäni ja kolahtaahan se tietysti itsetuntoonkin, kun tuntuu, että jokin aine menee minun edelleni..
Aloin käymään psykologilla, koska ajattelin, että ehkä pystyisin muuttamaan ajattelutapaani, koska rakastan poikaystävääni yli kaiken ja olen uhrannut hänen edestään jo niin monia asioita, että voisin ehkä uhrautua tämänkin puolesta. Psykologini kuitenkin kehotti minua kysymään poikaystävältäni, että jos hän joutuisi valitsemaan valitsisiko hän minut vai kannabiksen, koska näki, että asia todella vaivaa minua. Muutama päivä sitten kysyinkin tämän edellä mainitun kysymyksen ja poikaystäväni ei ikinä suoranaisesti vastannut siihen, vaan käänsi sen minua vastaan: hän sanoi valitsevansa minut, mutta minun täytyisi valita, että hyväksynkö hänet sellaisena kuin hän on. Nyt tämä tilanne on johtanut lähes eroon, koska olen sanonut, että minä lähden jos polttelu ei lähde.
Haluaisin ymmärtää, että jos asia ei hänen sanojensa mukaan ole niin iso juttu, niin minkä takia hän on silti valmis eroamaan sen takia? Mikä polttelussa on niin hienoa, että poikaystäväni on valmis jättämään sen kaiken, mitä meillä on?
Suhteemme on meidän olempien ensimmäinen ja se, mitä meillä on, on jotain uskomatonta. En ole ikinä tuntenut yhtä hienoa ihmistä ja hän sanoo samoin minusta. Tämä yksi asia kuitenkin kaihertaa välejämme viikottain. Tässä taistellaan nyt todellakin siitä, että mikä on asioiden tärkeysjärjestys.
Kokemuksia, ideoita, ajatuksia?
Polttelu
1
<50
Vastaukset
- aivotjopaskana
Onkin hyvä kun aivot on jo tuhottu kannabiksella, sitten kysellään tietoja :D:D::D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251