Mihin hävisit ? Sama horoskooppimerkki.
Ravintola Tähti Oulu
9
813
Vastaukset
- syksyn mies
milloin tämä tapahtui?
- tumma nainen
Eilen...
- hyhhyh
tumma nainen kirjoitti:
Eilen...
muistaan, ruma olit
- sama horo kooppi
tumma nainen kirjoitti:
Eilen...
et ota poskeen kuiteskaa
- .
Hävisin kotiin, kun vaimo laittoi tekstarin ja käski tulla heti kotiin.
- täyttä on....
tämä tähti on sellainen varattujen m iesten "kerho" kuten kaikki ravintolat..
- Tähteilijä
Oliko kauris?
- olisiko?
vaaka?
- kaltoinkohdeltu
hei! onko teillä kokemusta saadusta porttikiellosta kyseiseen paikkaan ja kauanko kestänyt? Mun tapauksessa niin järkyttävää meininkiä että alkanut noin viisi vuotta sitten kun paikka avattiin (ennen foxia) ja aivan kaukaa haetusta syystä (koska oli yksi liian humalailta toisessa baarissa ja tuli juotua toisten juomia) .ja tästä on aikaa n. 8 vuotta. siis sama portsari siirtyi tänne tähteen ja siitä alkoi mun painajainen. Ensin oli vuoden porttikielto ja sitä jatkettiin koska kyselin kuulemma liikaa sen päättymistä. nyt on lopullinen tuomio sitten ikuinen koska syyttävät minua häirinnästä koska olen m onia kertoja yrittänyt neuvotella sinne sisäänpääsystä ja mennytkin sinne takakautta omin neuvoin. Tästä alkoi mun elämässä masennuskierre ym. ja ystävien kaikkoaminen sekä tanssiharrastuksen loppuminen(koska siellä kaikki elävät orkesterit) että kovan hinnan oon maksanut. Ottakaa kantaa tämän lukevat onko tämä teidän mielestä kohtuutonta ja mitä itse mun tapauksessa tekisitte asialle? Mi3elenkiinnolla odotan kommentteja. Kun kävin oikeusaputoimistossa kysymässä asiasta niin se lakimies melkein nauroi minut ulos ja sanoi että ravintola saa valita asiakkaansa eikä asialle voi varmaan mitään. En muuten päässyt sinne hietasaaren tanssipaikkaankaan sillon kun vielä oli olemassa koska se oli sitä samaa tähtifirmaa, että semmosta kohtelua mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676