Mihin hävisit ? Sama horoskooppimerkki.
Ravintola Tähti Oulu
9
812
Vastaukset
- syksyn mies
milloin tämä tapahtui?
- tumma nainen
Eilen...
- hyhhyh
tumma nainen kirjoitti:
Eilen...
muistaan, ruma olit
- sama horo kooppi
tumma nainen kirjoitti:
Eilen...
et ota poskeen kuiteskaa
- .
Hävisin kotiin, kun vaimo laittoi tekstarin ja käski tulla heti kotiin.
- täyttä on....
tämä tähti on sellainen varattujen m iesten "kerho" kuten kaikki ravintolat..
- Tähteilijä
Oliko kauris?
- olisiko?
vaaka?
- kaltoinkohdeltu
hei! onko teillä kokemusta saadusta porttikiellosta kyseiseen paikkaan ja kauanko kestänyt? Mun tapauksessa niin järkyttävää meininkiä että alkanut noin viisi vuotta sitten kun paikka avattiin (ennen foxia) ja aivan kaukaa haetusta syystä (koska oli yksi liian humalailta toisessa baarissa ja tuli juotua toisten juomia) .ja tästä on aikaa n. 8 vuotta. siis sama portsari siirtyi tänne tähteen ja siitä alkoi mun painajainen. Ensin oli vuoden porttikielto ja sitä jatkettiin koska kyselin kuulemma liikaa sen päättymistä. nyt on lopullinen tuomio sitten ikuinen koska syyttävät minua häirinnästä koska olen m onia kertoja yrittänyt neuvotella sinne sisäänpääsystä ja mennytkin sinne takakautta omin neuvoin. Tästä alkoi mun elämässä masennuskierre ym. ja ystävien kaikkoaminen sekä tanssiharrastuksen loppuminen(koska siellä kaikki elävät orkesterit) että kovan hinnan oon maksanut. Ottakaa kantaa tämän lukevat onko tämä teidän mielestä kohtuutonta ja mitä itse mun tapauksessa tekisitte asialle? Mi3elenkiinnolla odotan kommentteja. Kun kävin oikeusaputoimistossa kysymässä asiasta niin se lakimies melkein nauroi minut ulos ja sanoi että ravintola saa valita asiakkaansa eikä asialle voi varmaan mitään. En muuten päässyt sinne hietasaaren tanssipaikkaankaan sillon kun vielä oli olemassa koska se oli sitä samaa tähtifirmaa, että semmosta kohtelua mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760