Samoin joulu. Maria tunnusti.
Pääsiäinen peruttu!
9
62
Vastaukset
- Huono vitsi,
kuten kaikki muutkin yrityksesi etsiä vitsikkyydellesi julkisuutta kirjoittelemalla tällä palstalla asiattomuuksia. Ymmärrä jo, että ole hauska vain omasta mielestäsi, ja nekin hetket väärissä paikoissa.
- XxXxX
Ikivanha juttu ja sitä paitsi typerä sellainen!
- Vihdoin!
Niin, voisihan se olla niinkin, että Josef tunnusti.
Jos typeryydestä puhutaan, on melko typerää uskoa ikivanhaa satua, jonka mukaan joku on synnyttänyt lapsen olematta sitä ennen sukupuoliyhteydessä miehen kanssa tai saamatta siittiöitä sisälleen jollain muulla tavalla. - Uskooko
Vihdoin! kirjoitti:
Niin, voisihan se olla niinkin, että Josef tunnusti.
Jos typeryydestä puhutaan, on melko typerää uskoa ikivanhaa satua, jonka mukaan joku on synnyttänyt lapsen olematta sitä ennen sukupuoliyhteydessä miehen kanssa tai saamatta siittiöitä sisälleen jollain muulla tavalla.joku?
- ?
Uskooko kirjoitti:
joku?
Mormonit uskonevat, että joku heidän Jumalistaan kävi hässimässä Mariaa. Niin sinäkin vai?
- Jos joku,
? kirjoitti:
Mormonit uskonevat, että joku heidän Jumalistaan kävi hässimässä Mariaa. Niin sinäkin vai?
niin sinä näköjään uskot?
Seuraavassa ehkä väität jopa tietäväsi? - ?
Jos joku, kirjoitti:
niin sinä näköjään uskot?
Seuraavassa ehkä väität jopa tietäväsi?Eikö se jo tullut selväksi, että minä en moisiin satuihin usko.
Minun käsittääkseni monet kristityt uskovat kirjaimellisesti neiteseelliseen raskauteen, mutta eivät kaikki.
Mormoneilla voi myöskin olla monenlaisia käsityksiä, mutta tälläkin palstalla on esitetty, että Jumala suoritti fyysisen yhdynnän.
Kerro toki mormonina itse oma käsityksesi! - eikös se näin mennyt
? kirjoitti:
Eikö se jo tullut selväksi, että minä en moisiin satuihin usko.
Minun käsittääkseni monet kristityt uskovat kirjaimellisesti neiteseelliseen raskauteen, mutta eivät kaikki.
Mormoneilla voi myöskin olla monenlaisia käsityksiä, mutta tälläkin palstalla on esitetty, että Jumala suoritti fyysisen yhdynnän.
Kerro toki mormonina itse oma käsityksesi!Eikös se nenada esittänyt jossain aiemmassa keskustelussa 'koeputkihedelmöitystä' ?
- ?
eikös se näin mennyt kirjoitti:
Eikös se nenada esittänyt jossain aiemmassa keskustelussa 'koeputkihedelmöitystä' ?
En ole kaikkia ketjuja lukenut. Nenskulta sellaista voisi kyllä odottaakin. Muistelisin itsensä Tapanin lausuneen asiasta jotain painavaa, mutta miksi hän on nyt hiljaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770