Samoin joulu. Maria tunnusti.
Pääsiäinen peruttu!
9
63
Vastaukset
- Huono vitsi,
kuten kaikki muutkin yrityksesi etsiä vitsikkyydellesi julkisuutta kirjoittelemalla tällä palstalla asiattomuuksia. Ymmärrä jo, että ole hauska vain omasta mielestäsi, ja nekin hetket väärissä paikoissa.
- XxXxX
Ikivanha juttu ja sitä paitsi typerä sellainen!
- Vihdoin!
Niin, voisihan se olla niinkin, että Josef tunnusti.
Jos typeryydestä puhutaan, on melko typerää uskoa ikivanhaa satua, jonka mukaan joku on synnyttänyt lapsen olematta sitä ennen sukupuoliyhteydessä miehen kanssa tai saamatta siittiöitä sisälleen jollain muulla tavalla. - Uskooko
Vihdoin! kirjoitti:
Niin, voisihan se olla niinkin, että Josef tunnusti.
Jos typeryydestä puhutaan, on melko typerää uskoa ikivanhaa satua, jonka mukaan joku on synnyttänyt lapsen olematta sitä ennen sukupuoliyhteydessä miehen kanssa tai saamatta siittiöitä sisälleen jollain muulla tavalla.joku?
- ?
Uskooko kirjoitti:
joku?
Mormonit uskonevat, että joku heidän Jumalistaan kävi hässimässä Mariaa. Niin sinäkin vai?
- Jos joku,
? kirjoitti:
Mormonit uskonevat, että joku heidän Jumalistaan kävi hässimässä Mariaa. Niin sinäkin vai?
niin sinä näköjään uskot?
Seuraavassa ehkä väität jopa tietäväsi? - ?
Jos joku, kirjoitti:
niin sinä näköjään uskot?
Seuraavassa ehkä väität jopa tietäväsi?Eikö se jo tullut selväksi, että minä en moisiin satuihin usko.
Minun käsittääkseni monet kristityt uskovat kirjaimellisesti neiteseelliseen raskauteen, mutta eivät kaikki.
Mormoneilla voi myöskin olla monenlaisia käsityksiä, mutta tälläkin palstalla on esitetty, että Jumala suoritti fyysisen yhdynnän.
Kerro toki mormonina itse oma käsityksesi! - eikös se näin mennyt
? kirjoitti:
Eikö se jo tullut selväksi, että minä en moisiin satuihin usko.
Minun käsittääkseni monet kristityt uskovat kirjaimellisesti neiteseelliseen raskauteen, mutta eivät kaikki.
Mormoneilla voi myöskin olla monenlaisia käsityksiä, mutta tälläkin palstalla on esitetty, että Jumala suoritti fyysisen yhdynnän.
Kerro toki mormonina itse oma käsityksesi!Eikös se nenada esittänyt jossain aiemmassa keskustelussa 'koeputkihedelmöitystä' ?
- ?
eikös se näin mennyt kirjoitti:
Eikös se nenada esittänyt jossain aiemmassa keskustelussa 'koeputkihedelmöitystä' ?
En ole kaikkia ketjuja lukenut. Nenskulta sellaista voisi kyllä odottaakin. Muistelisin itsensä Tapanin lausuneen asiasta jotain painavaa, mutta miksi hän on nyt hiljaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648