Lampaanlihakeitto (rosvopaistista) porisee liedellä, siitä syö viikon verran. Lahjaksi saadusta pääsiäismunasta tuli vaaleanpunainen dinosaurus. Mitähän sekin tietää? Mämmi ei ole oikein mun juttu, sijoittuu lähinnä samaan sarjaan rusinakeiton kanssa.
Pääsiäisruokaa...
12
153
Vastaukset
Perään vielä musiikkia.
Q Freddie vetää hyvin final breakthru.
http://www.youtube.com/watch?v=VWZchFbICAArusinakeitosta tulee mieleen paikallinen herkku eli leberknödelsuppe. maksakikkarekeitto vapaasti suomennettuna. ja mitä niillä on yhteistä? en tiie.. ehkä maksakin kuivettuu auringossa jos se pääsee kuivumaan.
mukavaa piäsiäistä rosmopaisteineen :-)- kevätmielellä:)
voisitko kuvitella maistavasi jälkkäriksi hampurilaispirtelöä?;)
kevätmielellä:) kirjoitti:
voisitko kuvitella maistavasi jälkkäriksi hampurilaispirtelöä?;)
en tiie.. maun puolesta varmaan ookoo, mutta ajatus etoo :-)
vaan nyt menoksi. kotomaa kutsuu!
oikeen hyvää piäsiäistä siulle! :-)Moikka, Basa, vieläkö ajat rekkaa siellä keskieuroopassa , vai korjaatko tuulimyllyjä? Tule joskus poikkeamaan täällä, niin tarjoan kaljat. :-=)
Pikku korjaus, Rusinakeitto ja rusinasoppa on ihan eri asia. Rusinasoppaa en kyllä syö kuin pakon edessä. Mämmi menee kyllä jos ei ole muuta tarjolla.
- iloisella mielellä:)
En ostanut lammasta ollenkaan, harkitsin kyllä hetken kaupassa, mutta en viitsi maksaa tuollaista hintaa pahanmakuisesta lihasta.;) Joten, meidän pääsiäispöydässä syödään kanaa ja porsaanlihapihvejä. Ja tietenkin mämmiä kermamaidon kera.;)
Vieraita tai siis tuttuja tulee pyhiksi kyläilemään, joten ei jää ruokaa tähteeksi.
Jotain hyvää jälkiruokaa suunnittelen juuri, ehkä jotain jäädykettä tai hyytelöä?
Ja täytekakkupohjan teen tänään vielä, on sitten kaffelle herkkuja juustoleivän ja lakkahillon lisäksi muutakin.;)
Oikein ihanaa ja rauhallista pääsiäistä vaan sinnekin! On tämä kevään juhla niin ihana.:)Kireetä voimaruokaa, osan pakastan ja syön juhannuksena. Jos vaikka eksyt erämaahan, pikku pussillinen tätä voi pelastaa henkesi.
Minä en osaa lammasta laittaa:(
Yritin kerran tehdä lammaspaistia ohjeen mukaan. Paisti maistui hammastahnalta:(Aika arveluttavia nää pääsiäisruoat. Laitan keiton jääkaappiin ja maistan huomenna, tänään syön jotain muuta. Yleensä kyllä tulee kyllä hyvä soppa, kun itse tekee.
ykköskolli kirjoitti:
Aika arveluttavia nää pääsiäisruoat. Laitan keiton jääkaappiin ja maistan huomenna, tänään syön jotain muuta. Yleensä kyllä tulee kyllä hyvä soppa, kun itse tekee.
Varo, ettet huomennakin syö jotain muuta ja unohdu se soppa sinne jääkaappiin.;)
Hauskaa kevään juhlaa kollillekin!:)Satumainen.Nainen kirjoitti:
Varo, ettet huomennakin syö jotain muuta ja unohdu se soppa sinne jääkaappiin.;)
Hauskaa kevään juhlaa kollillekin!:)Sinä vaan kaunistut päivä päivältä. Olisko leikkuupuimurikuskille töitä. Päivät puitaisiin ja loppupäivä piehtaroitaisiin heinäkasassa :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760