Lomanen kutsuu, onneksi näyttää kehekytyvän vallan aurinkoinen aamupäivä, on kivampi ajella. Sunnuntaihin saakka moi. :)
Pääsiäisiä kaikelle kansalle
4
196
Vastaukset
Mukavaa pääsiäislomaa, ja ajahan niin ettei tule mukavoo lommoo.
Täällä tulee lunta taivaan täydeltä taas, kiva jos edes jossain on kiva keli. Vasta sunnuntaille lupailee aurinkoa, jos se kevät vaikka siitä alkaisi.
Eka pääsiäinen taitaa olla kun ei oo kotona yhtään suklaamunaa, ei edes piilotettuna :/Yöpakkaset on vielä ollee tosi kovia, mutta päivisin tulloo muutama plussa-aste. Toivottavasti nyt alkais sitten kunnolla lämpeneen, niin sulais nuo loputkin lumet pois.
Oli jotenkin kornin näköistä tuossa viikko sitten, kun satoi lunta paljon ja kaupungilla kadut oli siis lumen peitossa ja muutenkin liukkaita. No, yks sankari olikin jo vaihtanut mersuunsa kesärenkaat.. Siinä se sitten liikennevaloissa ei meinannut päästä liikkeelle ja lopulta kun pääsi, niin veti käännöksen jälkeen autonsa poikittain tielle. Hetken taisteltuaan sai autonsa suoraksi ja eteenpäin..
Katoin sitten ohittaessani hänet viereiseltä kaistalta, niin näytti olevan joku hieno pukuherra ja puhui vielä rehvakkaasti kännykkäänsä samalla.Kotio on palattu ilman suurempia lommoja :) Eilinen meni huilatessa, vanha tahdo enää jaksaa juhlia montaa päivää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907