Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ilm 22:17

Joka tämän kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä.
Kuulkaa, kaikki janoiset! Tulkaa veden ääreen! Te, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa viljaa ilmaiseksi, syökää, ottakaa maksutta viiniä ja maitoa.
Antaa janoavalle elämän vettä.

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Kari Grandi kaikkien janoisten sankari, aikamme legenda.

    • Anonyymi

      Dan7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. 7:14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä. 7:15 Minä, Daniel, tunsin henkeni tulevan murheelliseksi ruumiissani, ja minun näkemäni näyt peljättivät minua. ~ Matt. 24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. = Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

    • Anonyymi

      Danielinkirjan omituiset näyt eivät nykyaikana aiheuttaisi muuta kun, että näkijää ohjattaisi joko vieroitukseen tai vankeuteen.
      Ennen kuninkaiden unenselvittäjä saattoi olla päätä lyhempi, ainakin jos raamattuun on uskominen. Tietenkin jos antoi väärän selityksen unelle. Ei nyt äkkiä tule mieleen mitenkä ennusteesta jää kiinni, jos prognoosi ulottuu vaikkapa parin tuhannen vuoden päähä. Ehkä fiksiu ennustaja tiesi ansat ja langat.

    • Anonyymi

      Joo. Mää tiijä näistä jeesuksista.

    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa🔥Maaherra kysyi nyt:
      "Kumman näistä kahdesta haluatte?
      Kumman päästän vapaaksi?"
      Väki vastasi: "Barabbaksen."
      Matt. 27: 21
      Ei kai kukaan kanna kalliolle hiekkaa

      • Anonyymi

        Huijausta. Tottakai voi palvella vaikka kolmea herraa. Sikamaista valehtelua.


    • Anonyymi

      Elämän vedessä taisi olla ainakin 40 % alkoholia kuten vaikka kossussa.

      • Anonyymi

        Siinä sitä alkoi pyhä henki tuntua, kun litran elämän vettä huitaisi naamariin.


    • Anonyymi

      Sanokaa HUUGO ! sanoi konstaapeli. Onkos pyhää henkeä nautittu?

    • Anonyymi

      Kun omin neuvoin vapaaksi
      en päässyt synneistäni
      ja turvaa hyvät tekoni
      ei tuoneet hädässäni,
      niin kaiken toivon kadotin,
      näin kuoleman ja helvetin
      uhkaavan kauhuillansa.
      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe