Rauhoitettu lintu ei päätynyt päivällispöytään, vaan joutui roskakoppaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/teeren-soidinmenot-paattyivat-julmasti---vartija-nuiji-kuoliaaksi/art-1288460444071.html
Kyllä vihreys on hurahtanut jonkun päähän, kun ei saa jatkaa lajin luontaista käyttäytymistä.
Autoilija sekosi teeren soidinmenoista
11
94
Vastaukset
- viettivei
Äijä luuli pääsevänsä soitimelle mukaan, luuli kilpailijaurokseksi
- Kilpakosija
pääty laulukuoroon ja autoilijan näköisiä teeripoikasia alkaa ilmestyä teille.
- korpimetso,,
Kilpakosija kirjoitti:
pääty laulukuoroon ja autoilijan näköisiä teeripoikasia alkaa ilmestyä teille.
Mielenkiinnolla odotan nähdä niitä teeripoikia, mielenkiintoinen yhdistelmä. Kai tämä kosinnan voittanut pääsi pukille.
- -.......-
Tuo kertonee vartijan mielenterveydestä kaiken oleellisen...ei ollut teeri varmaankaan murtautumassa Neste Oilille...
Hyvä, että asiaa viedään eteenpäin sillä ei tuollaista järjetöntä eläinrääkkäystä pidä hyväksyä... - paistia
No, jos jäi auton alle vahingossa niin mitäpä siinä. En olisi roskiin pistänyt.
Teeren metsästysaika on syksyllä, hyvän lintupaistin (nam) siitä saa.- -..........-
No tottakai se vahingossa jäi...ensin vartija hakkasi vahingossa linnun lapiolla ja sitten se jäi vielä vahingossa auton allekin....outoja vahinkoja sattuu
- paistia
-..........- kirjoitti:
No tottakai se vahingossa jäi...ensin vartija hakkasi vahingossa linnun lapiolla ja sitten se jäi vielä vahingossa auton allekin....outoja vahinkoja sattuu
Uutisen mukaan jäi ensin auton alle.
Voi olla että ajettiin yli tahallaan mikä olisi rikos. - -.........-
paistia kirjoitti:
Uutisen mukaan jäi ensin auton alle.
Voi olla että ajettiin yli tahallaan mikä olisi rikos.No niinpäs näköjään oli...mutta liekö siltikään vahinko...
- LexToivo
Vartiointi on tiukka laji. Rikkaat ovat täpinöissään muuraamassa itseään aitojen taakse. Seuraavaksi vartijat saavat käskyn poistaa kuvioista liian lähelle tulevia ei toivottuja.
- Eläimellinen kosto
Vartija todennäköisesti impotenssi 10 vuotiaasta lähtien . Johtui Suomen kielestä . Kun hölmönä kyseli maksullisia Ruotsiksi Tampereella
- cxdft789
Aloittaljan plussia poistaa viran-omaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243