Arabi kevät on vasta alkusoitto!

Lukekaa Jes 19 luku

1:14 Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.
1:15 Sillä katso, minä kutsun kaikki pohjoisten valtakuntain kansanheimot, sanoo Herra, ja ne tulevat ja asettavat kukin valtaistuimensa Jerusalemin porttien oville ja kaikkia sen muureja vastaan, yltympäri, ja kaikkia Juudan kaupunkeja vastaan.
1:16 Sitten minä julistan heille tuomioni kaikesta heidän pahuudestaan, koska he ovat hyljänneet minut, polttaneet uhreja muille jumalille ja kumartaneet kättensä tekoja.
1:17 Mutta sinä, vyötä kupeesi, nouse ja puhu heille kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
1:18 Sillä katso, minä teen sinusta tänä päivänä varustetun kaupungin, rautapatsaan ja vaskimuurin koko maata vastaan, Juudan kuninkaita, sen ruhtinaita, sen pappeja vastaan ja maan kansaa vastaan.
1:19 Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."

7

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+10

Kuka nykyisin polttaa uhreja jumalille, eikä Juudassa ole kuninkaita, ruhtinaita, eikä pappejakaan.

Rabbi on opettaja.

• Lukekaa Sak.13 luku

Israelin ja juutalaisten synnin tähden.... Herra salli kansansa puhdistuksen , vain 1/3 selviää Herranpäivän puhdistuksesta!

Sak.13:7
      Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.

8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".
      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Sak. 13:1&rnd=1333749249445

Lopulta Israelia vastaan hyökkääjät häviää sodan, koska itse Herra Sebaot tuhoaa heidät!

• vanha ja vakaa

Ja se herra sebaot on ameriikka joka aseistaa juutalaiset.
        Ilman setä samulia olisi juutalaiset jo pyyhkäisty mereen.

• CIA mossad terror

Libyan "kapinalliset" ovat Ranskan muukalaislegioonan ja NATOn tukemia palkkasotilaita (Eivätkä ole edes libyalaisia), tehtävänään ryöstää Libyan öljy.

Stubb varoittaa:

http://www.iltalehti.fi/libyankriisi/2011041213536548_lc.shtml
      "- Kun luultiin, että asiat etenisivät yhtä nopeasti kun Tunisiassa tai Egyptissä, niin oltiin väärässä. Tämä operaatio nyt selvästi kestää"

http://www.iltalehti.fi/libyankriisi/2011040513496064_lc.shtml
      "Ahtisaari harmitteli, että monet kiirehtivät operaation alkuvaiheessa korostamaan, ettei tavoitteena ole Gaddafin syrjäyttäminen.
      - Se oli täysin väärin, ei sellaista olisi pitänyt mennä sanomaan, Ahtisaari arvioi."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Lehtipaljastus Yhdysvallat tuki salaa Syyrian oppositiota/art-1288383563525.html
      "Yhdysvallat tuki salaa Syyrian oppositiota"

Eli nämä "vallankumoukset" olivat sittenkin järjestettyjä operaatioita, joiden tarkoitus on siirtää valta näissä maissa NWO-ystävälliselle taholle.

Näyttää siltä, että EU on hypännyt täysin rinnoin Usan kelkkaan, kaatamaan hallituksia ja vaihtamaan hallitsijoita mieleisekseen.

Maiden sisäisiin asioihin puuttumattomuus on muisto vain, ja perimmäinen tarkoitushan näillä operaatioilla on kolmansien maiden luonnonvarojen riisto, mitä ennen kutsuttiin kolonialismiksi.

Kolonialismi aiheuttaa myös pakolaisuutta, jonka maksumieheksi joutuu valloitukseen osallistuneet maat, mutta eihän toki American Yhdysvallat.

http://www.nytimes.com/2011/03/31/world/africa/31intel.html

WASHINGTON — The Central Intelligence Agency has inserted clandestine operatives into Libya to gather intelligence for military airstrikes and to contact and vet the beleaguered rebels battling Col. Muammar el-Qaddafi’s forces, according to American officials.
      Multimedia
      In order to view this feature, you must download the latest version of flash player here.
      Related
      While President Obama has insisted that no American military ground troops participate in the Libyan campaign, small groups of C.I.A. operatives have been working in Libya for several weeks as part of a shadow force of Westerners that the Obama administration hopes can help bleed Colonel Qaddafi’s military, the officials said.

• KTS (Ei kirj.)

Se on vasta alkusoitto demokratialle ja vapaudelle, joka tulee vääjäämättä etenemään vaikka teijän lössi kuinka kiukuttelisi vastaan.

HYVÄ!

• Esteri PisRaili

Alkaa se vapaus ja demokratia olla kokolailla kortilla sekä Usassa, että Pisraelissa.

Eikä arabimaiden hallitusten vaihtaminen väkivaltaisesti muuta tilannetta miksikää, näiden maiden ihmiset tulevat suhtautumaan Länteen entistä epäluuloisemmin.

Tästä on esimerkkinä Afganistan ja Irak, Irakista jenkin pääjoukot on jo ajettu ulos, Afganistanista vetäytyminen on vain ajan kysymy.

Kumpikin kansa tulee vihaamaan vuosikymmeniä Usraelia.

• vanha ja vakaa

kansoja ja ihmisrotuja tulee ja menee, aikaa on.
        Israelin päälläkin voi olla kilometri ikijäätä päällä ja Ameriikan päällä saman verran suolaista vettä.
        Kukaan ei muista sellaisia maita kuin ameriikka tai israel.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe