Äänestäjään ei voi luottaa, vaikka gallupit olisivat kuinka hyvin hallussa. Edustaminen, ei koskaan saa olla vaan kansan käsissä, joten vain hallitus voi tietää mikä juuri sinulle on heti euroopan jälkeen parasta.
Valkkaako ne kohta itse itsensä uudestaan?
15
59
Vastaukset
- voivitunsaatanansiat
Menemme kohti kommunismia, jossa kansa on enää pelkkä kusiositeetti, eliitin elättäjä, ei muuta. Samalla tavalla kuin PKoreassakin.
Ahkerat kansalaiset pakotetaan elättämään kummallista virkakoneistoa, jonka ainoa tehtävä on seurustella, kinastella ja valehdella. Tulee mieleenn myös keskiajan eliitti, jolla oli kaikkea ja kansalla ei mitään.bbb- köyhälän lapset
Joskus muinoin sentään jaettiin leipää ja sirkushuveja omalle kansalle.
Enää jaetaan vain sirkushuveja, joissa omaa kansaa heitetään euroopan leijonille. - 12+13
pelottavan paljon samaa maiden johdossa. kuinkahan halvalla meitä voidaankin panna?
- politikkoja inhotaan
Isäukko mainihti kerran kännissä tytön pojan kuullen, että Vanhanen pitäisi ampua. Oli sitten poika sanonut saman syvästi keskustalaisessa tilaisuudessa :D hahah!
- no huh huh
pitäneekö tuo kansan keskuuressa sitkeästi elävä huhu edes paikkaansa, notta kaikki keskuustalaiseet olisivat sukua keskenään?
- notta kyllä totuus
on sellainen että kaikki ihmiset ovat sukua keskenään... jopa stalin ja hitlerkin.. notta tuli sanottua totuus kun kerran kysyit.
- eppäillä soppii
notta kyllä totuus kirjoitti:
on sellainen että kaikki ihmiset ovat sukua keskenään... jopa stalin ja hitlerkin.. notta tuli sanottua totuus kun kerran kysyit.
eiköös notta tuo oo silleen, jotta jotkuut oon siiny pyhästä hengestä?
- tuskin äitisikään...
eppäillä soppii kirjoitti:
eiköös notta tuo oo silleen, jotta jotkuut oon siiny pyhästä hengestä?
ei nyt kuiteskaan staalin eikä hitlerkään...
- notta sääkö oot
tuskin äitisikään... kirjoitti:
ei nyt kuiteskaan staalin eikä hitlerkään...
ku meet täällä tommosii väittämään.
- iso ero.............
notta sääkö oot kirjoitti:
ku meet täällä tommosii väittämään.
minä teen mitä haluan, muut mitä pystyvät..
- notta ahaa
iso ero............. kirjoitti:
minä teen mitä haluan, muut mitä pystyvät..
onko se muiden tekeminen sinuun verrattuna niin paljon enemmän, kun tommosia meet puhumaan?
- suosittelen sinulle,
notta ahaa kirjoitti:
onko se muiden tekeminen sinuun verrattuna niin paljon enemmän, kun tommosia meet puhumaan?
myös lääkkeen vaihtamista.. nykyinen vaikuttaa tehottomalta.
- notta niin
suosittelen sinulle, kirjoitti:
myös lääkkeen vaihtamista.. nykyinen vaikuttaa tehottomalta.
onkohan toi otettava nyt nii, että tossa puhuu omakohtaanen kokemus näistä asioista?
- Googlellahan selviää
Käytettyjä oikeuksia*, uurneissa äänestäjiä enemmän ääniä... VIITTAISKOHAN TOHON.
Taitaa kuitenkin olla parempi kysyä asiaa gosudarstvon hyväksymältä liisalta(tm).
-
* http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012012315109474_pd.shtml- hupaisaa
Kukas se taas sanoikaan että, valtaa on uskallettava käyttää?
Itse kukin voisi miettiä kuinka sitä käytetään ja keitä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780