juttuseuraa, aihe vapaa

matua

joskus tulee tarve vain jutella...

15

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepokatti

Mistä haluaisit jutella? Pidätkö koirista tai kissoista. Onko sinulla ollut lemmikkejä. Tästä voisimme alkaa. Olen varmasti sinua vanhempi, mutta juttelen mielelläni kanssasi, jos kelpaa.

• Riitu S

Tää jutteluhan on ihan helppoa, tule tuonne Elämä jatkuu VII vaan, lue sinne kirjoitettuja juttuja ja jos johonkin haluaisit jotain sanoa niin paina VASTAA ja ala kirjoittaa. Siinä se on.

• yks-toista

Matua terve, nyt vasta huomasin kskustelu / juttuseura-aloituksesi. Mukava. Kerrassa mukava aloitus tämäkin.

Sinua on pyydetty tulla tuonne pitkään Elämäpötkö keskusteluun, mutta ymmärrän jos koet sen hankalana. Minun läppärinikin jostain kumman syystä kuumenee, kun laskettelen siellä pitkää pötköä alas ja ylös. - Vanhuus vaivaa lie koneessani syynä. Tahi olisinko niin temperamenttinen, ja nopea " sytytyksinen ", että konekin alkaa apinoida. Hyvää Pääsiäisen jatkoa myös täällä kaikille.

p.s En tiedä minkä nimmarin ottaisin tähän Sinun ketjuun; hs:fi -nimmarit eivät täällä mene oikein läpi. Katotaan nyt mistä " reijästä kana pissii...vai pissiikö se mistään. "

• yks-toista

Eikös täällä ole alkanu vielä jutun jatkaminen? Se johtuu tuosta alkukoodin pituudesta varmaan. Kun palsta ei avaudu muuten kuin: koputa kolmesti systeemillä.. Eiks juu...

Voisikohan sitä avittaa jotenkin?

• yks-toista

Elämäläiset alkakaahan " koputtaa kolmesti..." Kyllä kaikki hyväks kääntyy jos vaikka ramasee kahlata jo pitkää sarkaa tai aloittaa uutta Elämää palstaa.

Tule riitu--ässäkin vaan äläkä pelkää koputtaa...Minulle tuli sähköpostiin jo taian omaisesti kolme komeata nuorta miestä videolla Iloisella sellaisella pelihenkisellä seikkailumielellä... Oi, mitkä tummat silmät ja terve mieli ja iloinen sydän heillä lie rinnassa...Afrikasta tai jostain sieltä päin maapalloa.- joku heistä ainakin. - En raaski toimittaa roskakoriin sitä sähkäri-nauhaa ainakaan ikinä !!!

Kop Kop Kop..

No mutta mistä juttelisimme - voihan ne pojatkin tulla mukaan. Konstikos tuo on lähteä videonauhaa pitkin matkaan ja pysähtyä juttelemaan. Että mitä kuuluu?

p.s. Kiitos ehdotuksesta..Suomi24; nimmarin rekisteröimisestä, mutta katson vielä näin hetken, jos sopii.

• Calvados

Matualla ei ole näköjään tarvetta jutella, hänelle on jo monta vastausta annettu, mutta ei ole itseään näkynyt täällä aloitustekstin jälkeen.

• JK

MISTÄ HALUSIAIT JUTELA

• yks-toista

Kysyit varmaan Matualta...mutta minä vastaan: Tahdon keskustella juurikin - mistäpä muusta kuin elämästä: rakkaudesta; iloista; suruista ja vähän kullan muruistakin.

Susihukkasista tai ihmisten mitä moninaisimmista lemmikeistä. - Vanhoista ihmisistä; erakoista ja ei-erakoista.

Entä itse; " mistä halusiait jutela." - Juteltaisiko vaihteeksi - meistä?

• pikkutitti
        yks-toista kirjoitti:

Kysyit varmaan Matualta...mutta minä vastaan: Tahdon keskustella juurikin - mistäpä muusta kuin elämästä: rakkaudesta; iloista; suruista ja vähän kullan muruistakin.

Susihukkasista tai ihmisten mitä moninaisimmista lemmikeistä. - Vanhoista ihmisistä; erakoista ja ei-erakoista.

Entä itse; " mistä halusiait jutela." - Juteltaisiko vaihteeksi - meistä?

Taidat olla itse tämä ketjunalottaja vaan pelaat kahella nimimerkillä

• yks-toista
        pikkutitti kirjoitti:

Taidat olla itse tämä ketjunalottaja vaan pelaat kahella nimimerkillä

Erehdyit pikkutiti. Jos olisin matua, olisin antanut takaisin tuollaisesta ihmisarvon mitätöinnistä tuolla toisessa ketjussa. Matuaa on sanottu " vieroksuttavaksi henkilöksi" ei voi uskoa, että Hs;fi keskustelijoissa on noin rankkaa sanarasismia olemassa.

En toki ole kirjoittanut kahdella nimmarilla samassa ketjussa, tuskin koskaan, kuten tuolla elämä jatkuu ketjussa ihan luonnollisesti ovat jotkut niin nyt tehneet. Mitäpä sekään mulle kuuluu.

Mutta mistä päättelit, että minä olisin matua? Siksikö kun minulla on vielä sen verran inhimillisyyttä ja myötätuntoa toista ihmistä kohtaan; että tulin hänen ketjuunsa mukaan, hän kun koki vaikeutta päästä mukaan. - Nyt tapahtui ainakin hänen suhteen elämäläisiltä rankkaa epäoikeudenmukaisuutta ja kylmää vastaan ottoa; rasimia. Ei voi olla oikein tottakaan !!

Pahoittelen Matuan puolesta. Ja häpeän olla elämäketjussa kirjoittelijana, tämän tapahtuman johdosta. Vaikka se olisi tapahtunut itselleni. Olisin yhtä kauhuissani kylmäverisestä käytöksestä toisten taholta.
        Kiva että tulit " pikkutiti " kyselemään. Mutta missä on itse Matua? Olen jo huolissani. Eikö ihmiset kanna mitään vastuuta toisistaan, tuntemattomista, keskenään vaan iloitsevat ja ovat suopeita toisilleen. Tähänkö on tultu.

Hyvää illan jatkoa..tai hyvää yötä; pikkutiti ja terveisiä Matualle sydämestä.

• weepeli
        yks-toista kirjoitti:

Erehdyit pikkutiti. Jos olisin matua, olisin antanut takaisin tuollaisesta ihmisarvon mitätöinnistä tuolla toisessa ketjussa. Matuaa on sanottu " vieroksuttavaksi henkilöksi" ei voi uskoa, että Hs;fi keskustelijoissa on noin rankkaa sanarasismia olemassa.

En toki ole kirjoittanut kahdella nimmarilla samassa ketjussa, tuskin koskaan, kuten tuolla elämä jatkuu ketjussa ihan luonnollisesti ovat jotkut niin nyt tehneet. Mitäpä sekään mulle kuuluu.

Mutta mistä päättelit, että minä olisin matua? Siksikö kun minulla on vielä sen verran inhimillisyyttä ja myötätuntoa toista ihmistä kohtaan; että tulin hänen ketjuunsa mukaan, hän kun koki vaikeutta päästä mukaan. - Nyt tapahtui ainakin hänen suhteen elämäläisiltä rankkaa epäoikeudenmukaisuutta ja kylmää vastaan ottoa; rasimia. Ei voi olla oikein tottakaan !!

Pahoittelen Matuan puolesta. Ja häpeän olla elämäketjussa kirjoittelijana, tämän tapahtuman johdosta. Vaikka se olisi tapahtunut itselleni. Olisin yhtä kauhuissani kylmäverisestä käytöksestä toisten taholta.
        Kiva että tulit " pikkutiti " kyselemään. Mutta missä on itse Matua? Olen jo huolissani. Eikö ihmiset kanna mitään vastuuta toisistaan, tuntemattomista, keskenään vaan iloitsevat ja ovat suopeita toisilleen. Tähänkö on tultu.

Hyvää illan jatkoa..tai hyvää yötä; pikkutiti ja terveisiä Matualle sydämestä.

Häpeä vaan kuule " yks-toista" ihan omasta puolestasi, ja etenkin tuon sepustelusi "ansioista". Vai et esiinny useammalla "nimellä", ja tuskin koskaan olet tehnytkään?

Tuollakin mainitsemissasi taisit ainakin 3-4 eri nimeä viljellä samaan ketjuun. Ja tänne selän taakse muita haukkua räksyttämään??

Kaikkea tuota sontaa ei viitsi edes tonkaista, mutta muista ne tirsat ja lääkkeet.
        Ja sitten Hösäriin välilläkö haukkumaan entiset Hs-laiset ?

Kysyt vielä: Tähänkö on tultu?

• vee-peelle terveisii
        weepeli kirjoitti:

Häpeä vaan kuule " yks-toista" ihan omasta puolestasi, ja etenkin tuon sepustelusi "ansioista". Vai et esiinny useammalla "nimellä", ja tuskin koskaan olet tehnytkään?

Tuollakin mainitsemissasi taisit ainakin 3-4 eri nimeä viljellä samaan ketjuun. Ja tänne selän taakse muita haukkua räksyttämään??

Kaikkea tuota sontaa ei viitsi edes tonkaista, mutta muista ne tirsat ja lääkkeet.
        Ja sitten Hösäriin välilläkö haukkumaan entiset Hs-laiset ?

Kysyt vielä: Tähänkö on tultu?

Oleppa hyvä veepeli ja luettele ne 3-4 käyttämääni nimimerkkiä / nimeä - jossain samassa ketjussa " tuolla " ja täällä Suomi24:ssä? Missä kaikessa niitä olet mahtanut " löytää."

Lääkityksestäni ei tarvitse teikäläisten kantaa huolta. Ehkä joudut itse käyttämään lääkkeitä enemmän, kuin minä konsanaan. Tuo luulottelusi ainakin sietäisi ensitöikseen hoitaa, lääkkeillä tai ilman - ettei se vaivaisi keskustelupalstojamme ikuisesti.

Kerroppa tosiaan rohkeasti ensin ne nimet joilla olen mielestäsi kirjoittanut? Olen tosissani. Tahdon päästä tuosta kiusaamisestasi kerrassaan eroon. Etkös tahtoisi itsekin. - Sama asia koskee tässä luulottelussa riitu-s:ää. Luulot pois. Ja asiat pitää selvittää. Tehkääpä nyt se selvitys työ tässä vapaassa ja hauskassa - Elämässä ihan keskenänne ja yhteisvoimin.

• a mummu
        vee-peelle terveisii kirjoitti:

Oleppa hyvä veepeli ja luettele ne 3-4 käyttämääni nimimerkkiä / nimeä - jossain samassa ketjussa " tuolla " ja täällä Suomi24:ssä? Missä kaikessa niitä olet mahtanut " löytää."

Lääkityksestäni ei tarvitse teikäläisten kantaa huolta. Ehkä joudut itse käyttämään lääkkeitä enemmän, kuin minä konsanaan. Tuo luulottelusi ainakin sietäisi ensitöikseen hoitaa, lääkkeillä tai ilman - ettei se vaivaisi keskustelupalstojamme ikuisesti.

Kerroppa tosiaan rohkeasti ensin ne nimet joilla olen mielestäsi kirjoittanut? Olen tosissani. Tahdon päästä tuosta kiusaamisestasi kerrassaan eroon. Etkös tahtoisi itsekin. - Sama asia koskee tässä luulottelussa riitu-s:ää. Luulot pois. Ja asiat pitää selvittää. Tehkääpä nyt se selvitys työ tässä vapaassa ja hauskassa - Elämässä ihan keskenänne ja yhteisvoimin.

Hei Inkata, Inkeri, Nainen, Vanha nainen, Aurinkovarjo, Tuuli (vai oliko Tuoli:-D), jne. Nyt on ihan pakko kommentoida. Tälläkin foorumilla, noissa seitsemässä Elämä jatkuu-osiossa olet kirjoittanut ainakin 7llä nimellä. Pläräsin nimittäin ketjut läpi, ja taisi joku nimmari jäädä huomaamattakin. Ei millään pahalla!

• Inkeri
        a mummu kirjoitti:

Hei Inkata, Inkeri, Nainen, Vanha nainen, Aurinkovarjo, Tuuli (vai oliko Tuoli:-D), jne. Nyt on ihan pakko kommentoida. Tälläkin foorumilla, noissa seitsemässä Elämä jatkuu-osiossa olet kirjoittanut ainakin 7llä nimellä. Pläräsin nimittäin ketjut läpi, ja taisi joku nimmari jäädä huomaamattakin. Ei millään pahalla!

a mummu en ole ollut nimimerkki: Vanha nainen enkä Tuuli; enkä muutenkaan sen seitsemää nimmaria näillä palstoilla käyttämässä. Mutta " myös tuuli " oli kerran nimmarinani kyllä.

Ikävä todeta että viisaskin erehtyy kuten sinä, luuloissa, seuratessaan. Hyvää vointia mummu sulle. Seuraillaan ja seurustellaan vaan iloisin mielin edelleenkin.

• a mummu
        Inkeri kirjoitti:

a mummu en ole ollut nimimerkki: Vanha nainen enkä Tuuli; enkä muutenkaan sen seitsemää nimmaria näillä palstoilla käyttämässä. Mutta " myös tuuli " oli kerran nimmarinani kyllä.

Ikävä todeta että viisaskin erehtyy kuten sinä, luuloissa, seuratessaan. Hyvää vointia mummu sulle. Seuraillaan ja seurustellaan vaan iloisin mielin edelleenkin.

Inkeri, en ole viisas, mutta osaan sentään lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe