Ihmisiä, jotka ottavat televisiosarjat noin todesta...
Fanit raivostuivat
Salatut elämät -fanit ryntäsivät eilen keskustelupalstoille heti Sepon traagisen ratkaisun jälkeen. Tässä otteita fanien mietteistä Iltalehden keskustelupalstalta:
"Jos Seppo tekee itsemurhan, niin lopetan sarjan katsomisen! Ja kirjoitan veret seisauttavan kirjeen tuotantoyhtiölle!"
"Ihan kuka tahansa muu olisi voinut kuolla itsemurhaan, mutta miksi Seppo??? Alkuperäinen hahmo ja suosituin. Eikö käsikirjoittajilla ole mitään muuta häpyä, kuin järkyttää katsojia? Tehkää helkkari jotain. Voisko joku pistää edes adressin liikkeelle? Minä ainakin lupaan lopettaa salkkareiden katsomisen, jos lempihahmoni kerta poistetaan tällä tavalla. Olen järkyttynyt, että Seppo poistuu itsemurhan kautta tv:stä!"
"Koittakaa nyt ymmärtää, jos Seppo kuolee, niin sitten se kuolee, ei siinä adressit auta. En jotenkaan usko, että Seppo edes tappaa itseään, saattaa miettiä itse murhaa mutta ei kuitenkaan tee. Halutaan vain tehdä jännitystä."
"Erittäin mautonta näyttää suosikkihahmon itsemurha. Eikö tän ohjelman tekijä ollenkaan ajattele lapsia, jotka kattoo tätä ohjelmaa? Minun 28-vuotias poikani, joka on sepon suuri fani meni hysteerisenä huoneeseensa itkemään, kun näki sepon itsemurhan."
"Itkin aamulla luettuani Iltalehdestä että Seppo Taalasmaa soittaa viimeisen virtensä. Luokaamme adressi, jossa vetoamme Salattujen elämien tuotantoon. Seppo Taalasmaa ansaitsee pitkälle tarinalleen onnellisen lopun. Kaikkien hyvien seppohetkien puolesta. Mitä sitten kun tulee seuraava Ismo ja Seppo -show, ja Seppo onkin kuollut. Ette voi tappaa Seppoa, sillä Seppo on ikuinen. Miljoonien Salatut elämät -fanien puolesta toivon, että Seppo elää onnellisena elämänsä loppuun saakka, vaikkapa Keravalla Ismo Laitelan mökillä tai Nakkilassa Pepin äidin luona. Myöskin näin olisi helpompi toteuttaa Sepon paluu, joka on väistämätön. T: Itkuinen nuorimies"
"Seppo!!! Älä kuole"
"6.4.2012 R.I.P Seppo Taalasmaa"
En oikein ymmärrä...
15
162
Vastaukset
Tuota samaa olen ihmetellut aina..Niin monelta menee sekaisin fiktio ja fakta..Unohdetaan, et esim.nyt tuo Seppo Taalasmaa on vain keksitty hahmo..vain salkkareissa..Näyttelijä ja se elävä ihminen persoona elää ja voi hyvin..Pahus..noi fanit varmasti kiva asia näyttelijöille, mut aika taakaksi käy. jos fanittaminen menee noin sairaaksi...:o/...
Kyltyyrista on ihana ammentaa elämyksiä, mut toi et eletään noin rankasti jonkun sarjan elämässä mukana..ei ole enää hyvä.- aloituksen tekijä
Kulttuuri on virkistävä kokemus, jollei se mene liiallisuuksiin. Kyseisen sarjan innokkaimmat katsojat varmastikkin sotkevat faktat ja fiktiot keskenään.
Seppo Taalasmaata esittävä näyttelijä (nimeä en edes muista) on kuulemani mukaan esiintynyt sarjassa alusta lähtien ja siintä ilmeisesti on syntynyt "maansuru". aloituksen tekijä kirjoitti:
Kulttuuri on virkistävä kokemus, jollei se mene liiallisuuksiin. Kyseisen sarjan innokkaimmat katsojat varmastikkin sotkevat faktat ja fiktiot keskenään.
Seppo Taalasmaata esittävä näyttelijä (nimeä en edes muista) on kuulemani mukaan esiintynyt sarjassa alusta lähtien ja siintä ilmeisesti on syntynyt "maansuru".http://www.youtube.com/watch?v=qDkD03QYAfg&feature=relmfu
Seppo Koski on myöskin hyvä ääninäyttelijä..mä tykkään...;o)...- aloituksen tekijä
muisquli kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=qDkD03QYAfg&feature=relmfu
Seppo Koski on myöskin hyvä ääninäyttelijä..mä tykkään...;o)...Niinpä tuntui KUULUVAN!
- Fakta ja fiktio
kun sekottuu päässä, niin se tuntuu todelliselta se fiktiossa eletty elämä, ja se mielletään faktana.
Onkohan nuo kirjoitukset tehty ihan provona, vai onko tosiaan noin järkyttyneitä ihmisiä jos fiktio henkilö poistuu jostain sarjasta? Järkyttävää luettavaa jos tosia ovat, ei minkäälaista reaalielämää voi olla noilla, jotka elävät jonkun tv sarjan pauloissa todellisuutta.- Fanittajat
!! kirjoitti:
elävät faniensa elämää todellisena. Missä vika? Kait aikuisia nuokin jotka ovat kiinni tuossa fiktiomaailmassa. Eikö ois syytä jättää katsomatta jos noin järkyttää mieltä, tai saattaa samaistuttaa oman elämänsä tuohon fiktioiden maailmaan.
- salkkari fani
Seppo selvisi hengissä, sillä istuttiin eilen kaljalla hänen kanssaan :)
- :)
fiktiota
Jospa omassa elämässä ei kaikki ole reilassa, ja tuo salkkareiden elämä tuntuis sopivan heidän elämäänsa paremmin kuin nykyhetken oma elämä, niin surettaahan se kun "perheenjäsen" kuolee ;o))),,,
Ja edelleenkään en katso tuota sarjaa, enkä kotikatua enkä muitakaan koti/ulkomaisia hömppäkuplasarjoja ;o))),,,- i-v atte
ei seppo kuole vaan pelastuu viimehetkellä
- ,.,.
Kyllähän ne jotkut ottaa nettielämänkin tosissaan
häiriköi,uhkailee ja etsii ihmisten asuinpaikkaa
Käsikirjoittajilla on valta poistaa sarjoista ahneiksi tulevat näyttelijät.
Voice of finlandin minä katso tosissani, tulkoot vaikka maanjäristys, mutta salkkarit jää usein työn alle.;)
Katson sitten uusintoina, jos kerkiän....- tulisilla*
Voice of finlandin minä katson nauttien ja todella ihaillen suomalaisia laulajia.
Salkkareita en katso enää ollenkaan.
Enkä ota tosissani mitään televisiossa.
Luonto-ohjelmatkin tehdään nykyään tekemällä usein jossain kulisseissa eikä luonnossa.
Mikään ei ole totta nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646225Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813896Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851- 232400
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851332- 341291
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266