Jyp hallinnut peliä tänään mut Jokerit

Juha82122222

tehneet paikoista maalin.
Aina ei ole toi jääkiekkopeli oikeudenmukaisinta.
Hyvä tuomarilinja tänään.
Ei voi valittaa.
Hyvä Jokerit jos voitatte sillä teette sarjasta tiukan silloin mutta jos häviätte tänään niin Jyp vie varmuudella.
Johtoasemissa Jyp on aina paha lyötävä.

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmostajooop!

      hllitsee kai ne kun on paskat tuomarit, 4 jäähyä jäänyt jypillle viheltämättä????!! Niinkin selvä kuin riskan ottaessa kiekon mennessään vaihtoon, vaihtopelaaja oli jo jäällä, 6-pelaajaa siis väärä vaihto, jokereille sellainen kyllä heti vihelletään. Yksi selkeä ryntäys jypiltä, kaksi kamppia, ei vihellystä. Ruudun vitonen oli kyllä siinä ja siinä, ei loukkaantimista, ei naarmuakaan Koskiselle, 2 minuuttia olisi riittänyt.

      Edelliset pelit ovat kyllä oleet kohtuulllisen hyviä tuomarointeja, mutta tämä nyt kamppailtava on lähinnä fiasko tuomareilta.

      • Mie olin katsomossa

        No monta sellaista Jokerien huitasua, kamppia, koukkua jne jäi viheltämättä. Kyllä tuomarit eilen katsoi Jokerien tekosia aika lailla sormien läpi, katso vaikka viedoa eilisestä pelistä.
        Ja mitä tulee Ruudun 5 minuutin jäähyyn, se oli aivan ansattu. Ei siinä toisen pelaajan tarvitse loukkaantua ja tulla saatettuna ja verta vuotavana takaisin aitioon. Riittää kun on päähän kohdistunut jäähy. Ruudulta nyt on ennenkin nähty samanlaisia typeriä jäähyjä ja ulosajoja sen seurauksena.
        Jatkossa Jokerit pelaa veisti kurkulla! Noin hermoherkkä joukkue ei taatusti pysty muuksi muuttumaan vaihtamatta koko miehistöä, ja sehän ei ole nyt mahdollista kuten ymmärrät! Paineen alla virheet vain kasvavat! Eilenkään ei edes se helpottanut riittävästi, että Jokerit sai pari kertaa johtoaseman ja JYP'n yksi tasoitusmaali hylättiin.


      • semmostakyllä!
        Mie olin katsomossa kirjoitti:

        No monta sellaista Jokerien huitasua, kamppia, koukkua jne jäi viheltämättä. Kyllä tuomarit eilen katsoi Jokerien tekosia aika lailla sormien läpi, katso vaikka viedoa eilisestä pelistä.
        Ja mitä tulee Ruudun 5 minuutin jäähyyn, se oli aivan ansattu. Ei siinä toisen pelaajan tarvitse loukkaantua ja tulla saatettuna ja verta vuotavana takaisin aitioon. Riittää kun on päähän kohdistunut jäähy. Ruudulta nyt on ennenkin nähty samanlaisia typeriä jäähyjä ja ulosajoja sen seurauksena.
        Jatkossa Jokerit pelaa veisti kurkulla! Noin hermoherkkä joukkue ei taatusti pysty muuksi muuttumaan vaihtamatta koko miehistöä, ja sehän ei ole nyt mahdollista kuten ymmärrät! Paineen alla virheet vain kasvavat! Eilenkään ei edes se helpottanut riittävästi, että Jokerit sai pari kertaa johtoaseman ja JYP'n yksi tasoitusmaali hylättiin.

        sekö olisi pitänyt jokereita helpottaa että maali hylättiin? tottakai se hylättiin, olisiko pitänyt hyväksyä, voi herranjestas sentään!

        Tuppurainen on moken päälle ajelija, jokerit on tosiaankin menettänyt pelin, joten tuppuraiselle olisi aika näyttää kovuutta. Väänänen voisi näyttää kaapin paikan kuten kerran Granlundille.


    • hävetkää

      Nyyh nyyh.. 82 minuuttia oli jokereilla aikaa saaha voittomaali ja sitten täällä tullaan vielä itkemään jostain viheltämättömistä rankuista.. Ootteko te tosiaan niin paskoja että ette pysty 5-5 pelillä ratkasemaan peliä vaan teille pitää vielä saaha ylivoima että te voittasitte?

      • tsilleen.

        niinkö?, kyse ei ole viheltämättömistä, vaan siitä että toiselle vihelletään, toiselle ei, tuomari Rantanen.


    • tuomaritarkkailija

      Missän muussa sarjassa EI ole yritetty saada tuomarin toimesta toista voittajaksi

      nytkin SELVÄ maali jypiltä hylättiin onneksi oikeus voitti.

      • tuomarinurmi

        itseasiassa Kilpeläisen päälle loikkimisesta olisi typpyräiselle pitänyt tulla jäähy maalin hylkäämisen lisäksi. Säännöt on säännöt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe