Radio City - Pauliinan Buduaari

haastis 2.5.

http://www.radiocity.fi/ohjelmat/buduaari
2.5. Ari Koivunen ja Ben Varon/Amoral
Keskiviikkoisin klo 13–15
Kun mies menestyy, hän joutuu antamaan haastatteluja väsymykseen asti. Jos mies menestyy tarpeeksi, hän pääsee Pauliina Tuomolan vieraaksi.
Kyyninen musiikkitoimittaja kysyy kaikkea muuta paitsi sitä, mikä on muusikon oma lempibiisi uudelta levyltä.
Alfauroot astuvat kynttilänvalooon keskiviikkoisin kello 13–15. Uusinnat ajetaan taajuudella torstaisin klo 19-21 ja lauantaisin klo 18-20.
Pauliinahan on kirjoittanut myös kirjan Arista.

51

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eagle.1

      kuittaa...stand by....houston over... :D

    • catchtheAB
      • upeaa

        Ari oli loistava tuolla, hiuksetkin kivasti.


    • huomenna haastis
    • Iskelmä-Ari

      http://www.radiocity.fi/audiovideo/yleinen/1/819
      Ari Koivunen kehuu iskelmämusiikkia
      Amoral-yhtyeen laulaja Ari Koivunen sanoo, että voisi hyvinkin kuvitella levyttävänsä jossain vaiheessa iskelmämusiikkia.

      http://www.radiocity.fi/uutiset/musiikki/suomalaisrokkari-iskelma-on-parasta-suomalaista-musiikkia/3/1527
      Amoral-yhtyeen laulaja Ari Koivunen kehuu estoitta iskelmämusiikkia. Hevi-Arina tunnettu laulaja pitää jopa mahdollisena, että levyttäisi itsekin joskus iskelmää.
      – Iskelmämusiikki on suomalaisesta musiikista ehdottomasti parasta, jos kokonaisuutena ajatellaan ajan alusta. Se on iskevää, siitähän se nimikin on tullut, Ari Koivunen sanoo.

      Rap-artisti Mariska yllätti vähän aikaa sitten tekemällä iskelmälevyn, ja on muutamia rokkareitakin vaihtanut iskelmään. Ari Koivunen ei pidä mahdottomana, että hänkin laulaisi jossain vaiheessa iskelmää.
      – Voisin kyllä tehdä iskelmää, ihan hyvin! Koivunen sanoo.

      • rukoilija. jeesus elää!

        Tuo kielii jonkinlaisesta epätoivosta.


      • "toimittaja"
        rukoilija. jeesus elää! kirjoitti:

        Tuo kielii jonkinlaisesta epätoivosta.

        Juuso Vainio on epätoivoinen tapaus kun tuon verran sai irti haastiksesta.


      • kaikella rakkaudella

        En uskalla kommentoida, mutta jos tuo on tuore juttu, siitä voi päätellä jotain
        ..


      • catwalkit odottaa
        kaikella rakkaudella kirjoitti:

        En uskalla kommentoida, mutta jos tuo on tuore juttu, siitä voi päätellä jotain
        ..

        Kiina ja Japani on peruutettu ja Ben nähdään seuraavan kerran kitaran varressa kaljuuntuneena ja pönäköityneenä.


      • silmänruokaa namnamm

        ei vittu siinähän on oikein mies , ihan sairaan hyvät kuvat valtavan hyvin tuotu esille koko pakkaus . veikkaampa että benille tulee vaan duunia lisään tältäkin saralta ...mahtavaa !!


      • jos vain
        silmänruokaa namnamm kirjoitti:

        ei vittu siinähän on oikein mies , ihan sairaan hyvät kuvat valtavan hyvin tuotu esille koko pakkaus . veikkaampa että benille tulee vaan duunia lisään tältäkin saralta ...mahtavaa !!

        Kaunis mies.

        Jos vain Amoralissa olisi nykyien hard rock vaikutteisen musiikin edellyttämä seksikäs, palaneen kumin ja bensan katkuinen MIES solistina niin taivas olisi rajana siinä mihin bändi yltää. Mutta Arin kanssa on liian monella osa-alueella heikkoa siihen nähden mitä odotuksia on. Laulu just riittäisi, mutta lavaolemus ei ikinä, aivan liikaa anteeksipyytelyä - Arissa ei ole pätkän veraa uhkaa, eikä kyllä tulkintataidotkaan teknisesti sisäsiistin suorituksen ohi.


      • kesäkumi
        jos vain kirjoitti:

        Kaunis mies.

        Jos vain Amoralissa olisi nykyien hard rock vaikutteisen musiikin edellyttämä seksikäs, palaneen kumin ja bensan katkuinen MIES solistina niin taivas olisi rajana siinä mihin bändi yltää. Mutta Arin kanssa on liian monella osa-alueella heikkoa siihen nähden mitä odotuksia on. Laulu just riittäisi, mutta lavaolemus ei ikinä, aivan liikaa anteeksipyytelyä - Arissa ei ole pätkän veraa uhkaa, eikä kyllä tulkintataidotkaan teknisesti sisäsiistin suorituksen ohi.

        Palaneen kumin hajunen Mies Itse Epä Siisti ei ole seksikäs :D Ari on ihan riittävän bensankatkunen solisti Amoralille, enkä usko että se sulta hirveesti anteeks pyytelee :D


      • 7834u4
        jos vain kirjoitti:

        Kaunis mies.

        Jos vain Amoralissa olisi nykyien hard rock vaikutteisen musiikin edellyttämä seksikäs, palaneen kumin ja bensan katkuinen MIES solistina niin taivas olisi rajana siinä mihin bändi yltää. Mutta Arin kanssa on liian monella osa-alueella heikkoa siihen nähden mitä odotuksia on. Laulu just riittäisi, mutta lavaolemus ei ikinä, aivan liikaa anteeksipyytelyä - Arissa ei ole pätkän veraa uhkaa, eikä kyllä tulkintataidotkaan teknisesti sisäsiistin suorituksen ohi.

        Joo, Amoral tarttis miehen laulajaksi ja frontmaniksi. Toi hintelä ja ponneton olmi ei oo Amoralin musan tasolla.


      • jos vain
        kesäkumi kirjoitti:

        Palaneen kumin hajunen Mies Itse Epä Siisti ei ole seksikäs :D Ari on ihan riittävän bensankatkunen solisti Amoralille, enkä usko että se sulta hirveesti anteeks pyytelee :D

        Ai luulet että vaihtoehdot on noi. Ensiksikin onko Ben epäsiisti? Toisekseen, sori, mutta Arihan on epäsiisti, vaikkei olekaan seksikäs. Hard rockiin liittyy tietyt kliseet, joihin joku kulma täytyy löytää. Arin oleminen, huomaa että kyse tekemisen muodosta, ei niitä vastaa alkuunkaan ja tämä häiritsee joka keikalla.


      • että jaksaa
        7834u4 kirjoitti:

        Joo, Amoral tarttis miehen laulajaksi ja frontmaniksi. Toi hintelä ja ponneton olmi ei oo Amoralin musan tasolla.

        taasko täällä jaksaa joku älytön vinkua tuota iänikuista itkuvirttä,että Arin pitäis olla koriseva törkyturpa ja iso kaljamaha, ennen kuin muka on mies! älkää jaksako naurattaa! jollain tuntuu olevan paha kompleksi miehuudesta!


      • +++++++++
        7834u4 kirjoitti:

        Joo, Amoral tarttis miehen laulajaksi ja frontmaniksi. Toi hintelä ja ponneton olmi ei oo Amoralin musan tasolla.

        Ari on loistava laulaja ja tulkitsija ja Ben sanoi haastattelussa, että Ari on täyttänyt paikkansa bändissä loistavasti. Upean ulkonäön ja hienon äänen lisäksi Arissa on persoonallisuutta ja karismaa, mikä vetoaa yleisöön globaalisti, mikä on harvinaista. Jos mulla olisi bändi tai osaisin tehdä biisejä haluaisin juuri Arin laulajaksi.

        Arissa ei ole muuta vikaa kuin myssy ja markkinoinnin puute. Rakastan Arin ääntä ja tulkintaa niin kuin varmasti Benkin, mutta jos olisin Ben, Arin pitäisi valita joko bändi tai myssy. Keikoilla, haastatteluissa ja promotessa hiukset on pidettävä auki, jotta herättää huomion ja kiinnostuksen ja näyttää rocktähdeltä; myssypäänä saa kulkea rauhassa kaupungilla silloin kun ei ole työssä. Markkinointi on pielessä, kun suuri osa Arin faneista ei tiedä, että Ari vielä laulaa ja esiintyy. Lyhyet kommentit facebookissa ja kotisivulla eivät voi olla ylivoimaisia, varsinkin kun Ari on lahjakas ja sujuva kirjoittaja. Fanit vois tänä vuonna antaa ipadin sijasta lahjaksi Arin nettisivun maksut ja auttaa ylläpitämään herran kotisivua niin kuin facebookiakin. Parhaat kuvat ja videot sinne ja Ari vois kirjoitella lyhyesti kommentteja blogiinsa esiintymisistä, Kiinan matkasta, jne. Aria kuulevat löytävät parhaiten tietoa miehestä arikoivunen.fi:stä ja tätä kautta löydetään myös Amoral.

        Amoralin biisit kuulostaa todella hyvältä radiossa, pitäisi kuulla useammin.


      • 978235
        että jaksaa kirjoitti:

        taasko täällä jaksaa joku älytön vinkua tuota iänikuista itkuvirttä,että Arin pitäis olla koriseva törkyturpa ja iso kaljamaha, ennen kuin muka on mies! älkää jaksako naurattaa! jollain tuntuu olevan paha kompleksi miehuudesta!

        Ei mikään koriseva törkyturpa ja iso kaljamaha vaan tommonen normaalivartaloinen, mieheltä näyttävä mies kuin Benkin on. Ari on pikkutyttömäinen, anteeksipyytelevän oloinen ruipelo, jolla ei oo sellasta päällikömäistä, luontaista lavakarismaa mitä Amoral vaatis toimiakseen ja ääni nyt vaan on täysin munaton, pikkupoikamainen (vaikka Ari laulaakin ihan hyvin/nätisti).


      • onko kompleksi..
        978235 kirjoitti:

        Ei mikään koriseva törkyturpa ja iso kaljamaha vaan tommonen normaalivartaloinen, mieheltä näyttävä mies kuin Benkin on. Ari on pikkutyttömäinen, anteeksipyytelevän oloinen ruipelo, jolla ei oo sellasta päällikömäistä, luontaista lavakarismaa mitä Amoral vaatis toimiakseen ja ääni nyt vaan on täysin munaton, pikkupoikamainen (vaikka Ari laulaakin ihan hyvin/nätisti).

        kyllä löytyy lavakarismaa,ääntä ja tulkintaa.kaikki maailman miehet eivät voi olla Benin eikä kenenkään muunkaan klooneja.kaikki ihmiset ovat hyviä just semmoisena kuin ovat.jokaisessa on hyvät puolensa,niin ulkonäön kuin muidenkin avujen suhteen. sulla on ilmeisesti ongelmaa tuolla psyykkisellä puolella,kun pitää jatkuvasti mollata toisten ulkonäköä! LAITAPA OMAKUVA TULEMAAN JA ANNA MYÖSKIN LAULUNÄYTE TUUBIIN ,NIIN RUODITAAN SINUNKIN "AVUT"!


      • akofgojåpäkågfcx
        onko kompleksi.. kirjoitti:

        kyllä löytyy lavakarismaa,ääntä ja tulkintaa.kaikki maailman miehet eivät voi olla Benin eikä kenenkään muunkaan klooneja.kaikki ihmiset ovat hyviä just semmoisena kuin ovat.jokaisessa on hyvät puolensa,niin ulkonäön kuin muidenkin avujen suhteen. sulla on ilmeisesti ongelmaa tuolla psyykkisellä puolella,kun pitää jatkuvasti mollata toisten ulkonäköä! LAITAPA OMAKUVA TULEMAAN JA ANNA MYÖSKIN LAULUNÄYTE TUUBIIN ,NIIN RUODITAAN SINUNKIN "AVUT"!

        Sulla taitaa vanne olla kireällä kun pitää huutaa. Ari on esiintyvä artisti ja bändin keulakuva ja sitä kuuluukin ruotia. Ihmisenä jokainen kelpaa sellaisenaan, mutta keulana tulee arvioiduksi suhteessa odotuksiin ja kokoanisuuteen. Hyvä laulaja mutta niin on Saara Aaltokin ja itseasiassa parempi. Ei vaan riitä jos karismaa ja uskottavuutta ei ole ja oleminen lavalla on heikkoa.


      • ?
        akofgojåpäkågfcx kirjoitti:

        Sulla taitaa vanne olla kireällä kun pitää huutaa. Ari on esiintyvä artisti ja bändin keulakuva ja sitä kuuluukin ruotia. Ihmisenä jokainen kelpaa sellaisenaan, mutta keulana tulee arvioiduksi suhteessa odotuksiin ja kokoanisuuteen. Hyvä laulaja mutta niin on Saara Aaltokin ja itseasiassa parempi. Ei vaan riitä jos karismaa ja uskottavuutta ei ole ja oleminen lavalla on heikkoa.

        Ihan out of space akofgo jne: mitkä sun odotukset on keulalle ja kokonaisuudelle?


      • Arvelija vain
        ? kirjoitti:

        Ihan out of space akofgo jne: mitkä sun odotukset on keulalle ja kokonaisuudelle?

        varmaankin näitä perinteisiä rock kliseitä?


      • 9oiuel
        ? kirjoitti:

        Ihan out of space akofgo jne: mitkä sun odotukset on keulalle ja kokonaisuudelle?

        Auktoriteettia pursuava, testosteronia tihkuva ja mieheltä kuulostava uros keulille tommosen heikon nyhverön tilalle. Ari ja vain Ari on este Amoralin menestykselle. Arin olemus ja kieltämättä nätti ääni vois toimia jossain iskelmässä ihan kivasti.


      • ?
        9oiuel kirjoitti:

        Auktoriteettia pursuava, testosteronia tihkuva ja mieheltä kuulostava uros keulille tommosen heikon nyhverön tilalle. Ari ja vain Ari on este Amoralin menestykselle. Arin olemus ja kieltämättä nätti ääni vois toimia jossain iskelmässä ihan kivasti.

        Ootko sä sama persoona kuin agofgo jne? Jos olet, niin tottakai sitä saa esittää kritiikkiä ja mielipiteensä, mutta perustellen. Sun pitää vaan tajuta, että jokaisen katsojan kokemus ja odotukset keikalla, tai vaikka lätkämatsissa ovat erilaiset. Yksi on tosifani, toinen tulee fiilistelemään kavereiden kanssa, kolmas juomaan kaljaa ja neljäs tsekkaamaan tarjonnan noin muuten. Ihan esimerkkinä vaan tästä katsojakokemuksesta: monen mielestä "maailman kovin, rikkain ja nopein mies" alfauros (?) Kimi R. ei vaan kiinnosta jos et saa lajista mitään kikcsejä. Tajuuksä? Sun täytyy yksinkertaisesti vaan kohdistaa sun odotukset johonkin toiseen bändiin, jos tää ei kelpaa. Mutta mä luulenkin, että todellisuudessa sä haluat vaan väitellä ja päteä täällä ;)


      • 94huw
        ? kirjoitti:

        Ootko sä sama persoona kuin agofgo jne? Jos olet, niin tottakai sitä saa esittää kritiikkiä ja mielipiteensä, mutta perustellen. Sun pitää vaan tajuta, että jokaisen katsojan kokemus ja odotukset keikalla, tai vaikka lätkämatsissa ovat erilaiset. Yksi on tosifani, toinen tulee fiilistelemään kavereiden kanssa, kolmas juomaan kaljaa ja neljäs tsekkaamaan tarjonnan noin muuten. Ihan esimerkkinä vaan tästä katsojakokemuksesta: monen mielestä "maailman kovin, rikkain ja nopein mies" alfauros (?) Kimi R. ei vaan kiinnosta jos et saa lajista mitään kikcsejä. Tajuuksä? Sun täytyy yksinkertaisesti vaan kohdistaa sun odotukset johonkin toiseen bändiin, jos tää ei kelpaa. Mutta mä luulenkin, että todellisuudessa sä haluat vaan väitellä ja päteä täällä ;)

        Liirum laarum. Amoral on hyvä bändi joka tekee hyvää musaa, mutta jolla ei oo tasoisensa laulaja/frontman. Oon oppinut sietämään Aria Amoralin keulalla, mutta vain sietämään.


      • ååertkkkååååååååååkk
        Arvelija vain kirjoitti:

        varmaankin näitä perinteisiä rock kliseitä?

        Niin, en ollut toi 9-alkuinen, joku muukin kokee samoin. Ei kantsi aliarvioida ja heitellä alentuvia heittoja. Sama ongelma kuin ysillä: olen oppinut sietämään Aria Amoralissa, mutta vain sietämään. Tollanen heiveröinen oleminen ja päämäärätön heiluminen sopii johonkin muuhun musiikkiin, hyvinkin. Anssi Kela on mies paikallaan siinä mitä tekee. Mutta Arin ponnistelut määräävämpään olemiseen ja ulosantiin kuulostavat siltä mitä ne on: väkinäiseltä ponnistelulta. Siellä keulilla voi rokkibändissä olla monella tavalla, kliseisesti tai ei-kliseisesti, maskuliinisti, feminiinisti. Anteeksi voi olla pyytämättä monin eri tavoin.


      • älykääpiökö oot
        94huw kirjoitti:

        Liirum laarum. Amoral on hyvä bändi joka tekee hyvää musaa, mutta jolla ei oo tasoisensa laulaja/frontman. Oon oppinut sietämään Aria Amoralin keulalla, mutta vain sietämään.

        vedäppä hanuriis!


      • lopeta jo..
        9oiuel kirjoitti:

        Auktoriteettia pursuava, testosteronia tihkuva ja mieheltä kuulostava uros keulille tommosen heikon nyhverön tilalle. Ari ja vain Ari on este Amoralin menestykselle. Arin olemus ja kieltämättä nätti ääni vois toimia jossain iskelmässä ihan kivasti.

        siis niitä pellehyppyjäkö sinä onneton Arilta kaipaat!!,VAI MITÄ HELVETTIÄ OIKEIN INISET!! lopeta jo ennenkuin munaat itsesi täysin!


      • häivy vaikkukorva
        94huw kirjoitti:

        Liirum laarum. Amoral on hyvä bändi joka tekee hyvää musaa, mutta jolla ei oo tasoisensa laulaja/frontman. Oon oppinut sietämään Aria Amoralin keulalla, mutta vain sietämään.

        minä en opi sietämään sinua!


      • .-.-.-.,-
        ååertkkkååååååååååkk kirjoitti:

        Niin, en ollut toi 9-alkuinen, joku muukin kokee samoin. Ei kantsi aliarvioida ja heitellä alentuvia heittoja. Sama ongelma kuin ysillä: olen oppinut sietämään Aria Amoralissa, mutta vain sietämään. Tollanen heiveröinen oleminen ja päämäärätön heiluminen sopii johonkin muuhun musiikkiin, hyvinkin. Anssi Kela on mies paikallaan siinä mitä tekee. Mutta Arin ponnistelut määräävämpään olemiseen ja ulosantiin kuulostavat siltä mitä ne on: väkinäiseltä ponnistelulta. Siellä keulilla voi rokkibändissä olla monella tavalla, kliseisesti tai ei-kliseisesti, maskuliinisti, feminiinisti. Anteeksi voi olla pyytämättä monin eri tavoin.

        Jos koivusesta on tullut ongelma, niin kannattaiskohan unohtaa koko bändi?


      • voi ressukka
        9oiuel kirjoitti:

        Auktoriteettia pursuava, testosteronia tihkuva ja mieheltä kuulostava uros keulille tommosen heikon nyhverön tilalle. Ari ja vain Ari on este Amoralin menestykselle. Arin olemus ja kieltämättä nätti ääni vois toimia jossain iskelmässä ihan kivasti.

        ai laulutaidoista viis,kunhan vaan uhoo ja hyppii.sekö riittää sulle?


      • kelaatko..
        ååertkkkååååååååååkk kirjoitti:

        Niin, en ollut toi 9-alkuinen, joku muukin kokee samoin. Ei kantsi aliarvioida ja heitellä alentuvia heittoja. Sama ongelma kuin ysillä: olen oppinut sietämään Aria Amoralissa, mutta vain sietämään. Tollanen heiveröinen oleminen ja päämäärätön heiluminen sopii johonkin muuhun musiikkiin, hyvinkin. Anssi Kela on mies paikallaan siinä mitä tekee. Mutta Arin ponnistelut määräävämpään olemiseen ja ulosantiin kuulostavat siltä mitä ne on: väkinäiseltä ponnistelulta. Siellä keulilla voi rokkibändissä olla monella tavalla, kliseisesti tai ei-kliseisesti, maskuliinisti, feminiinisti. Anteeksi voi olla pyytämättä monin eri tavoin.

        siinä kans yks järjen jättiläinen,et varmaan edes ite tajua,miten idiootilta kuulostat! tyhmyys ei oo synti, mutta luulis hävettävän sitä näin julkisesti esitellä. minä en ole oppinut anssikeloja sietämään enkä tule ikinä oppimaan.


      • ?
        ååertkkkååååååååååkk kirjoitti:

        Niin, en ollut toi 9-alkuinen, joku muukin kokee samoin. Ei kantsi aliarvioida ja heitellä alentuvia heittoja. Sama ongelma kuin ysillä: olen oppinut sietämään Aria Amoralissa, mutta vain sietämään. Tollanen heiveröinen oleminen ja päämäärätön heiluminen sopii johonkin muuhun musiikkiin, hyvinkin. Anssi Kela on mies paikallaan siinä mitä tekee. Mutta Arin ponnistelut määräävämpään olemiseen ja ulosantiin kuulostavat siltä mitä ne on: väkinäiseltä ponnistelulta. Siellä keulilla voi rokkibändissä olla monella tavalla, kliseisesti tai ei-kliseisesti, maskuliinisti, feminiinisti. Anteeksi voi olla pyytämättä monin eri tavoin.

        Minä olen se, joka kysyi sun mielipidettä. Kun mua kiinnostaa aidot mielipiteet, jotka perustellaan asiallisesti. Mä ymmärrän sun pointin, vaikken olekaan itse samaa mieltä. Satunnaisesti luen tätä palstaa ja mä peräänkuulutan täällä suolessa, niinkuin elävässä elämässäkin, asiallista keskustelua, huumoriakin hyväntahtoisesti, mutta tyhmää huutelua ja väittelyä en siedä. Musta tuntuu että sä perustelit nyt niin hyvin kuin mahdollista.
        Rakentava kritiikki menee paremmin perille kuin valittaminen tai perusteeton väittely.

        Sellaisen havainnon olen tehnyt, että (minun mielestäni) Amoral on kokonaisuudessaan parhaimmillaan sellaisissa biiseissä kuten Beneath, Release, Exit, joissa on sitä "taitavaa teknistä tiluttelua" ja vahvat lyriikat. Ne tulee keulalta myös vahvasti, koska niissä on tunnetta/tuskaa ja intensiivinen ote. Samoin ördä-biisit on sellaisia, joissa keula (hyvä ilmaus muuten!) on vahvasti mukana. Rallibiisit on heikoimpia livenä, niistä puuttuu sellainen viimeistelyn maku. Ne on hankalia biisejä. Setti elää ja vaihtelee aallonharjan kliimaksista nopeaan rallitteluun, se on haastavaa lyhyen keikan aikana. Tätä samaa haastetta ei ollut Nikolla, jos on pakko verrata.

        Nämä on mun mielipiteitä, jokaisella on omansa. Sun mielipide on nyt noteerattu. Mä toivon Amoralille sitä menestystä. Se tulee jos tulee aidolla tekemisen ilolla ja omistautumisella ja ripauksella onnea. Mun mittapuun mukaan sitä menestystä on jo jonkun verran tullutkin, mutta tottakai yleisöä ja keikkoja voisi olla enemmänkin. Aika näyttää!


      • 9848ue
        voi ressukka kirjoitti:

        ai laulutaidoista viis,kunhan vaan uhoo ja hyppii.sekö riittää sulle?

        Pitää olla sekä laulutaitoa että auktoriteettia. Kato tää, niin ehkä (tuskin) ymmärät mistä on kyse: http://www.youtube.com/watch?v=e_E-XFrcGZM


      • Ari paras
        9848ue kirjoitti:

        Pitää olla sekä laulutaitoa että auktoriteettia. Kato tää, niin ehkä (tuskin) ymmärät mistä on kyse: http://www.youtube.com/watch?v=e_E-XFrcGZM

        Sebastian on ok, mutta onneksi Ari ei ole yhtä naismainen eleissään. Arilla on enemmän luontaista karismaa ja eläytymistä esiintyessään. Tuota "fucking" sanastoa vois Arikin siivota, se kuulostaa vaan lapselliselta lavalla.

        Voicelta tuli viime viikolla Gunnareitten Paradise City heti Silhouetten jälkeen ja huomasin, että Amoral on parempi, sama juttu kun vertaa Amoralia tähän Skid Rowhun.


      • 97823ujk
        Ari paras kirjoitti:

        Sebastian on ok, mutta onneksi Ari ei ole yhtä naismainen eleissään. Arilla on enemmän luontaista karismaa ja eläytymistä esiintyessään. Tuota "fucking" sanastoa vois Arikin siivota, se kuulostaa vaan lapselliselta lavalla.

        Voicelta tuli viime viikolla Gunnareitten Paradise City heti Silhouetten jälkeen ja huomasin, että Amoral on parempi, sama juttu kun vertaa Amoralia tähän Skid Rowhun.

        Sebastian oli päällikkö, samoin Axl, lavalla uskottavia ja energiaa pursuavia, arvaamattoman oloisia miehiä. Ari on ponneton ja arka kuikelo, joka pursuaa vain ennalta-arvattavaa kroonista väsymystä ja paskaa läppää. Selkeesti Amoralin heikoin lenkki ja sen menestymisen este.


      • The End
        97823ujk kirjoitti:

        Sebastian oli päällikkö, samoin Axl, lavalla uskottavia ja energiaa pursuavia, arvaamattoman oloisia miehiä. Ari on ponneton ja arka kuikelo, joka pursuaa vain ennalta-arvattavaa kroonista väsymystä ja paskaa läppää. Selkeesti Amoralin heikoin lenkki ja sen menestymisen este.

        Ari on paremman näköinen ja laulaa paremmin kuin Axl ja Sebu yhteensä. Lopeta provoilu, kun et ole koskaan edes ollut Amoralin tai Arin keikalla.


      • *
        9848ue kirjoitti:

        Pitää olla sekä laulutaitoa että auktoriteettia. Kato tää, niin ehkä (tuskin) ymmärät mistä on kyse: http://www.youtube.com/watch?v=e_E-XFrcGZM

        Sebuolinam, Axlolinam ja Arionnam :D


      • *
        +++++++++ kirjoitti:

        Ari on loistava laulaja ja tulkitsija ja Ben sanoi haastattelussa, että Ari on täyttänyt paikkansa bändissä loistavasti. Upean ulkonäön ja hienon äänen lisäksi Arissa on persoonallisuutta ja karismaa, mikä vetoaa yleisöön globaalisti, mikä on harvinaista. Jos mulla olisi bändi tai osaisin tehdä biisejä haluaisin juuri Arin laulajaksi.

        Arissa ei ole muuta vikaa kuin myssy ja markkinoinnin puute. Rakastan Arin ääntä ja tulkintaa niin kuin varmasti Benkin, mutta jos olisin Ben, Arin pitäisi valita joko bändi tai myssy. Keikoilla, haastatteluissa ja promotessa hiukset on pidettävä auki, jotta herättää huomion ja kiinnostuksen ja näyttää rocktähdeltä; myssypäänä saa kulkea rauhassa kaupungilla silloin kun ei ole työssä. Markkinointi on pielessä, kun suuri osa Arin faneista ei tiedä, että Ari vielä laulaa ja esiintyy. Lyhyet kommentit facebookissa ja kotisivulla eivät voi olla ylivoimaisia, varsinkin kun Ari on lahjakas ja sujuva kirjoittaja. Fanit vois tänä vuonna antaa ipadin sijasta lahjaksi Arin nettisivun maksut ja auttaa ylläpitämään herran kotisivua niin kuin facebookiakin. Parhaat kuvat ja videot sinne ja Ari vois kirjoitella lyhyesti kommentteja blogiinsa esiintymisistä, Kiinan matkasta, jne. Aria kuulevat löytävät parhaiten tietoa miehestä arikoivunen.fi:stä ja tätä kautta löydetään myös Amoral.

        Amoralin biisit kuulostaa todella hyvältä radiossa, pitäisi kuulla useammin.

        Kevyt myssyfobia :D


      • ei jummarra..
        97823ujk kirjoitti:

        Sebastian oli päällikkö, samoin Axl, lavalla uskottavia ja energiaa pursuavia, arvaamattoman oloisia miehiä. Ari on ponneton ja arka kuikelo, joka pursuaa vain ennalta-arvattavaa kroonista väsymystä ja paskaa läppää. Selkeesti Amoralin heikoin lenkki ja sen menestymisen este.

        KUKA KERTOIS MULLE,MITÄ TARKOITTAA USKOTTAVA,KUN EN YMMÄRRÄ! jos joku laulaa hyvin, niin mitä helvetin uskottavuutta siihen tarvitaan.


      • kukapa tietää..
        97823ujk kirjoitti:

        Sebastian oli päällikkö, samoin Axl, lavalla uskottavia ja energiaa pursuavia, arvaamattoman oloisia miehiä. Ari on ponneton ja arka kuikelo, joka pursuaa vain ennalta-arvattavaa kroonista väsymystä ja paskaa läppää. Selkeesti Amoralin heikoin lenkki ja sen menestymisen este.

        olenkohan minä työssäni uskottava..mitähän työkaverit puhuvat selän takana?


      • *
        kukapa tietää.. kirjoitti:

        olenkohan minä työssäni uskottava..mitähän työkaverit puhuvat selän takana?

        Ne haukkuu sun myssyä :D


      • köökkisykoloki
        9848ue kirjoitti:

        Pitää olla sekä laulutaitoa että auktoriteettia. Kato tää, niin ehkä (tuskin) ymmärät mistä on kyse: http://www.youtube.com/watch?v=e_E-XFrcGZM

        no nyt pistit pahan. sebuhan on monesti äänestetty seksikkäimmäksi/maailman kauneimmaksi rokkikukoksi. ei oo sebun voittanutta meillä eikä muualla.

        arista oon samaa mieltä. olin alussa iso fani äänensä takia. mutta vaikka idolsissa pärjäsi, suureksi osaksi myös valmiiden hittien ansiosta. valitettavasti esityksellisesti hän ei ole kehittynyt noista ajoista, vaikka arissa silloin oli tiettyä karismaa, minne lie kadottanut senkin energian.

        osansa saattaa tietty olla vihakampanjoilla ja ennen näkemättömällä ja valtavalla mediakiusaamisella. ei sellanen voi olla jättämättä jälkiä nuoreen, silloin 22 v tarkkistaustaiseen kaveriin. nykyisin noi realitystarat saa kriisiapua psykologeilta. onhan noissa kisoissa murtuneet aria paljon isommat ja vanhemmatkin urokset.

        ari vois edes yrittää pukeutumisella korjata olemustaan. asiallinen pukeutuminen vois autaa aria löytämään selkärangastaan sitä tarvittavaa asennetta. ehkä sen pitäis lisäksi mennä kallonkutistajalle ja terapiaan löytämään se itsevarmuus mikä sillä oli idolsin alussa.


      • *
        köökkisykoloki kirjoitti:

        no nyt pistit pahan. sebuhan on monesti äänestetty seksikkäimmäksi/maailman kauneimmaksi rokkikukoksi. ei oo sebun voittanutta meillä eikä muualla.

        arista oon samaa mieltä. olin alussa iso fani äänensä takia. mutta vaikka idolsissa pärjäsi, suureksi osaksi myös valmiiden hittien ansiosta. valitettavasti esityksellisesti hän ei ole kehittynyt noista ajoista, vaikka arissa silloin oli tiettyä karismaa, minne lie kadottanut senkin energian.

        osansa saattaa tietty olla vihakampanjoilla ja ennen näkemättömällä ja valtavalla mediakiusaamisella. ei sellanen voi olla jättämättä jälkiä nuoreen, silloin 22 v tarkkistaustaiseen kaveriin. nykyisin noi realitystarat saa kriisiapua psykologeilta. onhan noissa kisoissa murtuneet aria paljon isommat ja vanhemmatkin urokset.

        ari vois edes yrittää pukeutumisella korjata olemustaan. asiallinen pukeutuminen vois autaa aria löytämään selkärangastaan sitä tarvittavaa asennetta. ehkä sen pitäis lisäksi mennä kallonkutistajalle ja terapiaan löytämään se itsevarmuus mikä sillä oli idolsin alussa.

        Niin millä tavalla asiallinen pukeutuminen auttaa löytämään asennetta? Eiköhän se oo niin että pukeudutaan asenteen mukaan? Ari ei tarvitse trumpettihousuja, on oma fiilistelevä itsensä, ja se riittää.
        Itsevarmuus tulee fanien ja median positiivisen palautteen myötä, ei siinä kutistajat paljoa auta...... Toisaalta se vois kyllä tulla mun terapiasessioihin :D


      • Asennetta.....
        köökkisykoloki kirjoitti:

        no nyt pistit pahan. sebuhan on monesti äänestetty seksikkäimmäksi/maailman kauneimmaksi rokkikukoksi. ei oo sebun voittanutta meillä eikä muualla.

        arista oon samaa mieltä. olin alussa iso fani äänensä takia. mutta vaikka idolsissa pärjäsi, suureksi osaksi myös valmiiden hittien ansiosta. valitettavasti esityksellisesti hän ei ole kehittynyt noista ajoista, vaikka arissa silloin oli tiettyä karismaa, minne lie kadottanut senkin energian.

        osansa saattaa tietty olla vihakampanjoilla ja ennen näkemättömällä ja valtavalla mediakiusaamisella. ei sellanen voi olla jättämättä jälkiä nuoreen, silloin 22 v tarkkistaustaiseen kaveriin. nykyisin noi realitystarat saa kriisiapua psykologeilta. onhan noissa kisoissa murtuneet aria paljon isommat ja vanhemmatkin urokset.

        ari vois edes yrittää pukeutumisella korjata olemustaan. asiallinen pukeutuminen vois autaa aria löytämään selkärangastaan sitä tarvittavaa asennetta. ehkä sen pitäis lisäksi mennä kallonkutistajalle ja terapiaan löytämään se itsevarmuus mikä sillä oli idolsin alussa.

        Sebu oli nuorena liian naismainen ja nythän se on tavallinen keski-ikäinen resupekka esim. tossa Gilmore Girlsissä.

        Ari oli jo idolsissa loistava, mutta on tietenkin kehittynytkin valtavasti niistä ajoista ja karisma on vaan lisääntynyt kokemuksen myötä. Itsekin kyllä kaipaan sitä Hevi-Arin asennetta, josta Pauliinakin tuossa haastiksen alussa puhui, sillä olisi menty pitkälle. Keikoilla ja julkisissa esiintymisissähän tuota asennetta ei edes koskaan ole nähty, kun Ari on aina ollut niin symppis ja vaatimaton, että on vähän vaikeaa edes uskoa tuota Tavastiaa suurempi ego-juttua.

        Suuremman suosionsa vuoksi Ari koki varmaan vielä enemmän burnoutia ja on tarvinnut aikaa menetystensä käsittelyyn kuten Koop Arponenkin on kertonut.

        Kaikki menestyvät kohtaavat vihakampanjoita ja Ari oli hyvä kohde, kun oli niin lahjakas, hyvännäköinen ja vielä sanavalmis ja rohkeakin, mutta saahan Ari jatkuvasti valtavasti positiivista palautetta facebookissa, youtubessa, jne. Siellähän on paljon kommentteja, että Arin pitäisi olla kansainvälinen tähti ja kiertää esiintymässä kaikilla mantereilla.

        Median valelööpit ja -jutut voi nykyisin helposti torjua kirjoittamalla vastineen kotisivun blogiin tai facebookiin.

        Terapiaa halvemmaksi tulee kun menee peilin eteen ja ottaa myssyn päästä ja sanoo WOW. Helvetin hyvä laulajahan se jo tietääkin olevansa.


      • gjhffhk
        Asennetta..... kirjoitti:

        Sebu oli nuorena liian naismainen ja nythän se on tavallinen keski-ikäinen resupekka esim. tossa Gilmore Girlsissä.

        Ari oli jo idolsissa loistava, mutta on tietenkin kehittynytkin valtavasti niistä ajoista ja karisma on vaan lisääntynyt kokemuksen myötä. Itsekin kyllä kaipaan sitä Hevi-Arin asennetta, josta Pauliinakin tuossa haastiksen alussa puhui, sillä olisi menty pitkälle. Keikoilla ja julkisissa esiintymisissähän tuota asennetta ei edes koskaan ole nähty, kun Ari on aina ollut niin symppis ja vaatimaton, että on vähän vaikeaa edes uskoa tuota Tavastiaa suurempi ego-juttua.

        Suuremman suosionsa vuoksi Ari koki varmaan vielä enemmän burnoutia ja on tarvinnut aikaa menetystensä käsittelyyn kuten Koop Arponenkin on kertonut.

        Kaikki menestyvät kohtaavat vihakampanjoita ja Ari oli hyvä kohde, kun oli niin lahjakas, hyvännäköinen ja vielä sanavalmis ja rohkeakin, mutta saahan Ari jatkuvasti valtavasti positiivista palautetta facebookissa, youtubessa, jne. Siellähän on paljon kommentteja, että Arin pitäisi olla kansainvälinen tähti ja kiertää esiintymässä kaikilla mantereilla.

        Median valelööpit ja -jutut voi nykyisin helposti torjua kirjoittamalla vastineen kotisivun blogiin tai facebookiin.

        Terapiaa halvemmaksi tulee kun menee peilin eteen ja ottaa myssyn päästä ja sanoo WOW. Helvetin hyvä laulajahan se jo tietääkin olevansa.

        Juuri näin.....fear of the myssy :D


    • asdgfdhgfhj

      ES-jonne-diili mainosratsuksi, nätti poika esittelee vaatekaappeja, solisti on sydämeltään iskelmää.

      Minusta ei tunnu enää, että ne ärsyttävät mustamaalaajat olivat pelkästään oikeassa, vaan että mikään sold-out kritiikki ei ollut riittävästi hollilla. Ymmärrän että rahaa tarvitaan, mutta ....

      Arilta on tulossa epätoivoinen iskelmälevy, ja jälkijunassa. Olen varma. Se Charlotte Keron kanssa tehty väsynyt jollotus oli vain esimakua.

      • örise rauhassa

        Tietenkin kannattaa olla monipuolinen ja hyödyntää laajasti kaikkia avujaan. Öriskää te vinettäjät rauhassa kotikellareissanne, sillä välin kun menestyjät saa mainetta ja ansaitsee monipuolisesti eri aloilla. Benin kuvat on upeita, toivottavasti jatkaa tuollakin saralla ja Arilta halutaan kuulla iskelmää ja kaikenlaisia muidenkin genrejen levyjä.


      • TAIVAS RAJANA
        örise rauhassa kirjoitti:

        Tietenkin kannattaa olla monipuolinen ja hyödyntää laajasti kaikkia avujaan. Öriskää te vinettäjät rauhassa kotikellareissanne, sillä välin kun menestyjät saa mainetta ja ansaitsee monipuolisesti eri aloilla. Benin kuvat on upeita, toivottavasti jatkaa tuollakin saralla ja Arilta halutaan kuulla iskelmää ja kaikenlaisia muidenkin genrejen levyjä.

        juuri näin.MUUT TEKEE MITÄ OSAAVAT...NÄKÖJÄÄN ARI JA BEN MITÄ HALUAVAT..JESS!!!! NÄILLÄ POJILLA ON MUNAA! MITÄÄN EI SAA, JOS EI USKALLA!


      • kukin taitojensa mukaan

        mitäs epätoivoista iskelmässä on?onhan tuo nähty mitenkä hyvin Arilta sujuu myöskin iskelmä,esim. Juicen biisit ym. jos ihmiselle on tuollainen ääni suotu,niin sillähän voi laulaa mitä vaan.en ymmärrä mitä hienoa örinässä on,siihen kun ei tarvita kovin suurta lahjakkuutta.ei taitais näiltä örisijöiltä sujua mikään muu laji,sori!


    • kuva haastattelusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2001
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe