http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/04/1525504/tama-on-eun-murhapaakaupunki
Maltalla asuu sivistyneitä ja kristittyjä ihmisiä;
8
50
Vastaukset
- Sivistys sivistää.
Eikä Maltalla ole koskaan asunut muslimeita eikä kommunisteja. Siinä syy rauhallisuuteen.
- Komu= paha.
Missä komu on käynyt, siellä on aina ongelmia.
- kommareista en tiedä
´´Eikä Maltalla ole koskaan asunut muslimeita eikä kommunisteja. Siinä syy rauhallisuuteen.´´
ei Luxemburgissakaan käsittääkseni hirveästi musulmaaneja asu ja silti se on listalla aivan kärkipäässä! eli kumosin tuon teoriasi! :D terveisin hyysäri- Oho, tuli totuus.
Tässä syy Luxemburgin tilastoihin;
"WHO:n vuonna 2004 tekemän selvityksen mukaan Luxemburgissa käytetään maailman toiseksi eniten alkoholia, puhtaaksi alkoholiksi muunnettuna yli 17 litraa aikuista kohti. Vain Ugandassa kulutus on vielä runsaampaa.[13]" - niinno.
Vuonna 2007 Luxemburgin väkiluvuksi arvioitiin 480 222. Maahanmuuttajia oli noin 162 000. (37%).
Entisen Jugoslavian sotien alkaessa Luxemburgiin tuli pakolaisia Balkanin valtioista. Valtiossa oletetaan asuvan noin 5 000 laitonta maahanmuuttajaa.
Vuodesta 1979 lähtien on ollut kiellettyä tilastoida eri uskontojen harjoittajia. Oletetaan että 87 % prosenttia luxemburgilaisista on katolisia. Loput 13 % ovat enimmäkseen protestantteja, juutalaisia, ortodokseja ja muslimeja.
- MissäKomuSielläOngel
Ei Vilna kuitenkaan pärjää Chavetsin Caracasille jossa tehdään 10-kertainen määrä henkirikoksia, asukaslukuun suhteutettuna.
- EikäIhme
tappajat siellä ovat paikallisten kokoomuslaisten palkollisia...
Kyllä täälläkin vielä lahtausjuhlat alkavat kun vaan talousjärjestelmän kriisi alkaa, jos ei kansa meinaa sitä estää. - Oleppa hyvä.
EikäIhme kirjoitti:
tappajat siellä ovat paikallisten kokoomuslaisten palkollisia...
Kyllä täälläkin vielä lahtausjuhlat alkavat kun vaan talousjärjestelmän kriisi alkaa, jos ei kansa meinaa sitä estää.Tässä lisää komuja;
http://www.youtube.com/watch?v=w5qQsXUZh0I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181