Eräs dopamiini-aivo kirjoitti tällä palstalla näin:
"Se, että Jumala on inhimillinen, ei poissulje sitä, että Jumala on kaikkivoipa.
Jumala mm. rakastaa, vihaa, halveksii, iloitsee, pilkkaa, itkee, kadehtii."
Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee?
Eikö olekin sairasta ajattelua?
11
146
Vastaukset
- ...
Jooo, no jollain on mielikuvituskaveriin läheiset välit.
"Jumala pomppi, itkee, nauraa, laulaa, juoksee, istuu isän oikealla puolella, hyppää, loikkii, molskahtaa vesialtaaseen, ryömii ja konttaa."
Kyllä näin on. Minä tiedän.
Eiks jeh? Mielikuvituksella ei ole rajoja, siitä vaan vapaasti kuvittelemaan...
Sairasta !!!
Koska näin sanoo Sanaa --> Job 34:10
Sentähden kuulkaa minua, te ymmärtäväiset miehet: Pois se! Ei Jumalassa ole jumalattomuutta eikä Kaikkivaltiaassa vääryyttä.
Ps. 92:15
(92:16) ja julistavat, että Herra on vanhurskas, hän, minun kallioni, ja ettei hänessä vääryyttä ole.
Jes. 61:8
Sillä minä, Herra, rakastan oikeutta, vihaan vääryyttä ja ryöstöä; ja minä annan heille palkan uskollisesti ja teen heidän kanssansa iankaikkisen liiton.- siukkis.
Nyt jumala sano: minä vihaan ryöstöä, ja minä rakastan ja annan ja teen, ja nyt minä taidan lähteä tästä ketjusta vähäksi aikaa tuonne kirkkokuulolla palstalle, ennen kuin lähden aamulla saviksen kanssa töihin. Ja Jeesus lähtee Jaikalin kanssa työmaalle, siltä varalta että betonia ei ilman minua saada aikaiseksi.
Jaikalhan on paltalla kertonut miten Jeesus teki betonia hänelle, kun se meinasi loppua. - Kaksoisagentti
siukkis. kirjoitti:
Nyt jumala sano: minä vihaan ryöstöä, ja minä rakastan ja annan ja teen, ja nyt minä taidan lähteä tästä ketjusta vähäksi aikaa tuonne kirkkokuulolla palstalle, ennen kuin lähden aamulla saviksen kanssa töihin. Ja Jeesus lähtee Jaikalin kanssa työmaalle, siltä varalta että betonia ei ilman minua saada aikaiseksi.
Jaikalhan on paltalla kertonut miten Jeesus teki betonia hänelle, kun se meinasi loppua.>>>Jaikalhan on paltalla kertonut miten Jeesus teki betonia hänelle, kun se meinasi loppua.
- 8+12
Kaksoisagentti kirjoitti:
>>>Jaikalhan on paltalla kertonut miten Jeesus teki betonia hänelle, kun se meinasi loppua.
Jaikal poistatti kaikki muut sekoilut mutta jätti tämän tänne.
Jos ei ole mitään hävettävää niin eihän olisi niitä poistattanut. Kyllä minuakin jaikalina hävettäisi lukea noita lapsellisia sepustuksia. Jaikal on jokatapauksessa paljastanut yksinkertaisuutensa joten poistot tuli tehtyä liiana myöhään.
Jaikal on pahemmin sairas kuin kuvittelinkaan.
Neuvo sulle, jaikal. Poista nuo sekopäiset kirjoituksesi sivuiltasi. Sullahan menee maine lopullisesti ja nauraahan niille kylän koiratkin. Et niin pöljä ole ettetkö tajuaisi vaikka täytyy sanoa ettei sinua onnetonta ole älyllä liinoin siunattu. - ...
8+12 kirjoitti:
Jaikal poistatti kaikki muut sekoilut mutta jätti tämän tänne.
Jos ei ole mitään hävettävää niin eihän olisi niitä poistattanut. Kyllä minuakin jaikalina hävettäisi lukea noita lapsellisia sepustuksia. Jaikal on jokatapauksessa paljastanut yksinkertaisuutensa joten poistot tuli tehtyä liiana myöhään.
Jaikal on pahemmin sairas kuin kuvittelinkaan.
Neuvo sulle, jaikal. Poista nuo sekopäiset kirjoituksesi sivuiltasi. Sullahan menee maine lopullisesti ja nauraahan niille kylän koiratkin. Et niin pöljä ole ettetkö tajuaisi vaikka täytyy sanoa ettei sinua onnetonta ole älyllä liinoin siunattu.Uskon että se ei ollut jaikal, vaan sheriffi. Olen joskus aiemminkin harrastanut imitaatiota, turhautumisen vallassa, ja sefu poisti ne kaikki.
Kuten tässä tapauksessa kyllä siinä on kestämistä että sivuillamme pyörii ihminen jolle on normaalia rukoilla että "Jeesus, suorista tuo puu, kun se on ehkä liian käyrä."
Suora kritiikki, eikä mikään muukaan tehoa, vaan sama älämölö jatkuu, niin jotta asiaa pystyisi edes jotenkin käsittelemään(onhan se järkyttävää..)niin imitointi ja huumori auttavat.
Ikävää, ettei sefu näe sitä samoin.
Ikävää että palstalla saavat mt-ongelmaiset mellastaa johtoasemassa, saavat pitkiä ketjuja, ja selkääntaputtelijoita, ja järjen ääni vaimennetaan. Niinkuin nyt nähtiin.
Juu, ei voi mtn. Vieläkin naurattaa.. ne kopiokone jutut ym. Rukous jaikalilta"suoristakaa tuo puu"... huh-huh.
- perämela
No kyllä se sillä tavalla, että joka ei ole sisällä Jumalan asioissa, ei ymmärrä mitään noista asioista joita tuossa jaikalin tekstissä tulee esiin.
Minun Jumalani on yliluonnollinenJumala, jolle ei mikään ole mahdotonta, eikä siinä ol eongelmaa pään sisällä jos Jumalalta pyytää asioita joihin ei itse kykene. pään ulkopuolella on se ongelma, kun on ihmisiä joilla ei ole tajua koko asiakokonaisuuksita, ja luulevat että heidän nyrkin kokoisessa pääkopassaan on koko luomakunnan totuus ja ymmärrys.
ihminen joka liikuttelee jalkojaan muutaman kymmenen sentti kerrallaan päästäkseen maitokauppaan, esiintyy luojan neuvonantajana, se on jotain jota tulisi kauhistella.
Mitähän tänäpäivänä nämä irvileat sanois jos joku huutais kuolleen arkustaan ulos, kuten Lasarukselle Jeesus teki, ja lupasi oppilailleen, että tekin teette samanlaisia, ja suurempiakin ihmeitä.
se se ihme olis, jos koko universumn luojalla menis sormi suuhun kun pitäis vaikkapa hieman betonia lisätä jonkun saunanlattiaan.- Vili Villitsijä
>>>Mitähän tänäpäivänä nämä irvileat sanois jos joku huutais kuolleen arkustaan ulos, kuten Lasarukselle Jeesus teki, ja lupasi oppilailleen, että tekin teette samanlaisia, ja suurempiakin ihmeitä
- puuttuvat todisteet
Vili Villitsijä kirjoitti:
>>>Mitähän tänäpäivänä nämä irvileat sanois jos joku huutais kuolleen arkustaan ulos, kuten Lasarukselle Jeesus teki, ja lupasi oppilailleen, että tekin teette samanlaisia, ja suurempiakin ihmeitä
Siitä, että Jeesus olisi noussut kuolleista ei olemassa ainuttakaan todistetta.
Jos, joku on todellakin ollut 3 vrk oikeasti kuolleena, ei sellaista ruumista voi mitenkään saada eläväksi. - Oddy Oddsi
puuttuvat todisteet kirjoitti:
Siitä, että Jeesus olisi noussut kuolleista ei olemassa ainuttakaan todistetta.
Jos, joku on todellakin ollut 3 vrk oikeasti kuolleena, ei sellaista ruumista voi mitenkään saada eläväksi.>>>Jos, joku on todellakin ollut 3 vrk oikeasti kuolleena, ei sellaista ruumista voi mitenkään saada eläväksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847