Kokemuksia Nokian vuokrakotien

taloista ??

Olen asunut yhteensä kolmessa Nokian vuokrakotien omistamissa taloissa. Alle olen luetellut oma pohjaisia kokemuksia ja huhu puheiden perusteella luotuja mielipiteitä kyseisen yhtiön taloista:

Pinsiöntie: Rauhaton ja levoton talo. Kaukana keskusta.
Notkotie: Slummi alue jossa asuu epäsosiaalista sakkia. Kaukana keskustasta
Tiilipruuki: Sama kuin edellä.
Antinkatu: Rauhallinen ja viihtyisä talo keskustassa.
Otonkatu: Sama kuin edellä
Kylmänojankatu: Sama kuin edellä
Poutuntie: Keskellä keskustaa,huonokuntoinen talo,rauhatonta menoa
Kaarikatu: Rauhaton ja levoton talo. Kaukana keskustasta
Koskenmäki: Ei sovellu asumiseen ( ikuinen keskustalainen)

6

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uus nokialainen...

Siis mikä ihme ihmisiä vaivaa kun olen usean kuullut väittävän ja puhuvan että eivät koskaan asuisi niin sanotusti toist puolt jokkee ? Onko se muka nyt sitten niin että jos olet asunut koko ikäsi esim Koskenmäessä niin et voisi kuvitellakkaan muuttavasi keskustan puolelle ja päin vastoin ? Täähän on ihan kuin Turuus konsanaan

• muuttoa miettivä.,.

Olen asunut koko ikäni Nokian ydinkeskustassa ja täytyy kyllä tunnustaa että viime vuosien aikana olen alkanut miettimään muuttoa tois puol jokkee koska kaikki kaupatkin siirtyvät sinne. Eihän tänne keskustaan jää mitään kun kaikki kaupat siirtyy Saviselän pelloille.

• sosiaalinen luonne ?
        muuttoa miettivä.,. kirjoitti:

Olen asunut koko ikäni Nokian ydinkeskustassa ja täytyy kyllä tunnustaa että viime vuosien aikana olen alkanut miettimään muuttoa tois puol jokkee koska kaikki kaupatkin siirtyvät sinne. Eihän tänne keskustaan jää mitään kun kaikki kaupat siirtyy Saviselän pelloille.

Mikään aloittajan provotyylisistä väitteistä ei pidä paikkaansa, täyttä legendaa. kaikissa taloissa asuu kaikenlaista väkeä, eikä naapuriaan kerrostalossa voi valita.

Jos kokee jonkun asian ongelmana, ei voi kun syyttää itseään !

• kodjakls
        sosiaalinen luonne ? kirjoitti:

Mikään aloittajan provotyylisistä väitteistä ei pidä paikkaansa, täyttä legendaa. kaikissa taloissa asuu kaikenlaista väkeä, eikä naapuriaan kerrostalossa voi valita.

Jos kokee jonkun asian ongelmana, ei voi kun syyttää itseään !

Aloittajan "väitteistä" likimain kaikki pitää paikkansa. Pinsiöntiestä en nyt ole ihan varma, rauhoittunut huomattavasti yhdestä ajanjaksosta, mutta kuinka rauhallinen on nykyään sitä en tiedä.

Sosiaalisuus ei kyllä muuten liity mitenkään siihen jos naapurissa asuu joku juoppuhullu tai narkkari, jotka mesoo 24h kavereidensa kanssa, tai liuta keskenkasvuisia kakaroita joiden vanhemmat eivät heistä välitä ja paikkoja rikotaan, tavaroita katoaa ja vanhukset pelkää.

Nämä asiat ei kyllä ole kunnollisen naapurin ongelmia!

• koskenmäestä

en myöskään ole kuullut kovin hääppöistä.

• <->

enkä takahikiältä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3857
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      189
      3694
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2108
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      153
      1127
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1034
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe