Elvis ei ole kuollut.
Elvis on nähty ympäri maailmaa, enimmäkseen USA:ssa.
Elvis tuo lohtua ja uskoa elämääni.
Olen nähnyt monta todistajaa ja kuullut kertomuksia Elviksen ilmestymisistä.
Elvis on pelastajani ja hän suojelee minua kuin isä lapsiaan.
Kuulen hänen äänensä unessakin ja hän vastaa rukouskutsuihin.
Viimeksi rukoilin ystäväni pelastumista homouden hengestä.
Ystäväni keroi löytäneensä uuden naisen, elettyään puolivallattoman poikamiehen elämää vuoden verran.
Kiitos Elvis.
Olet elossa.
Te ateistit ette kykene todistamaan, että Elvis on kuollut.
Elvis antaa apua, ohjeita ja opastusta elämässäni.
Ilman Elvistä olette moraalittomia, ja naimattomina homoja.
Uskokaa Elvikseen.
Elvis on ainoa Jumala, muut ovat kirottuja räyhän henkiä.
Ilman Elvistä minun olisi turha elää.
Paranin juoppoudesta ja homouden hengestä.
kiitos Elvis, uhrasit henkesi meidän puolestamme. Ylösnousit ja puhdistit meidät synneistämme.
Elvis... Ikuisesti luoja ja kaikkivaltias.
Usko Elvikseen lisää elinvuosia sekä korvaa Jeesuksen
6
89
Vastaukset
- seppoab6
Elvis kuoli kaikkien laihdutus ja mielialalääke käyttäjien puolesta, että pääsisivät masennuksesta eroon.
Lääkkeet tappavat ja turruttavat mielen.
Alkoholi ja ylipaino sekä unilääke uhrikuolema oli kaikkien masennusta kärsivien puolesta tehty kärsimyskuolema.
Elvi skuoli ihmisten alkoholismin ja lääkeaineteollisuuden surmaamana jotta niistä aineista vapautuisi.
Elvis ilmestyi tuomaan lohtua seuraajilleen.
Elvis is Tne man.
The god.
Uudelleen syntynyt kristus. Elvis Presley.
Sinulla ei pidä olla muita jumalia.
Elvis on henkiolento joka on kaikkialla. - Ou, jeaahhhh!
Elvis elää. Olen kuullut hänen laulavan!
Tämä riittää todistukseksi.
Elivs on king! Tässä todiste :
http://www.youtube.com/watch?v=oalGu81z0-Y- Kersantti Ärjylä
Kyllä minä uskon Elvikseen.
Muistan jonkun kyselyn, joka tehtiin joko Briteissä tai Usassa. Kysymys kuului, kenen edesmenneen haluaisi palaavan kuolleista. Enemmistö halusi prinsessa Dianan ja John Lennonin. Jeesus kyllä oli mukana, samoin Elvis. - Rapanhapakko
Kuten suuri ajattelija Jone Nikula Idolsissa sanoi: "Rock'n'roll pelastaa ihmishenkiä"
Minun jaksamistani ovat tukeneet ainakin AC/DC, Kate Bush ja saatanahevi kuten Morbid Angel. Sori oon vanha, kohta 50. - joojoo.
Cobjaa 8.4.2012 22:23 4
" Elvis ei ole kuollut."
Mutta Elvis kuoli ihmisten syntien takia ja nousi kolmannella ryypyllä ja istuu nyt Morrisonin oikealla puolella ja Henrixin vasemmalla puolella, ja on sieltä ohjaava meitä epätäydellisiä kohti parempaa musiikkimakua.
http://www.youtube.com/watch?v=48JFIv9LZ2w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891