Voiko linea negra, eli tumma viiva navasta alaspäin tulla vaikkei olisi raskaana? Itselläni olen sellaisen huomannut nyt vähän aikaa sitten, mikä kauhistutti aluksi, sillä pelkään raskaaksi tulemista tosi paljon. Viimeisin yhdyntä mulla on ollut tammikuun alussa (pillerit ja kumi käytössä) ja vatsaoireiden takia kävin viime viikolla gynellä. Ultrattiin, muttei näkynyt raskautta. Kai se olisi jo nyt näkynyt, jos olisin raskaana? :s Tyhjennysvuodot on myös tulleet normaalisti, mutta ihmettelen tuota tummaa viivaa ja tummia läikkiä mahassa...
Linea negra?
2
518
Vastaukset
- loooooolz
"Ultrattiin, muttei näkynyt raskautta. Kai se olisi jo nyt näkynyt, jos olisin raskaana?"
Olisit kuule jollain 16. raskausviikolla, jos tammikuun alussa olisi hedelmöittyminen tapahtunut. Siitä voit miettiä, näkyisikö raskaus ultrassa vai ei.
Ja kyllä sellainen voi muutenkin siis tulla. - Massuviiva
Minä huomasin nyt toissapäivänä mahaani ilmestyneen haalean linea negran kun olin ottamassa aurinkoa, ja nyt olen täällä puolihysteerisenä! Ehkäisynä on käytetty vuosia e-pillereitä, mutta olen aina ollut niiden kanssa vähän turhan huoleton (en tosiaankaan ota niitä joka päivä samaan aikaan), toivottavasti se ei nyt vaan kostautunut sitten.. Raskaus olisi äärimmäisen epätoivottu juttu nimittäin.
Edellisestä yhdynnästä on kaksi viikkoa, ja ennen sitä en ole voinut tulla raskaaksi (sitä edellisestä kerrasta kun on aikaa useampi kuukausi ja menkat tulleet normisti). Tein tuossa äsken First signalin kasettitestinkin hätäpäissäni ja nega tuli, mutta toisaalta 2vk yhdynnästä on varmaan liian varhain, voihan se hedelmöitys tapahtua kai pari päivää yhdynnän jälkeenkin? :/
Toivottavasti tämä nyt on vaan ylireagointia, onko nuo masuviivat kuinka yleisiä ilmestymään ilman raskautta? Ja voiko vaikka se auringonotto vaikuttaa linean esiintuloon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847