Nyt se on sitten virallistettu!

Seppo pelastui

7

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrki Kateissa?
    • Arrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Mitä idiotismia, valtiot ovat tuhoutumassa velkaan ja media pitä yllä keskustelua jostain ****** fiktiiviseposta

Ai niin, mutta tuo korporaatiorosvoporukkahan omistaa median. On heidän etunsa että täällä ei keskustella oiekasti ihmisten elämään vaikuttavista tärkeistä asiosta kuten Rahan vallasta.

Miksi rahan valta on annettu yksityisille pankkiireille? Nyt valtiot eivät saa rahoittaa itseään vaan kaikki rahoitus tulee yksityisilta pankeilta.

• Taustatietoa:

Ei sitä annettu. Koiviston konklaavi pakkosyötti sen tekemällä ihmiset totaalisen turhautuneeksi synteettisellä terrorismilla, nimeltä 90-luun lama.

Kun sovittiin että 5 toimialan markkinajohtajuus annetaan rikkaiden isoille yhtiöill, ja heitetään kymmeniä tuhansia pienyrityksiä konkurssiin, ja konkurssioikeudenkäynneissä annetaa vain pankkien voittaa, niin kansa voi suuttua, ja äänestivät tämän seurauksena itsensä vielä suurempaan petokseen, yksityisen korkonkiskurin velkaorjaksi.

Tämäkin EU-järjestelmä on suunniteltu aiheuttamaan suunnattomasti kärsimystä ja vihaa, jolloin rikkaat tarjoavat seuraavan vaiheen, eli globaalin valuutan, ja valtioiden siirtäminen muutaman ökysuvun omaisuudeksi.

Läänien suurentamiset ovat osa tätä keskittämis-vimmaa, koska, mitä suuremmat yksiköt, sitä helpompaa on pakottaa järjestäytyneen rikollisuuden agenda ihmisiin.

• velkakello

´´Mitä idiotismia, valtiot ovat tuhoutumassa velkaan ja media pitä yllä keskustelua jostain ****** fiktiiviseposta´´

täällä käsittääkseni saa VAPAASTI keskustella mistä haluaa kunhan pysyy sääntöjen rajoissa joten ÄLÄ SINÄ RAJOITA IHMISTEN SANANVAPAUTTA! ;)

• fiktiojafakta

Kukaan ole keskutelua rajittamassa, vaan tuomassa esiin mitä media tarjoilee jengille.

Samaan aikaan kun suurin kohu on joku fiktiivinen ö-luokan tv-sarja koko hyvinvointivaltiota ollaan ajamassa pankiirien syliin.

Tästä media ei tee milliäkään tutkivaa journalismia, mutta kuluttaa kohtuuttomasti resursseja kaikenlaiseen hömppään.

• mene tiedä.

Sairaskansa vahtaa tommosta totena, se on varmaan sitä suvaitsevaisuutta ja blopalisaatiota. Maa on tosiaan hukkumassa velkoihin, luulisi olevan todellisiakin ongelmia,ehkä juuri sen tähden vahataa, ja uskotaan totena

• kkvnbvhnnm

Nousi kolmantena päivänä kuolleista. Siksihän eilen liputettiinkin! Eli wanha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      222
      2520
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      319
      1858
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1043
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe