Sheriffin tehtäviin kuuluu hyvän yhteishengen ylläpitäminen, ja kun tätä palstaa seuraa niin huomaa että aika paljon kommentoit itse täällä ja olet varsin kärkäs tekemään omia johtopäätöksiä.
Ja sen näkee turhina poistoina ja porukka täällä provosoituu lisää.
Rasismisuus on varsin herkkä ja tulenarka aihe suomessa ja kannattaa sinun tarkkaan miettiä missä kohtaa oma suodatin on kärsinyt liikaa?
Miettisin myös sitä, onko sinun enään jatkaa täällä sheriffinä ? jo 60% prosenttia on kritiikkiä sinua kohtaa, ja itse palstan aihe unohtuu.
Ja mitä white.powerin nimimerkkiin tulee, oletko ollut yhteydessä ylläpitoon siitä että poistat henkilön kaikki kommentit?
Jos et niin, perustele asia tarkasti.
Moverille mietittävää....
35
93
Vastaukset
Minä uskon, että ne jotka todella vaklavasti ottavat rasistisuudesta keskustelun, todella keskustelevat myös poistoista - niistä, joista ovat, minunkin kanssani, erimielisiä.
He todennäköisesti myös ylimalkaan suhtautuvat kriittisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun, jossa panoksena on yklsittäisten ihmisten perusoikeus.
Minä olen tuhat kertaa tarjonnut, toisin kuin tietääkseni kukaan toinen seriffi, apuani niille, jotka tuntevat vietsinsä väärin perustein poistuneen.
Lue tämä huolellisesti:
Kukaan ei ole ainakaan puoleen vuoteen lähettänyt minulle ensimmäistäkään asiaan liittyvää viestiä sähköpostiini.
Minä olen se ensimmäinen, joka todella on huolissaan tämän palstan moraalista - oli siihen lähteenä oma tai jonkun muun toiminta.
Ihan kaikenlaista juttua täällä kyllä saa lukea - mutta jopa itse pyydettyäni todellista kritiikkiä saan lukea korkeintaan lukea nimittelyn tai haistattelun - ja se on siinä.
Sitä minä en pidä kritiikkinä, vaan sen puutteena.
"Turha" siis minulle on jotain muuta kuin jokainen omasta mielestäni erittäin tarkkaan harkittu moderointioperaatio - jonka arvioinnin olen, täysin minusta riippumattomista syistä, saanut hoitaa yksin.- ....ano...
Kun sä koet tämän tehtävän noinkin raskaaksi, josta et palkkaa saa. Luovu tästä pestistä.
Pakkohan sinunkin on ajatella hyvää hyvinvointiasi ja nyt et kuulosta sellaiselta joka voi hyvin.
Tekstisi eivät kuulosta henkilön joka ajattelee selkeästi, kokeile sulje kone älä katso palstaa muutamaan päivään...huomaat eron ja sitten päätös. ....ano... kirjoitti:
Kun sä koet tämän tehtävän noinkin raskaaksi, josta et palkkaa saa. Luovu tästä pestistä.
Pakkohan sinunkin on ajatella hyvää hyvinvointiasi ja nyt et kuulosta sellaiselta joka voi hyvin.
Tekstisi eivät kuulosta henkilön joka ajattelee selkeästi, kokeile sulje kone älä katso palstaa muutamaan päivään...huomaat eron ja sitten päätös.Totalitaarisissa maissa vallanpitäjät usein ajattelevat hairahtuneina pitämiensä ihmisten hyvinvointia ja tarjoavat heille laitospaikan.
Koska siihen sinulla (kuka ihmeessa ...ano... sitten onkaan) ei ole mahdollisuuksia, tarjoat minulle ainoastaan vapautta rasismipalstalta.
Kuinka jaloa.
Onhan se liikuttavaa, että palstan kirjoittajista löytyy älykkyystasoni pika-analyysin tekijöiden ja vauhdikkaan turpakeikan tarjoajien lisäksi tällaista pyyteettömyyttä.
Ehkäpä sekä sinulle että minulle - ja varsinkin meitä ympäröivälle yhteisölle olisi kuitenkin hyödyllisintä, että
a) ajattelisit kaikkien hyvinvointia tuomitsemalla ensiksi yksiselitteisesti rasismin
b) ja sen jälkeen kommentoisit ihan vaikka yhtä kommenttini kohtaa?
Elämme, ...ano..., demokratiassa. Täällä ei hoideta terapialla yhteiskunnallisia ongelmia...!
- iso d
muffe hyvä. varoitin sinua sekoilemisestasi jo aikaa sitten.
kirjoitin muistaakseni: "muffe hyvä, hihna luistaa. kokoa itsesi."
tee se.No niinhän se minulla tuppaa välillä tekemään - ja olen siitä aina välillä täällä maininnutkin. Sellaista on elämä...(!)
Mutta katsopas, on ihan hyvä, vaikka hihna välillä pikkusen luistaisikin - kunhan se ei vain vedä väärään suuntaan...
- sossusussu
kuules mover, minakin olen yksittainen ihminen, missa minun oikeudet ovat?
olet jarjestaan poistanut minunkin viestini, 90%. koska ne ovat liian paLJAstavia ja totta.,
niin luulen myos white powerin olevan.
..vai onko musta nahka ihmioikeuden merkki?
-ainakin sossuaanestajan merkki se on..- ¢
Mover kirjoitti:
Sinun oikeutesi on siellä, missä niidenkin, joiden vuoksi viestisi on poistettu.
eipä ollut mitään järkeä tuossakaan virkkeessä.
- ¢
Mover kirjoitti:
Oletko ihan varma?
olen
¢ kirjoitti:
olen
Olisiko niin, että juuri sen vuoksi minä olen seriffi tällä palstalla ja sinä rivikirjoittaja...?
Mover kirjoitti:
Olisiko niin, että juuri sen vuoksi minä olen seriffi tällä palstalla ja sinä rivikirjoittaja...?
sinä olet pelkkä häirikkö täällä etkä mitään muuta.
Ainut hyvä puoli asiassa on, että mitä vain kirjoitat, niin saat ainoastaan ihmiset vihaamaan entistäkin enemmän kaikkia maanpettureita ja hyysäreitä.racisti kirjoitti:
sinä olet pelkkä häirikkö täällä etkä mitään muuta.
Ainut hyvä puoli asiassa on, että mitä vain kirjoitat, niin saat ainoastaan ihmiset vihaamaan entistäkin enemmän kaikkia maanpettureita ja hyysäreitä.Mistä sait tuollaista päähäsi !!!!!!
Enhän minä siitä sanonut sanallakaan !!!!
Tokihan minä uskon kaikista kirjoittajista hyvää - että he itsekin ymmärtävät, että "usean kirjoittajan taktiikalla" kirjoittaminen on paitsi epäreilua kirjoittajakavereita kohtaan - myös himputinmoista itsepetosta.
Eivätkä tosiasiat niistä kuitenkaan miksikään muutu.- Ostettu oikeus
Mover kirjoitti:
eihän tyhmimmän pidä olla serifiinä, vai onko homous valttia?
- iso d
ei valkoisilla heteromiehillä ole oikeuksia. ne ovat vihervasuri-fasistien ja vähemmistöjen yksityisomaisuutta. meillä on vain se, mikä ei edellämainituille kelpaa: velvollisuudet.
Kuka on antanut suunnan kaikkien maanosien kehitykselle?
Kenellä on rahat?
Kenellä on valta?
Kuka on aloittanut maailmansodat?
Kenellä on rahaa, valtaa ja mahdollisuuksia ohjata tulevaakin kehitystä?- mover vastaa:
Mover kirjoitti:
Kuka on antanut suunnan kaikkien maanosien kehitykselle?
Kenellä on rahat?
Kenellä on valta?
Kuka on aloittanut maailmansodat?
Kenellä on rahaa, valtaa ja mahdollisuuksia ohjata tulevaakin kehitystä?SUOMALAINEN VALKOIHOINEN HETEROMIES ON VASTAUS NOIHIN KAIKKIIN KYSYMYKSIIN, EIKS JEH?
mover vastaa: kirjoitti:
SUOMALAINEN VALKOIHOINEN HETEROMIES ON VASTAUS NOIHIN KAIKKIIN KYSYMYKSIIN, EIKS JEH?
Näin minä uskon.
Se ei tietysti merkitse sitä, etteikö sama henkilö myös kylväisi ja niittäisi, allekirjoittaisi rauhansopimuksia ja sijoittaisi rahojaan yleistä hyvinvointia lisääviin kohteisiin.
Mutta väite, että valkoisella heteromiehellä ei ole oikeuksia on säälittävintä marinaa mitä olen tänä vuonna kuullut.- iso d
Mover kirjoitti:
Näin minä uskon.
Se ei tietysti merkitse sitä, etteikö sama henkilö myös kylväisi ja niittäisi, allekirjoittaisi rauhansopimuksia ja sijoittaisi rahojaan yleistä hyvinvointia lisääviin kohteisiin.
Mutta väite, että valkoisella heteromiehellä ei ole oikeuksia on säälittävintä marinaa mitä olen tänä vuonna kuullut.rasismista (nettikirjoittelusta) mariseminen se vasta säälittävää onkin.
maristaan tyhjästä.
ja turvapaikan hakijat marisevat ruuasta. olisivat syöttiläät kiitollisia, että heidät syötetään, vaatetetaan ja asutetaan. ainahan voivat painua takaisin jos ei palvelu ole riittävän tasokasta. kyllä ne hiirten vetämät kurpitsat kulkevat toiseenkin suuntaan... iso d kirjoitti:
rasismista (nettikirjoittelusta) mariseminen se vasta säälittävää onkin.
maristaan tyhjästä.
ja turvapaikan hakijat marisevat ruuasta. olisivat syöttiläät kiitollisia, että heidät syötetään, vaatetetaan ja asutetaan. ainahan voivat painua takaisin jos ei palvelu ole riittävän tasokasta. kyllä ne hiirten vetämät kurpitsat kulkevat toiseenkin suuntaan...Olen samaa mieltä, että menú ei ole ensimmäinen kohde, mikä maahanmuuttaneen toiveisiin sovitetaan.
Ylimalkaan - tässä tulee kohdistaa huomio yhteen ryhmään, yli muiden ryhmärajojen:
Turhan marisijoihin.- Maahanmuuttaneet
Mover kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että menú ei ole ensimmäinen kohde, mikä maahanmuuttaneen toiveisiin sovitetaan.
Ylimalkaan - tässä tulee kohdistaa huomio yhteen ryhmään, yli muiden ryhmärajojen:
Turhan marisijoihin.Elopit ja muut kunnialliset voivat toki itse valita menuunsa,
-mutta maleksivat turvapaikkamarisijat tulee palauttaa niiden omalla kustannuksella, vaikka kumiveneellä!
OK. Maahanmuuttaneet kirjoitti:
Elopit ja muut kunnialliset voivat toki itse valita menuunsa,
-mutta maleksivat turvapaikkamarisijat tulee palauttaa niiden omalla kustannuksella, vaikka kumiveneellä!
OK.Nyt et ole tainnut lukea oikein perustuslakiasi...?(!)
Jos marinasta tässä maassa joutuisi vastuuseen, niin olisipa tämänkin palstan kirjoittajista monella jo pelkästään siitä aika hyvät rikosrekisterit...!- ¢
Mover kirjoitti:
Nyt et ole tainnut lukea oikein perustuslakiasi...?(!)
Jos marinasta tässä maassa joutuisi vastuuseen, niin olisipa tämänkin palstan kirjoittajista monella jo pelkästään siitä aika hyvät rikosrekisterit...!törkeetä puhetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750