oonko mä teidä mielestä

teh mies24v

paha ihmine...?

9

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teh mies24v

and i dont feel the pain no more...

• teh mies24v

mite helvetissä te voitte sanoa jumalaa hyväksi ja sitä palvella? :D ei helvetti saatanaki jää komeesti jälkee ku vertaa mitä jumala on mulle tehny..ja sit ku kattelee tietäki, mite helppoa olis repiä teidät irti jumalasta, mite heikkoja te ootte.. pikkuse lankoja katkoa, laittaa epä luottamusta kute et jumala tappas sutki jos se sotkis sun suunnitelmia, rikkoa pikku hiljaa sitä luottamusta jumalaan.. ja saatana avustaa puhtaan kympillä ja ihmiset

te ootte tosi heikkoja(vastaus mun kysymykseen koska sitä luultavasti teiltä ei tarvis odottaa muutenkaa on ei, minä en oo paha, jumala on, jumalan korteilla mä pelaan...mä halusin vaan elää)

• teh mies24v
        teh mies24v kirjoitti:

mite helvetissä te voitte sanoa jumalaa hyväksi ja sitä palvella? :D ei helvetti saatanaki jää komeesti jälkee ku vertaa mitä jumala on mulle tehny..ja sit ku kattelee tietäki, mite helppoa olis repiä teidät irti jumalasta, mite heikkoja te ootte.. pikkuse lankoja katkoa, laittaa epä luottamusta kute et jumala tappas sutki jos se sotkis sun suunnitelmia, rikkoa pikku hiljaa sitä luottamusta jumalaan.. ja saatana avustaa puhtaan kympillä ja ihmiset

te ootte tosi heikkoja(vastaus mun kysymykseen koska sitä luultavasti teiltä ei tarvis odottaa muutenkaa on ei, minä en oo paha, jumala on, jumalan korteilla mä pelaan...mä halusin vaan elää)

ei kyllä mä aion tapella teitä ja teidän jumalaa vastaan... sama mihin se tie vie ja mikä hinta... mä totisesti aioin tapella teitä vastaan..mä en ikinä tuu teille nöyrtyyn taj teidän jumalalle

mä vannon sen mun sielun pelastuksen, taivaan kautta, jumalan kautta ja kaiken mikä on kautta.. minä en totisesti tuu ikinä edes kuseen jumalan taj teidän suuntaan >(

• teh mies24v
        teh mies24v kirjoitti:

ei kyllä mä aion tapella teitä ja teidän jumalaa vastaan... sama mihin se tie vie ja mikä hinta... mä totisesti aioin tapella teitä vastaan..mä en ikinä tuu teille nöyrtyyn taj teidän jumalalle

mä vannon sen mun sielun pelastuksen, taivaan kautta, jumalan kautta ja kaiken mikä on kautta.. minä en totisesti tuu ikinä edes kuseen jumalan taj teidän suuntaan >(

tää on kiristystä.. sä et anna mulle pyhää henkeä enne ku nöyrry, mikä taas tarkottaa et menetä täydellisesti lopunki mun elämä.. ja mä jään taas nuoleen näppejäni tässä räpellys elämässä... "viisas isä".. no kun tunnut "isä" aukeneva näin julkisesti mun jutuista, kerroppa mite oot tehny mulle viimese 3 kk aikana, varsinki se armeija tarina, kerrohan seki julki näille muille, ja muista olla jättämättä mitää seikkaa pois, kerrotko sen tarina et kylmästi pistit mut maan päällisee helvetti olotilaan siellä, et piti mennä sairas tupaan koska sua ahisti että käännän selkäni sulle ku oon siellä ja sun suunnitelmille..ku lähin täältä helveti talosta ilma sun lupaa, vittu hakee hullu paperit armeijasta ku en muutakaa keksiny!!! että se siitä ja jumalan jaloudesta

et se siitä ja sen kestävyydestä

• teh mies24v
        teh mies24v kirjoitti:

tää on kiristystä.. sä et anna mulle pyhää henkeä enne ku nöyrry, mikä taas tarkottaa et menetä täydellisesti lopunki mun elämä.. ja mä jään taas nuoleen näppejäni tässä räpellys elämässä... "viisas isä".. no kun tunnut "isä" aukeneva näin julkisesti mun jutuista, kerroppa mite oot tehny mulle viimese 3 kk aikana, varsinki se armeija tarina, kerrohan seki julki näille muille, ja muista olla jättämättä mitää seikkaa pois, kerrotko sen tarina et kylmästi pistit mut maan päällisee helvetti olotilaan siellä, et piti mennä sairas tupaan koska sua ahisti että käännän selkäni sulle ku oon siellä ja sun suunnitelmille..ku lähin täältä helveti talosta ilma sun lupaa, vittu hakee hullu paperit armeijasta ku en muutakaa keksiny!!! että se siitä ja jumalan jaloudesta

et se siitä ja sen kestävyydestä

noh "jalo ja hieno jumalani" onko pokkaa vastata mun sanoihin...iha vaa näin julkisesti...kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunein..vai menikö jumalalla jauhot suuhu...?

• teh mies24v
        teh mies24v kirjoitti:

noh "jalo ja hieno jumalani" onko pokkaa vastata mun sanoihin...iha vaa näin julkisesti...kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunein..vai menikö jumalalla jauhot suuhu...?

nonii jumala nakit tärisee, laitaha joku näistä sun rengistä tekemää sun tahtos ja vastaa mulle, vai oletko liian ylpeä kenties vastaan mulle...?

• Eithel

En pidä sinua pahana, mutta mielenterveydessäsi on jotain vialla. Mahdollisesti liika päihteiden käyttö on vahingoittanut sinua. Siinä tapauksessa sinun pitäisi itsesi päättää raitistua, kukaan muu ei voi sitä puolestasi tehdä.

• teh mies24v

"kova jätkä"

btw life still sucks

• riight

se on liian ylpeä vastaamaan.. (vasta sitten kun oon nöyrryyttänyt täysi maaha, vieny sulta kaiken, itsekunnoituksesta lähtien, sitten minä vastaan sinulle, ja varsinki sillon ku et voi enää vastata vastaan...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6556
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4191
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3509
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2891
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1501
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      918
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      903
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      889
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      868
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      849
    Aihe