Mikä taho on syöttänyt sellaista pajunköyttä, jonka mukaan Jeesus kävi Lontoossa asti juutalaisten kauppiaitten matkassa. Leo Meller kertoi tällaista tosissaan Taivaan ja maan väliltä -lähetyksessä.
Meller: Jeesus kävi Lontoossa
16
211
Vastaukset
- varma tieto
Eikös Jeesus mormoonien mukaan käynyt Amerikassa asti ja tiettävästi reissasi pitkin kaukoitää? Olen myös itse luotettavalta taholta saanut ilmoituksen, että Jeesus nähtiin Pälkäneellä jo vuonna 14 ennen syntymäänsä.
- Rapanhapakko
Minä näin nettiteeveestä, miten Nokiamission Markku Koivisto tulkkasi Helsingin tilaisuudessa ruotsalaishihhuli Christer Borgin "kielilläpuhumisesta" suunnilleen: "Terve, tässä Jeesus. Minä pidän tästä kaupungista ja lupaan tulla tänne uudestaan jos järjestätte lisää näitä tilaisuuksia." Joten Jeesus kävi Helsingissäkin ainakin Hengessä. Olipas Jeeuksella tärkeää asiaa ja käyntinsä riippuu Nokiamission tilaisuuksista. Tosin tuo oli ennen kuin Koivisto jäi kiinni miesten seksuaalisesta ahdistelusta.
Nuo ovat ehkä jo hihhuleidenkin mielestä mätiä omenoita, JOS jäävät kiinni. Tätä palstaa lukeville hihhuleille taas se Jeesus ihan oikeasti puhuu, juu juu. - 16+8
Onhan voinut käydäkin. Jumalalle kaikki on mahdollista, ja helluntailaiselle.
- niinku
heko hellarit
- loppu slut end
Elviskin kävi saksassa vaikkei ollut nazi-mielinen :)
.... Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:22
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
Matt. 24:23
Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.- body
Kun hengellisyys mene show touhuksisi , niin kaikki on mahdollista ja mielikuvitus lentää.
- Varma havainto.
Minä näin Jeesuksen täällä: http://www.dtm.fi
- hautajaisurakoitsija
Kaikki kuolevat kerran FAKTAA ja mulla töitä riittää ja rahaa virtaa
- karakorum2
Ainakin 1800-luvulla kehiteltiin huikeita tarinoita Jeesuksen oleilusta Englannissa ja vaikka missä. Ehkäpä näistä vanhoista kertomuksista on jotain ammennettu.
- Larrahakaali
Eikö olis ollut hienoa jos Hän olisikin käynyt Hollolassa ?
Ei.
Mutta että Lonttoo.
Kas kun ei Los Angeles. - kysyisinvain
Mihin hän perusti älyttömän ajatuksensa?
- Uskova2
Tämä Melleri on kyllä huumorimiehiä. Mutta parasta siinä on se, että helluntailaiset ja karismaatit uskovat joka sanan. Todisteena siitä on Mellerin upea linna Ranskassa, luksuselämä nuoren vaimokkeen kanssa - sekä muhkea pankkitili. Eli tällaisia juttuja kannattaa sepittää. Muuten, Mellerin mukaan hänen oma "apostolinvirkansa" alkoi nimenomaan Kaisaniemen puistossa, kun Jeesus oli siellä jaloittelemassa , ja pyysi Melleriä messiin.
Eikös jeesus ollu se jätkä joka huumas tyyppei et ne uskoi sitä
- KTS--
Londonium oli siihen aikaan jokseenkin takapajuinen syrjäkylä. Jeesuksella ei olisi ollut mitään syytä tehdä vaivalloista merimatkaa Britanniaan tallustelemaan pienessä Londoniumin kylässä.
Ei edes turistikohteeksi olisi kelvannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750