Herätyys, kaikki kaupungit ja muut keskustat......
Nyt olisi jo aika tehdä kaikkia osapuolia tyytyttävä ratkaisu ja järjestää keskustoihin karavaanitarkoitukseen (isompi tilatarve) vapaita parkkipaikkoja, stellplatseja, joissa voisi olla joitakin peruspalveluja, kuten vesipiste ja wc-pytyn tyhjennys. Aikarajoitus voisi olla esim 2 vrk.Tätä iloa ei tarvitse tehdä ilmaiseksi, sillä kun vankkuristi pysähtyy paqikkakunnan keskustan ostoskeskuksiin, he jättävät ison tukun rahaa paikkakunnan talouselämän pyörittämoiseen. Liitohan on vuosittain tehnyt tutkimuksia, että ei pikkusummista ole todellakaan kysymys.
Kunnan päättäjät ovat nyt avainasemassa tässä asiassa.
Vapaaparkit
3
196
Vastaukset
- Keskisen...
Vesku on jo sellasen toteuttanut. Parkkipaikalla voi olla vaikka pitempäänkin, jos ei ehdi parina päivänä kaikkia rahoja tuhlata. Siellä näyttää olevan päivittäin satoja vaunuja ja asuntoautoja läpi vuoden. Tuskinpa he ovat sinne lähteneet ilman lompakkoa?
Jos joku karavaani haluaa perusteellisempaa palvelua, sieltä löytyy myös "oikea" karavaanipaikka, sekin kohtuuhintaan. - Ei onnistu meillä.
Olihan sellainen Stadissa Kalasatamassa mutta karavaanarit ajettiin pois sieltä viime vuonna!
Uskoisin että ne olisi täynnä juuri heitä?- zhoppailjijatar
Minä itse suosin vapaaparkkeja koska en halua majailla samoissa maisemissa kovin pitkään. Olen sitä mieltä, että vapaaparkkeihin on aiheellista laittaa kuten edellä mainittu 2-3 päivän aikarajoitus jolloin muillakin on mahdollisuus käyttää paikkakunnan shoppailumahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671