Tämän jälkeen ei liene kenellekään enää epäselvää mikä voima ajaa Dawkinsia keksimään aina vain uusia valeita. Pitääkö vielä joku tuota miestä tieteellisenä, joka julistaa evouskoa pelkän sisäisen tieteen palon innoittamana, ilman muita intohimoja. Sanoisin, että sairasta menoa ja sen kyllä huomaa eräistä tämän palstan kiihkoista. Sairas kultti joka tekee kannattajansa sairaiksi.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/2373/dawkins_kehotti_pilkkaamaan_kristittyja
Evokkien epäjumala näyttää karvansa
56
619
Vastaukset
Aiheesta on jo avaus: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10578384
Niinkö pirusti olet jumalapäissäsi jo tähän aikaan illasta, ettei toisen tahvon tekemä avaus aiheesta kelpaa vaan pitää olla ikioma.
- Dawkinsin irroittelu
Älä sie turhaa muita syyttele, kyllä Dawkinsista juttua piisaa vaikka usemmalle avaukselle. Kyseisen herran edesottamuskia voi lukea vaikka tästä:
http://undercovernun.net/post/7264403038 - +++++++++++
Dawkinsin irroittelu kirjoitti:
Älä sie turhaa muita syyttele, kyllä Dawkinsista juttua piisaa vaikka usemmalle avaukselle. Kyseisen herran edesottamuskia voi lukea vaikka tästä:
http://undercovernun.net/post/7264403038On niitä muitakin vastaavia ollut, mutta minusta tuo Muslima-viesti näyttää enemmän tahalliselta pahanolon tuottamiselta ja siten kannustaa vaikuttaman niihin kuin oikeilta ajatuksilta.
http://www.dailygrail.com/Skepticism/2011/7/Dawkins-Being-Dick
- ++++++++++++++
Sinä ainakin ansaitset pelkkää pilkkaa jo pelksätään tuosta viestistä jos kaikki aiemmat unohdetaan.
Ole ylpeä, itke tai muutu sellaiseksi jota ei enään tarvitse pilkata. - Hiski+naapurin.kissa
Möttöskäinen, tietosi ovat väärät. Ewokeilla on jumala eikä se ole Dawkins:
"The Ewoks worship the protocol droid C-3PO, thinking he is a god due to his shininess and gold coverings and a later display of power arranged by Luke Skywalker through The Force."
http://en.wikipedia.org/wiki/Ewok#Appearance_in_Return_of_the_Jedi
Sitä paitsi sinun klaanisi kaltaisia "kristittyjä" sietääkin pilkata.- hölöttäjälle
----Sitä paitsi sinun klaanisi kaltaisia "kristittyjä" sietääkin pilkata. ---
Anna tulla, et yllätä ketään. Kristittyjen pilkkaaminenhan on se elämän osaamisalue minkä te evokit osaatte parhaiten, tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan. hölöttäjälle kirjoitti:
Anna tulla, et yllätä ketään. Kristittyjen pilkkaaminenhan on se elämän osaamisalue minkä te evokit osaatte parhaiten, tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan.Tervetuloa palstalle, "hölöttäjälle", ja omastakin puolestani kiitokset että jumalalta saamallasi rohkeudella uskallat heti torua kaikkien tuntemaa Hiskiä Herran nimeen!
Kiihkokristityille on uutta, että heillekin saa jo sanoa suorat sanat ilman rangaistuksen pelkoa. Ennenhän se meni niin, että kiihkokristityt saivat pilkata, tuomita, rangaista ja tappaa ihmisiä joista eivät tykänneet. Tervetuloa vaan nykyaikaan sieltä pimeydestä.
>tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan.
Jos tiede löytyy Raamatusta, minunkin on tunnustettava että en siitä paljon ymmärrä. Tosin olen kuullut, että yliopistoissa käytetään ihan muunlaisia oppimateriaaleja, mutta en hetkeäkään epäile etteikö arvoisa "hölöttäjälle" tietäisi tämänkin asian paljon minua paremmin.- Taistelu olemattonta
#Amerikkalainen julistaja ja kirjailija Dave Hunt kertoo miehestä, joka saarnasi Lontoon Hyde Parkissa. Puistosaarnaaja sanoi, että jokainen, joka ei usko Jumalaan, on hullu
Kuuntelijoiden joukossa oli mies, joka huusi: "Minä olen ateisti. Jos voitte osoittaa, että minä olen hullu, niin julkaisen sen lehdissä ja me ajamme teidät ulos kaupungista!"
"Ettekö todellakaan usko Jumalaan?" saarnaaja kysyi.
"En takuulla! Olen taistellut Jumalaa vastaan koko ikäni!"
"Sanokaapa minulle," vastasi saarnaaja, "jos mies, joka tuhlaa elämänsä taisteluun olematonta vastaan, ei ole hullu, niin kuka sitten on?"
Mutta aikamme ateistit jaksavat Richard Dawkinsin johdolla edelleenkin kamppailla "olematonta" vastaan.# (Lainaus alla olevasta)
http://personal.inet.fi/koti/joel.kontinen/raamatusta.html - asianharrastaja
Taistelu olemattonta kirjoitti:
#Amerikkalainen julistaja ja kirjailija Dave Hunt kertoo miehestä, joka saarnasi Lontoon Hyde Parkissa. Puistosaarnaaja sanoi, että jokainen, joka ei usko Jumalaan, on hullu
Kuuntelijoiden joukossa oli mies, joka huusi: "Minä olen ateisti. Jos voitte osoittaa, että minä olen hullu, niin julkaisen sen lehdissä ja me ajamme teidät ulos kaupungista!"
"Sanokaapa minulle," vastasi saarnaaja, "jos mies, joka tuhlaa elämänsä taisteluun olematonta vastaan, ei ole hullu, niin kuka sitten on?"
Mutta aikamme ateistit jaksavat Richard Dawkinsin johdolla edelleenkin kamppailla "olematonta" vastaan.# (Lainaus alla olevasta)
http://personal.inet.fi/koti/joel.kontinen/raamatusta.htmlTyypillistä herätyskokouslogiikkaa.
Eiväthän ateistit Jumalaa vastaan taistele, koska eivät Häneen edes usko. Virallisia vastustajia on ainakin kaksi; uskonnon toisinaan ihan kiistattomasti aiheuttamat epäkohdat sekä väitetty uskonnon puolueellinen (kohtuuttoman suojattu) kohtelu maailmankatsomuksena. Kummastakin voisi käydä ihan asiallistakin keskustelua, jos palstalaisilla riittäisi intoa ja kärsivällisyyttä.
Joskus näyttää myös siltä, että toisten jumalausko jo sinänsä herättää agressiota eräissä, jotka sanovat, että heillä on jumalauskon puute. Voisiko sanoa, että syynä on huono erimielisyyden sieto, jota toki näkyy paljon myös uskovissa. - ltte piru
hölöttäjälle kirjoitti:
Anna tulla, et yllätä ketään. Kristittyjen pilkkaaminenhan on se elämän osaamisalue minkä te evokit osaatte parhaiten, tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan."tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan."
Look who's talking, kuten on tapana sanoa. Sinua ei tarvitse pilkata, teet sen ihan itse. - miten vain
ltte piru kirjoitti:
"tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan."
Look who's talking, kuten on tapana sanoa. Sinua ei tarvitse pilkata, teet sen ihan itse.Sinä siis uskot, että luonnolaeilla, on luomiskyky.
- asianharrastaja
miten vain kirjoitti:
Sinä siis uskot, että luonnolaeilla, on luomiskyky.
Muotoilusi on kummallinen:
"..uskot, että luonnolaeilla, on luomiskyky."
Luonnonlakeihin ei uskota, vaan ne havaitaan luonnosta. Luomiskyky on vaillinaisesti määritelty termi.
Kiistattomasti on todettu, että tuntemamme luonnonlait pystyvät muuttamaan aineen tasaisen ohuesti täyttämän avaruuden nykyisin näkemäksemme galaksiavaruudeksi tähtineen ja planeettoineen. Jos tuo on "luomiskykyä", niin sitten niillä on se. - miten tahansa
miten vain kirjoitti:
Sinä siis uskot, että luonnolaeilla, on luomiskyky.
Luonnolaeilla, ei ole varsinaista luomiskykyä.
- Olemattonta taistelu
http://personal.inet.fi/koti/joel.kontinen/raamatusta.htmlAteistit puhuu tuollaisia vain hurmosuskovien houreissa ja valheissa, ei muualla.
- taitaa tulla vaikeuk
asianharrastaja kirjoitti:
Muotoilusi on kummallinen:
"..uskot, että luonnolaeilla, on luomiskyky."
Luonnonlakeihin ei uskota, vaan ne havaitaan luonnosta. Luomiskyky on vaillinaisesti määritelty termi.
Kiistattomasti on todettu, että tuntemamme luonnonlait pystyvät muuttamaan aineen tasaisen ohuesti täyttämän avaruuden nykyisin näkemäksemme galaksiavaruudeksi tähtineen ja planeettoineen. Jos tuo on "luomiskykyä", niin sitten niillä on se."Luonnonlakeihin ei uskota, vaan ne havaitaan luonnosta."
Kerro sitten havainnoistasi painovoimasta, älä sen seurauksista? - jupukka
http://personal.inet.fi/koti/joel.kontinen/raamatusta.htmlNimi Joel Kontinen kertoo kaiken olennaisen tuostakin tyhjänpäiväisestä hölötyksestä.
- Apo-Calypso
taitaa tulla vaikeuk kirjoitti:
"Luonnonlakeihin ei uskota, vaan ne havaitaan luonnosta."
Kerro sitten havainnoistasi painovoimasta, älä sen seurauksista?Kahden kappaleen välinen vetovoima (painovoima) Newtonin mukaan:
F = G * ( m1 * m2 ) / ( r * r ), jossa
G = gravitaatiovakio (luonnonvakio):6.67300 × 10^-11 m^3 kg^-1 s^-2
m1 ja m2 kappaleiden massat
r = kappaleiden välinen etäisyys
Auttoiko ahdistukseesi? miten tahansa kirjoitti:
Luonnolaeilla, ei ole varsinaista luomiskykyä.
Mitä tarkoitat luomiskyvyllä?
- näkemällä nähkää
Apo-Calypso kirjoitti:
Kahden kappaleen välinen vetovoima (painovoima) Newtonin mukaan:
F = G * ( m1 * m2 ) / ( r * r ), jossa
G = gravitaatiovakio (luonnonvakio):6.67300 × 10^-11 m^3 kg^-1 s^-2
m1 ja m2 kappaleiden massat
r = kappaleiden välinen etäisyys
Auttoiko ahdistukseesi?Tuohan on vain kaavan muodossa esitetty painovoiman suuruus.
Mutta missä havaitset itse paivoiman? - Apo-Calypso
näkemällä nähkää kirjoitti:
Tuohan on vain kaavan muodossa esitetty painovoiman suuruus.
Mutta missä havaitset itse paivoiman?Siinä, että emme leijaile avaruuteen.
- Möttöskä 1
Tyypillistä herätyskokouslogiikkaa.
Eiväthän ateistit Jumalaa vastaan taistele, koska eivät Häneen edes usko. Virallisia vastustajia on ainakin kaksi; uskonnon toisinaan ihan kiistattomasti aiheuttamat epäkohdat sekä väitetty uskonnon puolueellinen (kohtuuttoman suojattu) kohtelu maailmankatsomuksena. Kummastakin voisi käydä ihan asiallistakin keskustelua, jos palstalaisilla riittäisi intoa ja kärsivällisyyttä.
Joskus näyttää myös siltä, että toisten jumalausko jo sinänsä herättää agressiota eräissä, jotka sanovat, että heillä on jumalauskon puute. Voisiko sanoa, että syynä on huono erimielisyyden sieto, jota toki näkyy paljon myös uskovissa.Eiväthän ateistit Jumalaa vastaan taistele, koska eivät Häneen edes usko
Mitä vastaan ne sitten taistelevat jos eivät nimenomaan tuota. Kerro. - asianharrastaja
Mutta missä havaitset itse paivoiman?"Mutta missä havaitset itse paivoiman?"
Luonnonlaki ei yleensäkään ole luonnosta välittömästi havaittava asia, vaan jodonmukaiseksi osoittautunut selitys välittömille havainnoille. Painovoiman eli gravitaation osalta näitä ovat esineiden paino ja putoamisliike maan päällä, planeettojen radat, tähtien liike sekä monet muut avauuden ilmiöt.
Yllä sait jo gravitaation Newton-yhtälön, joka on ihmisten näkökulmasta tämän luonnonlain hyvä likiarvo eräitä erityistapauksia lukuunottamatta. Niissä toimii paremmin mutkikkaampi Einstein-yhtälö, ja aivan ääriolosuhteiden kohdalla on tieteen tiedoissa vielä gravitonin mentävä aukko. Möttöskä 1 kirjoitti:
Eiväthän ateistit Jumalaa vastaan taistele, koska eivät Häneen edes usko
Mitä vastaan ne sitten taistelevat jos eivät nimenomaan tuota. Kerro.Erään ihmisjoukon käsityksiä vastaan.
Kas kun et sitä itse ole ymmärtänyt.- asianharrastaja
Möttöskä 1 kirjoitti:
Mitä vastaan ne sitten taistelevat jos eivät nimenomaan tuota. Kerro.Kerroin siinä samassa viestissä, miksi et lukenut. Siinä sanottuja asioita tekeviä ja puolustavia ihmisiä vastaan tietysti.
Möttöskä 1 kirjoitti:
Mitä vastaan ne sitten taistelevat jos eivät nimenomaan tuota. Kerro.Sinua ja maailmankuvaasi vastaan rakas ystäväni, sinua vastaan. Toki kaltaisiasi unohtamatta.
Kreationistit ja muut uskonnolliset fundamentalistit ovat vahingoksi tieteelle, opetukselle, yksilönvapauksille ja ihmisoikeuksille.- asianharrastaja
antimytomaani_orig kirjoitti:
Mitä tarkoitat luomiskyvyllä?
Olisit myös kysynyt, miten varsinainen luomiskyky eroaa epävarsinaisesta.
Olisit myös kysynyt, miten varsinainen luomiskyky eroaa epävarsinaisesta.
Olikohan tuo "miten tahansa":n vastaus vain jonkinlaista vitsailua "miten vain":n pöljään kysymykseen. Kirjoitusvirhekin on sama. Tiedä häntä.
Möttöskä 1 kirjoitti:
Mitä vastaan ne sitten taistelevat jos eivät nimenomaan tuota. Kerro.>Mitä vastaan ne sitten taistelevat jos eivät nimenomaan tuota. Kerro.
No nyt se on sulle kerrottu. Mahdoitkos tajuta? Et, koska kretuopin mukaan ateisti taistelee jumalaa vastaan eikä siinä(kään) tosiasiat auta.
Normaalin ihmisen normaali järki sanoo tietenkin että jumalaa vastaan ei kukaan voi eikä halua taistella koska vastustaja on täysin ylivoimainen, mutta tätäkään päivänselvää asiaa ei kretuoppiin hurahtanut enää ymmärrä.
Kiihkouskovaisten tosiasioitten vääristelyjä ja hourevaletieteen levittämistä vastaan taistelevista ei edes suurin osa ole minkään valtakunnan ateisteja.jupukka kirjoitti:
Nimi Joel Kontinen kertoo kaiken olennaisen tuostakin tyhjänpäiväisestä hölötyksestä.
Se on vähän kuin joulupukki kävisi, jos äijän horinoista löytää kaksi peräkkäistä järjellistä ajatusta. En häneltä edes kelloa kysyisi, kun vastaus tulisi sen mukaan mikä aika juuri nyt sopii parhaiten Raamatun luomisilmoitukseen.
Mutta missä havaitset itse paivoiman?Siis jumalauta, tiede ja sen edellyttämät kokeet tehdään jossain ihan muualla kuin suomi24:ssä, haluaako jokin sivupersoonasi ehdottomasti henkilökohtaiset tutkimukset joka asiasta? Paljonko niistä hän suostuu maksamaan? Tiede ei nimittäin ole ilmaista. Yliopisto kyllä tutkii, jos kustannuksista sovitaan.
Ja mikä hitto on paivoima? Piirakkavoima?- ltte piru
RepeRuutikallo kirjoitti:
Siis jumalauta, tiede ja sen edellyttämät kokeet tehdään jossain ihan muualla kuin suomi24:ssä, haluaako jokin sivupersoonasi ehdottomasti henkilökohtaiset tutkimukset joka asiasta? Paljonko niistä hän suostuu maksamaan? Tiede ei nimittäin ole ilmaista. Yliopisto kyllä tutkii, jos kustannuksista sovitaan.
Ja mikä hitto on paivoima? Piirakkavoima?Tuossa on yksi kretujen ongelmista. Kun "kreationistisen tutkijan" tulee selvittää itse ja yksinään kaikki se mikä "tekee Raamatusta kirjan joka selittää kaiken", kretut eivät oikein tajua, että täällä todellisen maailman puolella tutkijoilla on käytössään jatkuvasti karttuva pohjatieto- ja referenssiarkisto. Afrikan savannilla leijonia tutkivan ei tarvitse itse leikellä leijonaa nähdäkseen millainen sen anatomia on, ei liioin itse kromosomitutkimuksin selvittää mihin sukuihin ja lajeihin sen saaliseläimet kuuluvat.
- Hiski+naapurin.kissa
hölöttäjälle kirjoitti:
Anna tulla, et yllätä ketään. Kristittyjen pilkkaaminenhan on se elämän osaamisalue minkä te evokit osaatte parhaiten, tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan.> Anna tulla, et yllätä ketään. Kristittyjen pilkkaaminenhan
> on se elämän osaamisalue minkä te evokit osaatte parhaiten,
Kovin olet huonosti lukenut meidän kirjoituksiamme.
> tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan.
Jos tarkoitat tieteellä kaikkea sitä mitä kreationistit höpäjävät, olet oikeassa - niissä asioissa meidän on perin vaikeaa pysyä teikäläisten mielikuvituksen vauhdissa.
Mutta se, että teikäläisiä sietää pilkata, ei johdu uskosta eikä tieteestä. Se johtuu siitä, että ainakin tällä palstalla todellinen tarkoituksenne ei ole evoluutioteorian kritisointi eikä edes Raamatun puolustaminen vaan pelkkä pilkkaaminen. Eikä sekään kohdistu evoluutioteoriaan, se kohdistuu teidän omaan irvikuvaanne evoluutiosta sekä meihin realisteihin. Ja siinä pilkkaamisen innossanne te vääristelette sekä tieteellisiä kirjoituksia että Raamattua aivan miten haluatte, jotta saatte puheillenne muka jonkinlaista järjellistä perustaa.
Jos sinä Möttöskä kaikkine sivupersooninesi käyttäisit johonkin hyödylliseen kaiken sen energia,n jonka nyt käytät tieteen ja realistien ja siinä sivussa Raamatun pilkkaamiseen ties monellako nikillä, sinusta saattaisi vielä tulla jotain. - ltte piru
Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:
> Anna tulla, et yllätä ketään. Kristittyjen pilkkaaminenhan
> on se elämän osaamisalue minkä te evokit osaatte parhaiten,
Kovin olet huonosti lukenut meidän kirjoituksiamme.
> tieteistä teillä ei keskimäärin ole aavistustakaan.
Jos tarkoitat tieteellä kaikkea sitä mitä kreationistit höpäjävät, olet oikeassa - niissä asioissa meidän on perin vaikeaa pysyä teikäläisten mielikuvituksen vauhdissa.
Mutta se, että teikäläisiä sietää pilkata, ei johdu uskosta eikä tieteestä. Se johtuu siitä, että ainakin tällä palstalla todellinen tarkoituksenne ei ole evoluutioteorian kritisointi eikä edes Raamatun puolustaminen vaan pelkkä pilkkaaminen. Eikä sekään kohdistu evoluutioteoriaan, se kohdistuu teidän omaan irvikuvaanne evoluutiosta sekä meihin realisteihin. Ja siinä pilkkaamisen innossanne te vääristelette sekä tieteellisiä kirjoituksia että Raamattua aivan miten haluatte, jotta saatte puheillenne muka jonkinlaista järjellistä perustaa.
Jos sinä Möttöskä kaikkine sivupersooninesi käyttäisit johonkin hyödylliseen kaiken sen energia,n jonka nyt käytät tieteen ja realistien ja siinä sivussa Raamatun pilkkaamiseen ties monellako nikillä, sinusta saattaisi vielä tulla jotain.Tuon voinee lyhentää: kretut, sitä saatte mitä tilaatte.
Olen teidän kanssanne jotakuinkin samaa mieltä. Varsinaisen kristinuskon kanssa näillä palstan "kristityillä" ei ole paljonkaan tekemistä.
- tätähän se on
Kun ottaa huomioon tämänkin Dawkinsin kehotuksen sekä näissäkin keskusteluissa esiintyvät, kristittyihin kohdistuvat, silmittömät raivonpurkaukset ja avoimet uhkailut niin ollaan jo pahalla tiellä kohti väkivaltaa.
Osa evokeista ei sitä tajua mutta osa suorastaan tahtoo sitä. Kristittyjen fyysinen vahingoittaminen on tavoite, johon osa evokeista aktiivisesti pyrkii."Kristittyjen fyysinen vahingoittaminen on tavoite, johon osa evokeista aktiivisesti pyrkii."
Jaa niinkö, annapas pari esimerkkiä näin alkuun näistä "evokeista, jotka aktiivisesti tavoittelevat kristittyjen fyysistä vahingoittamista".
Mahdoitkohan liioitella?antimytomaani_orig kirjoitti:
"Kristittyjen fyysinen vahingoittaminen on tavoite, johon osa evokeista aktiivisesti pyrkii."
Jaa niinkö, annapas pari esimerkkiä näin alkuun näistä "evokeista, jotka aktiivisesti tavoittelevat kristittyjen fyysistä vahingoittamista".
Mahdoitkohan liioitella?Kyse lienee masokistin toiveajattelusta. Moninikkipelle nauttii kivusta seksuaalisesti ja fantasioi evokeista antamassa piiskaa.
Voisin ehkä antaakin, jos saisin kirjalliset takeet että moninikkipelle pyysi sitä itse. Jollain hassulla tavalla ajatus kiehtoo. Pitäiskö vaihtaa sähköposteja? Pelle ensin.RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyse lienee masokistin toiveajattelusta. Moninikkipelle nauttii kivusta seksuaalisesti ja fantasioi evokeista antamassa piiskaa.
Voisin ehkä antaakin, jos saisin kirjalliset takeet että moninikkipelle pyysi sitä itse. Jollain hassulla tavalla ajatus kiehtoo. Pitäiskö vaihtaa sähköposteja? Pelle ensin.Tjaa, rajallinen mielikuvitukseni voisi ymmärtää näissä kressumasokisteissa olevan piilevää kaipuuta marttyyriuteen.
No, fantasiansa itse kullakin.antimytomaani_orig kirjoitti:
Tjaa, rajallinen mielikuvitukseni voisi ymmärtää näissä kressumasokisteissa olevan piilevää kaipuuta marttyyriuteen.
No, fantasiansa itse kullakin.Tuo marttyyrius kuulostaa jotenkin sisäsiistimmältä kuin oma tuntumani, joskin myös hurjemmalta. Oli miten oli, toinen meistä on varmasti oikeassa.
- lukisit jotain
antimytomaani_orig kirjoitti:
"Kristittyjen fyysinen vahingoittaminen on tavoite, johon osa evokeista aktiivisesti pyrkii."
Mahdoitkohan liioitella?,,,,,Jaa niinkö, annapas pari esimerkkiä näin alkuun näistä "evokeista, jotka aktiivisesti tavoittelevat kristittyjen fyysistä vahingoittamista".....
Voiko joku nykyaikana olla nyky-Suomessa täysin tietämätön mitä tieteeseen ja naturalismiin perustuneissa kommunistimaissa tehtiin ja tehdään edelleenkin miljoonille ja taas miljoonille kristityille. Ehkä tämä asia vähäpätöisenä ja kiusallisenakin jopa sivuutetaan nykyajan kouluopetuksessa. lukisit jotain kirjoitti:
,,,,,Jaa niinkö, annapas pari esimerkkiä näin alkuun näistä "evokeista, jotka aktiivisesti tavoittelevat kristittyjen fyysistä vahingoittamista".....
Voiko joku nykyaikana olla nyky-Suomessa täysin tietämätön mitä tieteeseen ja naturalismiin perustuneissa kommunistimaissa tehtiin ja tehdään edelleenkin miljoonille ja taas miljoonille kristityille. Ehkä tämä asia vähäpätöisenä ja kiusallisenakin jopa sivuutetaan nykyajan kouluopetuksessa.>Voiko joku nykyaikana olla nyky-Suomessa täysin tietämätön mitä tieteeseen ja naturalismiin perustuneissa kommunistimaissa
Sinähän tässä tietämätön olet jokaisella nimimerkilläsi. Ensinnäkään kommunistimaat eivät _perustuneet_ tieteeseen vaan sen vääristelyyn sekä pseudotieteisiin.
>tehtiin ja tehdään edelleenkin miljoonille ja taas miljoonille kristityille.
Mainitse yksikin nykyinen kommunistimaa, joka järjestelmällisesti vainoaa erityisesti kristittyjä. Pohjois-Korea ei käy, sillä sehän vainoaa melkein koko omaa kansaansa, josta kristittyjä on vain murto-osa.
>Ehkä tämä asia vähäpätöisenä ja kiusallisenakin jopa sivuutetaan nykyajan kouluopetuksessa.
Kouluopetuksessa pyritään kertomaan tosiasioita, ei osatotuuksia ja tarkoitushakuisia paisutteluja. Herätyskokouksissa voidaan kertoa sitten mitä vaan, kun suurin osa kuulijoista uskoo kritiikittä ihan kaiken mitä saarnaaja suustaan päästelee.
Eli siis edelleen, voisitko antaa esimerkkejä siitä kuinka palstan evokit pyrkivät tekemään teistä marttyyreja. Ja nyt järkevää puhetta eikä paskanjauhantaa, jos saa pyytää. Me kyllä ymmärrämme normaalia suomea.
Johannes Paavali II tuli muuten tosiaankin kommunistimaasta, eikös vaan.
Möttöskä 1, kerrohan jokin Dawkinsin vale ja esitä tieteelliset perustelut väitteellesi että se on vale. Näytä kerrankin taitosi tieteellisessä kreationismissa!
- a crass blunder
....carbon-13, which is too short-lived to borher with,...
- lyhyt/pitkä lista
Kaikki sen ukon tarinta ovat valetta. Tulisi lyhyempi luettelo jos luettelisi ne mitä hän on puhunut totta.
lyhyt/pitkä lista kirjoitti:
Kaikki sen ukon tarinta ovat valetta. Tulisi lyhyempi luettelo jos luettelisi ne mitä hän on puhunut totta.
Annapa tulla sitten muutama Dawkinsin vale, kiitos. Luulisi olevan naurettavan helppoa.
"...carbon-13, which is too short-lived to borher with,... "
Tarkoitatko, että Dawkins on erehtynyt hiili-13:sta luullen sitä lyhytikäiseksi isotoopiksi eikä stabiiliksi kuten se oikeasti on? Tässä pyydettiin valhetta eikä erehdystä. Mutta ehkäpä sinulla ne menevät sekaisin, koska kreationismi on paitsi erehdystä myös valhetta.- seliä näk. löytyy
Milloin valheesta on tullut erehtymisen symboli?
seliä näk. löytyy kirjoitti:
Milloin valheesta on tullut erehtymisen symboli?
Tiedätkö millään nimimerkilläsi, mitä eroa on symbolilla ja synonyymilla? :D
"Milloin valheesta on tullut erehtymisen symboli?"
Kyseessä on selvä erehdys, jos Dawkins on luullut hiili-13: lyhytikäiseksi isotoopiksi. Hänellä ei ole mitään syytä valehdella asiasta ja jokainen voi helposti tarkistaa asian, että hiili-13 on vakaa isotooppi.- jos kreationisti...
If a creationist had made that blunder, Dawkins, true to form, would be using is as evidence of scientific incompetence - indeed, on p. 154 he mocks a couple of creationists for some blunders.
"If a creationist had made that blunder, Dawkins, true to form, would be using is as evidence of scientific incompetence - indeed, on p. 154 he mocks a couple of creationists for some blunders."
Toki jos kirjoittaja myöntää virheensä kun hänelle siitä kerrotaan, kyse ei ole valehtelusta. Mutta todennäköisesti nuokin Dawkinsin osoittamat virheet ovat olleet massiivisia väärinymmärryksiä eivätkä niiden kirjoittajat niitä myönnä, vaan kieltytyvät korjauksista.- ja korjaus löytyy..
Kerro missä tuo hiili 13 on korjattu stabiiliksi isotoopiksi? Väite sen lyhytikäisyydestä on esitetty Dawkinsin kirjassa Mailman hienoin esitys.
ja korjaus löytyy.. kirjoitti:
Kerro missä tuo hiili 13 on korjattu stabiiliksi isotoopiksi? Väite sen lyhytikäisyydestä on esitetty Dawkinsin kirjassa Mailman hienoin esitys.
"Kerro missä tuo hiili 13 on korjattu stabiiliksi isotoopiksi? Väite sen lyhytikäisyydestä on esitetty Dawkinsin kirjassa Mailman hienoin esitys."
Juu, ja se on stabiili kuten kemian kirjoissasi kerrotaan. Dawkins on taatusti ottanut onkeensa ja jos menet sitä nyt häneltä kysymyään, hän kertoo kirjoittaneensa väärin ja tietävänsä nyt, että kyseessä on stabiili isotooppi.
- ltte piru
Odottelemme edelleen että joku Möttöskän klaanista osoittaa jonkin Dawkinsin valheen.
- sitä ne atet
Mies, jolla evoluutioon uskominen pohjautuu vain tieteeseen ei julista noin sairaita. Sairauden näkee tälläkin palstalla ja tässäkin ketjussa. Tieteen taakse naamioitua ateismihurmosta.
Uskovaiset kyllä huolehtivat itsensä pilkkaamisesta aika hyvin ihan itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078