Kuinka pitkaksi aikaa nestehukan takia voi pyortya? tai joutua sairaalaan? mita sairaalassa yleensa tehdaan jos ihmisella on vakava nestehukka? Tai missa vaiheessa olisi nestehukan takia syyta soittaa ambulanssi? holeen aiheena äitini joka on ollut kovassa oksennus taudissa jo 2päivää ja epäilen jonkun tason nestehukkaa. Mista muuten tietaa kuinka vakava nestehukka mahtaa olla? Kaikki tieto nestehukasta otetaan vastaaan. Kiitos!
Nestehukka kysymyksia?
3
580
Vastaukset
Itse en tieda pahemmin mitaan asiasta, mutta voisin kuviotella etta kahden paivan oksentelun jalkeen jos ei ole mitaan kunnolla saanut juotua, voisi sairaalassa kaynti kylla olla ihan hyva idea! ja olen kylla kuullut etta joku on ollut tiputuksessa 4kin paivaa nestehukan takia..?
- nurse.
Nesteytetään tietysti, siis sairaalassa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dehydraatio
Eikö äitisi ole saanut mitään nesteitä pysymään sisällään? Ja taksillakin voi toki mennä sinne sairaalaan, voinnin mukaan, ei sitä ambulanssia välttämättä tarvita kuljetukseen.- Huolestunut1234
Eipä juuri, sanoi ettei uskalla syödä kun tulee kuitenkin ulos ollut jo yli päivän juomatta tai syömättä mitään. Mulla on sellainen olo että se pyörtyilee ehkä välillä vai olisikohan muuten vaan niin voimaton? kun tässä yritän kysellä miten voi ja kun koitan herätellä kestää tosi kauan ennen kun herää.. aina säikähdän aluksi pahemman kerran jos ei herääkkään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803