hörhörhör

Sa talkkari

Olen tässä ajatellut mitä tuo hörhöily oikein on. Onko se jotain älyttömyyden esittämistä vai mitä. Jos sanotaan, että NL ampui Mainilan laukaukset niin onko se hörhöiluyä vai salaliiton paljastamista. Mitä virkkari tekee jos väittää vastaan. Tai on virallisen totuuden puolella eli Suomi aloitti sodan ampumalla Mainilan laukaukset. Moni ajattelee nyt virkkarista tosi pahaa, kun tollasta väittää. Jos sanon että Kuussa ei ole käyty niin virkkari saa hepulin. Wtc on virkkarille tosi paha juttu. Ja Breivik.

23

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virkkaajatar

hör on hör

• Albatrossi, joka lepäämättä liitää ....

Hörhö on jotakuinkin sama kuin 'hamppuhippi', maailman kadottanut pössyttelijä, joka elää houreisissa harhakuvitelmissaan. Pilkkanimitys siis, minkä ei pidä toivoakseni vaikuttaa kenenkään teräväpäisyyteen, eikä valveutuneisuuteen ....

• Sa talkkari

Elikä kun on pössäyttänyt niin tulee hörhöksi.

• Albatrossi, joka lepäämättä liitää ....

Toivottavasti ei tule. Mieluummin pitää pään terävänä kuin pössyssä ....

• Tyttää ihme
        Albatrossi, joka lepäämättä liitää .... kirjoitti:

Toivottavasti ei tule. Mieluummin pitää pään terävänä kuin pössyssä ....

Mistä täällä siis on kyse kun haukutaan toisia hörhöiksi, vaikka ne estiittää, että Mainilan laukaukset oli NL:n aiheuttamat. Onko virkkarit jonkin virallisen tahon kätyreitä, olivatpa nuo mistä tahansa kotoisin. Ryssiä tai Busheja tai Kataisia.

• virkaan meni
        Tyttää ihme kirjoitti:

Mistä täällä siis on kyse kun haukutaan toisia hörhöiksi, vaikka ne estiittää, että Mainilan laukaukset oli NL:n aiheuttamat. Onko virkkarit jonkin virallisen tahon kätyreitä, olivatpa nuo mistä tahansa kotoisin. Ryssiä tai Busheja tai Kataisia.

Itse pidän yli 90 prossaa salaliittokirjoitteluista höyrypäiden höpinöinä, enkä tunne itseäni virallisen tahon edustajaksi. Edustan ihan omaa mielipidettäni, jonka olen muodostanut pitkähkön elämänkokemuksen ja maailman tapahtumien seuraamisen pohjalta.
        Hörhö = herkkäuskoinen hölmö.

• Hörhön harhajohdin ...
        virkaan meni kirjoitti:

Itse pidän yli 90 prossaa salaliittokirjoitteluista höyrypäiden höpinöinä, enkä tunne itseäni virallisen tahon edustajaksi. Edustan ihan omaa mielipidettäni, jonka olen muodostanut pitkähkön elämänkokemuksen ja maailman tapahtumien seuraamisen pohjalta.

Mikä prosentti 'höyrypäitä' sitten muilta elämänalueilta löytyy!? Eiköhän tuo 90% käy aika äkkiä pieneksi...

• Virkailijalle ......
        virkaan meni kirjoitti:

Sinähän voi olla mitä tahansa 90 tai 100 prosenttisesti.

""Elämänkokemuksesi pohjalta?) Voi hyvät hyssykät sähän taidat olla NERO.

Kerro siis miksi miksi WTC. 7:n. romahti alas,vaikka siihen ei edes osunut lentokonetta.
        Syyksi ei sitten kelpaa mitkään muutaman huoneen huoneistopalot!
        Ja kysytään nyt samaan syssyyn sekin,miksi läski naispoliisi hätisteli siviilejä kauemmaksi 7 rakennuksen liepeiltä sanoen, että rakennus romahtaa kohta?

Mistä ihmeestä tämä läskipoliisi tällaisen asian tiesi etukäteen?

Edustaja sanoo nyt ne kuolemattomat ja ehdottomat oikeat asiat asiaan jotka perustuvat ehdottomaan pitkähköön elämään,ja näin olleeseen ainoaan oikeaan totuuteen!

• voi tahvontupa ....
        Virkailijalle ...... kirjoitti:

Sinähän voi olla mitä tahansa 90 tai 100 prosenttisesti.

""Elämänkokemuksesi pohjalta?) Voi hyvät hyssykät sähän taidat olla NERO.

Kerro siis miksi miksi WTC. 7:n. romahti alas,vaikka siihen ei edes osunut lentokonetta.
        Syyksi ei sitten kelpaa mitkään muutaman huoneen huoneistopalot!
        Ja kysytään nyt samaan syssyyn sekin,miksi läski naispoliisi hätisteli siviilejä kauemmaksi 7 rakennuksen liepeiltä sanoen, että rakennus romahtaa kohta?

Mistä ihmeestä tämä läskipoliisi tällaisen asian tiesi etukäteen?

Edustaja sanoo nyt ne kuolemattomat ja ehdottomat oikeat asiat asiaan jotka perustuvat ehdottomaan pitkähköön elämään,ja näin olleeseen ainoaan oikeaan totuuteen!

Totta kyllä, aika merkillistä miten tuo ikä monilla tuo vain ahdasmielisyyttä mukanaan. Liekö ahdasmielisyyteen kasvu sitten sitä 'globaalia kehitystä', ainakin lähiahdasta sukua tälle kansantalous - höpinälle!! Joskus muinoin, ammoisina aikoina ikä toi mukanaa muutakin kuin jyrkästi rajaavia kuiluja: avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta, elämän viisautta, vahvasta itsetunnosta kumpuavaa voimaa jne.!! Mutta nyt ajat avarat vain jyrkkänä railona edessämme aukeavat!?

• iguo
        voi tahvontupa .... kirjoitti:

Totta kyllä, aika merkillistä miten tuo ikä monilla tuo vain ahdasmielisyyttä mukanaan. Liekö ahdasmielisyyteen kasvu sitten sitä 'globaalia kehitystä', ainakin lähiahdasta sukua tälle kansantalous - höpinälle!! Joskus muinoin, ammoisina aikoina ikä toi mukanaa muutakin kuin jyrkästi rajaavia kuiluja: avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta, elämän viisautta, vahvasta itsetunnosta kumpuavaa voimaa jne.!! Mutta nyt ajat avarat vain jyrkkänä railona edessämme aukeavat!?

Avarakatseisuus ei ole sama asia kuin herkkäuskoinen typeryys, jota tälle sivustolla on kasaantunut valtaisa keskittymä. Lähdekritiikin ja medianlukutaidon opettaminen pitäisi kiireesti saada jo peruskoulun opetusohjelmaan.

• voi tahvontupa ....
        iguo kirjoitti:

Avarakatseisuus ei ole sama asia kuin herkkäuskoinen typeryys, jota tälle sivustolla on kasaantunut valtaisa keskittymä. Lähdekritiikin ja medianlukutaidon opettaminen pitäisi kiireesti saada jo peruskoulun opetusohjelmaan.

Mutta skepsismi alkaa tietyssä pisteessä yliajaa ahdasmielisyyden rajaa. Kaiken mitä kirjoitetaan ei tarvitse kummuta traditioista. Jokuhan ne traditiotkin on joskus keksinyt itse. Lähdeviittauksia ei tarvita, jos ajattelee asiat itse, alusta loppuun. Toki lähteitäkin on ihan hyvä tuntea. Mutta eri asia tietenkin on se, miten 'laadukkaasti' pystyy itse ajattelemaan. 'Linkkifriikkejä' on jo ihan liikaa sanon minä, ei keskustelun ydinasia ole pitkä linkkilista vaan se itse keskustelun taso.

• belsebuubi999
        iguo kirjoitti:

Mitä ihmettä Rutiset!?

Onko sulla jotain sanomista WTC.n tapauksiin?

Jollei,niin painu vi.ttuun avarakatseisuutesi kanssa!!

• Järkkäätkö tavaran?
        belsebuubi999 kirjoitti:

Mitä ihmettä Rutiset!?

Onko sulla jotain sanomista WTC.n tapauksiin?

Jollei,niin painu vi.ttuun avarakatseisuutesi kanssa!!

WTC:n tapauksesa esiin tulleet epämääräisyydet ovat pelkkiä anekdootteja. Rakennusten sortumisessa ei ole mitään ihmeellisyyksiä.

"Federal Emergency Managementin (FEMA) raportin mukaan New Yorkin iskuissa sortui kokonaan viisi rakennusta (WTC 1, 2, 3 ja 7 sekä ortodoksikirkko) ja osittain kolme (WTC4, 5 ja 6). Yksitoista rakennusta sai lisäksi vakavia vaurioita. Vaurioituneita tai sortuneita rakennuksia oli yhteensä 56"

Kun kaksoistornien kokoiset rakennukset romahtavat, on jo niiden "sirpalevaikutus" varsin mittava. Useat rakennukset syttyivät lisäksi palamaan. Miksi kyselet vain seiskasta, jos viisi rakennusta sortui kokonaan ja kolme osittain? Vai räjäytettiinkö ne muka kaikki?

• io756e965e

Mutta skepsismi alkaa tietyssä pisteessä yliajaa ahdasmielisyyden rajaa. Kaiken mitä kirjoitetaan ei tarvitse kummuta traditioista. Jokuhan ne traditiotkin on joskus keksinyt itse. Lähdeviittauksia ei tarvita, jos ajattelee asiat itse, alusta loppuun. Toki lähteitäkin on ihan hyvä tuntea. Mutta eri asia tietenkin on se, miten 'laadukkaasti' pystyy itse ajattelemaan. 'Linkkifriikkejä' on jo ihan liikaa sanon minä, ei keskustelun ydinasia ole pitkä linkkilista vaan se itse keskustelun taso.

Parhaimmillaan tällainen palsta harjaannuttaa keskustelemaan ja perustelemaan kantaansa. Mitään yhteiskunnallista merkitystä tai edes välttämättä totuusarvoa näillä jorinoilla ei juurikaan ole.
        Laadukkaan ajattelun perustana pitäisi useinkin olla tietoa. Ilman perustietoa ajattelu on kuin suolla tarpoisi.

• voi tahvontupa ....
        io756e965e kirjoitti:

Parhaimmillaan tällainen palsta harjaannuttaa keskustelemaan ja perustelemaan kantaansa. Mitään yhteiskunnallista merkitystä tai edes välttämättä totuusarvoa näillä jorinoilla ei juurikaan ole.
        Laadukkaan ajattelun perustana pitäisi useinkin olla tietoa. Ilman perustietoa ajattelu on kuin suolla tarpoisi.

Nii'in kun se 'parhaimmillaan' vaan toteutuisi, eikä menisi aina samaan jästipäiseen jankkaamiseen. Mutta mielestäni kyllä nettipalstoilla on yhteiskunnallista merkitystä paljonkin, kyllähän tähän monilla tuhlautuu kallista aikaa ja näin poispäin. Jotenkin sääli ajatella 'ettei olisi merkitystä', kyllä mielestäni kaikella ainakin täytyisi olla oma merkityksensä. Tosin voisihan sitä muutakin tehdä ja parempi ehkä näin olisikin, koneet pellolle sieltä!!

• ouyfiytd

Nii'in kun se 'parhaimmillaan' vaan toteutuisi, eikä menisi aina samaan jästipäiseen jankkaamiseen. Mutta mielestäni kyllä nettipalstoilla on yhteiskunnallista merkitystä paljonkin, kyllähän tähän monilla tuhlautuu kallista aikaa ja näin poispäin. Jotenkin sääli ajatella 'ettei olisi merkitystä', kyllä mielestäni kaikella ainakin täytyisi olla oma merkityksensä. Tosin voisihan sitä muutakin tehdä ja parempi ehkä näin olisikin, koneet pellolle sieltä!!

Joillain palstoilla voi olla yhteiskunnallistakin merkitystä, mutta kyllä tämä salkkaripalsta on siinä suhteessa ihan niitä pahnanpohjimmaisia. Jutut menevät jo niin paljon yli reaalimaailman horisontin, että näillä on yhteiskunnallisesti arvoa vain vitsinä.
        NWO:t
        Kuusalkkarit
        Palmen murha
        Estoniasalaliitto
        9/11 salaliitto
        Nazi Zionisti pellet

Huoh....

• 969696
        ouyfiytd kirjoitti:

Joillain palstoilla voi olla yhteiskunnallistakin merkitystä, mutta kyllä tämä salkkaripalsta on siinä suhteessa ihan niitä pahnanpohjimmaisia. Jutut menevät jo niin paljon yli reaalimaailman horisontin, että näillä on yhteiskunnallisesti arvoa vain vitsinä.
        NWO:t
        Kuusalkkarit
        Palmen murha
        Estoniasalaliitto
        9/11 salaliitto
        Nazi Zionisti pellet

Huoh....

No eihän mikään nettipalsta nyt suoranaisesti esim.päätöksentekovaltaan yhteiskunnassa vaikuta. Mutta lue ihan huviksesi valtavirtaa edustavia politiikka - tai yhteiskunta - aiheisia palstoja, eihän siellä perustella yhtään. Se vaan vähän mietityttää, että miksi täällä sitten roikut, jos et aiheita näe merkityksellisinä. Typerää ajanhaaskaamista kuluttaa aikaansa asioihin, jotka tuntuvat itsestä merkityksettömiltä!!

• Selitän....
        969696 kirjoitti:

No eihän mikään nettipalsta nyt suoranaisesti esim.päätöksentekovaltaan yhteiskunnassa vaikuta. Mutta lue ihan huviksesi valtavirtaa edustavia politiikka - tai yhteiskunta - aiheisia palstoja, eihän siellä perustella yhtään. Se vaan vähän mietityttää, että miksi täällä sitten roikut, jos et aiheita näe merkityksellisinä. Typerää ajanhaaskaamista kuluttaa aikaansa asioihin, jotka tuntuvat itsestä merkityksettömiltä!!

"Se vaan vähän mietityttää, että miksi täällä sitten roikut, jos et aiheita näe merkityksellisinä. Typerää ajanhaaskaamista kuluttaa aikaansa asioihin, jotka tuntuvat itsestä merkityksettömiltä!! "

Vaikka keskustelu on melkoisen merkityksetöntä palstan ulkopuolella, niin salkkarien mielipiteisiin tutustuminen on avartava kokemus.Olen käynyt myös UFO ja muilla uskomuspalstoilla, eivätkä poliittiset palstatkaan ole vieraita. Varsinaista tietoa haen erilaisilta tiedefoorumeilta.
        Mitä laajemmin tuntee ihmisten ajattelun ja uskomusten kirjoa, sitä tasapuolisempi kuva yhteiskunnasta on saavutettavissa. Tämän palstan "maailmankuvasta" on varmaan melko nopeasti opittu se, mitä opittavaa on. En notku täällä pitkään.

• 969696
        Selitän.... kirjoitti:

"Se vaan vähän mietityttää, että miksi täällä sitten roikut, jos et aiheita näe merkityksellisinä. Typerää ajanhaaskaamista kuluttaa aikaansa asioihin, jotka tuntuvat itsestä merkityksettömiltä!! "

Vaikka keskustelu on melkoisen merkityksetöntä palstan ulkopuolella, niin salkkarien mielipiteisiin tutustuminen on avartava kokemus.Olen käynyt myös UFO ja muilla uskomuspalstoilla, eivätkä poliittiset palstatkaan ole vieraita. Varsinaista tietoa haen erilaisilta tiedefoorumeilta.
        Mitä laajemmin tuntee ihmisten ajattelun ja uskomusten kirjoa, sitä tasapuolisempi kuva yhteiskunnasta on saavutettavissa. Tämän palstan "maailmankuvasta" on varmaan melko nopeasti opittu se, mitä opittavaa on. En notku täällä pitkään.

Eihän maailmankuvan voi olettaa olevan samaa kärjistetysti 'tiede' - ja 'pseudo' - ajatteluissa. Tiedeajattelija voi perustella kantansa suoraan ulkoaopitun perusteella, ja näinhän se useimmiten käykin. Paitsi jos on kehittämässä ihkauutta teoriaa, sellaisen tieteentekijän on ajateltava kaikki alusta loppuun saakka itse. Näissä salkkuteorioissa se on tavallaan sama, valtateoriat nähdään jotenkin puutteellisina. Olen itse aika pessimistinen sen suhteen, että näkisin 'median luoman maailmankuvan', jotenkin täsmällisenä, totuuteen perustuvana. Eli paitsi että lehdistö yms.on kovasti kaupallistunut, ovat monet toimittajat (kuten ihmiset yleensä!!) aika yksioikoisia, luulevat että 'koko totuus' on suoraan silmien alla!! Näinhän se ei ole, elämä kun ei ole viihdeshow:ta!! Lisäksi kun 'raha pyörittää maailmaa', tapahtuu pankki-, pörssi-sekä liike-elämän monet tapahtumat kabineteissa, suljetuin ovin. Eli valtateoriat eivät pääse tarpeeksi hyvin taustoihin!! Mutta kyllä kun muita palstoja lukee, on täällä tietty 10-20% käviöistä teräväpäisintä kärkeä. Se vaan, että harvoinhan näissä keskusteluissa raflaavia paljastuksia tulee, ainakaan suoraan. Kun samat höpinät puolin ja toisin vain jatkuvat vuositolkulla, niin kyllähän se mietityttää, että mitä hiittä sitä täällä tekee kun parempaakin tekemistä olisi.

• Heitin värssyt

Hör hör on ääni jota virkkari alkaa tuottaa se jälkeen kun se tajuaa olleensa väärässä, eikä sillä ole enää mitään järkevää (ei ole koskaanj ollutkaan) kommentoitavaa. Saman äänen päästää vangittu ratokärvänen.

Toinen varma merkki virkkarin turhautumisesta on haukottelu, virkkari haluaisi jo poistua taka vasempaan nöyryytettynä, mutta jääkin palstoille haukottelemaan.

Kolmans varma merkki virkkarin totaalisesta kypsymisestä on foliokortti, aina kun virkkari heittää pöytään foliokortin, on se merkki täydellisestä antautumisesta, ja virkkari saa taas hyvän syyn poistua näyttämöltä nuolemaan haavojaan.

• foliohohhoijjaa

Kun kaksoistornien kokoiset rakennukset romahtavat, on jo niiden "sirpalevaikutus" varsin mittava. Useat rakennukset syttyivät lisäksi palamaan. Miksi kyselet vain seiskasta, jos viisi rakennusta sortui kokonaan ja kolme osittain? Vai räjäytettiinkö ne muka kaikki?

• Vaiko autisti

"Edustan ihan omaa mielipidettäni, jonka olen muodostanut pitkähkön elämänkokemuksen ja maailman tapahtumien seuraamisen pohjalta."

Jaa, olet sitten 15 vuotias kuuromykkäsokea, joka ei ole koskaan käynyt ulkoilmassa.

Tällaisen kuvan sinusta saa kun et mitään ymmärrä esitetyistä tuhansista todisteista.

• p8rfy7o97

Mistä tuhansista todisteista. Tuhansista päättömistä nettilegendoista ehkä.
        Homman lavastaminen olisi ollut täysin mahdotonta ja myös täysin järjetöntä. Siihen voi uskoa vain hemppa, jolle Hannu ja Kerttu vaihe on hirttänyt kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe