Jammu-sedän viimeiset hetket paljastettuina!

Alibi kertoo

Alibi kertoi ensimmäisenä tiedotusvälineenä pedofiilinä tunnetun Jammu Siltavuoren kuolemasta. Nyt lehden huhtikuun numerossa Alibi paljastaa, miten Jammu eli viimeiset hetkensä Niuvanniemen sairaalassa. Suomen tunnetuin pedofiili oli muun muassa joutunut vakavan väkivallanteon kohteeksi, minkä yhteydessä häneltä murtui lonkka. Viimeiset aikansa Jammu vietti eristäytyneenä ja liikuntarajoitteisena. Lue lisää uusimmasta Alibi-lehdestä.
http://alibi.fi/uutiset/alibi-paljastaa-jammun-viimeiset-hetket

49

393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostan ja luen.

Nautin.

• Harvoin jonkun

ihmisen kuolemasta voi iloita, mutta nyt voi.

• mätä ihminen
        Harvoin jonkun kirjoitti:

ihmisen kuolemasta voi iloita, mutta nyt voi.

Näkee kuinka saastainen ihminen on luonnoltaan, kun menevät potkimaan sairaan vanhuksen..Suurin osa "rankaisijoista" on väkivaltaisia psykopaatteja jotka hauskuuttavat itseään vapaalla riistalla...samoin ns. tavalliset ihmiset eivät eroa jammusedästä henkisesti paljoakaan..kohteet vain ovat toisia.

• Älä vähättele pahuutta
        mätä ihminen kirjoitti:

Näkee kuinka saastainen ihminen on luonnoltaan, kun menevät potkimaan sairaan vanhuksen..Suurin osa "rankaisijoista" on väkivaltaisia psykopaatteja jotka hauskuuttavat itseään vapaalla riistalla...samoin ns. tavalliset ihmiset eivät eroa jammusedästä henkisesti paljoakaan..kohteet vain ovat toisia.

Jammu-setä ei ollut pelkkä sairas vanhus.

• Taidat olla
        mätä ihminen kirjoitti:

itsekin lapsenraiskaaja kuten Jammu?

• vienotuuli

Kula tuollaista pashaa lukee? Hyi saakeli!

• Ihailetko jammua?

Todennäköisesti koska olet luuseri punikki.
        Kaksi tapettua pikkutyttöä ei "vienotuulessa" herätä sympatioita :))

• vienotuuli
        Ihailetko jammua? kirjoitti:

Todennäköisesti koska olet luuseri punikki.
        Kaksi tapettua pikkutyttöä ei "vienotuulessa" herätä sympatioita :))

En todella ihaillut, vaan en ihaile roskalehtiäkään. Niissä mässäillään asiattomuuksilla .
        Sen verran olen otsikoita nähnyt.

• On aina

mukava lukea lehtijuttua, jossa kerrotaan, kuinka kaksi pikkutyttöä raiskannut, murhannut ja holokaustannut pedofiilisika on saanut oikein kunnolla turpiinsa vankilassa tai hullujenhuoneella. Eikö sinusta?

• vitunsikaolet...
        vienotuuli kirjoitti:

En todella ihaillut, vaan en ihaile roskalehtiäkään. Niissä mässäillään asiattomuuksilla .

vai kahden lapsen murha on asiattomuus, josta pitäisi vaieta. vain rikolliset vaikenevat rikoksista.

• vienotuuli
        On aina kirjoitti:

mukava lukea lehtijuttua, jossa kerrotaan, kuinka kaksi pikkutyttöä raiskannut, murhannut ja holokaustannut pedofiilisika on saanut oikein kunnolla turpiinsa vankilassa tai hullujenhuoneella. Eikö sinusta?

Ajattelen hieman toisin. Kukaan ei voi kieltää etteikö Jammu ollut sairas, jälkeenjäänyt henkisesti . Väkivallallako hänelle ajattelit järkeä päähän ´takovan´ eläessään.?
        Mielestäni asioita ei hoideta noin, yhteiskunnasta täysin poissuljettuna oli hyvä ratkaisu.

• No kyllä,
        vienotuuli kirjoitti:

Ajattelen hieman toisin. Kukaan ei voi kieltää etteikö Jammu ollut sairas, jälkeenjäänyt henkisesti . Väkivallallako hänelle ajattelit järkeä päähän ´takovan´ eläessään.?
        Mielestäni asioita ei hoideta noin, yhteiskunnasta täysin poissuljettuna oli hyvä ratkaisu.

itse asiassa Jammun olisi pitänyt saada nyrkkiä jo kauan sitten. Pedofiliaa ei voida psykiatrian avulla koskaan poistaa ihmisestä, mutta kunnon piekseminen voi kyllä auttaa. Lukaisepa tämän ketjun lopusta, millaista oli Jammu Siltavuoren vaimon elämä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10515910

• Tosimies.
        On aina kirjoitti:

Olen samaa mieltä, minkäänlainen turpiinveto ei ole lähellekkään yhtä alhaista mitä hän teki mutta se että joku hakkasi häntä saa ääneni.

Vaikka iäisyyden pahoinpitelisi tuota sikaa niin se ei voi olla väärin niin paha "ihminen" hän oli.

• On toki asiatonta
        vienotuuli kirjoitti:

Kertoa kahden viattoman pikkutytön raakalaismaista murhasta.

Mitähän sinunkin päässäsi mahtaa liikkua jos ei tuollaisesta pedosta saa kertoa että vastaavanlaisia jammuja osattaisiin varoa ??

Mitä jos singahtaisit sinne neukkulaan takas

Tuo on varmaan sun idolis?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Andrei_Tšikatilo

• Hmm...
        vienotuuli kirjoitti:

Sinähän, Vienotuuli, kerroit taannoin, että sinä olet taistelulajeja hallitseva nainen, joka osaat ruhjoa miehiä sairaalakuntoon...

• NYT PUHUU JAMMU-SIKA
        vienotuuli kirjoitti:

TÄSSÄ HAASTATTELUSSA PUHUU JAMMU-SIKA ITSE, JA KERTOO TEKONSA TAUSTAT:
        http://www.youtube.com/watch?v=jTZKkF9mKrM

Oksettavaa!

• Ja vienotuuli
        NYT PUHUU JAMMU-SIKA kirjoitti:

TÄSSÄ HAASTATTELUSSA PUHUU JAMMU-SIKA ITSE, JA KERTOO TEKONSA TAUSTAT:
        http://www.youtube.com/watch?v=jTZKkF9mKrM

Oksettavaa!

hyräilee hiljaa taustalla hymy korvissa ja kädet toisella poskella....

Voi minun unelmien mies..heti tsikatilon jälkeen..:) :)

• Näin tekee
        Ja vienotuuli kirjoitti:

hyräilee hiljaa taustalla hymy korvissa ja kädet toisella poskella....

Voi minun unelmien mies..heti tsikatilon jälkeen..:) :)

Vienotuuli.

• ....................
        On aina kirjoitti:

Joo ne olisi nyt mun frendin ikäisiä =( Saatanan murhaaja.

• Päivänselvää
        Hmm... kirjoitti:

Sinähän, Vienotuuli, kerroit taannoin, että sinä olet taistelulajeja hallitseva nainen, joka osaat ruhjoa miehiä sairaalakuntoon...

Vienotuuli sympatisoi pahuutta ja pelkää itsekin saavansa rangaistuksen pahoista teoistaan.

• Onhan se hyvä

että pas-kainen rotta kuoli lopulta juuri niin kuin ansaitsikin. Helvetissä siinnyt demoni palasi lopulta takaisin sinne mistä tulikin.

• Kylmät kädet

En usko näihin kuolemiin.

Suurelle yleisölle vaan uskotellaan aina, vapaalle ne päästetään uuden henkilöllisyyden turvin.

• Älä jauha pashaa!

Jammu olisi nyt jotain 90-vuotias, jos eläisi. Meinaatko tosiaan, että hänet on päästetty vapaalle? Olet salaliittohörhö. Sairastat salaliittohörhöisyyttä ja vainohörhöisyyttä.

• Kylmät kädet
        Älä jauha pashaa! kirjoitti:

Jammu olisi nyt jotain 90-vuotias, jos eläisi. Meinaatko tosiaan, että hänet on päästetty vapaalle? Olet salaliittohörhö. Sairastat salaliittohörhöisyyttä ja vainohörhöisyyttä.

Puhuin yleisesti ottaen.

• Pedaria ei voi

millään konstilla parantaa.

Mutta siitä voi hakata hengen pois.

Ja näin pitääkin tehdä.

• Kylmät kädet

Tiesittekö, että Islamin uskossa ei edes tunneta koko pedofilia-käsitettä?

• Kylmät kädet

Kannattaa tosiaan tutustua siihen islamin aikapommi -sivustoon. Jos joku muistaa osoitteen, voisi pistää.

Siellä on tiivistettynä aika paljon asioita, joita meidän länsimaalaisten tulee tietää.

www. -joitain

• Tässä on, ole hyvä.
        Kylmät kädet kirjoitti:

Kannattaa tosiaan tutustua siihen islamin aikapommi -sivustoon. Jos joku muistaa osoitteen, voisi pistää.

Siellä on tiivistettynä aika paljon asioita, joita meidän länsimaalaisten tulee tietää.

www. -joitain

http://aikapommi.wordpress.com/

• Siteeraat taas

Pranaitista, joka laati käännöksensä "Talmudista" oikeuttamaan pogromeja venäjällä, keksien itse päässään inhottavia säkeitä.

Näiden paikkansapitämättömien tekstien massapostittaminen on rasistinen viharikos, ja ilmoitus poliisille on jo jätetty.

• Kylmät kädet

• Loppuiko viina ?
        Kylmät kädet kirjoitti:

Kiitos.

• Kylmät kädet

En varsinaisesti vihaa itse islamia, vaan niitä pienikalloisia karva-apinoita, jotka ylläpitävät sitä.

• Одинокая Гармонь

http://www.youtube.com/watch?v=4D06pQ3rayA&feature=relmfu
      Yksinäinen harmonikka

• Testi.

Yammu.

• Sickmotherfucker

Mikä saa ihmisestä Jammumaiset piirteet esiin? Eikö niitä seksihaluja voi tukahduttaa ja hakata hanskaan fantasioiden. Miksi niitä fantasioita pitää toteuttaa?

Pienet leikkivät tytöt menettivät hirviön seksihalujen vuoksi henkensä. En usko että monikaan laski lippua puolitankoon Jammun siirtyessä manan maille.

• Kaikki eivät

pysty...

• PERRKELE !!!!!!!!!!!

Toivottavasti pääsee HELVETTTIIN !!!

• Welcomtohell

Pääsiköhän Jammusetä helvetissä pirun ja saddamin väliin peuhaamaan sänkyyn? Kyllä piru varmaan antoi Jammulle kyrsää helvetissä mikäli Saddamilta ehtii.

• Tuskin.

Wanha suomen kielen sana "kyrsä" tarkoittaa kuivaa ja kivikovaa leivänkannikkaa.

• Seta ry

Rakastetun jäsenen ja alan edelläkävijän poismenoa kunnioittaen.

• ????

En oo ees syntyny millo se jammu on tappunu ne 2 viatonta tyttöö...mut onneks se kuoli ihmisen kuolemaa ei saa iloita mut jos on tosi hullu tai on tappanu sillo voi .... rip Päivi-Maria Hopiavuori ja Tanja Johanna Pirinen...;(

• Setä Namu

Jammu on loistaa esimerkki siitä kuinka sadistisesti ihmiset ja yhteiskunta kohtelee seksuaalisia vähemmistöjä. Auschwitz on sulautunut yhteiskuntaan.

• sensation paper

Alibi jää ostamatta, iltalehti ja iltasanomat ajaa saman asian
      nykyään.

• rip

Ketä kiinnostaa mädätköön rauhassa.

• watti manhanen

mulla päääsi paska housuun

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1920
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      939
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe